Pagina 4 van 57 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1421 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    en nu?
    Uit welke film komt dat trouwens, komt me vaag bekent voor, maar kan het niet plaatsen...
    En wat is/was er trouwens mis mee ?

    Ik krijg bovendien geen nieuwsbrief, zeker iets vergeten aan te vinken...even zoeken maar :razz:

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Uit welke film komt dat trouwens, komt me vaag bekent voor, maar kan het niet plaatsen...
    En wat is/was er trouwens mis mee ?

    Ik krijg bovendien geen nieuwsbrief, zeker iets vergeten aan te vinken...even zoeken maar :razz:
    Je kunt je eigen op de startpagina van DVD.nl inschrijven voor de nieuwsbrief
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Je kunt je eigen op de startpagina van DVD.nl inschrijven voor de nieuwsbrief
    Ah, oke, was al gaan zoeken, kon het niet vinden, dus bedankt, meteen even doen !

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    duidelijkheid is eigenlijk een heel relatief begrip.
    In het geval van Kruspe, hij had een foto van zijn pasgeboren kind als avatar. Heel begrijpelijk, maar dat is geen foto van hemzelf (hoewel ik aanneem dat er wel een heel groot deel van hemzelf in het kind zit , maar dat is een heel ander verhaal).
    Dat heb ik toen overigens heel duidelijk met hem gecommuniceerd, waarna hij zelf de avatar heeft gewijzigd.

    Die enquete komt ook zeker op de site te staan, maar we willen even apart de respons vanuit de nieuwsbrief "meten". Vandaar dat daar de enquete nu even "exclusief" staat.

    Maar eigenlijk haalt dit bericht deze hele gedachte alweer onderuit
    Nu gaat iedereen nog even snel de nieuwsbrief lezen en de enquete invullen, terwijl we eigenlijk hopen dat iedereen de nieuwsbrief uit eigen gelegenheid leest.

    Hahahaha, mijn excuses dan Ludo. Maar dan hadden jullie er maar bij moeten vertellen dat ik het niet mocht zeggen op het forum :razz: Je kon uiteraard toch wel verwachten dat iemand er een reactie op zou geven, toch ......................

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Je kunt je eigen op de startpagina van DVD.nl inschrijven voor de nieuwsbrief

    Is het dan niet verstandiger om bij aanmelding op het forum de optie aan te geven voor nieuwsbrief aanmelding? Zo heb je een grotere exposure en bereik je meer, dan niet alle leden.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    duidelijkheid is eigenlijk een heel relatief begrip.
    In het geval van Kruspe, hij had een foto van zijn pasgeboren kind als avatar. Heel begrijpelijk, maar dat is geen foto van hemzelf (hoewel ik aanneem dat er wel een heel groot deel van hemzelf in het kind zit , maar dat is een heel ander verhaal).
    Dat heb ik toen overigens heel duidelijk met hem gecommuniceerd, waarna hij zelf de avatar heeft gewijzigd.
    dit klopt helemaal, en jij bent dan ook de enige die het fatsoen heeft om iemand dit kenbaar te voordat het weer lukraak word verwijderd. Dat mag ook wel eens gezegd worden!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Uit welke film komt dat trouwens, komt me vaag bekent voor, maar kan het niet plaatsen...
    En wat is/was er trouwens mis mee ?
    Dit is niet uit een film, maar een stukje tekst van het nummer possessed van venom.
    en er is inderdaad niks mis mee. :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    jij bent dan ook de enige die het fatsoen heeft om iemand dit kenbaar te voordat het weer lukraak word verwijderd. Dat mag ook wel eens gezegd worden!
    Dit is uiteraard niet waar. Er zijn talloze keren geweest waarop ik en andere crewleden met name nieuwe members PMs hebben verstuurd over avatars en onderschriften.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dit is uiteraard niet waar. Er zijn talloze keren geweest waarop ik en andere crewleden met name nieuwe members PMs hebben verstuurd over avatars en onderschriften.
    ik heb het hier over mij persoonlijk, ik heb nog nooit van iemand een pm gekregen over een verwijdering of om een aanpassing, behalve van Ludo dan.

    bij anderen weet ik het natuurlijk niet, maar als jullie dat wel doen is dat natuurlijk alleen maar goed!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Dit is niet uit een film, maar een stukje tekst van het nummer possessed van venom.
    en er is inderdaad niks mis mee. :wink:
    Aha, vandaar, hou zelf ook nogal van metal, hoewel Venom nou niet mijn eerste keus is, Black Metal is wel een leuk nummer, en inderdaad, met de teksten is weinig mis, de muziek en de zang daarentegen, hehehe.
    Maar genoeg over venom, excuus voor de off-topic

  11. #86

    Standaard

    Maar hoe weet je of de avatar wel een foto van het forumlid zelf is, want daar heb ik bij sommige ook wel mijn twijfels over.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar hoe weet je of de avatar wel een foto van het forumlid zelf is, want daar heb ik bij sommige ook wel mijn twijfels over.

    Ik kan zeer zeker begrijpen dat het moeilijk te geloven is dat ik die knappe vent ben in mijn avatar. Maat toch is het waar.

  13. #88

    Standaard

    Voor wie het nog niet gezien heeft, de enquete is inmiddels voor iedereen toegankelijk:

    http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3619
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #89

    Standaard

    ik baal/stoor me er aan dat posts verwijderd worden en er niets over gezegd word over het waarom.
    uitleg gevraagd via pm. geen antwoord
    dan wederom post verwijderd
    commentaar gegeven en dan pas uitleg
    uitleg wat nergens op slaat
    zo....moet dit even kwijt...
    zoveel zeg ik niet in topics...en dan nog verwijderd worden...
    terwijl er zoveel topics zijn die compleet offtopic middels zijn
    daar wordt niets aan gedaan...
    tja, selectief bezig zijn

  15. #90

    Standaard

    Edwin, wat snap je niet aan het feit dat er een regel bestaat die stelt dat in de Pricewatch enkel prijzen mogen worden vermeld? Lijkt me toch vrij duidelijk?

  16. #91

    Standaard

    wees dan ook consequent......

    en ik gaf aan dat de prijs klopte...
    en dat de exemplaren er lagen
    aangezien er niets van de prijs bekend was, alleen het gerucht...niets concreets
    ik ben naar het filiaal gegaan en heb kunnen zien dat de prijs klopte
    en heb dit aangegeven
    niets verkeerds dacht ik zo
    en als je dan een post verwijderd
    geef dan aan waarom
    en niet reageren op pm, is ook niet netjes

  17. #92

    Standaard

    We zijn zeer consequent in de Pricewatch, offtopic wordt daar gewoon verwijderd, waarvan jouw bericht er ook een van was. Als we posts verwijderen zal dit altijd met opgestelde regels te maken hebben of als er sprake is van gescheld etc. Ik ben overigens vergeten op je PM te reageren, waarvoor excuses.

  18. #93

    Standaard

    van de pm...ok..kan gebeuren
    kan me nog wel herinneren de pricewatch van the fast & furious box
    veel posts over de wel of niet NL sub...
    ik zit nu de topic te bekijken van de aanschaf van blu ray...
    nou, dat is lekker on topic...
    maar goed, niet alles kun je in de gaten houden
    ik vond het wel even flink balen dat er posts verwijderd waren en ik niet wist waarom
    en ik blijf er nog steeds bij dat het onterecht is
    maar goed, regels zijn er...
    en daar zijn jullie voor.....
    en laat ik het hier maar bij laten
    anders wordt het een topic zonder eind...

  19. #94

    Standaard

    Edwin, vul de enquete in en laat je stem horen. Daarin wordt expliciet gevraagd naar off-topic handelen in de price-watch en hoe jij vindt dat er opgetreden moet worden.
    Met de uitslagen kunnen we de regels nog duidelijker en eenduidiger maken.
    Regel is nu dat in de pricewatch off-topic wat niets met de disc cq prijs van de disc te maken heeft wordt verwijderd.
    Opmerkingen als "heeft geen NL subs" of "het is een 1-disc uitvoering" of in die strekking worden gedoogd.
    Opmerkingen als "ik ga 'm halen", "er lagen er nog 4" of "ik vond de film niks" worden verwijderd, omdat die niets toevoegen aan de informatievoorziening omtrent die titel.
    Ga er dus voor gemakshalve van uit dat al dat soort off-topic berichten verwijderd blijven worden, in ieder geval tot het moment dat de uitkomst van de enquete er aanleiding toe geeft om de regels te wijzigen.
    Dat jij niet weet waarom jouw berichten worden verwijderd is misschien omdat je de regels niet hebt gelezen? Ze staan in elke categorie bovenaan het overzicht vermeld.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 08-04-2010 om 19:25
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #95

    Standaard

    Ik kom ook niet zo veel meer, lees wel eens wat.
    Maar mis gewoon soms id het oude forum en sommige mensen waar je op een normale manier kan discussieren zonder onnodig gekwetst en meer diepgang erin.
    En stoor me vreslijk dat sommige films compleet de grond in worden geboord en sommige films compleet overgewardeerd en daar tussen in..weinig.
    We zijn toch allemaal liefhebbers...

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Opmerkingen als "heeft geen NL subs" of "het is een 1-disc uitvoering" of in die strekking worden gedoogd.
    Lijkt me overigens geheel terecht dat die dingen blijven staan, want je wil naast de prijs natuurlijk ook wel weten wat je voor dat geld krijgt (sleeve/geen sleeve, 1-disc/2-disc, vanilla versie of SE,...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Ik kom ook niet zo veel meer, lees wel eens wat.
    Maar mis gewoon soms id het oude forum en sommige mensen waar je op een normale manier kan discussieren zonder onnodig gekwetst en meer diepgang erin.
    En stoor me vreslijk dat sommige films compleet de grond in worden geboord en sommige films compleet overgewardeerd en daar tussen in..weinig.
    We zijn toch allemaal liefhebbers...
    Ik begrijp dat je je daaraan stoort, maar dit heeft uiteraard niets met het beleid van ons forum te maken. Als je je stoort aan bepaalde mensen zul je het met die persoon of die personen op moeten lossen. Daar verandert het beleid niets aan.

    Tenzij het eea kwetsend, discriminerend, etc is. Dan grijpen we in uiteraard.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #98

    Standaard

    In navolging van deze thread, de enquête staat nog deze week online.
    Laat je dus horen.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht

    dat een avatar alleen mag bestaan uit een foto van jezelf waarop je goed te zien bent...jezus! we zijn hier niet op het gemeentehuis voor een nieuw paspoort!


    Ik heb de enquete ingevuld en ik heb de vraag over de avatars beantwoord met "De keuze moet vrij zijn". OK enige restricties zijn wel nodig (zoals geen naakt of shockerende avatars).

    Je kan 't ook niet echt controleren, ik kan hier ook een foto van iemand anders plempen (zoals een foto van m'n broer die er beter uitziet ) als ik zou willen. Zoals 't nu is, is gewoon heel ongebruikelijk voor een internet-forum.

  25. #100

    Standaard

    Ik ben juist van mening dat de regel dat de avatar een foto van jezelf moet zijn wel goed is want het neemt de anonimiteit van het internet wat weg.

Pagina 4 van 57 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •