Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617
De resultaten 401 tot 425 van 425 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks BD?

  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish Bekijk bericht
    Is de inhoud van de discs ook aangepast? Als in: hebben ze de audio issues van Fire Walk With Me en The Missing Pieces aan kunnen pakken of is het puur een cosmetische verandering?
    Welke audio issues?

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Welke audio issues?
    Dat was bij de release van de box een heel ding.

  3. #403

    Standaard

    Had dat ook niet te maken met een instelling op de blu-rayspeler waarmee het 'opgelost' kon worden? Daar staat me iets van bij. Om die reden heb ik de box toch gekocht in elk geval. Want verder hoor je er niks meer over. Of heb ik het mis?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Had dat ook niet te maken met een instelling op de blu-rayspeler waarmee het 'opgelost' kon worden? Daar staat me iets van bij. Om die reden heb ik de box toch gekocht in elk geval. Want verder hoor je er niks meer over. Of heb ik het mis?
    Klopt, maar dat is natuurlijk wel een beetje vervelend om dat speciaal voor één BD te moeten doen. Het lijkt mij dat CBS de kans aangrijpt om dit te fixen in een heruitgave.

  5. #405

    Standaard

    Dat zou mooi zijn, ben ik met je eens Maar die kans is vrij klein in dit geval. Ik heb er in elk geval niks over gelezen. Als het in hun ogen echt een groot probleem of een fout was geweest, dan hadden ze in het verleden al wel een omruilactie op touw gezet lijkt me.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Had dat ook niet te maken met een instelling op de blu-rayspeler waarmee het 'opgelost' kon worden?
    Ja, dit geven ze aan:

    TIP: If your playback device allows it, try disabling 1080p/24 output for a possible fix.


    Ik heb destijds dattie uitkwam de hele box inc de film bekeken en kan me geen audio issues herinneren. Miss heb ik dat toen ooit uitgezet, geen idee. Maar wat het "issue" nou exact was en wat het resultaat qua geluid nou precies was weet ik niet meer.

  7. #407

    Standaard

    Dat is nou toch ook geen oplossing, als je je Hardware moet gaan uitzetten via software, is dat geen fix.
    Een fix zou zijn om de Hardware up te graden of nog beter, het probleem effectief op het schijfje oplossen.
    Ik heb hiermede de box indertijd naar Amazon mogen terugsturen.
    De geluidsproblemen waren zeker visioneel aanwezig.

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat is nou toch ook geen oplossing, als je je Hardware moet gaan uitzetten via software, is dat geen fix.
    Een fix zou zijn om de Hardware up te graden of nog beter, het probleem effectief op het schijfje oplossen.
    Ik heb hiermede de box indertijd naar Amazon mogen terugsturen.
    De geluidsproblemen waren zeker visioneel aanwezig.
    Is dat een Vlaamse manier om te zeggen dat er af en toe synchronisatieproblemen tussen het beeld en het geluid zijn?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is dat een Vlaamse manier om te zeggen dat er af en toe synchronisatieproblemen tussen het beeld en het geluid zijn?
    Blijkbaar

  10. #410

    Standaard

    Zit op deze nieuwe box ook weer de film en de missing pieces?

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Zit op deze nieuwe box ook weer de film en de missing pieces?
    Ja, zijn totaal weer 10 discs.

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ja, zijn totaal weer 10 discs.
    Thanks!!! Zojuist besteld!!!

  13. #413

    Standaard

    In Amerika wordt het derde seizoen op 5 december uitgebracht op Blu-ray: http://www.blu-ray.com/news/?id=22089

  14. #414

    Standaard

    Mooi. Ik wacht wel op een UK of NL versie.
    Ik heb deze speciaal nog niet gekeken omdat ik 'm op blu-ray wilde zien.

  15. #415

    Standaard

    Er zal vast een nieuwe box komen incl het derde seizoen.

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mooi. Ik wacht wel op een UK of NL versie.
    Ik heb deze speciaal nog niet gekeken omdat ik 'm op blu-ray wilde zien.
    Ik ook, en de box ook gepreordered bij Bol. Alleen deze is daar nu verdwenen en ook nergens anders te vinden (Amazon, JPC).

  17. #417

    Standaard

    Deze komt er zeker in, boxset incl. de vorige seizoenen hoef ik niet. Die heb ik al,ben dus tevreden met deze box
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #418

    Standaard

    Op 5 december is dat nieuwe seizoen op blu-ray aangekondigd in de US.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #419

    Standaard

    Hoe groot is de kans voor een Nederlandse release?

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Hoe groot is de kans voor een Nederlandse release?
    Deze box komt ook uit in de UK op 4 december. Voorlopig lijkt het erop dat er enkel engelse subs op staan. Ook op de perssite van universal staat deze titel niet gepland voor december bij ons ... afwachten.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-10-2017 om 15:01
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #421

    Standaard

    http://ew.com/tv/2017/10/26/twin-pea...y-dvd-details/

    Met vele uren aan extra's. Dus genoeg ondertitelwerk voor de producenten.
    Ik had graag de Limited Event Series box voor kerst willen hebben, maar als dat niet zo is, jammer dan.

  22. #422

    Standaard

    Kent iemand hier de EAN nummers van zowel de Digipack als de keepcase (NL uitvoeringen) van de Limited Event series?
    Laatst aangepast door Johan1967 : 22-08-2018 om 18:44

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Kent iemand hier de EAN nummers van zowel de Digipack als de keepcase (NL uitvoeringen) van de Limited Event series?
    Ik heb hier in ieder geval 5053083158897. Dat is de keepcase met slipcover. Ik kon het ook nergens vinden en gokte dat het de Digipack was. Helaas....

  24. #424

    Standaard

    Ik heb de Duitse digipack (mét Nederlandse ondertitels): EAN 5053083143718
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #425

    Standaard

    Bedankt voor de EAN nummers. Via Wehkamp de Blu-ray met EAN 5053083158897 besteld. Ben geen fan van digipacks. Hopen dat ze de keepcase leveren.

Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •