Pagina 3 van 172 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 4293 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Heb je ze nu allemaal?
    Behalve Shiver of the Vampires maar die heb ik al als single disk. Vind ik zelf een wat mindere titel dus die vervang is niet. Maar een prachtige collectie zeg!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Behalve Shiver of the Vampires maar die heb ik al als single disk. Vind ik zelf een wat mindere titel dus die vervang is niet. Maar een prachtige collectie zeg!
    Ik dub nog een beetje of ik er meer moet aanschaffen. Ik heb er nu 3 in m'n bezit: Requiem pour un vampire, Le frisson des vampires en Levres de sang. Zeer mooie uitgaves inderdaad.

    Le Frisson des vampires (Shiver of the vampires) vond ik wel een paar prachtig belichte scenes bevatten. De muzikale score was daarentegen weer wat minder, als ik me goed kan herinneren. Hoe dan ook, de films van Jean Rollin blijven apart. Het ziet er allemaal zeer amateuristisch uit, soms te slecht voor woorden, en toch heeft het iets. Er zitten af en toe prachtige shots in z'n films. Daar moeten ze het wat mij betreft vooral van hebben.
    Wat vind jij visueel z'n beste werkje?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 31-03-2010 om 22:40
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #53

    Standaard

    Fascination vind ik zn beste film die helaas nooit een special edition heeft gekregen. De SE uitgaves zijn echt prachtig, zit veel werk en liefde in. Vooral voor zulke onbekend werk is dat echt uniek te noemen. Alhoewel er maar 2500 per titel zijn gemaakt zijn ze nu, na 5 jaar nog steeds niet uitverkocht. Ik las dat Encore er geen cent aan heeft verdiend. Die boekjes alleen al....prachtig. Nu ze eindelijk wat goedkoper zijn, vind ik niet dat ik ze kan laten liggen. Ik schat, weet ik natuurlijk niet zeker, dat ze nu wel binnenkort OOP gaan raken. Vandaar dat ik ze gewoon graag wil hebben. Zulke uitgaves komen er nooit meer, vooral omdat het geen cent oplevert. Op zich nog speciaal dat ze wel alle titels uitbrengen als single disk....kun je in ieder geval de films zien als je dat wilt.

    Heb er nu twee vervangen die ik al had als single disk, behalve Shiver. Heb ze nu allemaal behalve 1....vind het nu wel goed zo. Maar wellicht krijg ik het op mn heupen en koop ik Shiver alsnog als SE. Apart filmmaker.....met zeker zn tekortkomingen. Maar juist dat spontane, haast kinderlijke spreekt me wel aan. Je moet er echt voor in de stemming zijn. Ben benieuwd hoe ik Requiem nu ga vinden....was mn eerste kennismaking met Rollin en vond het niets. Ik was dan ook een broekie op het gebied van cult. Ik kan er nu beter met een "andere bril" naar kijken.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ben benieuwd hoe ik Requiem nu ga vinden....was mn eerste kennismaking met Rollin en vond het niets. Ik was dan ook een broekie op het gebied van cult. Ik kan er nu beter met een "andere bril" naar kijken.
    Requiem pour un vampire was ook mijn eerste kennismaking met hem...achteraf bezien misschien niet de beste geweest om mee te beginnen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #55

    Standaard

    Het is lang geleden dat ik zoveel in een maand tijd heb aangeschaft. In totaal gaat het om 42 films, de volgende:











    [mod edit; even de enters er uit gehaald om het wat minder lang te maken]
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 01-04-2010 om 11:22
    --

  6. #56

    Standaard

    @mod edit. Kan het niet weer een lange post worden, de uitrekking van de pagina vind ik vele malen erger.

    Zelf gekocht:
    - Toy Story SE
    - Toy Story 2 SE
    - Suske en Wiske & de Texas Rakkers
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #57

    Standaard

    @mod edit. Bedankt. :toppie:
    --

  8. #58

    Standaard

    Binnen van amazon:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Alhoewel er maar 2500 per titel zijn gemaakt zijn ze nu, na 5 jaar nog steeds niet uitverkocht. Ik las dat Encore er geen cent aan heeft verdiend.
    Volgens de officiële Jean Rollin site zijn er zelfs maar 2000 per titel gemaakt.

  10. #60

    Standaard

    Net Komt een Vrouw bij de Dokter 2-DVD alvast besteld voor verjaardag van mn vriendin..
    PSN: r4zZ1__

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    @mod edit. Kan het niet weer een lange post worden, de uitrekking van de pagina vind ik vele malen erger.
    inderdaad, mega irritant dit !!

    on topic: besteld

    Night of the Hunted
    Le Viol du Vampire
    Shiver of the Vampires
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Volgens de officiële Jean Rollin site zijn er zelfs maar 2000 per titel gemaakt.
    La Morte Vivante is inmiddels uitverkocht
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #63

    Standaard

    Ik heb geen last van uitrekking, maar heb wat aangepast, hopelijk is het zo wat beter

  14. #64

    Standaard

    Hoe groot is jouw monitor . Is nog steeds erg uitgerekt, gelukkig zitten we op een nieuwe pagina .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Hoe groot is jouw monitor . Is nog steeds erg uitgerekt, gelukkig zitten we op een nieuwe pagina .
    zal wel zo'n 65 inch scherm zijn:wink:

    besteld:

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Mooie aankopen! Ligt The Banishment ergens voor een leuk prijsje?
    Nee, nergens te vinden voor een leuke prijs. Dus heb ik er iets minder dan twee tientjes voor neergelegd.

  18. #68

    Standaard



    En:

    King Arthur (Director's Cut)
    Talented Mr Ripley

  19. #69

    Standaard


    (Lumière dvd)


    (A-film 3-disc SE)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #70

    Standaard

    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  21. #71

    Standaard

    Infernal affairs II , 3,08 pond van de amazon marketplace.

  22. #72

    Standaard



    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #73

    Standaard

    Capote
    Der Untergang

    samen voor €4,- inclusief verzenden.

  24. #74

    Standaard

    Hoge verwachtingen:

    Away We Go
    (500 Days of Summer

    Die laatste dan maar op dvd, want de blu ray blijft zo duur
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #75

Pagina 3 van 172 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •