Pagina 1 van 17 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 425 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks BD?

  1. #1

    Standaard Twin Peaks BD?

    Ik weet niet of de discussie afdeling de juiste is, maar omdat ik de dvd's kapot gekeken heb ben ik benieuwd wanneer Twin Peaks op Blu Ray uit zal komen.
    Mischien wel OF het gebeurd. De dvd's hebben ook erg lang op zich laten wachten nl.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #2

    Standaard

    Dat zou een natte droom zijn. Ik heb alleen seizoen 1 op (afgeragde) dvd's, en wil eigenlijk wel de gold box op BD hebben...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #3

    Standaard

    Heb toevallig de serie pas geleden gezien, maar het is nu niet echt potentieel perfect blu ray materiaal...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Toch lijkt het mij geweldig om het geremastered in HD te zien hoor.
    Waarom is het er geen materiaal voor denk je?

    Als het beeld helemaal opgepoetst zou worden, misschien nog meer extra's en misschien het geluid nog aangepast zou het toch geweldig zijn?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #5

    Standaard

    Het bronmateriaal is niet van dien aard dat hier demomateriaal van te maken is...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Misschien wel ja. Maargoed, ik was benieuwd of er wat aan zou kunnen komen.
    Ook ik zit er aan te denken om evt the gold box te kopen naast de 2 losse seizoenen die ik heb, maar vind het weer zonde als dan blijkt dat binnen redelijke tijd de BD uit zou komen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #7

    Standaard

    Ik snap je afweging. Ik ga niet double dippen, maar in jouw geval kan je net zo goed meteen blu ray kopen!

    Vooropgesteld: blu ray is 99,9% altijd beter dan dvd, maar ik zie in Twin Peaks niet direct een topblu ray qua beeld/geluid.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Double dippen is ook tegen mijn principe. Ik blijf niet aan de gang.
    Maar er is 1 uitzondering....
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #9

    Standaard

    Volgens IMDB is Twin Peaks opgenomen op film. En als dat zo is dan moet het mogelijk zijn om er een HD-transfer van te maken die ook echt extra resolutie toont.

    Ik heb dus wel hoop op een (zinvolle) BD-release.

  10. #10

    Standaard

    Ah, er gloort hoop aan de horizon.
    Nu maar hopen dat Lynch en Frost en Paramount mee willen werken...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #11

    Standaard

    Er zijn al HD masters gemaakt voor de dvd's, dus als het financieel haalbaar is verwacht ik dat de serie wel op Blu-ray uitgebracht zal worden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #12

    Standaard

    Ok, dat zijn de masters die gebruikt zijn voor the gold box? Die heb ik nog niet gezien en ken de kwaliteit niet tov mijn 2 losse seizoensboxen.
    Nu gewoon maar hopen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #13

    Standaard

    Even een oud topic naar boven halen . Ik heb deze serie zojuist helemaal afgekeken via Netflix. Fantastische, intrigerende serie met een heerlijk eigenzinnig sfeertje. Ik las zojuist dat Twin Peaks in het voorjaar van 2014 op blu-ray verschijnt. Dit wordt waarschijnlijk een complete set met beide seizoenen, de film en bonusmateriaal. Bol.com geeft een release date van 26 maart 2014. Dit wordt voor mij in ieder geval een must buy! Ben ook zeer benieuwd naar de film en het bonusmateriaal.

  14. #14

    Standaard

    Ik weet niet zeker of die bol.com link klopt, maar ik hoop dat hij dan uitkomt en dan ga ik hem zeker kijken. Geweldige serie. Mooie prijs ook.

  15. #15

    Standaard

    Wel als dat geen goed nieuws is. That show I like is going to come back in style! Bring on the pie and coffee!

  16. #16

    Standaard

    Ik wacht wel eerst reviews af, voordat er een double dip komt.

  17. #17

    Standaard

    twin-peaks-blu-ray-design-777x1024.jpg
    Als dit hem word ben ik heel erg happy....

  18. #18

    Standaard

    Ik word pas blij als de inhoud dusdanig verbeterd is .

  19. #19

    Standaard

    Ik wil enkel de film, serie boeit me niet zo. Hopelijk komt deze ook los uit.

  20. #20

    Standaard

    Kun je de film snappen zonder de serie gezien te hebben? Of heb je die wel gezien?

  21. #21

    Standaard

    Tja, er zullen nog wel films in mijn collectie zijn waarvan ik de serie niet heb, zoals The Addams family.
    Vind ik niet zo erg. En een serie kijk je vaak maar eenmalig.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Tja, er zullen nog wel films in mijn collectie zijn waarvan ik de serie niet heb, zoals The Addams family.
    Vind ik niet zo erg. En een serie kijk je vaak maar eenmalig.
    Maar heb je de serie wel gezien?

  23. #23

    Standaard

    Nee die heb ik nog niet gezien en hoeft ook niet voor mij.

  24. #24

    Standaard

    Deze (de prequel volgens mij) is er allang op BD:
    http://www.amazon.fr/Twin-peaks-fire...rds=twin+peaks
    Laatst aangepast door tiswat : 10-12-2013 om 17:55

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    twin-peaks-blu-ray-design-777x1024.jpg
    Als dit hem word ben ik heel erg happy....
    Me too.

Pagina 1 van 17 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •