Pagina 3 van 17 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 425 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks BD?

  1. #51

    Standaard

    Jammer, keek erg uit naar volgende maand. Net de serie eens volledig bekeken(nooit afgekeken), en wat een geweldige serie met een geweldig einde!

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    http://welcometotwinpeaks.com/news/f...-blu-ray-wise/

    En afgaand op de teller kunnen we de volledige box op 26 maart 2014 gaan verwachten, incl. de film en deleted scenes.
    Ik heb de film en de Gold Box van de serie op dvd en de serie pas weer helemaal gezien. Ik weet niet of ik de box wel per se wil hebben op blu-ray. Het beeld is eigenlijk meer dan prima op HDTV en ook het geluid in 5.1 is prima.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    http://welcometotwinpeaks.com/news/f...-blu-ray-wise/

    En afgaand op de teller kunnen we de volledige box op 26 maart 2014 gaan verwachten, incl. de film en deleted scenes.
    Ik heb de film en de Gold Box van de serie op dvd en de serie pas weer helemaal gezien. Ik weet niet of ik de box wel per se wil hebben op blu-ray. Het beeld is eigenlijk meer dan prima op HDTV en ook het geluid in 5.1 is prima.
    Ik weet de bron niet van de release datum van die teller. De Gold Box heeft ook super beeld kwaliteit. Ik heb nog helemaal niks, en dit lijkt me super om aan te schaffen.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik weet de bron niet van de release datum van die teller. De Gold Box heeft ook super beeld kwaliteit. Ik heb nog helemaal niks, en dit lijkt me super om aan te schaffen.
    De gold box super beeld kwaliteit? Sorry, maar dat is echt niet waar. Er is al een groot verschil met de hd-uitzending van netflix, dan zie je nogmaals hoe de kwaliteit van de dvds te wensen overlaat.

  6. #56

    Standaard

    Een paar witte stipjes hier en daar? Via mijn blu-ray speler en 40 inch scherm heb ik toch echt meer dan prima beeld gehad. Ik zou niet weten wat er verder verbeterd kan worden. De kleuren zien er ook heel natuurlijk en scherp uit.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Even op netflix USA gekeken en zo , dat was een groot verschil met de DVD. Dat belooft heel veel goeds voor de blu-ray box...
    Ik ga verder met kijken op netflix, dan heb ik ook geen moeite meer met die DVD box .
    Netflix usa hoe kan ik die krijgen dan??

    groetjes

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Netflix usa hoe kan ik die krijgen dan??

    groetjes
    Dan moet je even het Netflix topic lezen .

  9. #59

    Standaard

    Geweldig nieuws voor de fans! 29 juli komt de serie uit. Deze wil ik op release zeker hebben! Er zal in totaal 90 minuten aan deleted scenes op staan. Echt een must have voor de fans. En ik weet dat veel mensen niet zonder kunnen, er zal ook Nederlands ondertiteling bij zitten.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=13980

    https://www.youtube.com/watch?v=g5EqPZMZO4s
    Laatst aangepast door batmaster : 15-05-2014 om 21:52

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Geweldig nieuws voor de fans! 29 juli komt de serie uit. Deze wil ik op release zeker hebben! Er zal in totaal 90 minuten aan deleted scenes op staan. Echt een must have voor de fans. En ik weet dat veel mensen niet zonder kunnen, er zal ook Nederlands ondertiteling bij zitten.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=13980

    https://www.youtube.com/watch?v=g5EqPZMZO4s
    Mooie verpakking trouwens! Ik hoop dat deze uitgave in die vorm ook hier in Europa te verkrijgen zal zijn. Die 90 minuten verwijderde scenes (uit de film, let wel!) zijn wel de minst interessante extra's.



    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 16-05-2014 om 09:48
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooie verpakking trouwens! Ik hoop dat deze uitgave in die vorm ook hier in Europa te verkrijgen zal zijn. Die 90 minuten verwijderde scenes (uit de film, let wel!) zijn wel de minst interessante extra's.



    Binnenkort een nieuwsbericht van deze release online op de site en het lijkt erop dat we inderdaad ook dezelfde verpakking krijgen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooie verpakking trouwens! Ik hoop dat deze uitgave in die vorm ook hier in Europa te verkrijgen zal zijn. Die 90 minuten verwijderde scenes (uit de film, let wel!) zijn wel de minst interessante extra's.
    Ben alleen niet zo'n fan van de voorkant. Ik vond de film een beetje tegenvallen, maar misschien maken die 90 minuten deleted scenes het wel iets leuker. Het is tenslotte bijna de halve film. Hoezo zijn dat dan de minst interessante extra's?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Binnenkort een nieuwsbericht van deze release online op de site en het lijkt erop dat we inderdaad ook dezelfde verpakking krijgen!
    Ik hoop alleen wel met een iets goedkopere prijs dan in de USA.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ben alleen niet zo'n fan van de voorkant. Ik vond de film een beetje tegenvallen, maar misschien maken die 90 minuten deleted scenes het wel iets leuker. Het is tenslotte bijna de halve film. Hoezo zijn dat dan de minst interessante extra's?
    Ik spreek voor mijzelf. Ik vind verwijderde scenes over het algemeen tot de minst interessante extra's behoren, zeker als er geen toelichting van de regisseur bij zit. Bij de meeste films wordt vaak 2x zo veel materiaal geschoten dan er uiteindelijk in de film terecht komt. Wat normaal in de prullenbak verdwijnt zetten ze tegenwoordig dan maar op de Blu-ray of DVD als bonusmateriaal, terwijl je heel vaak kunt zien waarom die scenes gesneuveld zijn - meestal omdat ze niets toevoegen aan het verhaal, of de vaart er uit halen, of de film te lang maken. Dat zal hier niet anders zijn, denk ik.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik spreek voor mijzelf. Ik vind verwijderde scenes over het algemeen tot de minst interessante extra's behoren, zeker als er geen toelichting van de regisseur bij zit. Bij de meeste films wordt vaak 2x zo veel materiaal geschoten dan er uiteindelijk in de film terecht komt. Wat normaal in de prullenbak verdwijnt zetten ze tegenwoordig dan maar op de Blu-ray of DVD als bonusmateriaal, terwijl je heel vaak kunt zien waarom die scenes gesneuveld zijn - meestal omdat ze niets toevoegen aan het verhaal, of de vaart er uit halen, of de film te lang maken. Dat zal hier niet anders zijn, denk ik.
    Jouw mening is jouw mening en die mag je uiteraard hebben. In de tekst en contaxt hierboven presenteer je het iets meer als een feit, vertaald uit het nieuwsbericht uit Bluray.com. Tenminste, zo komt het bij mij over. Maar dan lees ik gelukkig dat de verwijderde scènes vaak als de "heilige graal" zijn beschouwd dus dan denk ik dat ik ze iets interessanter vind dan de verwijderde scènes van recentere releases die je vaak, zoals je zegt, direct herkent als zijnde overbodig.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Geweldig nieuws voor de fans! 29 juli komt de serie uit. Deze wil ik op release zeker hebben! Er zal in totaal 90 minuten aan deleted scenes op staan. Echt een must have voor de fans. En ik weet dat veel mensen niet zonder kunnen, er zal ook Nederlands ondertiteling bij zitten.
    Is het een worldwide release of moet de Benelux nog een halfjaar langer wachten voor deze box? Ik word nu al gek van dat wachten. Dit is een van die dingen die al op mijn "to buy" lijst stonden sinds ik geruchten had opgevangen dat hij op BR ging uitkomen... (net zoals X-Files btw, waar we ook nog altijd geen nieuws van hebben).

  16. #66

    Standaard

    Komt bij ons op 30 juli uit !

    http://tinsel.tv


    Ik heb deze serie nooit gezien en heb een hekel aan sommige films van David Lynch maar dit ziet er een mooie uitgave uit. Weet nog niet of ik aan deze serie ga beginnen… Is wss niet mijn ding.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 16-05-2014 om 15:07

  17. #67

    Standaard

    Mijn dag kan alvast niet meer stuk!!!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik spreek voor mijzelf. Ik vind verwijderde scenes over het algemeen tot de minst interessante extra's behoren, zeker als er geen toelichting van de regisseur bij zit. Bij de meeste films wordt vaak 2x zo veel materiaal geschoten dan er uiteindelijk in de film terecht komt. Wat normaal in de prullenbak verdwijnt zetten ze tegenwoordig dan maar op de Blu-ray of DVD als bonusmateriaal, terwijl je heel vaak kunt zien waarom die scenes gesneuveld zijn - meestal omdat ze niets toevoegen aan het verhaal, of de vaart er uit halen, of de film te lang maken. Dat zal hier niet anders zijn, denk ik.
    Bij films zoals Payback en Prometheus is dat toch een heel ander verhaal.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bij films zoals Payback en Prometheus is dat toch een heel ander verhaal.
    En ook films als Léon, Blade Runner, LOTR en nog wel wat anderen...

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En ook films als Léon, Blade Runner, LOTR en nog wel wat anderen...
    Precies. Bij sommige films voegen de verwijderde scenes idd niks toe, maar bij anderen weer heel veel. Vooral bij films waarbij veel studiobemoeienis is geweest, zoals: Blade Runner, Alien 3, Payback en Brazil.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Is het een worldwide release of moet de Benelux nog een halfjaar langer wachten voor deze box? Ik word nu al gek van dat wachten. Dit is een van die dingen die al op mijn "to buy" lijst stonden sinds ik geruchten had opgevangen dat hij op BR ging uitkomen... (net zoals X-Files btw, waar we ook nog altijd geen nieuws van hebben).
    Een redelijke graadmeter zijn de uitzendingen op de TV-HD betaalkanalen m.b.t. wat er aan gaat komen.

    Wat Fox titels betreft:

    X-Files seizoen 1 wordt inmiddels in HD vertoond, evenals True Lies en The Abbys [de bioscoop versie] (althans buiten NL).
    Dit bied grote kansen voor het einde van het jaar (de feestdagen).

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    X-Files seizoen 1 wordt inmiddels in HD vertoond, evenals True Lies en The Abbys [de bioscoop versie] (althans buiten NL).
    Dit bied grote kansen voor het einde van het jaar (de feestdagen).
    de vraag is alleen: zijn dit geremasterde HD-releases of zijn dit upconverted-SD versies die alleen voor HDTV zijn gemaakt. Ik denk dat James Cameron toch wel wat meer tijd wil besteden aan de BD-releases van zijn films. Dus een HDTV-uitzending vind ik niet persé een graadmeter dat er een BD releases binnen een half jaar gaat zijn.

  23. #73

    Standaard

    Het zou me verbazen als die X-Files écht HD was. Ik heb nl. ergens gelezen dat alle special effects opnieuw moeten ingevoegd worden, en daar kruipt tijd in. Het zal ongetwijfeld een upscale zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #74

    Standaard

    Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar ik heb een aflevering in HD gezien, en dat ziet er 100x beter uit dan de DVD versie...

    Pro7 Maxx
    Since last Monday, the German TV channel Pro7maxx is airing a HD version of the X-Files in 16:9 format, and it's looking fantastic! Unbelievable! Like watching the show for the first time again! Now we only have to wait for the Blu Ray release to finally arrive.

    Fox is not only remastering The X-Files in HD for eventual Blu-ray and syndication release, but that they’ve actually decided to go back to the original negative for the first few seasons (that originally aired in 4x3) to remaster them for 1.78:1/16x9 widescreen.


    http://forum.cinefacts.de/208508-akt...ml#post7966465

    http://screenshotcomparison.com/comp...9068/picture:0

  25. #75

    Standaard

    Voor The X-files geloof ik wel dat het zo kan zijn, alleen vwb True Lies en The Abyss echt niet. Wel zijn er voorbereidingen (geweest) voor een eventuele BD-release van True Lies, want ik heb ergens gelezen dat Tom Arnold interviews of audio-opnames heeft gedaan vwb zijn rol in True Lies. Maar goed, dit is alweer WAYYYY off-topic...

Pagina 3 van 17 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •