Pagina 51 van 57 EersteEerste ... 41474849505152535455 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Inderdaad een duidelijk verhaal, en dus genoeg reden voor een ban. Dank voor de uitleg, Dan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1252

  3. #1253

    Standaard

    Bedankt voor de heldere uitleg, Dan. Misschien ben ik wel snel voor de knul in de bres gesprongen, maar had het gevoel dat enige opheldering geen kwaad kon. Inmiddels is duidelijk dan dat hij het er zelf naar gemaakt heeft. Ik hoop overigens dat hij na de ban gewoon weer terugkomt en iets meer acceptabel gedrag vertoond.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #1254
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat valt juist te prijzen dat je zo denkt Stephan en wij hopen dat ook!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1255

    Standaard

    Het klopt inderdaad dat 'Batmotor' de boel op filmtotaal ook flink verziekte door in ieder topic tegendraads tekeer te gaan en overal negatief over te zijn, tenzij het een film was die hij helemaal geweldig vond, dan was de film natuurlijk super!

    Op het moment dat deze jonge heer het dvd.nl forum betrad heb ik na enkele posts nog aangegeven dat hij beter terug kon gaan naar filmtotaal omdat hij meteen begon met de boel te verzieken.

    Ik heb er geen problemen mee dat hij 1 maand gebanned is en er ook zeker geen problemen mee als mensen gebanned worden om dit soort redenen. Iedereen ergert zich aan die jongen/man/vrouw wie zal het zeggen.

    De 'problemen' met De_Hollander liepen soms ook uit de hand en had ook gebanned mogen worden, gelukkig is het rond hem gaan rusten en heb ik er minder/geen problemen meer mee.

    Zo dat is er ook weer uit

  6. #1256

    Standaard

    Dan heb je wat lopen slapen Bart, want De_Hollander heeft wel degelijk een ban gehad
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan heb je wat lopen slapen Bart, want De_Hollander heeft wel degelijk een ban gehad
    Echt haha oke, na dan is het me niet opgevallen

  8. #1258
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De_Hollander heeft idd een tijdelijke ban gehad een tijd terug, maar is inmiddels heel goed bezig, wat natuurlijk een compliment waard is. Ik ben trots op hem en hoop straks ook op BatMotor.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Your absolutely welcome
    You`re
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1260

    Standaard

    Oh ja. Vast een vlaag van verstandsverbijstering. My bad

  11. #1261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Oh ja. Vast een vlaag van verstandsverbijstering. My bad
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De_Hollander heeft idd een tijdelijke ban gehad een tijd terug, maar is inmiddels heel goed bezig, wat natuurlijk een compliment waard is. Ik ben trots op hem en hoop straks ook op BatMotor.
    Dit mag inderdaad ook wel gezegd worden! Bewijs dat een tijdelijke ban dus wel kan werken. Hopelijk werkt het ook voor Batmotor, maar gezien de reacties op filmtotaal is hij nog wel wat hardleers....

  13. #1263

    Standaard

    Kan dit topic samengevoegd met het topic dat eerst gewoon Game of Thrones heette onder Blu-ray Discussies.

    Het lijkt mij compleet onzinnig om voor elk seizoen van een serie een nieuw topic aan te maken onder de dit subforum, want dan is het hek van de dam.

    Ik zie anders mogelijkheden om bijvoorbeeld het volgende aan te maken:
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 1
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 2
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 3
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 4
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 5
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 6
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 7

    I.p.v. het ene topic dat nu bestaat.....

    En is pas het begin van de beerput die je dan opent .....

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dit mag inderdaad ook wel gezegd worden! Bewijs dat een tijdelijke ban dus wel kan werken. Hopelijk werkt het ook voor Batmotor, maar gezien de reacties op filmtotaal is hij nog wel wat hardleers....

    Ah maar De_Hollander vergelijken met Batmotor is niet echt netjes. Los van de ban droeg De_Hollander erg veel bij aan de community

  15. #1265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kan dit topic samengevoegd met het topic dat eerst gewoon Game of Thrones heette onder Blu-ray Discussies.

    Het lijkt mij compleet onzinnig om voor elk seizoen van een serie een nieuw topic aan te maken onder de dit subforum, want dan is het hek van de dam.

    Ik zie anders mogelijkheden om bijvoorbeeld het volgende aan te maken:
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 1
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 2
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 3
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 4
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 5
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 6
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 7

    I.p.v. het ene topic dat nu bestaat.....

    En is pas het begin van de beerput die je dan opent .....
    Ben het met je eens Rogue. Voor mekaar. Bedankt voor de oplettendheid

  16. #1266
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kan dit topic samengevoegd met het topic dat eerst gewoon Game of Thrones heette onder Blu-ray Discussies.

    Het lijkt mij compleet onzinnig om voor elk seizoen van een serie een nieuw topic aan te maken onder de dit subforum, want dan is het hek van de dam.

    Ik zie anders mogelijkheden om bijvoorbeeld het volgende aan te maken:
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 1
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 2
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 3
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 4
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 5
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 6
    -Star Trek: the Next Generation seizoen 7

    I.p.v. het ene topic dat nu bestaat.....

    En is pas het begin van de beerput die je dan opent .....
    Ik zelf heb daar niet zoveel moeite mee, ik denk dat het ook wel zelfregulerend is omdat oudere niet interessante topics vanzelf naar de achtergrond verdwijnen naarmate de interesse afneemt en topic niet gelijk uit 50 pagina's en meer bestaan. Ik denk dat het daardoor juist prettiger leest, to the point is en voor ons makkelijker ontopic te houden.

    Aan de andere kant zie ik ook de voordelen in, zoals het onvermijdelijk cross topic effect. Daarnaast gaat het hierbij geheel niet om mijn persoonlijke mening, dus als je medestanders vindt, wil ik dat best aanpassen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1267

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Het is al aangepast Claudio
    Ze vullen elkaar echt aan he die Dan & Claudio

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Het is al aangepast Claudio
    Bedankt Dan voor de snelle actie !
    Moet je alleen de topictitel weer aanpassen naar de oude (dus zonder seizoen 1) .

  20. #1270

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik zelf heb daar niet zoveel moeite mee, ik denk dat het ook wel zelfregulerend is omdat oudere niet interessante topics vanzelf naar de achtergrond verdwijnen naarmate de interesse afneemt en topic niet gelijk uit 50 pagina's en meer bestaan. Ik denk dat het daardoor juist prettiger leest, to the point is en voor ons makkelijker ontopic te houden.
    Dat was dus ook mijn gedachte, maar een algemeen topic is ook prima wat mij betreft

  22. #1272

    Standaard

    Geen stevige kritiek, maar misschien wordt het in de originele thread niet meteen opgepikt door de moderatoren. De topictitel van het vervolg op Prometheus is (volgens mij?) ineens gewijzigd. Waarom? De titel van die film is nog niet bekend, dus de oorspronkelijke titel is net zo veel- of weinigzeggend als de titel die jullie er nu aan hebben gegeven. Bovendien worden korte woorden -waar ik '2' voor het gemak ook maar even onder schaar- niet meegenomen bij de zoekfunctie en 'vervolg' wel.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #1273

    Standaard

    Ik heb de titel op verzoek gewijzigd inderdaad, het maakt het wat duidelijker dat het over een vervolg gaat zodat er niet - net als nu - dubbele topics over worden geopend. Bij zoeken op Prometheus zullen beide topics naar voren komen.

  24. #1274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik heb de titel op verzoek gewijzigd inderdaad, het maakt het wat duidelijker dat het over een vervolg gaat zodat er niet - net als nu - dubbele topics over worden geopend. Bij zoeken op Prometheus zullen beide topics naar voren komen.
    Met alle respect, maar ik denk dat er bij het aanmaken van die dubbele post helemaal niet gezocht is op Prometheus. Ik heb dat namelijk wel gedaan omdat ik zeker wist dat er al een topic was en ik vond hem meteen. Het zoeken op Prometheus werkte dus al prima, wat de wijziging overbodig maakt.

    En zoals gezegd, die '2' wordt volgens mij door de zoekfunctie genegeerd, 'vervolg' niet. Daarbij denk ik dat het woordje 'vervolg' ook voldoende duidelijk maakt dat het om een vervolg gaat. 't Is zelfs directer dan de toevoeging van een nummer achter een titel. Dus ook daarom is het onnodig de topictitel te wijzigen.

    Bovendien is het nog maar de vraag of die vervolgfilm Prometheus 2 gaat heten. Het is per slot van rekening een spin off van een franchise waarin deel 2 Aliens heet (i.p.v. Alien 2) en deel 4 Alien: Resurrection (i.p.v. Alien 4). Het lijkt me onzinnig om een topictitel te veranderen van een voorlopige titel naar een andere voorlopige titel. Als de naam van die film nou offficieel wordt aangekondigd, dan zou het een andere zaak zijn.

    Die opmerking aan het einde van het dubbele topic lijkt me toch meer ingegeven als een halfslachtig excuus waarom een dubbel topic is aangemaakt (wat niet nodig is: iedereen kan zich vergissen) dan een plausibele verklaring. Zoals gezegd, een zoekactie had meteen het bestaande topic opgeleverd.
    Laatst aangepast door mark t : 23-12-2012 om 12:35
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #1275

    Standaard

    Zojuist is een vier weken ban actief gemaakt op deTuinman. Mede op zijn verzoek wordt hier melding van gemaakt. deTuinman blijft, ondanks vele verzoeken en onderling PM-verkeer vanuit de crew, zich denigrerend en respectloos gedragen naar een aantal leden toe op dit forum.
    We hopen dat deze afkoelingsperiode zal helpen.
    Mochten er vragen over zijn, dan zijn we bereid deze (evt via PM) te beantwoorden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 51 van 57 EersteEerste ... 41474849505152535455 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •