De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Twilight: New Moon

  1. #1

    Standaard Twilight: New Moon

    Ter mijn verbazing wordt er hier weinig gesproken over wat toch mag gezegd worden een meer dan degelijke film te zijn, Twilight: New Moon.

    Tot mijn nog grotere verbazing is het feit dat de film enkel gereleased wordt op DVD en niet op Blu-ray zoals zijn voorganger.

    Weet er iemand waarom deze niet uit komt op Blu-ray? Zou het misschien te maken hebben met een magere verkoop van de vorige film?

  2. #2

    Standaard

    De film komt wel op blu-ray maar 3 maanden na de dvd release in verband met de gelijktijdig geplande release in Franstalig Belgie/Frankrijk.
    Dit zal Juni 2010 zijn.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ter mijn verbazing wordt er hier weinig gesproken over wat toch mag gezegd worden een meer dan degelijke film te zijn, Twilight: New Moon.
    user rating: 4.6/10 53,929 votes »

    topfilm hoor!

    Waar het eerste deel nog vermakelijk was, is deel 2 echt een drama ... acteerwerk onder de maat ... verhaal wat totaaaal nergens op slaat.. Enige lichtpuntje in de hele film was Dakota Fanning... "pain..."

  4. #4

    Standaard

    Ik geef toe dat de eerste film beter was dan New Moon, maar blijft toch vermakend.
    Het is ook het feit dat dit genre een bepaald publiek aantrekt, niet iedereen voelt zich aangetrokken tot vampieren en weerwolven.
    lol

  5. #5

    Standaard

    Geen excuus, er zijn genoeg goede films in dit gerne.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik geef toe dat de eerste film beter was dan New Moon, maar blijft toch vermakend.
    Het is ook het feit dat dit genre een bepaald publiek aantrekt, niet iedereen voelt zich aangetrokken tot vampieren en weerwolven.
    lol

    true... ieder zijn ding. Maar over het algemeen wordt de Twilight serie het meest gewaardeerd door 16-jarige meisjes ... en die vind je op dit forum niet veel .. dus daar is je antwoord

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •