Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.

Discussie: Nieuwe TV kopen

  1. #1

    Standaard Nieuwe TV kopen

    ik heb een Hitachi plasma van 4.5 jaar oud en die krijgt de laatste tijd een beetje kuren (green dots in het scherm vooral als hij net aan is)

    nu wilde ik al een tijdje een ander scherm aanschaffen en vond dit rede genoeg om maar eens op onderzoek te gaan

    ik wil de tv gebruiken voor Blu rays, HD DVD's, PS3 en XBox360

    nou is mijn oog gevallen op de Panasonic TX P46G20

    nou heb ik alleen net als velen hier ook nog ongeveer 850 dvd's liggen hier die ik niet zomaar allemaal wil of kan vervangen. en lees ik af en toe dat full hd schermen dvd's best lelijk weergeven ook na het upscalen. kan ik niet beter een Hd ready kopen dan?

    ik zit op ongeveer 3.5 a 4m van de tv af en kan max een 46 inch in mijn kast

    alvast bedankt!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #2

    Standaard

    doe zoals ik
    ga voor die g20 (ik wrschnlk ook maar de 50 inch)
    maar vooral hou je dvds
    en probeer enkel de kaskrakers te verkopen
    en schaf die dan in blu-ray aan
    persoonlijk vind ik niet dat je alle titels echt in full hd moet zien
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #3

    Standaard

    ik vind ook niet idd dat ik alle films in full hd hoef te zien. ik bedoel ik koop tegenwoordig weliswaar bijna alleen maar blu ray maar comedy's of dat soort films ga ik niet allemaal vervangen naar blu ray

    idd hooguit de echte blockbusters met special effects of films met jeugdsentiment zoals back to the future, jurassic park etc
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #4

    Standaard

    Kast weghalen en voor een grotere gaan.
    Geloof me, met de tijd wil je alles op BD hebben
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    en lees ik af en toe dat full hd schermen dvd's best lelijk weergeven ook na het upscalen. kan ik niet beter een Hd ready kopen dan?
    Believe me

    M'n ouders hebben een LG plasma 50" FullHD en wij hebben een LG plasma 50" HDReady.

    Bij mijn ouders vindt ik het beeld ook in SD mooier overkomen en zien dvd's er zeker niet slechter uit.

    Ga voor FullHD en inderdaad als het kan minimaal 50" op die 4 meter afstand.
    Wij zitten op 3,5Mtr en gaan over een jaar of zo zeker voor een 58"

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kast weghalen en voor een grotere gaan.
    Geloof me, met de tijd wil je alles op BD hebben
    Weg met die kast, vind ik ook, zeker met zijn kijkafstand

    BTW, er zijn wat oudere uitgaven op DVD van bijvoorbeeld TV series die er wat minder uit kunnen zien, maar met een beetje knappe TV is het echt heel goed te doen Hoe iets op het beeld verschijnt ligt aan een hoop factoren, de transfer op de schijf bepaald het in hoofdzaak, maar met een juiste instelling van de speler en de TV is er een hoop te redden. Een TV (een beetje knappe dan :wink: ) is vaak voorzien van een aantal keuzemogelijkheden hoe je het beeld wilt hebben. Vaak is het aanpassen van die keus voldoende om een iets wat beroerde DVD er toch nog smakelijk uit te laten zien.

    Ik denk dat Roger voor deze, of tegen die tijd, deze zijn opvolger wil gaan:




    http://www.kieskeurig.nl/plasma_tele...58b680/328095/

    Zou daar ook eens naar gaan kijken, of wachten op de 3D gevallen als je dat eventueel trekt
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    het liefst zou ik ook de kast wegdoen maar het vervelende is dat ik hem pas een paar maanden geleden gekocht heb

    ben net verhuist naar dit huis namelijk en het gedeelte waar de tv instaat is voorzien van een gedeelte erboven en 2 stukken ernaast dus zou beetje zonde zijn om die kast alweer weg te doen.

    beetje dom van me om die kast te kopen met mijn huidige plasma in gedachte.


    maar de 42 inch die ik nu heb is idd voor mijn gevoel een stuk te klein zou ook het liefst 50 of misschien wel groter kopen.

    alleen het dilemma met de kast. iemand een kast kopen? lol
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    het liefst zou ik ook de kast wegdoen maar het vervelende is dat ik hem pas een paar maanden geleden gekocht heb

    ben net verhuist naar dit huis namelijk en het gedeelte waar de tv instaat is voorzien van een gedeelte erboven en 2 stukken ernaast dus zou beetje zonde zijn om die kast alweer weg te doen.

    beetje dom van me om die kast te kopen met mijn huidige plasma in gedachte.


    maar de 42 inch die ik nu heb is idd voor mijn gevoel een stuk te klein zou ook het liefst 50 of misschien wel groter kopen.

    alleen het dilemma met de kast. iemand een kast kopen? lol
    En de kast een beetje "verbouwen" met de zaag erin en dat stuk ertussen aan de muur bevestigen

    Waar een wil is......is een zaag
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    En de kast een beetje "verbouwen" met de zaag erin en dat stuk ertussen aan de muur bevestigen

    Waar een wil is......is een zaag
    Hahaha mijn idee

    Inderdaad, kun je die kast geen ander doel geven ? Opslag voor je dvd's/BD's
    Geen idee of je nog de mogelijkheid hebt om er planken tussen te zetten.
    Wij hebben immers geen foto's van de kast gezien.

    Roger.

    @DVDPFG

    Zoiets als de Samsung mag het wel worden, alleen geen idee hoe de Samsung's uit de bus komen. Ach dat is iets voor 2011/2012 (even wachten of de wereld niet vergaat) En de prijs mag nog wel iets zakken, we hebben voor onze LG (in 2006 meen ik) ook al de hoofdprijs betaald. (toen nog 2300,- euro, nu koop je zoiets voor 30/40% van dat geld)

    Vandaag nog een film gekeken in 1 : 2.35 , pffffffff was ik toch blij dat ik destijds niet voor 32" ben gegaan
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  10. #10

    Standaard

    het is een ikea kast met een televisie kast in het midden erboven een kast en aan allebei de kanten een kast dus zou het televisie gedeelte wel eruit kunnen halen alleen moet ik dan de kast erboven ook weghalen en een televisie kast vinden die ertussen past

    vind het sowieso al niet echt een suc6 dat meubel want me onkyo kabels zitten ook beetje in de verdrukking in het audio gedeelte dus als ik goed vervangend iets kan produceren moet het wel lukken

    wat is een goede maat tv voor een kijkafstand van 3.5 tot 4m? 50inch?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    het is een ikea kast met een televisie kast in het midden erboven een kast en aan allebei de kanten een kast dus zou het televisie gedeelte wel eruit kunnen halen alleen moet ik dan de kast erboven ook weghalen en een televisie kast vinden die ertussen past

    vind het sowieso al niet echt een suc6 dat meubel want me onkyo kabels zitten ook beetje in de verdrukking in het audio gedeelte dus als ik goed vervangend iets kan produceren moet het wel lukken

    wat is een goede maat tv voor een kijkafstand van 3.5 tot 4m? 50inch?
    Dat is wat ik nu al 3 jaar doe, Kijken op een afstand van 3.5 Meter naar een 50 inch.
    Eerlijk is eerlijk, dat is niet verkeerd, maar voor de "die hard" mag ie gerust nog een maatje groter. Bij een ratio van 2.35:1 houdt je nog net "niets" over.

    Massa's mensen die nu waarschijnlijk zeggen dat het veel te groot is, maar die hebben dan een wederhelft waar het niet van mag of hebben het nooit live in een huiskamersituatie bekeken.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Hahaha mijn idee

    Inderdaad, kun je die kast geen ander doel geven ? Opslag voor je dvd's/BD's
    Geen idee of je nog de mogelijkheid hebt om er planken tussen te zetten.
    Wij hebben immers geen foto's van de kast gezien.

    Roger.

    @DVDPFG

    Zoiets als de Samsung mag het wel worden, alleen geen idee hoe de Samsung's uit de bus komen. Ach dat is iets voor 2011/2012 (even wachten of de wereld niet vergaat) En de prijs mag nog wel iets zakken, we hebben voor onze LG (in 2006 meen ik) ook al de hoofdprijs betaald. (toen nog 2300,- euro, nu koop je zoiets voor 30/40% van dat geld)

    Vandaag nog een film gekeken in 1 : 2.35 , pffffffff was ik toch blij dat ik destijds niet voor 32" ben gegaan
    32inch is voor de narrow-minded en in het HD tijdperk toch echt wel aan de kleine kant, zeker voor woonkamer gebruik. Ik weet de prijzen, heb in de afgelopen 10 jaar 4 >50inch schermen gekocht en bij elkaar kun je daar hedentendage een leuke compacte auto voor kopen, maar dat mag de pret niet drukken, het is je hobby of het is het niet.

    Op plasma gebied zijn er momenteel nog 3 grote jongens echt actief, de Pana's met hun Pio techniek, die moet ik in het eggie nog zien, maar als ze de prijs in het gareel weten te houden, dan kunnen ze daar toch wel afzet verwachten lijkt mij zo. De Samsung Plasma's schijnen het helemaal niet slecht te doen en zijn prijsgunstiger aan te schaffen. De toestellen van LG doen het in mijn ogen bij sommige modellen toch wel iets minder dan zijn 2 grote concurrenten. De kleine plasma's en de zeer prijsgunstige HD ready modellen hebben een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, die durf ik de mensen nog wel aan te raden, maar hun 60inch model waar ik met een collega op zoek naar was viel ons behoorlijk tegen, de zogenaamde zwartwaarden waren erg grijs.....

    Wie weet, en komen we 2012 ook weer heelhuids door, zit er tegen die tijd wel een mooie prijsgunstige plasma voor je in het vat, is je van harte gegund
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    het is een ikea kast met een televisie kast in het midden erboven een kast en aan allebei de kanten een kast dus zou het televisie gedeelte wel eruit kunnen halen alleen moet ik dan de kast erboven ook weghalen en een televisie kast vinden die ertussen past

    vind het sowieso al niet echt een suc6 dat meubel want me onkyo kabels zitten ook beetje in de verdrukking in het audio gedeelte dus als ik goed vervangend iets kan produceren moet het wel lukken

    wat is een goede maat tv voor een kijkafstand van 3.5 tot 4m? 50inch?
    Die kast.... is dat zoiets als deze:

    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59831232



    Jammer dat ze daar niet de afmetingen geven van de plek waar de TV staat, maar daar moet toch wel een aardig maatje tussen passen Er is het eea tussen te zetten aan bredere modellen, of de zijkasten iets aan de kant en de paart centimeter die overblijft opvullen, op de 5e foto van bovenaf staat bij mij ook zo'n kastje, daar staat een 55inch TV op:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=70460

    Je ziet dat er wat ruimte tekort is aan de zijkanten, maar bij mij is dat geen bezwaar om dat hij daar los staat zonder omringende kast.

    Dan je kijkafstand, hier een rekenprogramma:

    http://myhometheater.homestead.com/v...ncemetric.html

    Je vult de schermmaat in en je krijgt de kijkafstand, je ziet dat als je vollop van Full HD wilt genieten, de kijkafstand erg klein wordt, met andere woorden, met 4 meter afstand heb je 2 van die kastjes nodig

    Hier nog wat:

    http://www.crutchfield.com/S-hHivIdI...me/tv_faq.html

    Daar is een globaal lijstje met inches en feets, de inch maat van de TV's zijn hier wel zo'n beetje bekend, en als je makkelijk wilt rekenen, er gaat 3 feets in 1 meter, in jouw geval kom je dan op de 58inch maat, het mooie is dat het tegenwoordig heel betaalbaar is
    Have fun and enjoy your collection

  14. #14

    Standaard

    ik heb idd de ombouw van het plaatje maar de bovenkast is dan wat lager nog en er staat een televisiemeubel in het midden ipv dat kastje dus dat zou ik ertussenuit moeten halen en de bovenkant vastzetten en dan is het nog maar de vraag of het past maar zou ik idd iets moeten fabriceren zodat het wat verder uit elkaar kan staan

    vind het namelijk ook wel jammer dat ik niet gelijk van 42 inch naar minimaal 50 kan. die formaten wennen zo snel. toen ik dat scherm net had vond ik hem groot nu echt stuk te klein idd

    zal idd wel 50 of 58 gaan worden denk ik al moet ik zeggen dat de 58 inch panasonic volgens mij 4000 is en dat is een beetje boven mijn budget.

    ik zat te denken aan maximaal 2000 uit te geven voor een tv
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ik heb idd de ombouw van het plaatje maar de bovenkast is dan wat lager nog en er staat een televisiemeubel in het midden ipv dat kastje dus dat zou ik ertussenuit moeten halen en de bovenkant vastzetten en dan is het nog maar de vraag of het past maar zou ik idd iets moeten fabriceren zodat het wat verder uit elkaar kan staan

    vind het namelijk ook wel jammer dat ik niet gelijk van 42 inch naar minimaal 50 kan. die formaten wennen zo snel. toen ik dat scherm net had vond ik hem groot nu echt stuk te klein idd

    zal idd wel 50 of 58 gaan worden denk ik al moet ik zeggen dat de 58 inch panasonic volgens mij 4000 is en dat is een beetje boven mijn budget.

    ik zat te denken aan maximaal 2000 uit te geven voor een tv
    Mmmm, hoop dat de prijzen binnenkort nog wat gaan zakken, zou als ik jou was die Samsung eens gaan bekijken in het eggie

    Van mijn TV staan ook weinig tot geen gebruikers ervaringen online, en ik geniet er echt van...... soms wordt het stil gehouden of als vanzelfsprekend ervaren8)
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    ik ben benieuwd zal wel is kijken naar die samsung volgend weekend idd ofzo bedankt voor de tip!

    maar ga sowieso alle tvs nog wel even aflopen om te kijken hoe of wat bedoel je kan een hoop manipuleren maar je moet nog steeds wel beetje verschil kunnen zien ondanks alles in een winkel lijkt me
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ik ben benieuwd zal wel is kijken naar die samsung volgend weekend idd ofzo bedankt voor de tip!

    maar ga sowieso alle tvs nog wel even aflopen om te kijken hoe of wat bedoel je kan een hoop manipuleren maar je moet nog steeds wel beetje verschil kunnen zien ondanks alles in een winkel lijkt me
    Tuurlijk is er wel verschil te zien, soms moet je gewoon even geduld hebben om het te kunnen zien. Als het even kan, de TV van je dromen proberen te bekijken bij verschillende winkels. Maar bij een beetje winkel mag je toch wel de AB van de TV van je keuze even vasthouden...... kun je even kijken welke stand ze hebben gekozen, mijn TV kent er bijvoorbeeld 5, 2 daarvan gebruik ik regelmatig, ze zijn duidelijk verschillend en worden onder verschillende omstandigheden gekozen.

    Laat je door die verschillende standen niet van je stuk brengen. Je hebt een budget, een wens en laat je niet afleiden door nog mooier, nog groter etc etc, kijk naar wat je kan betalen. Heb zelf een 55inch LCD scherm zonder die LED gevallen en heb heel veel waar voor mijn geld gekregen, de 46inch is behandeld in de laatste HET (Home Entertainment Today) en kwam positief uit de review en daar waar het omgaat scoort hij uitstekend, de beeldkwaliteit
    Have fun and enjoy your collection

  18. #18

    Standaard

    Het kan mij ook niet groot genoeg zijn inderdaad.
    Heb zelf net een de Philips 47 inch 9664 gekocht en ben er echt 100% tevreden over.
    Misschien had het nog wel een maatrje groter gekunt, maar die hadden ze sowieso niet van dit type en dat sprak me toch het meeste aan in de winkels en bij vrienden thuis.
    En ik vond persoonlijk de bijna 2000 euro ook wel even meer dan genoeg.
    Maar goed, qua scherpte, kleurstelling, contrast en 200Hz vind ik dit op het moment toch echt het beste toestel, helaas zijn die krengen zeer slecht leverbaar op het moment.
    Maar over de afmeting ben ik goed te spreken hoor.
    Ik ben van 42 naar 47 inch gegaan op zon 3.5-4 meter en dat is voor mij op dit moment echt perfect, waar de 42 inch altijd toch nog aan de kleine kant vond.
    Maar, wie weet wat de toekomst brengt.

  19. #19

    Standaard

    Als ik je een advies mag geven:
    200Hz uitzetten, evenals alle andere zogenaamde 'beeldverbeteraars'.
    Dan een Pixar BD(of Studio Canal) er in en afstellen met de enhancer, meestal staan scherpte, contrast e.d. veel te hoog!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    M'n ouders hebben een LG plasma 50" FullHD en wij hebben een LG plasma 50" HDReady.
    Bij mijn ouders vindt ik het beeld ook in SD mooier overkomen en zien dvd's er zeker niet slechter uit..........
    ehm roger, op een donkere avond dat je ouders even niet thuis zijn kun je misschien van toestel wisselen? zouden ze het merken? wel even de instellingen overzetten natuurlijk.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  21. #21

    Standaard

    bedankt voor alle reacties! heb echt vel goede tips en goede adviezen gehad!

    ik denk dat het de Pana G20 gaat worden maar dan de 46 inch want krijg me kast niet zo snel anders denk

    misschien als ik ooit budget ervoor heb een beamer en scherm voor de kast naarbeneden ofzo?


    wil me blu ray speler ook vervangen (LG BD370) want zag vandeweek in vergelijking met de ouwe trouwe toshiba HD XE1 dattie toch wel stuk minder mooi beeld geeft met dezelfde film en zelfde kabels


    misschien combo dealtje bij een winkel?

    zit te denken aan de oppo maar met al dat 3d in vooruitzicht twijfel ik nu of ik nie gelijk moet wachten ff tot die betaalbaar zijn?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    bedankt voor alle reacties! heb echt vel goede tips en goede adviezen gehad!

    ik denk dat het de Pana G20 gaat worden maar dan de 46 inch want krijg me kast niet zo snel anders denk

    misschien als ik ooit budget ervoor heb een beamer en scherm voor de kast naarbeneden ofzo?


    wil me blu ray speler ook vervangen (LG BD370) want zag vandeweek in vergelijking met de ouwe trouwe toshiba HD XE1 dattie toch wel stuk minder mooi beeld geeft met dezelfde film en zelfde kabels


    misschien combo dealtje bij een winkel?

    zit te denken aan de oppo maar met al dat 3d in vooruitzicht twijfel ik nu of ik nie gelijk moet wachten ff tot die betaalbaar zijn?
    verstandige keuze qua tv
    heb dezelfde besteld maar dan de 50 inch
    hierbij zal ik de pana bd65 bestellen als speler
    mss ook een optie voor jou? en dan heb je gelijk de viera link
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #23

    Standaard

    Ik ben me ook aan het orienteren voor een nieuwe lcd tv. Mijn huidige 26 inch is mij te klein. Ik had in eerste instantie voorkeur voor een Samsung van 40 inch ook i.v.m. het CI+ module, die maar voor een beperkte aantal tv's is gecertificeerd door ziggo dus had ik weinig keus. Maar er zijn te veel problemen met de CI+ module, waardoor ik nu erg twijfel of ik de module wel moet gaan gebruiken. Als ik er niet op hoef te letten of de tv's ziggo gecertificeerd zijn dan heb ik wel meer keuze. Op dit forum lijkt iedereen fan te zijn van plasma televisies, maar ik heb in de winkel nog geen plasma gezien met een goed scherp beeld, ze zijn ook allemaal HD ready en ik wil graag full HD.
    Ik twijfel tussen een Samsung LE40B650, een LED TV : Samsung UE40B6000 en de LED TV : LG 42SL9000. Philips weet ik niet of ik dat kan riskeren met de slechte service die ze bieden, en dan heb je nog sony. Ik hoef niet perse een dunne tv want hij komt toch op een meubel te staan.
    Laatst aangepast door monstermuis : 07-04-2010 om 09:45

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik ben me ook aan het orienteren voor een nieuwe lcd tv. Mijn huidige 26 inch is mij te klein. Ik had in eerste instantie voorkeur voor een Samsung van 40 inch ook i.v.m. het CI+ module, die maar voor een beperkte aantal tv's is gecertificeerd door ziggo dus had ik weinig keus. Maar er zijn te veel problemen met de CI+ module, waardoor ik nu erg twijfel of ik de module wel moet gaan gebruiken. Als ik er niet op hoef te letten of de tv's ziggo gecertificeerd zijn dan heb ik wel meer keuze. Op dit forum lijkt iedereen fan te zijn van plasma televisies, maar ik heb in de winkel nog geen plasma gezien met een goed scherp beeld, ze zijn ook allemaal HD ready en ik wil graag full HD.
    Ik twijfel tussen een Samsung LE40B650, een LED TV : Samsung UE40B6000 en de LED TV : LG 42SL9000. Philips weet ik niet of ik dat kan riskeren met de slechte service die ze bieden, en dan heb je nog sony. Ik hoef niet perse een dunne tv want hij komt toch op een meubel te staan.
    ik weet niet waar jij tv's gaat kijken maar de plasma's zijn haarscherp
    bovendien is alles tegenwoordig fullhd
    mss even een andere winkel benaderen om je mening bij te schaven
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #25

    Standaard

    En Philips slechte service??? Als je scherm kapot is komen ze deze bij je thuis maken...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •