Pagina 12 van 57 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 1421 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    En toch is dat iets wat we intern bespreken. Het hoe en wat merk je vanzelf op de site.
    Toch vindt ik dit een beetje machtspolitiek: we moeten onze mond houden en er wordt een belofte gedaan dat er wat mee gedaan wordt. Maar wat, hoe en wanneer mogen we niet weten... hopelijk zitten jullie niet ergens in een lokale/provinciale/landelijke politieke partij...
    Maar goed, aan de andere kant: misschien hoe minder jullie doen, hoe beter. Dus keep it up!

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Toch vindt ik dit een beetje machtspolitiek: we moeten onze mond houden en er wordt een belofte gedaan dat er wat mee gedaan wordt. Maar wat, hoe en wanneer mogen we niet weten... hopelijk zitten jullie niet ergens in een lokale/provinciale/landelijke politieke partij...
    Maar goed, aan de andere kant: misschien hoe minder jullie doen, hoe beter. Dus keep it up!
    Wat is dat nou weer voor rare opmerking?!?! Net nu de rust weer terug is wordt er weer een poging gedaan om de discussie weer aan te wakkeren. Uit je laatste zin maak ik op dat het op deze manier goed gaat, dus waarom dan toch weer dit topic oprakelen. Dat is toch helemaal niet nodig?

    Achter de schermen zijn er onder de crew afspraken gemaakt. Niets spannends, maar ook niets waar het hele forum van op de hoogte gesteld hoeft te worden.

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht

    Achter de schermen zijn er onder de crew afspraken gemaakt. Niets spannends, maar ook niets waar het hele forum van op de hoogte gesteld hoeft te worden.
    Toch vind ik ook dit een rare opmerking. Dit topic is geopend om over het beleid te praten. Mensen geven wat ze wel en niet stoort en er wordt door jullie aangegeven dat er iets mee gedaan gaat worden. Ik vind dat daar best een terugkoppeling aan de members over gegeven mag worden.
    Als jullie onderling afspraken maken, houdt ons daar van op de hoogte, ook al is het niet spannend. Doe het gewoon puur om ons te informeren,open kaart te spelen en dit soort dingen te voorkomen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Toch vind ik ook dit een rare opmerking. Dit topic is geopend om over het beleid te praten. Mensen geven wat ze wel en niet stoort en er wordt door jullie aangegeven dat er iets mee gedaan gaat worden. Ik vind dat daar best een terugkoppeling aan de members over gegeven mag worden.
    Als jullie onderling afspraken maken, houdt ons daar van op de hoogte, ook al is het niet spannend. Doe het gewoon puur om ons te informeren,open kaart te spelen en dit soort dingen te voorkomen.
    Mee eens !

  5. #280

    Standaard

    Toch even op reageren.

    Stel:
    The Godfather krijgt op het werk van collega's te horen dat hij het niet goed doet. De baas nodigt The Godfather uit om even te praten. De baas ziet ook wel wat er gebeurt en neemt hem in bescherming. Na het gesprek neemt de baas The Godfather mee naar de afdeling en zegt tegen iedereen: "The Godfather heeft het niet goed gedaan. Ik heb 'm op z'n flikker gegeven en hij zal voorlopig niet meer actief zijn op deze afdeling."

    Of: de baas was naar de afdeling gelopen en zou hebben gezegd: "Mensen, ik heb het met The Godfather doorgesproken en alles komt goed. Ik hoor het wel van jullie als het weer fout mocht gaan" ?

    Wat zou jij willen als jij "The Godfather" zou zijn?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 10-03-2011 om 08:54
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #281

    Standaard

    ik zou toch kiezen voor het laatste natuurlijk!
    Maar volgens mij (ik kan er ook helemaal overheen gekeken hebben) is dat zo niet gezegd hier.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #282

    Standaard

    Ontzettend slecht voorbeeld, want in beide gevallen wordt de afdeling (sowieso een vreemde metafoor, want wij zijn jullie collega's niet) wel degelijk geïnformeerd over de stand van zaken. En dat is iets heel anders dan:

    Het hoe en wat merk je vanzelf


  8. #283

    Standaard

    Laat ik het dan zo zeggen: we hebben dit intern besproken en de manier van werken is aangepast, zoals jullie reeds op het forum zelf hebben kunnen constateren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #284
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind dat wat intern wordt besproken niet aan de grote klok hoeft te worden gehangen. Ik vind ook niet dat er door de mods verantwoording hoeft te worden afgelegt. Ik denk ook dat de betreffende personen, zoals Ludo terecht zegt, het vanzelf wel merken. Zouden zij wel precies melden wat er besproken wordt kan dit ook weer ter discussie worden gesteld en door 100 verschillende meningen worden verbasterd.

    Het feit dat dit topic er is om juist deze dingen te bespreken, gaat ook niet helemaal op. Dit is niet meer of minder dan een lucht je hart topic. En er wordt oor de mods elke keer weer op gereageert, sterker nog, er wordt wat mee gedaan. Als ik één van mijn personeelsleden een standje moet geven of moet corrigeren, doe ik dat subtiel, onopgemerkt voor de rest. Doeltreffend dat wel, maar altijd met begrip voor de situatie, het voorval en de persoon. Immers ik kan het niet maken iemands geloofwaardigheid aan te tasten t.o.v. de rest of sterker nog mijn klanten.

    Ik kan me voorstellen dat men graag wil horen hoe en in welke mate iemand op zijn kop krijgt. Maar wat mij betreft hoort dat intern te blijven. Ik bedoel we zijn net mensen met ze alle, en maken allemaal wel eens een fout. Maar daar hoeft wat mij betreft geen schandpaal bij van pas te komen. Dan wordt het leedvermaak en daar wordt uiteindelijk niemand wijzer van. Daarbij komt dat een ieder dit op vrijwillige basis doet.

    PS. Dit is niet meer dan een neutrale mening. Ik weet feitelijk niet wat de inhoud van de discussie is. Maar vindt dat eigenlijk ook niet relevant voor mijn mening. let wel, dit is mijn mening. Wees het daar gerust mee oneens, niks menselijkers dan dat...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #285

    Standaard

    Mooi gezegd Claudio. Ik kan mij vinden in jou mening.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik vind dat wat intern wordt besproken niet aan de grote klok hoeft te worden gehangen. Ik vind ook niet dat er door de mods verantwoording hoeft te worden afgelegt. Ik denk ook dat de betreffende personen, zoals Ludo terecht zegt, het vanzelf wel merken. Zouden zij wel precies melden wat er besproken wordt kan dit ook weer ter discussie worden gesteld en door 100 verschillende meningen worden verbasterd.

    Het feit dat dit topic er is om juist deze dingen te bespreken, gaat ook niet helemaal op. Dit is niet meer of minder dan een lucht je hart topic. En er wordt oor de mods elke keer weer op gereageert, sterker nog, er wordt wat mee gedaan. Als ik één van mijn personeelsleden een standje moet geven of moet corrigeren, doe ik dat subtiel, onopgemerkt voor de rest. Doeltreffend dat wel, maar altijd met begrip voor de situatie, het voorval en de persoon. Immers ik kan het niet maken iemands geloofwaardigheid aan te tasten t.o.v. de rest of sterker nog mijn klanten.

    Ik kan me voorstellen dat men graag wil horen hoe en in welke mate iemand op zijn kop krijgt. Maar wat mij betreft hoort dat intern te blijven. Ik bedoel we zijn net mensen met ze alle, en maken allemaal wel eens een fout. Maar daar hoeft wat mij betreft geen schandpaal bij van pas te komen. Dan wordt het leedvermaak en daar wordt uiteindelijk niemand wijzer van. Daarbij komt dat een ieder dit op vrijwillige basis doet.

    PS. Dit is niet meer dan een neutrale mening. Ik weet feitelijk niet wat de inhoud van de discussie is. Maar vindt dat eigenlijk ook niet relevant voor mijn mening. let wel, dit is mijn mening. Wees het daar gerust mee oneens, niks menselijkers dan dat...
    De mensen hier hoeven ook niet te horen of en hoe iemand op z`n kop krijgt. Maar als ik, om even met Ludo`s voorbeeld verder te gaan, een gesprek heb met m`n baas naar aanleiding van iets waar m`n collega`s of klanten (een betere metafoor in dit geval) m`n baas over hebben aangesproken dan vind ik wel dat zij het recht hebben om te horen of er iets mee gedaan is door m`n baas en hoe het in de toekomst voorkomen gaat worden (of probeert te voorkomen). Dan hoef je niet te vertellen wát er exact besproken is, maar wel dát het besproken. En daar gaat het hier om.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #287
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat snap ik helemaal, maar waarschijnlijk kunnen jij en ik wel ongeveer raden wat de inhoud van die bespreking is geweest. Zelfs zonder dat men deze hier vermeldt. Uiteindelijk draai het om het effect, daar heeft Ludo wel gelijk in.
    Echter kan ik me ook voorstellen dat als de discussie jouw persoonlijk aangaat je daar wel per pm naar zou kunnen vragen. Maar ik zou het iig redelijk ongepast vinden als iedereen dat hier zomaar zou kunnen lezen. Sowieso zou ik een collega nooit in het openbaar afvallen. Echter had het misschien van grootheid getuigd, als men de direct betrokkenen daarover had geïnformeerd.

    Maar dan ga je uit van het bedrijfsleven. Want als iets vrijwillig en kosteloos op basis van inzet is, wordt dat toch wel wat anders...
    Toch.., je vermijdt daarmee wel deze hele discussie.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-03-2011 om 16:21
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #288

    Standaard

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...60#post1784260

    Is dit nu het einde van de onafhankelijkheid van dvd.nl? Worden jullie onder druk gezet door distributeurs? Kan er geen kritiek meer geuit worden op releases om de kwaliteit te laten verbeteren? Jammer dat jullie de distributeurs als jullie broodwinning zien en op de eerste plaats zetten want zonder groot bestand van leden hadden jullie niet eens de afspraken kunnen maken met de distributeurs of adverteerders..... Ik vind dit toch wel een tanende ontwikkeling...

  14. #289

    Standaard

    Gaan we weer. Ik heb dit nu al zo vaak uitgelegd. We gaan hier op DVD.nl NIET ongenuanceerd maatschappijen afkraken! En als jij dat einde van de onafhankelijkheid wil noemen, prima. Wij worden niet onder druk gezet door welke distributeur dan ook. En dat wil ik graag zo houden.
    Mij gaat het er om dat we nog steeds titels kunnen blijven recenseren, zodat we jullie ook duidelijk kunnen maken dat er iets mis is met een bepaalde titel! En je kunt ook zien dat als er iets mis is met een release, dat we dat ook duidelijk naar voren laten komen. Daar zit geen enkele druk achter van welke maatschappij dan ook.

    Het lijkt me logisch dat het recenseren van titels heel belangrijk is voor DVD.nl. Zonder recensies bestaat DVD.nl niet. Alleen van een forum kan de website niet draaien, dat snap je zelf ook wel, neem ik aan? Het forum is belangrijk, maar daar komt geen enkele distributeur en adverteerder op af. Die hebben alleen belang bij niieuwsvoorziening en recensies. En ja, we maken afspraken met distributeurs, dat wij onafhankelijk kunnen schrijven over titels. Maar als hier op het forum dan ongenuanceerd wordt geroepen dat "een maatschappij niet deugt", dan kan ik me voorstellen dat die distributeur geen zaken meer wil doen met DVD.nl. En dan geef ik ze nog gelijk ook...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #290

    Standaard

    Wat een gedoe van sommigen toch. Ik vind juist dat het modereren en de site beter dan ooit is momenteel. Nee, van mij krijgt dvd.nl nu toch echt een dikke vette pluim op haar achterste geprikt van mij.....zo, mag ook wel eens gezegd worden. Nee jongens, ga zo lekker door. Je kunt het nu eenmaal niet voor iedereen goed doen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wat een gedoe van sommigen toch. Ik vind juist dat het modereren en de site beter dan ooit is momenteel. Nee, van mij krijgt dvd.nl nu toch echt een dikke vette pluim op haar achterste geprikt van mij.....zo, mag ook wel eens gezegd worden. Nee jongens, ga zo lekker door. Je kunt het nu eenmaal niet voor iedereen goed doen....
    Dank Albert. Een schouderklopje is een welkome afwisseling tussen de regelmatige kritiek door.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Gaan we weer. Ik heb dit nu al zo vaak uitgelegd. We gaan hier op DVD.nl NIET ongenuanceerd maatschappijen afkraken! En als jij dat einde van de onafhankelijkheid wil noemen, prima. Wij worden niet onder druk gezet door welke distributeur dan ook. En dat wil ik graag zo houden.
    Mij gaat het er om dat we nog steeds titels kunnen blijven recenseren, zodat we jullie ook duidelijk kunnen maken dat er iets mis is met een bepaalde titel! En je kunt ook zien dat als er iets mis is met een release, dat we dat ook duidelijk naar voren laten komen. Daar zit geen enkele druk achter van welke maatschappij dan ook.

    Het lijkt me logisch dat het recenseren van titels heel belangrijk is voor DVD.nl. Zonder recensies bestaat DVD.nl niet. Alleen van een forum kan de website niet draaien, dat snap je zelf ook wel, neem ik aan? Het forum is belangrijk, maar daar komt geen enkele distributeur en adverteerder op af. Die hebben alleen belang bij niieuwsvoorziening en recensies. En ja, we maken afspraken met distributeurs, dat wij onafhankelijk kunnen schrijven over titels. Maar als hier op het forum dan ongenuanceerd wordt geroepen dat "een maatschappij niet deugt", dan kan ik me voorstellen dat die distributeur geen zaken meer wil doen met DVD.nl. En dan geef ik ze nog gelijk ook...
    Het ligt er maar aan waar je je prioriteiten stelt. In dit geval dus bij de distributeurs en komen de leden op een tweede plaats. Zonder leden geen interessant dvd.nl, heb je daar wel eens bij stilgestaan?

    Ook haal ik hier uit dat volgens jullie de distributeur altijd gelijk heeft. O wee als er wat slechts over ze geschreven word. Nooit bij stilgestaan dat gegronde kritieken van de doelgroep een motivator kan zijn om eens te kijken naar de knelpunten? Beetje voorbarig allemaal wat je hier aanneemt...

    Dan:

    Waarom is het toch zo'n probleem om een traders discussie topic te mogen starten? Vandaag zag ik wederom een vraag in een trade van iemand die zich zorgen maakte over zijn aankoop doordat de verkoper niks meer van zich liet horen. Wanneer je daar dan in reageert als lid wordt de reactie klakkeloos verwijderd zonder bericht.

    Zo'n topic is toch ideaal? Waarom zo ingewikkeld allemaal terwijl het zo makkelijk kan...

  18. #293

    Standaard

    Ik denk dat je de woorden 'ongenuanceerd' en 'afkraken' niet gezien of niet gelezen hebt. Ludo geeft duidelijk aan dat er geen maatschappijen 'bash' topics op DVD.nl mogen komen. Daar ben ik het helemaal mee eens want daar schiet je niks mee op.

    Beter zou DVD.nl samen met de achterban de dialoog aangaan met bijv. Entertainment One. Je zou een gesprek kunnen organiseren of een topic openen waar ook medewerkers van de maatschappijen kunnen reageren zodat je er wat aan hebt. Roepen dat E1 niet deugt daar schiet niemand iets mee op. En wat betreft de zakelijke banden, deze zijn belangrijk zonder titels geen recensies en zonder distributeurs die recensie exemplaren beschikbaar stellen kan DVD.nl nooit deze hoeveelheid recensies van recente titels halen.

    Plus dat ik als maatschappij wel drie keer zou nadenken of ik DVD.nl nog titels ga sturen als ik op het forum zie dat mijn bedrijf helemaal de grond in word geboord zonder dat er oplossingen aangedragen worden of zonder dat er enige controle op is. DVD.nl zou een uitstekend middel zijn om de communicatie tussen distris en leden beter te laten verlopen. De relatief grote en kritische achterban kan dan ideeen en oplossingen aandragen aan maatschappijen en DVD.nl kan dan al dan niet i.c.m. met enkele prominente leden het dialoog aangaan en dan het liefst met iemand van het bestuur van deze distri's. De Kassa/Radar methode zeg maar. Allleen dan denk ik dat je structureel iets kunt verbeteren. Met zeuren schiet niemand iets op. En als je wilt weten of een titel niet goed is dan er is altijd het grote blu-ray missers topic nog.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #294

    Standaard

    een kwalitatief onderzoek zou dvd.nl goed doen

    wil je een community met duurzame topics of een huis tuin en keuken website die met dubbeltjes naar lucht hapt

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik denk dat je de woorden 'ongenuanceerd' en 'afkraken' niet gezien of niet gelezen hebt. Ludo geeft duidelijk aan dat er geen maatschappijen 'bash' topics op DVD.nl mogen komen. Daar ben ik het helemaal mee eens want daar schiet je niks mee op.
    En toch is dat onterecht. Waarom zouden wij als leden geen kritiek mogen hebben of uiten op maatschappijen, vooral als die terecht is?
    Als er het nodige niet deugt aan een uitgave mag daar best over gediscussieerd worden. Maar zodra we nu kritiek uiten op een uitgever wordt die thread (bijna altijd) direct gesloten. Vind ik geen goede zaak.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    En toch is dat onterecht. Waarom zouden wij als leden geen kritiek mogen hebben of uiten op maatschappijen, vooral als die terecht is?
    Ik snap niet hoe je nog steeds tot die conclusie kunt komen. Kritiek is namelijk wel degelijk toegestaan, juist als deze terecht is. Het is echter veel nuttiger voor alle partijen om hierbij concrete voorbeelden te noemen en de discussie tot op uitgave-niveau te voeren. Uitspraken als 'studio x' brengt alleen maar troep uit, voegen niets toe.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik snap niet hoe je nog steeds tot die conclusie kunt komen. Kritiek is namelijk wel degelijk toegestaan, juist als deze terecht is. Het is echter veel nuttiger voor alle partijen om hierbij concrete voorbeelden te noemen en de discussie tot op uitgave-niveau te voeren. Uitspraken als 'studio x' brengt alleen maar troep uit, voegen niets toe.
    Bovendien worden de lezers door de recensies van de "mindere" titels juist duidelijk gewaarschuwd als er iets mis is. En geen enkele uitgever geeft alleen maar troep uit. Ik heb laatst bijvoorbeeld RED van Entertaiment One gedaan en deze was van een zeer goede kwaliteit. Zo zijn er nog talloze voorbeelden te noemen. Tuurlijk zitten er soms ook slechte uitgaven tussen, maar dit wordt dan altijd duidelijk aangegeven vanuit DVD.nl
    It's my round killing thing.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik snap niet hoe je nog steeds tot die conclusie kunt komen. Kritiek is namelijk wel degelijk toegestaan, juist als deze terecht is. Het is echter veel nuttiger voor alle partijen om hierbij concrete voorbeelden te noemen en de discussie tot op uitgave-niveau te voeren. Uitspraken als 'studio x' brengt alleen maar troep uit, voegen niets toe.
    Blijkbaar niet, want waarom wordt anders `t topic gesloten waardoor deze discussie weer ging leven?
    Als kritiek is toegestaan dan kun je dat topic ook open laten. Dat jij/jullie `t er niet mee eens bent/zijn is wat anders. Maar laten we eerlijk zijn: een firma als E1 (voorheen RCV) brengt alleen maar slechte releases uit. Daar hoeven we met z`n allen niet omheen te draaien. Als je die discussie op specifiek uitgave niveau wilt gaan voeren dan heb je wat te doen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #299

    Standaard

    Timo, lees nu nog eens de reacties van Patrick en Laurens goed door. Daarin staat zeer duidelijk waarom een topic in dit geval wel of niet gesloten wordt. Verder lijkt me je mening over E1 in deze ongegrond, zoals Laurens ook aangeeft. Kritiek op een uitgave is prima, DVD.nl zal daarin altijd een objectief oordeel vellen, maar zoals Ludo aangeeft is het kort door de bocht afkraken van een gehele distributeur gewoon niet nodig/wenselijk. Dat is tevens ook geen kwestie van prioriteiten stellen. Zowel de leden als diegene die de site voorzien van te recenseren titels zijn even belangrijk voor de site.

  25. #300

Pagina 12 van 57 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •