Pagina 11 van 57 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1421 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    +1

    Nooit gedacht dat mijn berichtje hier zo'n lawine aan reacties zou ontlokken
    dit was denk ik voor heel veel mensen de juiste aanleiding om het ( mijns inziens slechte ) modereren van Jordy ter discussie te stellen.
    Blijkbaar moest iedereen het toch even kwijt.
    Misschien toch iets om over na te denken Jordy...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Goh, deze reactie had ik niet verwacht zeg zoek het lekker uit zou ik zeggen
    Is dit voortaan je standaard antwoord?

    Gaat nog leuk worden...

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Goh, deze reactie had ik niet verwacht zeg zoek het lekker uit zou ik zeggen
    Daar bewijs je dus precies mijn punt.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het zou inderdaad geen verkeerd idee zijn Peptalk, om even een time-out in te lasten met zijn allen zodat de emoties wat kunnen bedaren. Dit gaat allang niet meer over het algemene modereerbeleid.
    Patrick, dat is juist ook het hele punt, het gaat ook niet om het modereerbeleid algemeen, het gaat om Jordy. En ik vind dat jullie daar als crew misschien ook iets mee moeten.
    Zoals ik al aangaf gaat het, zeker in dit topic, zeer vaak over hem.

    Ik zit hier toch al heel lang op het forum maar heb dit nog nooit meegemaakt. En het is dus zelfs zo erg dat ik me zit te verbijten op zijn reacties en acties.
    En dat heb ik niet vaak. Ben van beroep docent en heb zeer veel geduld, maar dit is toch wel iets waar jullie en /of Jordi iets mee moeten doen.

    Maar dat is mijn mening uiteraard. Ik ben geen onderdeel van de crew. Maar ik hoop dat ik als oud gediende en als betalend premium member jullie dit advies ter harte mag geven en er iets mee doen.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht

    Ik zit hier toch al heel lang op het forum maar heb dit nog nooit meegemaakt. En het is dus zelfs zo erg dat ik me zit te verbijten op zijn reacties en acties.
    En dat heb ik niet vaak. Ben van beroep docent en heb zeer veel geduld, maar dit is toch wel iets waar jullie en /of Jordi iets mee moeten doen.
    Exactamundo. Zijn biezen pakken.

    Het klinkt lullig maar kennelijk heeft hij behoefte aan zijn manier van posten. En dat kan als Mod gewoon niet. Maar goed, daar zal hij zich toch niks van aantrekken dus weer een verspilde moeite van mijn tijd.

    Liet ik het strijkijzer aanstaan?

  6. #256

    Standaard

    Ik heb deze discussie met verbazing gelezen. Als ik de crew een tip mag geven: Sluit deze discussie af. Als Mod doe je het nooit goed, het is een ondankbare functie. Stel het modereren niet ter discussie. Een forum is geen democratie. Iedereen is welkom, zolang ze zich aan de regels houden. Houden ze zich er niet aan? Dan gaan ze maar.

    Als een bepaalde moderator buitensporig veel aversie oproept, wellicht hem eruit gooien. Of overweeg een systeem met anonieme moderatoren. Dan zal de agressie t.o.v. de mods een minder persoonlijk tintje krijgen. Ook ontneemt dit de mods om zich arrogant op te stellen en zich voor te laten staan op hun 'status', waardoor de boosheid over de mods zal afnemen. Ik wens jullie veel succes en hoop nog lang op dit forum rond te kunnen kijken en af en toe bij te dragen.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Exactamundo. Zijn biezen pakken.

    Het klinkt lullig maar kennelijk heeft hij behoefte aan zijn manier van posten. En dat kan als Mod gewoon niet. Maar goed, daar zal hij zich toch niks van aantrekken dus weer een verspilde moeite van mijn tijd.

    Liet ik het strijkijzer aanstaan?
    Ik hoop dat "zijn biezen pakken" jouw bewoording is en niet iets is wat je uit mijn tekst afleid.

    Dat zou ik te ver vinden gaan. Zeker daar ik van mening ben dat iedereen een tweede of meerdere kansen verdiend (afhankelijk van wat er minder goed gaat).
    Maar ik denk zeker dat Jordi eens wat zelfreflectie moet toepassen en dat moet iemand die aan een universiteit studeert toch wel lukken.

    Naast het feit of zijn reacties wel of niet goed zijn, wel bij een moderator horen of niet, of bij dit forum passen, of wat de algehele tendens is. Wat ik bovenal belangrijk vind is dat hij nu ook de sfeer beïnvloed op dit forum.

    Zeker gezien dat dit forum toch vooral een gezellige bedoening is waar ook nog veel info te halen is. het is bijvoorbeeld geen Fok forum of iets dergelijks, waar constant in elkaars haren gevolgen wordt. Dit forum is vooral informatief.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik hoop dat "zijn biezen pakken" jouw bewoording is en niet iets is wat je uit mijn tekst afleid.
    Maar natuurlijk zijn dat mijn eigen woorden

    Maar het is inderdaad beter om het af te sluiten. Zoals mijn voorganger al aangaf; het is geen democratie. Daarom zul je, voorbij een bepaald punt altijd tegen de muur praten. Dat is het typische one-linertje waar op den duur toch wel een beroep op gedaan gaat worden. Daarom heeft een topic als dit, wanneer de gemoederen wat oplopen helemaal geen zin. Maar goed.

    Ik laat het er ook maar bij.

  9. #259

    Standaard

    Als ik een kleine opmerking mag maken. Een mod heeft een ondankbare taak om in zijn vrije (!) tijd alles in goede banen te leiden.

    Eigenlijk valt en staat het met communicatie.

    Een topic sluiten kan met wat meer uitleg. Nieuwe leden weten niet alles en een opmerking als 'prijzen zijn verplicht' of 'twee topics zijn verboden' kan wat netter.

    Wat is er mis met 'beste Piet. Welkom op www.dvd.nl. In dit deel ... zijn prijzen verplicht/mag je maar 1 open topic hebben'.

    Daarnaast is het natuurlijk van belang dat alle mods dezelfde paden bewandelen en niet dat de één er korter op zit dan de ander. Soms is een beetje geduld of even tot 10 tellen beter dan meteen ingrijpen. Het tot 10 tellen of even rondzoeken geldt natuurlijk ook voor members voordat ze meteen iets posten.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #260
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Helemaal mee eens Coen, zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat is hier arrogant aan te noemen? De regels zijn vrij duidelijk en iedereen kan mij of andere mods daar over benaderen als dat niet zo is. Wij leggen deze dan met alle plezier uit.
    Ook dit vind ik absoluut niet kunnen, het zo maar hier posten van iemand`s PM`s. Het zijn PRIVATE messages. Die kun je hier niet zo maar publiceren, tenzij Tyler er mee akkoord is gegaan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Goh, deze reactie had ik niet verwacht zeg zoek het lekker uit zou ik zeggen
    dit is dus waar (bijna) iedereen hier zich zo aan ergert. Het lijkt me tijd worden voor een gigantische cursus "manieren" en "zelf reflectie"
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #262

    Standaard

    Uiteraard heb ik geen toestemming gegeven om mijn PM's te plaatsen en ook ik vind het een zwaktebod, getuigen van een hoge mate van onprofessioneel en niet-sociaal handelen. De PM conversatie heb ik (zoals je kunt lezen) afgesloten met "so be it" omdat ik er geen zin in had om met Jordy nog een hele (overbodige) PM discussie te voeren; het kost meer energie dan hij oplevert. "Laat ik maar de meest verstandige zijn en me erbij neerleggen" dacht ik toen. Nu denk ik dat ook maar, gesterkt door het feit dat ik niet alleen sta in mijn opinie dat Jordy niet op zijn plek zit als moderator.

  13. #263

    Standaard

    Jullie punten zijn duidelijk. Laten we nu niet langer met modder blijven gooien naar elkaar.
    We zullen dit intern gaan bespreken en mijn verzoek aan jullie om het hier nu bij te laten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #264

    Standaard

    Ik wil wel even een positief geluid laten horen; ik vind de moderators juist plezierig, dat houdt de zaak op orde en inderdaad, een forum is geen democratie. Ook ik heb mijn bedenkingen bij sommige regels (max. 1 topic p.p. in het TKA-thread bijv.), maar ik voel me toch als een "gast" hier op het gratis forum, dus schik me hierin.

  15. #265

    Standaard

    Waarom mag er geen discussie gehouden worden of een maatschappij wel of niet goed bezig is mbt de manier van het uitbrengen van films op Blu Ray?

    Het lijkt me toch fair dat er, bij ontevredenheid een balletje opgegooid wordt?

    Of mag het niet negatief zijn punt...?

  16. #266

    Standaard

    misschien omdat het woord 'boycotten' naar voren kwam

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    misschien omdat het woord 'boycotten' naar voren kwam
    Nou, ik las dit topic:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...element&page=3

    En dat is eigenlijk precies hetzelfde. Doch deze loopt nog steeds. Het maakt me verder ook niet uit maar op deze manier krijg ik een beetje de indruk dat negativiteit mbt een maatschappij niet gewenst is. Ik snap ook wel dat er misschien connecties zijn van dit forum met die maatschappij maar als dat gelijk een vrijwaring van negatieve publiciteit betekend terwijl het misschien wel gegrond is dan is er iets goed mis met de bedoeling van een forum.

  18. #268

    Standaard

    Er mag best over een maatschappij gediscussieerd worden, maar zoals dit topic werd geopend ging het alleen maar over modder gooien naar bepaalde maatschappijen toe. In het verleden liep dat alleen maar uit op "meeloperij", mensen die allemaal gingen schreeuwen hoe slecht een maatschappij wel niet was, zonder zelf de besproken titels ooit gezien te hebben.
    Daarbij hebben wij ook een relatie te onderhouden met deze maatschappijen en zoals dit bewuste topic begonnen is. Zodat wij via recensies aan jullie kunnen laten weten dat een bepaalde titel wel of niet goed is. Dit soort opmerkingen doet die relatie geen goed.
    Gefundeerde kritiek is goed, en beperk je dan tot de titels waar je persoonlijk van weet dat er iets niet goed mee is (zoals de in de link van Dan G. genoemde Fifth Element). Maar ga niet alle releases van een maatschappij over één kam scheren en zeggen dat het allemaal bagger is en dat je gek bent als je nog iets van die ene maatschappij koopt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #269

    Standaard

    Ja, daar ben ik het wel mee eens. Alleen doet het direct sluiten van zo'n topic icm de toelichting wat vermoeden dat het puur bescherming is naar de maatschappij. Terwijl dat niet altijd terecht is. Ook negativiteit, mits correct moet kunnen.

    Bedankt voor je toelichting.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jullie punten zijn duidelijk. Laten we nu niet langer met modder blijven gooien naar elkaar.
    We zullen dit intern gaan bespreken en mijn verzoek aan jullie om het hier nu bij te laten.
    Wat is hier nu uitgekomen? Ik ben toch benieuwd.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat is hier nu uitgekomen? Ik ben toch benieuwd.
    Ik ben nog steeds benieuwd. Na de hele kwestie, die toch het een en ander losmaakte, lijkt een beetje feedback naar de forumleden toe mij wel logisch. Anders krijgen mensen alsnog het idee dat er niets mee is gedaan .

  22. #272

    Standaard

    En toch is dat iets wat we intern bespreken. Het hoe en wat merk je vanzelf op de site.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #273

  24. #274

  25. #275

    Standaard

    Excuus... zal de volgende keer wat beter zoeken...

Pagina 11 van 57 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •