Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    En o ja, afgelopen vrijdag ondanks de al hoge verwachtingen een zeer hoog WAUW gevoel toen ik even kort door wat afleveringen heen zapte !!!

    Vooral het deel met de vliegende vissen, bijna te mooi / onecht gefilmd...

  2. #27

    Standaard

    Bedankt voor je reactie!

    (volledig offtopic, heb jij toevallig rechten gestudeerd in Nijmegen, Guido?)

    De dvd's lagen idd voor €30 euro bij de Van Leest. Belachelijk!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GHR Bekijk bericht
    Het intro menu bij Pan's labyrinth bijvoorbeeld is als ik mij niet vergis inderdaad 1080P. De rest echter 1080i. Hebben ze toch nog een beetje gelijk met de aanduiding op de verpakking.
    Klopt

  4. #29

    Standaard

    Ik heb me laten overhalen: net bij de FRS besteld, had nog een bon van 5 euro liggen! 25 euro geen geld! (doe niet aan addiscount of blu ray club)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #30

    Standaard

    Heren, het is niet de bedoeling van dit topic een pricewatch te maken. Graag dus weer ontopic met discussie over de serie. Prijzen graag vermelden in het daarvoor bestemde pricewatch topic.

  6. #31

    Standaard

    mmm, net eerste aflevering gezien van de UK versie, maar TV geeft geen 1080p/24Hz aan (zoals ik heb ingesteld op m'n OPPO) maar 1080p/60 Hz (OPPO staat op NTSC, vandaar de 60 HZ); wat betekend dit precies, is de UK versie geen full hd 1080p (zoals USA versie volgens reviews wel is) ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, net eerste aflevering gezien van de UK versie, maar TV geeft geen 1080p/24Hz aan (zoals ik heb ingesteld op m'n OPPO) maar 1080p/60 Hz (OPPO staat op NTSC, vandaar de 60 HZ); wat betekend dit precies, is de UK versie geen full hd 1080p (zoals USA versie volgens reviews wel is) ?
    1080p/60Hz is hartstikke full HD, hoor! Of ik moet mij deerlijk vergissen. Maar, heb je iets aan het beeld ontdekt wat je niet zint, dan?

  8. #33

    Standaard

    Hij zal wel 1080i zijn dan en de Oppo maakt er dan 1080p van(de-interlacen).
    Volgens blu-ray.com is Life(UK) idd 1080i: http://www.blu-ray.com/movies/Life-Blu-ray/6699/
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hij zal wel 1080i zijn dan en de Oppo maakt er dan 1080p van(de-interlacen).
    Volgens blu-ray.com is Life(UK) idd 1080i: http://www.blu-ray.com/movies/Life-Blu-ray/6699/
    oke, en de USA versie is dus wel 1080p volgens blu-ray.com, vreemd toch weer, die verschillen

    is het in dit geval beter om de disc op 1080i te laten spelen i.v.m. evt judder of iets dergelijks ?

    had zelf het idee dat bij beweging beeld niet altijd even scherp was
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    oke, en de USA versie is dus wel 1080p volgens blu-ray.com, vreemd toch weer, die verschillen

    is het in dit geval beter om de disc op 1080i te laten spelen i.v.m. evt judder of iets dergelijks ?

    had zelf het idee dat bij beweging beeld niet altijd even scherp was
    Nee, ik zou het de-interlacen door de Oppo laten doen, dat moet haast wel de beste schakel wat dat betreft in je set-up zijn met die videochip.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #36

    Standaard

    Is de versie van maart 2012 nu wel 1080p bij Bol.com of is dit nog steeds een drukfout? De code is wel anders.

    8717344748063
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  12. #37

    Standaard

    Ik heb inmiddels van de producent begrepen dat beide versies 1080p betreffen. Laatst genoemde heeft alleen een extra taal erbij gekregen (Frans). 1080p staat overigens niet vermeld op de cover of bd, maar is het wel aldus de producent.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    oke, en de USA versie is dus wel 1080p volgens blu-ray.com, vreemd toch weer, die verschillen

    is het in dit geval beter om de disc op 1080i te laten spelen i.v.m. evt judder of iets dergelijks ?

    had zelf het idee dat bij beweging beeld niet altijd even scherp was
    Als de EU versie 1080i is, dan is deze ook 50Hz (1080i50).

    Dit moet men dan wel omzetten wat de VS heeft 60Hz (1080i60).
    En als je dat toch moet doen kun je er netzo goed gelijk 1080p van maken. Er is namelijk veel 1080p materiaal in omloop wat oorspronkelijk gewoon 1080i is...

  14. #39

    Standaard

    Zoals ik al zei de Nederlandse versie is gewoon 1080P
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •