Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Life (nieuwe 10 delige serie BBC)

    Deze week een tweetal blu-rays gekocht. Namelijk life, de nieuwe BBC serie, en Pan's Labyrinth. Beide films worden weergegeven in 1080i ipv 1080P. Ik hoop dat dit geen nieuwe trend gaat worden. Jammer dat de mogelijkheden niet maximaal benut worden.

    Zowel de speler als de tv stonden goed ingesteld. Andere blu-rays worden dan ook gewoon in 1080P weergegeven.
    Laatst aangepast door GHR : 22-03-2010 om 12:35 Reden: aanvulling

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Life is wel jammer maar dit is een TV serie dus nog te verklaren, ondanks dat Planet Earth wel 1080p is.
    Pan's Labyrinth is van een Nederlanse distributeur en die maken er vaak een zooitje van.
    Daar kan je voor aanschaf beter eerst een review van lezen om teleurstellingen te voorkomen.

    Maar deze titels zijn echt uitzonderingen, het merendeel is gewoon 1080/24P
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de indruk dat onze reviewers zich af en toe schuldig maken aan knippen en plakken. Ik heb namelijk al enkele malen opgemerkt dat een film in een review wordt aangegeven als 1080P terwijl dit in werkelijkheid 1080i is.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geloof dat de VS versie wel 1080p is
    Afhankelijk welke review je leest
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GHR Bekijk bericht
    Ik heb de indruk dat onze reviewers zich af en toe schuldig maken aan knippen en plakken. Ik heb namelijk al enkele malen opgemerkt dat een film in een review wordt aangegeven als 1080P terwijl dit in werkelijkheid 1080i is.
    Ben ik wel benieuwd naar voorbeelden....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Reviewers kijken wellicht naar de vermelding achterop de verpakking. Op De UK box staat namelijk 1080p* en eronder *Some short elements of the programme are interlaced (i.e. the credit rollers)
    Daar wordt dus eigenlijk expliciet vermeld dat 't progressive is en niet een drukfout of zo, maar de gehele serie is 1080i/50 niet alleen kleine elementen. En dat zal ook wel zo zijn opgenomen want 't is een serie gemaakt voor TV.
    Wat wel jammer is, is dat degene die de verpakking maakt blijkbaar geen goede communicatie heeft met degene die 't uiteindelijke product maakt waardoor fouten op de verpakking relatief vaak voorkomen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien is het Bluray BBC intro menu wel 1080p
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Het intro menu bij Pan's labyrinth bijvoorbeeld is als ik mij niet vergis inderdaad 1080P. De rest echter 1080i. Hebben ze toch nog een beetje gelijk met de aanduiding op de verpakking.

  9. #9

    Standaard

    Afgelopen weekend de eerste aflevering van Life bekeken: erg mooie, scherpe en warme beelden Daarnaast vond ik het wat interessanter dan Planet Earth omdat het bij Life gaat om levende natuur en niet om dode natuur/weersverschijnselen, wat imo toch stukken minder interessant is.

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Planet Earth heeft bij mij altijd een streepje voor, omdat het mijn eerste echte BD was.
    Toen nog de VS import.

    De eerste wauw factor was ongekend en een feit.

    Maar deze is zeker ook heel mooi.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Daarnaast vond ik het wat interessanter dan Planet Earth omdat het bij Life gaat om levende natuur en niet om dode natuur/weersverschijnselen, wat imo toch stukken minder interessant is.
    Ben ook zeker geinteresseerd in Life, ik vind Planet Earth fantastich.

    Wat bedoel je precies met dode natuur/weersverschijnselen? Planet Earth gaat toch ook over dieren etc. Geen dode natuur gezien...

  12. #12

    Standaard

    Life concentreerd zich meer op dieren en licht altijd een paar fascinerende diersoorten uit met hun overlevingstechnieken.

    Planet Earth was eigenlijk een mix van dieren, planten, weersomstandigheden en continenten.


  13. #13

    Standaard

    Heb deze Blu ray ook aangeschaft, en heb inmiddels een paar afleveringen bekeken.
    Prachtige serie!
    In tegenstelling tot Planet Earth (die ik ook schitterend vond) gaat Life inderdaad meer over Dieren en hun overlevingstactieken.
    Waar Planet Earth echt een "portret" van onze aarde is, is Life dus meer een "dierendocu" (en een beetje van de planten)
    Wel weer net zo prachtig gefilmd als Planet Earth overigens en met hetzelfde schitterende commentaar van Richard Attenborough (welk je overigens wel in kleine porties tot je moet nemen, want die man zijn stem is...ahum....."rustgevend" zal ik maar zeggen)
    Vond je Planet Earth de moeite waard dan kun je Life blind aanschaffen (en je steunt tevens het wnf!)
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  14. #14

    Standaard

    That's it! Ik ga ook voor Life!

    Is hij nog ergens goedkoper dan 30 euro bij www.bol.com ?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    Wehkamp € 24,50, weet alleen de verzendkosten niet. (heb 'm zelf wel bij bol vandaan nl..)
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    That's it! Ik ga ook voor Life!

    Is hij nog ergens goedkoper dan 30 euro bij www.bol.com ?

    Bij dvdoutlet is die 26,49
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  17. #17
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    Pepijn, ben jij al in de MM Arnhem geweest (voor Life)?

    Moet hem nu hebben na alle verhalen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Deze serie ook aangeschaft. Blind. Geen moment spijt van gehad.. gisteren vier afleveringen achter elkaar gekeken. Zo verslavend en mooi. Stiekem vind ik em tot nu toe zelfs mooier dan Planet Earth!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Pepijn, ben jij al in de MM Arnhem geweest (voor Life)?

    Moet hem nu hebben na alle verhalen
    Nee nog niet en de nieuwe folder was vanmorgen ook nog niet online.Wil eigenlijk wachten tot dat de prijs onder de 20 euro is gezakt....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    [Pepijn mode] Coen, ben jij toevallig al bij de MM Arnhem geweest (voor Life?)[/Pepijn mode]
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    [Pepijn mode] Coen, ben jij toevallig al bij de MM Arnhem geweest (voor Life?)[/Pepijn mode]
    Nee nog niet en de nieuwe folder was vanmorgen ook nog niet online.Wil eigenlijk wachten tot dat de prijs onder de 20 euro is gezakt....

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    [Pepijn mode] Coen, ben jij toevallig al bij de MM Arnhem geweest (voor Life?)[/Pepijn mode]
    Thx Claudio, was ik ff vergeten

    [Klagende vrouw mode]Ben ook zooooo druk, collega op vakantie en maar werken, werken, werken[/Klagende vrouw mode]

    Misschien dat ik morgen voor het werk wel ff ga, of ga jij in je pauze Coen of dadelijk al na het werk?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Pas op hé...
    Als Coen van rechts komt heeft hij voorang.

    Ja nu nokken..., het is geen OHT hierzo..

    Ach dat is het leven.................., snap je leven..., life..., nee..., laat maar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Ik ga even verder 'off-topic' om de prangende vraag te beantwoorden:

    Afgelopen vrijdag (in mijn pauze :wink: ) gekocht bij MM Arnhem voor 27,99 ...
    Vandaag (wederom in mijn pauze ) heb ik helaas al geen blu-ray's van Life meer gezien...

    Maar ja, mooie 'actie' ook zo, de dvd's zijn dezelfde prijs

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •