Pagina 13 van 57 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1421 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Timo, lees nu nog eens de reacties van Patrick en Laurens goed door. Daarin staat zeer duidelijk waarom een topic in dit geval wel of niet gesloten wordt. Verder lijkt me je mening over E1 in deze ongegrond, zoals Laurens ook aangeeft. Kritiek op een uitgave is prima, DVD.nl zal daarin altijd een objectief oordeel vellen, maar zoals Ludo aangeeft is het kort door de bocht afkraken van een gehele distributeur gewoon niet nodig/wenselijk. Dat is tevens ook geen kwestie van prioriteiten stellen. Zowel de leden als diegene die de site voorzien van te recenseren titels zijn even belangrijk voor de site.
    En toch vind ik dit een knauw in de vrijheid van meningsuiting. Op een vrij forum zou elke mening uitgedragen moeten kunnen worden, als die netjes geformuleerd wordt en verder niet racistisch oid is. Leden worden dus de mond gesnoerd omdat de leiding van mening is dat je een bepaalde mening niet mag uitdragen. Jammerlijke ontwikkeling! In plaats hiervan zou ik de crew van dvd.nl willen uitnodigen om eens een ambassadeur te zijn van de leden en in gesprek te gaan als woordvoerder van een grote dvd/bd community om de meningen een stem te geven naar de distributeurs om zo de kwaliteit te verhogen ipv de leden te sussen en regels te geven welke meningen ze wel/niet mogen uitdragen om zo de advertentie inkomsten en recensies veilig te stellen...

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    En toch vind ik dit een knauw in de vrijheid van meningsuiting. Op een vrij forum zou elke mening uitgedragen moeten kunnen worden, als die netjes geformuleerd wordt en verder niet racistisch oid is. Leden worden dus de mond gesnoerd omdat de leiding van mening is dat je een bepaalde mening niet mag uitdragen. Jammerlijke ontwikkeling! In plaats hiervan zou ik de crew van dvd.nl willen uitnodigen om eens een ambassadeur te zijn van de leden en in gesprek te gaan als woordvoerder van een grote dvd/bd community om de meningen een stem te geven naar de distributeurs om zo de kwaliteit te verhogen ipv de leden te sussen en regels te geven welke meningen ze wel/niet mogen uitdragen om zo de advertentie inkomsten en recensies veilig te stellen...
    Amen to that.

  3. #303

    Standaard

    Helemaal mee eens met wat TylerDurden zegt. Als ik vind dat een bepaalde maatschappij alleen maar slecht uitgaves uitbrengt dan moet ik dat kunnen zeggen. Nogmaals, dat jullie het er niet mee eens zijn is wat anders maar als ik achter mijn mening sta dan moet ik ook die naar buiten kunnen brengen.
    En noem me één uitgave van E1 die wel "af is" (goed beeld, geluid, extra`s etc. etc.)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    En noem me één uitgave van E1 die wel "af is" (goed beeld, geluid, extra`s etc. etc.)
    Red?

  5. #305

    Standaard

    Ook qua extra`s?? of is die alleen "af " omdat ie in een mooie verpakking komt? heeft ie ook 1080p?
    Zo ja dan neem ik die woorden terug. Maar dan nog vind ik dat een topic/discussie niet zo maar gesloten mag worden door de crew puur omdat zij vinden dat geen enkele maatschappij alleen maar slechte producten uitbrengt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #306

    Standaard

    Hij heeft 1080p beeld, een aantal extra's (dezelfde als de Amerikaanse blu-ray) en menu's (zie de recensies hier op DVD.nl en op DVD-Home.nl).

  7. #307

    Standaard

    Ik vraag me af waarom 1101 'gebanned' is hier op het forum sinds gisteren. Gisteren was hij nog volop actief in een topic en nu is hij 'gebanned'? How come?


    http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=11041

  8. #308

    Standaard

    Er is meerdere malen geprobeerd in te loggen op de account van een van de crewleden en dit is mislukt. Hier hebben wij melding van gekregen inclusief het ip-adres. Deze is gebanned en dit blijkt nu dus 1101 te zijn.

    Dit zijn dingen die wij niet accepteren en direct maatregelen op zullen nemen.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Er is meerdere malen geprobeerd in te loggen op de account van een van de crewleden en dit is mislukt. Hier hebben wij melding van gekregen inclusief het ip-adres. Deze is gebanned en dit blijkt nu dus 1101 te zijn.

    Dit zijn dingen die wij niet accepteren en direct maatregelen op zullen nemen.
    Dank voor de reactie Roy

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Er is meerdere malen geprobeerd in te loggen op de account van een van de crewleden en dit is mislukt. Hier hebben wij melding van gekregen inclusief het ip-adres. Deze is gebanned en dit blijkt nu dus 1101 te zijn.

    Dit zijn dingen die wij niet accepteren en direct maatregelen op zullen nemen.


    Heftig. Niet achter hem gezocht. Jammer.

  11. #311

    Standaard

    Balen.
    Had altijd goed commentaar in het foto-topic.

  12. #312

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pyornkrachzark Bekijk bericht
    Inderdaad.
    Uit je registratiedatum en deze opmerking zou je bijna denken dat dit het nieuwe account van 1101 is. Maar dat valt natuurlijk niet te bewijzen .

  14. #314

    Standaard

    Tenzij er een proxy is gebruikt, wat vast wel zo zal zijn kun je zo even IP's naast elkaar leggen.

  15. #315

    Standaard

    Platinum membership

    Beste redactie,

    Na meteen op de eerste dag Platinum member te zijn geworden en deze over 4 dagen afloopt, wil ik graag weten wat de toekomst plannen zijn voor dit membership.

    Om heel eerlijk te zijn werd er met veel geschermd en zijn er hier en daar ook weleens wat leuke acties voorbij gekomen. Maar ik moet zeggen dat het in verhouding te summier is geweest.

    Uiteraard heb ik het ook gedaan om de site te ondersteunen, maar een echte win win situatie is het niet geworden vind ik.

    Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Jamie

  16. #316

    Standaard

    Volgens mij kun je lang wachten Jamie.

    Waarom krijg ik geen pm van je terug Jordy mbt de uitleg over IP adressen? Minste wat je kunt doen is even een bedankje sturen toch...?

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Platinum membership

    Beste redactie,

    Na meteen op de eerste dag Platinum member te zijn geworden en deze over 4 dagen afloopt, wil ik graag weten wat de toekomst plannen zijn voor dit membership.

    Om heel eerlijk te zijn werd er met veel geschermd en zijn er hier en daar ook weleens wat leuke acties voorbij gekomen. Maar ik moet zeggen dat het in verhouding te summier is geweest.

    Uiteraard heb ik het ook gedaan om de site te ondersteunen, maar een echte win win situatie is het niet geworden vind ik.

    Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Jamie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Volgens mij kun je lang wachten Jamie.

    Waarom krijg ik geen pm van je terug Jordy mbt de uitleg over IP adressen? Minste wat je kunt doen is even een bedankje sturen toch...?
    Dat er niet meteen wordt gereageerd wil niet zeggen dat we het niet lezen Dan. Ik neem aan dat jullie beiden een goed en inhoudelijk antwoord willen? We zijn er mee bezig. Wij moeten het ook maar van een paar avonduurtjes hebben...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #318

    Standaard

    Dat er aan gewerkt wordt kan dan toch op zijn minst even vermeld worden in dit topic? Als een lid drie dagen moet wachten op ook maar een kleine reactie zoals dit dan lijkt het meer op desinteresse dan wat anders.

    Mij maakt dat antwoord overigens niet zoveel uit. Ik vind het minder leuk dat ik moeite doe voor een mod en hij niet eens het fatsoen heeft om me te laten weten wat hij van deze gedane moeite vond.

  19. #319
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dat er aan gewerkt wordt kan dan toch op zijn minst even vermeld worden in dit topic? Als een lid drie dagen moet wachten op ook maar een kleine reactie zoals dit dan lijkt het meer op desinteresse dan wat anders.
    Blijkbaar lees jij wel niet goed het antwoord dat Michael stuurt

    Wij moeten het ook maar van een paar avonduurtjes hebben...

    Alle moderators doen hier hun werk in hun soms schaarse vrije tijd, en we mogen
    ze daarvoor dankbaar zijn. Sometimes it's a dirty job but someone's gotta do it

    En wie zegt er dat Jordy of eender welke moderator zomaar IP adressen kan zien
    van de leden, daar ga je zomaar vanuit ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En wie zegt er dat Jordy of eender welke moderator zomaar IP adressen kan zien
    van de leden, daar ga je zomaar vanuit ?
    Hoi Stefaan, dit heb je niet goed gelezen denk ik. Hij heeft juist volgens mij Jordy geholpen met het IP adres verhaal.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht

    Waarom krijg ik geen pm van je terug Jordy mbt de uitleg over IP adressen? Minste wat je kunt doen is even een bedankje sturen toch...?
    Ik kan me niet voorstellen dat hij dat met opzet doet. We hebben al een aantal keer geruild/verkocht met/aan elkaar en ik krijg altijd netjes een PM met een bedankje.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #322

    Standaard

    He Dan, sorry helemaal vergeten te reageren. Alsnog bedankt voor je uitleg

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht


    En wie zegt er dat Jordy of eender welke moderator zomaar IP adressen kan zien
    van de leden, daar ga je zomaar vanuit ?

    Nee dat weet ik uit ervaring.

    De beheerder ziet sowieso altijd het IP adres van ieder lid wat zich hier heeft aangemeld. En het hangt er gewoon vanaf welke rechten een moderator precies heeft gekregen. Dat hoeft niet altijd hetzelfde te zijn.

    Krijgt een mod bijvoorbeeld beheerdersrechten maar hij blijft zichtbaar als mod dan zal ook hij de IP's kunnen zien.

    @Jordy: Ok. Heb je er nog wat aan gehad?

  24. #324

    Standaard

    en ja hoor, weer een aantal posts verwijderd zonder uitleg
    gaan we weer.....

    geef nou gewoon een uitleg
    is wel zo netjes

    posts betrekking op : topic - blu ray voor prikkie op de kop getikt.......

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    en ja hoor, weer een aantal posts verwijderd zonder uitleg
    gaan we weer.....

    geef nou gewoon een uitleg
    is wel zo netjes

    posts betrekking op : topic - blu ray voor prikkie op de kop getikt.......
    Ik begrijp best dat ze het 1 en ander hebben verwijdert daar hoor, maar even een post neerzetten dat je ze weghaalt en waarom is wel zo fijn inderdaad

Pagina 13 van 57 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •