Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    weet iemand of de R1 versie die play.com verkoopt de US versie is?

    Wil eigenlijk niet het risico lopen dat ik de canadese versie bestel (in verband met de klachten over de verpakking)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    weet iemand of de R1 versie die play.com verkoopt de US versie is?
    Play heeft altijd de Canadese versie van R1 releases.

    Sites als Dvd Box Office, AB Sound, DVD Soon en Dv-Depot ook.

    Als je echt de Amerikaanse wilt hebben, kun je hem denk ik het beste bij Deep Discount Dvd bestellen, die zijn relatief goedkoop en de service is ook goed:

    http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemID=BVD023541

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark_vdH
    Als je echt de Amerikaanse wilt hebben...
    Opzich wil ik niet persee de VS versie hebben, maar ik heb (onder andere op dit forum) veel negatiefe dingen gehoord over de Canadese verpakking.

    Heeft iemand de R1 al besteld (en binnen gekregen) via play.com? Zo ja, hoe was de kwaliteit van de verpakking? bleef de hoes een beetje ok?

    Wil hem graag gaan bestellen maar twijfel nog een beetje waar, dus tips en ervaringen zijn echt van harte welkom.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Heeft iemand de R1 al besteld (en binnen gekregen) via play.com?
    Niet via Play maar wel de Canadese uitvoering. Die van mij zit gewoon prima in elkaar. Gewoon een kwestie van goed verzenden en geluk hebben dat de smijters op de luchthavens er niet te hard mee smijten... En als het plastic DVD houdertje loslaat is dat zo weer gemaakt met een druppeltje lijm. Je hebt alleen het Jack Rabbit menu niet in de Canada uitvoering. Lekker belangrijk...kijk je ook 1x naar...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Niet via Play maar wel de Canadese uitvoering. Die van mij zit gewoon prima in elkaar. Gewoon een kwestie van goed verzenden en geluk hebben dat de smijters op de luchthavens er niet te hard mee smijten... En als het plastic DVD houdertje loslaat is dat zo weer gemaakt met een druppeltje lijm. Je hebt alleen het Jack Rabbit menu niet in de Canada uitvoering. Lekker belangrijk...kijk je ook 1x naar...
    Bij mij hetzelfde.
    Plastic DVD houdertje laat wat los, maar bij mij was de DVD mooi in bubbeltjes verpakt IN het kartonnetje. Hij is dus perfect aangekomen en dat voor een mooie prijs!
    Robert.

  6. #56

    Standaard

    Mooi. Heb hem net besteld. En inderdaad die plastik inlays kun je gewoon lijmen (heb ik al vaker gedaan)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •