De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 40 movieminutes voor de weggeef

    Eenmaal een code voor 40 movieminutes: BLUEYPM20J.

    Excuus als het hier niet hoort. Hopelijk geen probleem, aangezien iemand er hopelijk blij van wordt.

  2. #2

    Standaard

    Code wordt niet gevonden, is dus waarschijnlijk nog niet vrijgegeven, toch bedankt!!!
    Bij een Blu-ray gekregen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Oh? Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik kreeg hem vanmiddag bij Cars op BD. Ik spaar ze verder niet, dus dacht, er is hier vast iemand blij mee. Dit was toch wel de code die er stond. Vreemd.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ocuj Bekijk bericht
    Oh? Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik kreeg hem vanmiddag bij Cars op BD. Ik spaar ze verder niet, dus dacht, er is hier vast iemand blij mee. Dit was toch wel de code die er stond. Vreemd.
    Soms zijn de codes niet vrijgegeven of moeilijk te lezen, heb al wel wat dingen geprobeerd 0=O en 0=Q en P=R, maar helaas.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Soms zijn de codes niet vrijgegeven of moeilijk te lezen, heb al wel wat dingen geprobeerd 0=O en 0=Q en P=R, maar helaas.
    Vaag systeem. De code stond er wel duidelijk. De 0 kan natuurlijk wel een O zijn, maar ja. Helaas.

  6. #6

    Standaard

    Ik zou nog een mail kunnen sturen, maar soms vragen ze dan een kopie v/d sticker, dat wordt dan weer lastig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Code wordt niet gevonden, is dus waarschijnlijk nog niet vrijgegeven, toch bedankt!!!
    Bij een Blu-ray gekregen?
    Of hij is al gebruikt? Of krijg je dan een andere melding?


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Of hij is al gebruikt? Of krijg je dan een andere melding?
    Yep: code used
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Nou, sorry voor de dooie mus. Had gehoopt dat iemand er wat aan zou hebben. Jammer.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •