Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 224 worden weergegeven.

Discussie: Spider-Man

  1. #101

    Standaard MM Rotterdam Alexander

    MM Rdam Alexander - EUR 24,99 - za 15-11, vanaf ma 17-11

    Zag rond 17:45 uur dat ze bezig waren met het opstellen van een grote display van de maatschappij. Dit filiaal is in tegenstelling tot MM Rdam Centrum deze zondag niet open, dus dit geldt vanaf maandag.

    Opvallend was verder dat indivduele boxen niet geprijsd waren. Alsof ze rekening willen houden met prijsaanpassingen.

  2. #102
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Voor 14,99 pond verkopen ze 2 disc editie op cdwow.com.

    Ze hebben echter ook dit er staan:

    DVD Region 2 - Spider-man: Limited Edition Box Set (with CD soundtrack)

    Certificate:_12
    Category:_Action & Adventure
    No. of Discs:_4
    Running Time:_120 minutes
    Year Produced:_2002
    Region:_2_(UK & Europe/Japan)
    Audio:_English - Dolby Digital 5.1
    Subtitles:_English, French, Dutch, German, Greek, Danish, Italian, Polish, Hebrew, Czechoslovakian
    Aspect Ratio:_1.85
    Anamorphic:_Yes
    Encoding:_PAL

    Interactive Features:
    Interactive Menus, Scene Selection, Theatrical Trailer, Production Notes, Photo Storyboard, DVD-Rom Enhanced, Making Of Feature, Filmography, Featurette
    Review:

    DUAL CODED REGION 4 and REGION 2

    DISC 1 & 2 MOVIE special Features: Disc 1: * Original Widescreen presentation * Audio commentary by director Sam Raimi, executive producer Laura Ziskin, co-producer Grant Curtis and star Kirsten Dunst * Audio commentary by visual effects supervisor John Dykstra and his visual effects crew * Music videos – ‘Hero’ performed by Chad Kroeger (Nickelback) & Josey Scott (Saliva) and ‘What We Were All About” by Sum 41 * ‘Weaving the Web’ pop-up ‘factoids’ track reveals production and historical notes while you watch the movie * Branching reveals 6 ‘web-I-sode’ behind-the-scenes featurettes from key scenes in the film * 12 TV spots * DVD-ROM features including ‘Film to script’ or ‘Film to comic book’ split screen comparison plus ‘Record your own film commentary’ and web-links * Talent and character profiles * Original movie trailer * Bonus movie trailers * Picture disc Disc 2: * ‘Spider-mania – an E! Entertainment Special’ – a 40 minute documentary * ‘SPIDER-MAN: The Mythology of the 21st Century’ – a 25 minute feature of the 40 year history of SPIDER-MAN * ‘The making of SPIDER-MAN the movie’ – a 25 minute behind-the-scenes feature Gags/outtakes * 2 further behind-the-scenes featurettes - a profile of director Sam Raimi and composer Danny Elfman * Rehearsal footage including screen tests, CGI tests, costume and make-up tests * Hints and tips for the SPIDER-MAN PlayStation®2 game * DVD-ROM features* including 3 exclusive electronic SPIDER-MAN comics, Activision Spider-Man PC game demo, screensaver and web-links * 2 additional featurettes including ‘Rogues gallery’ and ‘The Loves of Peter Parker * ‘From the Spider-Man Archives’ – comic time-line * ‘Peter Parker’s Darkroom’ - photo gallery including conceptual art * Picture disc LANGUAGES: English Dolby 5.1 SUBTITLES: English, English captions, Dutch, Hindi

    DISC 3 bonus disc special Features: Disc 3: 'Stan Lee - Mutants, Monsters & Marvels' special Features: * Original Widescreen presentation * Behind-the-scenes featurette on the making of STAN LEE’S MONSTERS, MUTANTS AND MARVELS * 2 featurettes - “Stan Lee discusses the never released * Fantastic Four movie” and “Rare Stan Lee home movie” * Bonus interview with Joan Lee – Stan Lee’s wife * Bonus featurette - an original poem written by Stan Lee * Bonus movie trailer * Picture disc * 95 Minutes, Feature Length LANGUAGES: English Dolby 5.1 SUBTITLES: English, Greek, German, French, Italian, Polish, Czech, Hungarian, Hindi, Turkish, Danish, Arabic, Swedish, Finnish, Dutch, Norwegian, Hebrew

    DISC 4 – soundtrack CD Disc 4: * Spiderman - The Ultimate Soundtrack

    bron: http://www3.cd-wow.com/detail_result...duct_code=2987

  3. #103

    Standaard

    Is er al iemand die spiderman heeft aangeschaft in amsterdam? Zo ja, waar? en voor hoeveel?

    Wil hem vanmiddag gaan halen, maar heb geen zin om eerst de hele stad af te lopen

  4. #104

    Standaard

    De prijs van Kruitvat is bekend,de dvd kost daar € 29,98

  5. #105

    Standaard

    Spider-Man landt op snelweg A1

    http://www.dvd-home.nl/pers/columb.htm#42

    Ze doen ook alles tegenwoordig om een DVD te verkopen. Laat de prijs oorlog maar verder uitbarsten.

  6. #106

    Standaard

    Weet niet of het al vermeld was maar bij MM Centrum Rotterdam was hij 23,99 (één per klant)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  7. #107
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    en MM a'dam, wat kost ie daar?

  8. #108
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard

    Vanmiddag Spiderman gekocht bij de Free Record Shop
    in Amsterdam Osdorp.

    Voor € 25,99 (€ 4,- kroting met kraslot van lays chips)

    Zeer gave film!!!!!!!


    I just can´t get enough

    P.IJsendijk

  9. #109

    Standaard

    Mediamarkt in Heerlen

    22 euro!!! Morgen effe halen !

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    en MM a'dam, wat kost ie daar?
    Is er al iemand bij de MM Amsterdam geweest?

  11. #111

    Standaard

    bij de MM Den Haag ligt ie voor € 24,99

  12. #112

    Standaard

    Al iemand bij de MM Arena geweest of geinformeerd? Is de enige in de buurt waar ik eventueel vandaag heen kan. Ben erg benieuwd naar de prijs!

    Groeten,
    GertJan

  13. #113

    Standaard

    personeelsaanbieding Blokker:

    € 12,-

    -slik-

    nu even iemand zoeken die bij Blokker werkt!

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie
    personeelsaanbieding Blokker:

    € 12,-

    -slik-

    nu even iemand zoeken die bij Blokker werkt!
    Dat meen je niet...ik zal eens aan een meisje vragen die ik van top tot teen kent...ze werkt namelijk bij de Blokker

  15. #115

    Standaard

    [i]ik zal eens aan een meisje vragen die ik van top tot teen kent...ze werkt namelijk bij de Blokker
    Luther,

    Ben jij ook niet die gozer die weer een innige relatie heeft met iemand van de FRS? Heb jij soms bij iedere winkel iets met een personeelslid ? Ik vind het verdacht !

  16. #116

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie


    Luther,

    Ben jij ook niet die gozer die weer een innige relatie heeft met iemand van de FRS? Heb jij soms bij iedere winkel iets met een personeelslid ? Ik vind het verdacht !
    haha...tja, ik ben ook zo'n innemend persoon

  18. #118
    pjotr1987
    Guest

    Standaard spiderman

    spiderman MM arena(a'dam) 25euro

  19. #119

    Standaard

    Spiderman (2disc Versie) Media markt Rotterdam 24,99
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #120

    Standaard

    me moeder had nog 2 rocks kaarten en 3 dukaten .. heb een dus van de blokker voor 17,99 euro

  21. #121
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    frs 26,99

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Spiderman (2disc Versie) Media markt Rotterdam 24,99
    Ja en helaas niet de € 23,99 die Rene Groen had gemeld.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS

    Ja en helaas niet de € 23,99 die Rene Groen had gemeld.
    Voor zoveel had ik hem wel.
    Er lagen wel 2 stapels, misschien had dat ermee te maken?
    Eentje links van de trap en eentje achteraan bij de tv. Ik had hem van achteraan de tv.

    < edit >

    Ik vis net de sticker uit m'n prul en idd: 23,99 eur.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen


    Voor zoveel had ik hem wel.
    Er lagen wel 2 stapels, misschien had dat ermee te maken?
    Eentje links van de trap en eentje achteraan bij de tv. Ik had hem van achteraan de tv.

    < edit >

    Ik vis net de sticker uit m'n prul en idd: 23,99 eur.
    Heeft MM Centrum wel eens vaker. Je ziet dan dezelfde dvd met verschillende prijzen. Van de week zag ik Twin Peaks met 3 verschillende prijzen (47.99, 57.99 en 59.99 Euro).

    Dus altijd even verder kijken
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen


    Voor zoveel had ik hem wel.
    Er lagen wel 2 stapels, misschien had dat ermee te maken?
    Eentje links van de trap en eentje achteraan bij de tv. Ik had hem van achteraan de tv.

    < edit >

    Ik vis net de sticker uit m'n prul en idd: 23,99 eur.
    Ik denk dat je mazzel had, want alle stapels naast de televisie (zowel links als rechts) en als je net de trap op komt lopen waren allemaal € 24,99 geprijst.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •