Pagina 171 van 172 EersteEerste ... 71121161167168169170171172 LaatsteLaatste
De resultaten 4.251 tot 4.275 van 4299 worden weergegeven.
  1. #4251

    Standaard Fucking Åmål (1998) / De Dominee (2004) / Die Fälscher (2007)

    Gekocht bij de plaatselijke kringloopwinkel voor 1 euro per stuk:

    Fucking Åmål (A).jpg

    Fucking Åmål (2007)

    Åmål is een onooglijk provinciestadje waar nooit iets gebeurt en de jongeren zich te pletter vervelen. De 16-jarige, lesbische Agnes voelt zich eenzaam en slaagt er niet in een stabiele vriendenkring op te bouwen. Zelf kijkt ze vooral op naar haar klasgenote Elin die de jongens om haar vingers windt, maar ook daar op uitgekeken is geraakt. Agnes' wereld stort in wanneer uitgerekend Elin haar op haar verjaardagsfeestje vernedert om indruk te kunnen maken op haar oudere zus Jessica. Maar daar heeft Elin, die gefascineerd raakt door Agnes' moed, achteraf spijt van. Er volgt een langzame toenadering tussen de twee.


    Dominee, De (A).jpg

    De Dominee (2004)

    In het nog redelijk naïeve Nederland van het hippietijdperk in de jaren zeventig, hebben harde criminelen zich ontfermd over de opbloeiende hasjhandel. Klaas, zoon van een gevoelloze maar financieel zeer geslaagd zakenman, besluit zich ook geheel te wijden aan deze gemakkelijke geldmachine. Hij wil de grootste zijn voordat de hasj gelegaliseerd wordt, wat volgens hem nog maar enkele jaren zal duren. Bovenal wil hij rijker worden dan zijn gehate vader. Samen met kickbokser Adri en zijn grote liefde Annet lukt het hem de hasjhandel in zijn greep te krijgen.


    Fälscher, Die (A).jpg

    Die Fälscher (2007)

    Berlijn 1936. Sorowitsch is de koning der valsemunters. In zijn wereld van misdadigers, gigolo's en lichtekooien is het leven niet meer dan een spel... en het geld dat hij daarvoor nodig heeft, drukt hij gewoon zelf. Op een dag wordt hij verraden. Hij wordt opgepakt door commissaris Herzog en naar het concentratiekamp van Mauthausen gedeporteerd. Daar komt het er op neer om zijn eigen vel te redden tegen elke prijs. Sorowitsch vreest het ergste wanneer hij in 1944 naar Sachsenhausen wordt overgebracht. Maar het leven biedt hem een laatste kans. Bij aankomst wordt hij opgewacht door niemand minder dan commissaris Herzog die er een geheime missie leidt. Sorowitsch en een groepje zorgvuldig uitgezochte professionals moeten een heel pak buitenlands geld vervalsen. Het doel van deze operatie is om de economie van de geallieerden te ondermijnen. Dit stelt hen voor een ondraaglijk moreel dilemma. Plots gaat het niet meer om overleven maar om geweten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #4252

    Standaard

    Gekocht bij bol.
    Zo een leuke serie.

  3. #4253

    Standaard

    Annie MG Schmidt 8 DVD Collectie
    Austin Powers: International Man Of Mystery
    Braveheart
    Breakfast at Tiffany's
    Bride of Chucky
    Child's Play
    Chucky Anthology
    The Daltons
    Efteling Sprookjes: Deel 2
    Honey, I Shrunk the Kids Trilogy
    I Dream Of Jeannie: The Complete Season One to Five
    The Love Boat: Season Three: Volume One
    The Love Boat: Season Three: Volume Two
    The Love Boat: Season Four: Volume One
    The Love Boat: Season Four: Volume Two
    Lucky Luke
    Mr. Bean Collectie
    Pieter Post
    Pieter Post: Afdeling Speciale Pakketjes
    Pieter Post: Helpt!
    Pieter Post: Kerst en Winter special
    Police Academy: The 7 Movies Collection
    Seed of Chucky
    The Six Million Dollar Man: The Complete Collection
    The Sixth Sense
    Sons and Daughters: Collection Five
    Sons and Daughters: Collection Six
    Strange World
    The Wind in the Willows

  4. #4254

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Bol.com:



    ''Met Een Been In 't Graf'' € 15,98 ( via verkoper DVDIGITAL.NL)
    ''Last of the Summer Wine: The Complete Collection (All 31 series on 54 DVD's, Op de hoes staan 32 series vermeld maar er zijn er maar 31 opgenomen!)'' € 79

  5. #4255

    Standaard

    Ik ga eens iets heel politiek incorrect zeggen. Ik heb voor 35 euro op marktplaats.nl de volledige reeks van The Cosby Show gekocht...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #4256

    Standaard

    Wegens gebrek aan een Blu-rayrelease gekocht bij Amazon.fr voor 29,99

    Heeft zowel tweetalige (Nl/FR) opdruk als Nederlandse ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #4257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ga eens iets heel politiek incorrect zeggen. Ik heb voor 35 euro op marktplaats.nl de volledige reeks van The Cosby Show gekocht...
    Dan hoort deze dvd er zeker bij Werner:

    https://www.bol.com/nl/p/cosby-show-...pdp_androidapp

  8. #4258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan hoort deze dvd er zeker bij Werner:

    https://www.bol.com/nl/p/cosby-show-...pdp_androidapp
    Doe deze er ook bij. Hoewel je dan de tv-serie niet meer kijken denk ik als je ziet wat voor een monster hij is.....



    We NEed To Talk About Cosby

  9. #4259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Doe deze er ook bij. Hoewel je dan de tv-serie niet meer kijken denk ik als je ziet wat voor een monster hij is.....



    We NEed To Talk About Cosby
    Persoonlijk vind ik het vreselijk wat hij gedaan heeft, maar dat breekt voor mij de serie niet af. Die blijft erg leuk & ik zal er dan ook voor altijd van blijven genieten, ook al heeft hij tig vrouwen verkracht. Ik focus mij op de serie & niet op bijzaken met alle respect. En dat bedoel ik niet verkeerd!

  10. #4260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan hoort deze dvd er zeker bij Werner:

    https://www.bol.com/nl/p/cosby-show-...pdp_androidapp
    Die heb ik er ook bij ja.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #4261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik het vreselijk wat hij gedaan heeft, maar dat breekt voor mij de serie niet af. Die blijft erg leuk & ik zal er dan ook voor altijd van blijven genieten, ook al heeft hij tig vrouwen verkracht. Ik focus mij op de serie & niet op bijzaken met alle respect. En dat bedoel ik niet verkeerd!
    Ik ben dezelfde mening toegedaan.

    Ik vond overigens dat er over de misstappen van Cosby redelijk karig bericht werd in vergelijking tot pakweg Kevin Spacey. The Cosby Show is dan ook al behoorlijk oud en velen van de nieuwe generatie kennen Bill Cosby niet meer.
    Laatst aangepast door Werner : 03-07-2023 om 17:16
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #4262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik het vreselijk wat hij gedaan heeft, maar dat breekt voor mij de serie niet af. Die blijft erg leuk & ik zal er dan ook voor altijd van blijven genieten, ook al heeft hij tig vrouwen verkracht. Ik focus mij op de serie & niet op bijzaken met alle respect. En dat bedoel ik niet verkeerd!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben dezelfde mening toegedaan.

    Ik vond overigens dat er over de misstappen van Cosby redelijk karig bericht werd in vergelijking tot pakweg Kevin Spacey. The Cosby Show is dan ook al behoorlijk oud en velen van de nieuwe generatie kennen Bill Cosby niet meer.
    Ik ga een aanname doen dat jullie beide de documentaire niet gezien hebben, maar slechts vluchtig gelezen hebben wat hij heeft gedaan. Anders zou je er (hopelijk) anders over denken. Woorden als 'bijzaken' en 'misstanden' zijn dan ook veel te licht gekozen (al zal dat vast niet jullie bedoeling zijn), mede omdat het niet om een enkel geval gaat.

    Elke keer als ik zijn hoofd zie moet ik aan die docu denken. Die guitige blik die hij kan opzetten is nu een vieze blik van een serieverkrachter. Het is anders dan bijvoorbeeld bij zo'n Polanski, die niet in beeld is bij zijn films.

    Ieder maakt hierin zijn eigen keuzes....

  13. #4263

    Standaard

    Ik heb de documentaire inderdaad niet gezien, maar ik heb nergens gezegd dat Cosby géén serieverkrachter is, hè.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #4264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb de documentaire inderdaad niet gezien, maar ik heb nergens gezegd dat Cosby géén serieverkrachter is, hè.
    Je bedoelt net zoals ik nergens heb gezegd dat jij dat ontkent dat hij een serieverkrachter is?

  15. #4265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ga een aanname doen dat jullie beide de documentaire niet gezien hebben, maar slechts vluchtig gelezen hebben wat hij heeft gedaan. Anders zou je er (hopelijk) anders over denken. Woorden als 'bijzaken' en 'misstanden' zijn dan ook veel te licht gekozen (al zal dat vast niet jullie bedoeling zijn), mede omdat het niet om een enkel geval gaat.

    Elke keer als ik zijn hoofd zie moet ik aan die docu denken. Die guitige blik die hij kan opzetten is nu een vieze blik van een serieverkrachter. Het is anders dan bijvoorbeeld bij zo'n Polanski, die niet in beeld is bij zijn films.

    Ieder maakt hierin zijn eigen keuzes....
    Nogmaals: Ik vind het verschrikkelijk wat hij gedaan heeft (Zei ik al gelijk in het begin!) en ik keur het ook ten zeerste af. Dit had nooit mogen gebeuren. Maar ik blijf het los zien van de serie. Dat was, is en blijft een geweldig leuke serie, waar ik van zal blijven genieten. En dan wil dat niet zeggen dat ik zijn daden goed keur, absoluut niet, maar dat zie ik toch echt los van de serie. Kan ik makkelijk scheiden. En nogmaals elk slachtoffer is er een teveel, maar stel: al zijn het er 100, dan nog blijft de serie mooi en zijn zijn daden vreselijk. Dus ik hoop dat je dat kunt begrijpen & ik ga me ook niet elke keer verdedigen.

  16. #4266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ga eens iets heel politiek incorrect zeggen. Ik heb voor 35 euro op marktplaats.nl de volledige reeks van The Cosby Show gekocht...
    Hoezo incorrect? Gewoon een TOPserie.

    Als we privezaken mee moeten laten wegen in wat we wel en niet kijken dan schrap ook maar de werken van bv Polanski, Spacey en Weinstein. Geen Lord of the Rings meer, geen Chinatown, Se7en, Usual Suspects etc etc.

  17. #4267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hoezo incorrect? Gewoon een TOPserie.
    Kan ik niet anders dan het volledig mee eens zijn!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #4268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je bedoelt net zoals ik nergens heb gezegd dat jij dat ontkent dat hij een serieverkrachter is?
    Ik heb niet gezegd dat jij nergens heb gezegd dat ik dat ontken dat hij een serieverkrachter is.
    Laten we het erop houden: BC is een serieverkrachter. Punt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #4269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hoezo incorrect? Gewoon een TOPserie.

    Als we privezaken mee moeten laten wegen in wat we wel en niet kijken dan schrap ook maar de werken van bv Polanski, Spacey en Weinstein. Geen Lord of the Rings meer, geen Chinatown, Se7en, Usual Suspects etc etc.
    Ik dacht al, waar blijft TWD .

    Nogmaals: ieder maakt zijn eigen keus hierin. In het geval van Cosby kan ik simpelweg na het zien van die documentaire die kop van hem niet meer zien. Zo'n documentaire komt toch heel anders binnen dan een nieuwsartikel waarin je iets leest. Datzelfde heb ik bijvoorbeeld bij R Kelly, waar ik ook een stuk van heb gezien (en ik was al geen fan van zijn muziek).

    Bij zo'n Polanski of nog meer bij Weinstein is dat anders; die zie ik niet in beeld. Ik weet het, dat maakt het niet beter maar ja, dat is mijn gevoel erbij.
    Ik zit niemand te overtuigen wat ze moeten doen hoor, lekker zelf weten, maar zo denk ik erover, meer niet.

  20. #4270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Bij zo'n Polanski is dat anders; die zie ik niet in beeld.
    Chinatown wil dat je dit terugneemt

  21. #4271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Chinatown wil dat je dit terugneemt
    Als je een cameo hetzelfde vindt als 8 seizoenen als leading man in een show die jouw draagt, dan heb je een punt .

  22. #4272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je een cameo hetzelfde vindt als 8 seizoenen als leading man in een show die jouw draagt, dan heb je een punt .
    Volgens mij heb ik dat nergens gezegd.....

    Ik reageer alleen op de post dat Polanski niet in beeld zou zijn.

  23. #4273

    Standaard

    Jezus Christus zeg, deze welke dvd heb je gekocht topic loopt wel erg off topic/uit de hand wat mij betreft. Waar maken de mensen zich druk om zeg, laat ze genieten zeg van een serie, ook al is er een acteur/actrice (zeer) omstreden. Feit is dat het een top-serie is, en als je de serie niet moet om een of bepaalde reden, maak je dan ook niet druk als een ander wel die serie gekocht heeft, waar jij juist van gruwelt. Laat een mens genieten & blijf er zelf lekker van weg (van alle berichtgeving rondom die serie) zou ik zeggen.

  24. #4274

    Standaard

    Ik heb deze mooie box overgenomen van een member van dit forum genaamd Nyarlathotep.
    Ziet er als nieuw uit. Staat leuk in de collectie.



  25. #4275

    Standaard

    Gekocht voor 1 euro per stuk bij de locale openbare bibliotheek i.v.m. het opheffen van de DVD-uitleen:

    Better Call Saul - Seizoen 5 (DVD).jpgBones - Seizoen 11 (A).jpgBones - Seizoen 12 (A).jpgDesignated Survivor - Seizoen 3 (A).jpgBeautiful Day in the Neighborhood, A (A).jpg

    Better Call Saul - Seizoen 5 (2020)
    Bones - Seizoen 11 (2015)
    Bones - Seizoen 12 (2017)
    Designated Survivor - Seizoen 3 (2019)
    A Beautiful Day in the Neighborhood (2019)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 171 van 172 EersteEerste ... 71121161167168169170171172 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •