Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 56 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pulp Fiction - Miramax Collector's Edition

    Nu we ons toch in een Tarantino-roes bevinden:

    Wie gaat er Pulp Fiction C.E. aanschaffen of heeft 'm al in de pre staan?



    Bron: DVD Shrine





    Bron: IGN.com Screens

    Edit:



    Bron: Buy.com

  2. #2

    Standaard

    komt ie ook voor regio 2 uit? wanneer? wat gaat ie kosten? vertelvertelvertel!!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PietM
    komt ie ook voor regio 2 uit? wanneer? wat gaat ie kosten? vertelvertelvertel!!
    Hij zal vast wel ook voor R2 uitkomen, maar wanneer is nog niet bekend. De R1 versie komt op 20 augustus uit en die is al te pre-orderen. Prijzen kun je hier vinden.

    Edit. Wat zeg ik nou? Op 30 sept. komt ie in UK uit. Kijk hier maar eens. En er schijnt ook nog een Classic Series Box Set uit te komen?

    Edit 2. De laatste link werkt nu...

  4. #4

    Standaard Re: Pulp Fiction - Miramax Collector's Edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes
    Wie gaat er Pulp Fiction C.E. aanschaffen of heeft 'm al in de pre staan?
    Ik ga hem zeker aanschaffen. Ik heb hem een hele tijd niet gezien en weet er eigenlijk bijna niks meer van.
    Ik heb enorm lang gewacht op deze release (die bagger NL release heb ik maar links laten liggen) en ik ga hem dus zeker bestellen.

    Verder ken ik Reservoir Dogs en Jackie Brown niet, dus die ga ik zeker snel eens huren zodra het mogelijk is.

  5. #5

    Standaard Foei Nathan

    Foei !
    Nathan, onze DVD.nl crew lid kent reservoir dogs en jackie brown niet!

    snel huren dan maar hoor Nathan

    en let op de muzikale inbreng van nederlands grootste muzikant bij de opening van reservoir dogs.

    greetings

  6. #6

    Standaard Re: Re: Pulp Fiction - Miramax Collector's Edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Edit

    Verder ken ik Reservoir Dogs en Jackie Brown niet, dus die ga ik zeker snel eens huren zodra het mogelijk is.
    Schaam je Nathan Resevoir Dogs moet je echt zien, is echt een geweldige film. Jacky Brown is wat minder, maar ook wel leuk. Weer even on topic. Ik ga de S.E. van Pulp Fiction die in in the UK uit komt aanschaffen, die vindt qua cover wat mooier. En Jacky Brown ga ik ook aanschaffen, alleen weet ik nog welke S.E., want ik de R2 versie nog niet gezien
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  7. #7

    Standaard Re: Re: Pulp Fiction - Miramax Collector's Edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik ga hem zeker aanschaffen. Ik heb hem een hele tijd niet gezien en weet er eigenlijk bijna niks meer van.
    Ik heb enorm lang gewacht op deze release (die bagger NL release heb ik maar links laten liggen) en ik ga hem dus zeker bestellen.

    Verder ken ik Reservoir Dogs en Jackie Brown niet, dus die ga ik zeker snel eens huren zodra het mogelijk is.

    bagger nederlandse release? gewoon omdat er geen extra's op staan?

    Nog reservoir dogs en jackie brown nt gezien : snel dat gat in je cultuur vullen nathan

  8. #8

    Standaard Re: Re: Re: Pulp Fiction - Miramax Collector's Edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Schaam je Nathan Resevoir Dogs moet je echt zien, is echt een geweldige film. Jacky Brown is wat minder, maar ook wel leuk. Weer even on topic. Ik ga de S.E. van Pulp Fiction die in in the UK uit komt aanschaffen, die vindt qua cover wat mooier. En Jacky Brown ga ik ook aanschaffen, alleen weet ik nog welke S.E., want ik de R2 versie nog niet gezien
    Krijgt de R2 versie eigenlijk ook zo'n leer-achtige hoes? Het is natuurlijk gewoon karton, maar ziet er toch relax uit

    De hoes van de R2 UK versie vind ik eerlijk gezegd een beetje duf

  9. #9

    Standaard Re: Re: Re: Re: Pulp Fiction - Miramax Collector's Edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes


    Edit

    De hoes van de R2 UK versie vind ik eerlijk gezegd een beetje duf
    Maar wel nostaligisch
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #10

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Pulp Fiction - Miramax Collector's Editi

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Maar wel nostaligisch
    Laten we het daar maar op houden

  11. #11

    Standaard

    Ik heb lekker alle 3 de Tarantino werkjes in de prie-order staan. Lekker genieten dus als ze allemaal dezelfde week binnenkomen. Ik heb in die periode nog een weekje vrij dus dat wordt een Tarantine week...Lekker alle extra's kijken. Vast een paar dozen chips inslaan.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  12. #12

    Standaard Re: Re: Re: Pulp Fiction - Miramax Collector's Edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    bagger nederlandse release? gewoon omdat er geen extra's op staan?
    Ja, misschien wat on-diplomatiek van me. Misschien is "de NL DVD is wat minder goed uitgerust dan de R1" een betere zin?!?

    Naah.... in mijn ogen issie gewoon bagger!!!

  13. #13

    Standaard

    Ik ga hem zeker aanschaffen. Zo'n goede film eindelijk uit, en dan nog eens zo'n pr8release: double-disc, DTS, mooie extra's, mooie hoes. Ik denk dat ik gewoon de R1 Miramax CE neem boven de R2 SE. Ik weet niet precies of de specs wel even goed zijn en ik vind de hoes van de CE mooier. Ik heb hem nog niet gepre-orderd alleen zodra hij uit is wordt hij besteld

  14. #14

    Standaard

    Prachtige release! Deze moet ik in mijn collectie hebben.

  15. #15

    Standaard Pulp Fiction

    Ik heb deze collectors edition gisteren bij Rodisc gekocht.
    zij vertelden mij dat zij bij sommige regio 1 dvd's die ze mogen verkopen deze 2 weken voor de release al in huis hebben.

    Ik had hem ook besteld bij Play, maar heb deze maar weer snel vandaag verwijderd.

  16. #16

    Standaard Re: Pulp Fiction

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin
    Ik heb deze collectors edition gisteren bij Rodisc gekocht.
    zij vertelden mij dat zij bij sommige regio 1 dvd's die ze mogen verkopen deze 2 weken voor de release al in huis hebben.
    Zijn jou die 2 weekjes €18.45 waard?

  17. #17

    Standaard Re: Re: Pulp Fiction

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes


    Zijn jou die 2 weekjes €18.45 waard?
    Ik weet het. Ik kon weer niet wachten. Je weet wel hoe dat gaat.
    ja nee ja nee JAAAAAA

  18. #18

    Standaard

    Oeijoeijoei,
    gister de R1 gepre-ordered bij DVDSoon.com... Morgen is het de 20ste dus... dan wordt hij opgestuurd. Ik kan haast niet w88, hijs zooo moooi. De R2 hoes vind ik trouwens veel lelijker, de specs zijn d8 ik wel gewoon hetzelfde. Dus iemand heeft hem al, en hoe bevalt hij? Zeker fijntjes

  19. #19

    Standaard

    als je puur kijkt naar de hoesen van beide versies, vindt ik de regio 1 versie mooier. Bovendien bevat de regio 2 UK versie volgens play.com geen DTS track. Maar als echte pulp fiction fan kan ik het niet laten om voor deze box set te gaan. 2-disc SE, Soundtrack (heb ik al, maar toch), poster, boekje enz. Echt TE mooi!

  20. #20

    Standaard

    You ordered the following items. Here is the stock status and their expected delivery dates. Title Qty Status
    Pulp Fiction 1 On Order (2002-Aug-27)
    Tja zo heeft ieder voordeel z'n prijs


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    KNIP
    Als echte Pulp Fiction fan bestel je ze allebei !

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes


    Als echte Pulp Fiction fan bestel je ze allebei !
    Nee, weet je wat? Gewoon alle drie!!

    (regio 1 Se, regio 2 Se, regio 2 box set)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret


    Nee, weet je wat? Gewoon alle drie!!

    (regio 1 Se, regio 2 Se, regio 2 box set)
    Is de R2 SE ook onderdeel van de R2 box? Dan zou het niet nodig zijn om deze nog eens los aan te schaffen

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes


    Is de R2 SE ook onderdeel van de R2 box? Dan zou het niet nodig zijn om deze nog eens los aan te schaffen
    Oeh... daar vraag je me wat... Dat weet eigenlijk niet. Ik denk van niet, aangezien er andere extra's worden genoemd ten opzichte van de R2-SE

  25. #25

    Standaard Beware

    Ik heb gelezen dat de hoes van de Canadese Pulp Fiction CE-release zwaar bagger is. 2-talig en goedkoop materiaal enzo...

    De US-release daarentegen zou wél gewoon in orde zijn.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •