De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HELP! Aansluiten werkt niet!

    Hallo,

    Een redelijke leek is al tijden bezig om de volgende zaken aan te sluiten maar krijgt het niet aan de praat. Wie heeft de oplossing?

    Ik heb:
    • Philips Ambilght TV met 2 HDMI aansluitingen
    • Sony RDR HX 825 DVD/HDD Recorder (1 HDMI aansluiting)
    • Sony KS 1000 receiver (met HMDI, DVD in, Video 2 in en Monitor Out) (http://pdf.crse.com/manuals/2661770011.pdf)
    • Samsung digitale TV DBC H 360 rs met HDMI
    • AC Ryan Media Center met HDMI
    Wat ik geprobeerd heb is
    AC Ryan en Samsung naar Reveiver en receiver naar TV (alles HDMI)
    DVD/HDD met dig coax naar receiver
    DVD/HDD naar TV met HDMI

    Het probleem is dat ik de beelden en geluiden niet via de receiver op de TV krijg.

    Wat doe ik verkeerd, graag advies. Ik word er inmiddels GEK van!!
    Thx
    Hak
    Laatst aangepast door Hak : 21-03-2010 om 10:11

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat je in je reciever in moet stellen welke input je gebruikt vij video 1 en video 2, HDMI dus.
    Als je het geluid op de TV wilt, moet je dit waarschijnlijk ook in de reciever instellen.
    Even de uitgebreide handleiding lezen zou ik zeggen, suc6.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Tja, vanuit die handleiding wordt ik niet wijzer Staat alleen waar je de stekker in moet steken!

  4. #4

    Standaard

    Welkom op dit forum Hak.

    Het meest voor de hand liggend is om het als volgt aan te sluiten:
    HDMI van HD-ontvanger naar TV
    HDMI van recorder naar receiver
    HDMI van media-centre naar receiver
    HDMI van receiver naar TV
    Scart van HD-ontvanger naar recorder
    Optisch van HD-ontvanger naar receiver
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    De handleiding waar je naar linkt is niets nee, daarom verwees ik er ook naar de 'uitgebreide' handleiding.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Beste Gerco,

    Dank voor je welkom en je nuttige reactie.

    Ik ga deze opstelling eens proberen.

    De opstelling welke ik eerst genomen heb. Wat is volgens jouw de reden dat er geen enkel signaal doorgegeven wordt ? Ik heb nog gezocht nav de opmerkingen van Peptalk maar daar ben ik niet wijzer geworden.
    Gr
    Hak

  7. #7

    Standaard

    Ik zie net dat je een hdmi van de tv(in) naar de reciever(in) hebt gedaan, dat werkt iig niet.
    TV heeft alleen HDMI ingangen, de reciever heeft 2 ingangen en 1 uitgang(voor naar de TV)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Ik heb de monitor Out van de receiver gebruikt zoals op blz 88 beschreven staat. http://pdf.crse.com/manuals/2661769422.pdf
    Laatst aangepast door Hak : 21-03-2010 om 16:32

  9. #9

    Standaard

    Aansluiten zoals Gerco aangeeft en dan idd de HDMI monitor out naar een vrije HDMI ingang op de TV.

    Let op: De reciever moet ten alle tijden aanstaan als je je DVD/HDD recorder of je mediacenter gebruikt!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    OK, thx ik ga het proberen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •