De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wii en de sony dav-dz260

    Heey hallo,
    Ik ben nieuw hier en ook redelijk nieuw met de homecinema sets.
    Na wat zoeken op het i-net kwam ik hier terecht en hoop dat iemand mij kan helpen.
    Nou heb ik
    een sony dav-dz260 gekregen, eerst kreeg ik geen geluid van mijn tv over de speakers maar dat heb ik na zoeken op dit forum op gelost.
    Maar nu komt het vogende kan ik ook het geluid van mijn Wii over de set laten spelen???

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smileytjuh Bekijk bericht
    Heey hallo,
    Ik ben nieuw hier en ook redelijk nieuw met de homecinema sets.
    Na wat zoeken op het i-net kwam ik hier terecht en hoop dat iemand mij kan helpen.
    Nou heb ik
    een sony dav-dz260 gekregen, eerst kreeg ik geen geluid van mijn tv over de speakers maar dat heb ik na zoeken op dit forum op gelost.
    Maar nu komt het vogende kan ik ook het geluid van mijn Wii over de set laten spelen???

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt.
    Een van de scartaansluitingen zou audio in ondersteunen, dus je kunt met een scart/cinch verloop (let op de juiste richting) proberen om het geluidssignaal over de HT hoorbaar te maken.

    Succes, O ja en welkom natuurlijk
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Een van de scartaansluitingen zou audio in ondersteunen, dus je kunt met een scart/cinch verloop (let op de juiste richting) proberen om het geluidssignaal over de HT hoorbaar te maken.

    Succes, O ja en welkom natuurlijk

    Dankje wel voor de tip ga het gelijk proberen.

    Dan heb ik nog een vraag; ik heb na zoeken hier gevonden hoe ik het geluid van mijn tv over de speakers van de ht krijg met scart en hdmi maar als ik digitaal tv wil kijken dan hoor ik het geluid van mijn analoge tv.
    Ik heb digitale tv van tele2 met een digitale Itv decoder (aminet 132) van amino.
    Kan ik dat geluid ook over de ht krijgen of is dat weer onmogelijk er zitten achter 6 ingangen/uitgangen in inc die voor de dc. Het zijn av out, spdif, hdmi, usb, en netwerk.
    Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

  4. #4

    Standaard

    Dan komt het door de mogelijkheden van de scart-aansluiting die je daarvoor gebruikt. Bij veel scart-aansluitingen is dit standaard omdat dit gebruikt kan worden voor een loop tussen een videorecorder en de TV. Heeft de TV ook een audio out(rode+witte tulp of digitaal) , dan zou je de rode en witte tulp kunnen laten verlopen naar Scart of de digitale kunnen gebruiken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •