Pagina 53 van 57 EersteEerste ... 343495051525354555657 LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    toch "jammer" dat ik het gemist heb en de berichten verwijderd zijn...
    Een ramptoerist ben je .
    Het was iets in de strekking van Smooth zijn eerste reactie hier, en dan wat persoonlijker met betrekking tot een vleermuis die op een voertuig met twee wielen zit .

    Maar kom op jongens, het is een forum, niet echt iets om je druk over te maken....het lijkt wel of tegenwoordig niemand iets van een ander kan hebben. Als er een beetje pittige discussie gevoerd wordt, dan wordt er bijna aan de noodrem getrokken.

  2. #1302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Sorry, maar het is een uitbarsting van frustratie die nu al een klein jaartje speelt. En zoals gezegd is Batmotor er één van velen en dan overdrijf ik niet.
    Maar het gaat om zijn algemeenheid. Zoals je kan zien kom ik hier ook al jaren en het is gewoon zo veranderd en echt gewoon niet leuk meer.
    En om nou constant iedereen te gaan blokkeren schiet ook niet op. Heb ik vroeger nooit hoeven te doen en nu opeens wel.
    't Lijkt inderdaad een fenomeen van vooral de afgelopen maanden. Vroeger had je ook af en toe wel wat 'speciale gevallen' (wie kent Jammeke of WO2-freak nog?), maar voor zover ik het me herinner hadden dergelijke leden dankzij sociale controle en als het echt te bont werd door ingrijpen van de crew al snel in de gaten dat het klimaat ze hier niet zo gunstig gezind was.

    Jammer als je het echt voor gezien houdt. Misschien bedenk je je nog wel als je het even laat bezinken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #1303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar kom op jongens, het is een forum, niet echt iets om je druk over te maken....het lijkt wel of tegenwoordig niemand iets van een ander kan hebben. Als er een beetje pittige discussie gevoerd wordt, dan wordt er bijna aan de noodrem getrokken.
    Het zijn niet zo zeer de discussies. Die juich ik wel toe.
    Maar het aandeel oneliners die soms zo nietszeggend zijn dat het aardig in de buurt komt van trollen is de laatste tijd dankzij vooral een aantal nieuwelingen voor mijn gevoel wel toegenomen. En dat komt het niveau van verschillende topics niet ten goede.
    Eerlijk is eerlijk: De steen des aanstoots was in dit geval niet echt over de schreef. Maar ik snap de frustratie en kan me goed voorstellen dat het een kwestie van de spreekwoordelijke druppel is geweest.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #1304

    Standaard

    Het is inderdaad meer trollen en puberaal schoppen en kleuterig gedrag dan echt inhoudelijke discussie. Ook veel nieuwe member zie ik wel vaak vrij snel arrogant gedrag vertonen en wat weinig respect voor de aanwezige oude garde.

  5. #1305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Een ramptoerist ben je .
    zo af en toe ja
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1306

    Standaard

    Druppel of niet, zo'n tirade kan gewoonweg niet.

    'Het is maar een forum' is een term die ik vaker gehoord heb in dit soort situaties. Echter gaat die vlieger niet voor iedereen op. Er zijn namelijk leden die erg gek zijn met een forum en er echt een hart voor hebben. Wanneer het dan niet gaat zoals het zou moeten gaan dan steekt dat. Geloof me, ik praat uit ervaring. Dit is echter geen excuus om je dan maar op de manier te uiten zoals je dat deed Smooth. Je excuses kwamen vrij snel en dat heeft een hoop gedoe voorkomen.

    Ik lees ook dat mensen zich storen aan het niet melden van verwijderde reacties. Dit schiet er soms bij in wat niet netjes is waarvoor excuses.

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    (wie kent Jammeke of WO2-freak nog?),
    Ik!
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=43618
    geniale gast was dat.

    Jamie/Gladde J: gewoon lekker blijven posten. (meen ik serieus)

  8. #1308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik lag net in een deuk bij het teruglezen.

  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik!
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=43618
    geniale gast was dat.

    Jamie/Gladde J: gewoon lekker blijven posten. (meen ik serieus)
    Je bent met vlag en wimpel geslaagd voor de lakmoesproef.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik lag net in een deuk bij het teruglezen.
    Ik vond jouw post (van dat geld) geniaal. Mn versnapering ging bijna over mn beeldscherm.

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Je bent met vlag en wimpel geslaagd voor de lakmoesproef.
    Eh?

  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Eh?
    Zie hier. Jammeke kennen = die goede oude tijd nog hebben meegemaakt dat dit soort leden eerder goed waren voor amusement dan dat ze een bron van frustratie waren.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #1313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik vond jouw post (van dat geld) geniaal. Mn versnapering ging bijna over mn beeldscherm.
    Ik ook. Ik wist niet eens meer dat ik in dat topic gepost had.

  14. #1314

    Standaard

    Erg gezellig allemaal mensen maar gaan we nu weer OT

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht

    Ik lees ook dat mensen zich storen aan het niet melden van verwijderde reacties. Dit schiet er soms bij in wat niet netjes is waarvoor excuses.
    Te vaak IMHO
    Dan kom je de eerst volgende keer weer in dat topic en is er een hele (rits) reactie(s) verwijderd zonder dat je van iets weet... Dat kan niet.
    Hoop dat jullie daar in het vervolg op letten en de desbetreffende leden eerst via PM op de hoogte stellen via het hoe en waarom
    Zoveel werk is dat echt niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Erg gezellig allemaal mensen maar gaan we nu weer OT
    Het was tijd voor een lach, maar inderdaad nu weer ontopic.

  17. #1317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Zie hier. Jammeke kennen = die goede oude tijd nog hebben meegemaakt dat dit soort leden eerder goed waren voor amusement dan dat ze een bron van frustratie waren.
    Idd, ik erger me er niet aan.
    Tom L. (ook een forumlid hier) en ik hadden t daarstraks nog over jammeke. Ben toen gaan graven en kwam die thread tegen.
    threads/postings als deze maken we niet meer mee nu...
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...light=#1416697


  18. #1318

    Standaard

    Ik wil toch even reageren op de tirade van Jamie:

    Wat wil je dan dat we doen Smooth? Mensen gaan bannen omdat ze naar jouw of misschien zelfs onze mening niets nuttigs bijdragen? Daar zijn hier geen regels voor. Als iemand, BatMotor of wie dan ook, op de man gaat spelen of echt te ver gaat wordt er ingegrepen, maar we kunnen en willen niet iemand bannen omdat hij/zij inhoudelijk niets toevoegt of misschien zelfs onnozel over komt of zelfs is.

    In het dagelijks leven kun je de onnozelen ook niet 'bannen' en ergens achter een muur stoppen zodat je ze niet meer ziet. Nee, dan zet je ook maar de negeerstand aan. Er lopen op deze wereld een heleboel mensen rond die ogenschijnlijk niets toe te voegen hebben, maar doen ze dan wat verkeerd?

    Je begrijpt dat dit ook voor ons als crew erg lastig blijft. Zeker als 'oudgedienden' zoals jullie trouwe bezoekers jezelf noemen ons er ook nog eens zo op aanvallen. Keer op keer op keer. Maar we kunnen er niets mee. Wij als crew hebben er al eindeloze discussies over gehad en ook wij zullen het er nooit over eens worden. Daarnaast veranderen mensen, bezoekers. Tijden veranderen. Ik zie het overal om me heen. Mentaliteit verandert overal waar je kijkt. Mensen zijn einzelgängers. Respecteren zelden een anders zijn mening en laten zelden nog een ander in de waarde.

    Kortom: ik praat het gedrag van mensen zoals bijvoorbeeld BatMotor niet goed, maar de constante stroom aan kritiek aan ons adres is ook onderhand wel klaar. Ik denk ook dat we er goed aan doen dit topic te sluiten. Het is het beleid van DVD.nl. Erover praten helpt kennelijk niet en zorgt alleen maar voor meer ergernis. Het is ons beleid, dus take it or leave it??

    Begrijp me niet verkeerd Jamie. Ik heb je hoog zitten. We zijn samen opgegroeid en heb veel respect voor je. Maar m.i. sla je nu toch echt ook zelf de plank mis.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #1319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik wil toch even reageren op de tirade van Jamie:

    Wat wil je dan dat we doen Smooth? Mensen gaan bannen omdat ze naar jouw of misschien zelfs onze mening niets nuttigs bijdragen? Daar zijn hier geen regels voor. Als iemand, BatMotor of wie dan ook, op de man gaat spelen of echt te ver gaat wordt er ingegrepen, maar we kunnen en willen niet iemand bannen omdat hij/zij inhoudelijk niets toevoegt of misschien zelfs onnozel over komt of zelfs is.

    In het dagelijks leven kun je de onnozelen ook niet 'bannen' en ergens achter een muur stoppen zodat je ze niet meer ziet. Nee, dan zet je ook maar de negeerstand aan. Er lopen op deze wereld een heleboel mensen rond die ogenschijnlijk niets toe te voegen hebben, maar doen ze dan wat verkeerd?

    Je begrijpt dat dit ook voor ons als crew erg lastig blijft. Zeker als 'oudgedienden' zoals jullie trouwe bezoekers jezelf noemen ons er ook nog eens zo op aanvallen. Keer op keer op keer. Maar we kunnen er niets mee. Wij als crew hebben er al eindeloze discussies over gehad en ook wij zullen het er nooit over eens worden. Daarnaast veranderen mensen, bezoekers. Tijden veranderen. Ik zie het overal om me heen. Mentaliteit verandert overal waar je kijkt. Mensen zijn einzelgängers. Respecteren zelden een anders zijn mening en laten zelden nog een ander in de waarde.

    Kortom: ik praat het gedrag van mensen zoals bijvoorbeeld BatMotor niet goed, maar de constante stroom aan kritiek aan ons adres is ook onderhand wel klaar. Ik denk ook dat we er goed aan doen dit topic te sluiten. Het is het beleid van DVD.nl. Erover praten helpt kennelijk niet en zorgt alleen maar voor meer ergernis. Het is ons beleid, dus take it or leave it??

    Begrijp me niet verkeerd Jamie. Ik heb je hoog zitten. We zijn samen opgegroeid en heb veel respect voor je. Maar m.i. sla je nu toch echt ook zelf de plank mis.
    Het is algemeen bekend dat in de winter mensen sneller geprikkeld zijn
    Ik kan er soms ook slecht tegen de opmerkingen van B en cohorten, maar goed het verhaal heeft 2 kanten zoals je zelf al aangeeft.

    Zelf lees ik meer dan dat ik echt post en vind ik de reviews van anderen interessanter dan de 3 regels die ik zelf over een film type

    Ik zelf kijk van alles, van Asia tot blockbuster maar ik ben niet het type die ijle lange discussies en verhalen hier zal typen. Maar een filmliefhebber ben ik zeker en dat zijn we in zekere mate allemaal anders zit je hier niet (kan mijn tijd ook anders en beter besteden als ik niks met film had)

    Nu ik mij bedenk, weet je waar een beetje het 'probleem' misschien wel zit, het forum van filmtotaal was al ruk en steeds meer uitgestorven en bv Batmotor komt daar vandaan. Misschien dat er meer mensen naar dvd.nl zijn gekomen en tjah dat is meer een mainstream forum.

    Heb nu wel genoeg gezegd denk ik zo

  20. #1320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik denk ook dat we er goed aan doen dit topic te sluiten. Het is het beleid van DVD.nl. Erover praten helpt kennelijk niet en zorgt alleen maar voor meer ergernis. Het is ons beleid, dus take it or leave it??

    .
    Dat is een wel heel foute opmerking, Michael...
    Het feit dat jullie het beleid bepalen en hanteren betekent niet dat wij er niet over kunnen en willen discussieren.Vooral dat laatste zinnetje hierboven schiet me in t verkeerde keelgat
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik lag net in een deuk bij het teruglezen.
    ja haha dat waren nog eens tijden...doet me ook weer terug denken aan de meetings die we hebben gehad in o.a. den bosch en rotterdam zo'n 8 a 9 jaar geleden alweer...toen was het nog ECHT leuk hierzo
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  22. #1322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht

    Ik lees ook dat mensen zich storen aan het niet melden van verwijderde reacties. Dit schiet er soms bij in wat niet netjes is waarvoor excuses.
    wel eens?? Ik heb nog nooit een berichtje of wat dan ook gekregen alvorens er een bericht van mij werd verwijderd...
    Al jaren wordt hier door de leden om gevraagd, maar het gebeurd blijkbaar nog steeds niet. Is het dan echt zo moeilijk ?

    Het komt gewoon veel netter over als dat wel gebeurd, nu komt het eerder arrogant over vind ik.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #1323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht

    Ik denk ook dat we er goed aan doen dit topic te sluiten. Het is het beleid van DVD.nl. Erover praten helpt kennelijk niet en zorgt alleen maar voor meer ergernis. Het is ons beleid, dus take it or leave it??
    .
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is een wel heel foute opmerking, Michael...
    Het feit dat jullie het beleid bepalen en hanteren betekent niet dat wij er niet over kunnen en willen discussieren.Vooral dat laatste zinnetje hierboven schiet me in t verkeerde keelgat
    Helemaal met theGodfather eens! Een beleid, door wie dan ook gemaakt, moet altijd ter discussie kunnen staan.
    Dat sommige moderators alle opmerkingen/voorstellen meteen wegwuiven is juist jullie fout, niet van ons, en is ook een grote reden waarom het er hier vaak hard aan toe gaat. Dus eerst bij jullie zelf te raden gaan alvorens zoiets te roepen...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #1324
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hmm, allereerst wil ik even aangeven dat wij uiteraard een beleid hanteren en deze steeds consequenter toe willen passen. Desondanks worden alle beslissingen altijd in overleg genomen. Maar laat ik voorop stellen, dat doen wij niet voor onszelf. Ook crew members zijn net mensen met meningen en onderling word daar ook veel over gepraat tot aan stevige discussies. Laat ik benadrukken dat alles wat wij doen niet voor ons persoonlijke genoegdoening of gewin is. Wij doen dit op vrijwillige basis en puur en alleen voor de leden. Ervoor zorgen dat de sfeer oké is. Dat het een informatief forum is waar iedereen zijn ei kwijt kan. En omdat crew members net mensen zijn doet iedereen het toch een beetje op zijn eigen manier. Van mij zal je altijd een berichtje of pm krijgen, indien ik iets niet oké vind. Maar soms kan ik me heel goed voorstellen dat als je steeds heel veel berichten verwijderd het steeds tijdrovender wordt om alles toe te lichten. Neemt niet weg dat dit wel een issue is waar we het bijvoorbeeld over hebben. Nogmaals niet om zielig te doen, maar als dingen uit de hand lopen is het best veel tijd en energie om dingen in goeden banen te leiden. Maar we zijn niet voor niets toegetreden tot de crew, dus laat dat vooral geen excuus zijn, maar een visie mijnerzijds.

    Voor het grootste gedeelte sluit ik me bij Michael aan. Soms zijn dingen gewoon zoals ze zijn. Je kunt je erover opwinden, je boos maken. Van je af vloeken, maar vroeger is vroeger en het forum is van nu in de tijd van nu. Soms zijn dingen nu eenmaal zoals ze zijn. Daarmee wil ik niks bagatelliseren. Maar meestal is je druk maken zinloos. Het forum is een mooi schild om je makkelijker te laten gaan. Maar ik zeg altijd maar, we zitten hier allemaal voor dezelfde hobby, een hobby waar je hier alleen maar lotgenoten treft. En ja ook dat zijn mensen. Communiceer met wie je boeit en laat anderen links liggen.

    En dan een stukje over wat ik persoonlijk over het bannen vind. Nou dat is makkelijk, Ik vind het helemaal niks. Het is de makkelijkste optie zoeken. Het is niet goed voor het imago van het forum. Mensen moeten gewoon kunnen zeggen wat ze denken. Mensen kunnen elkaar accepteren of negeren. Het hoeft geen keurig kleuterklasje te zijn. Maar soms is er geen moeilijke optie en geloof me ik hou van moeilijke opties. Achter de schermen wordt daar veel tijd in gestopt. Maar soms ook tevergeefs en dan is een maandje rust wellicht de beste optie. Toch blijft het een noodgreep. Een laatste optie. Bij elk lid die aangeeft dat hij het hier niet meer naar zijn zin heeft, maken we ons zeker zorgen. Ik ken er genoeg, want ik ben zelf al een aantal jaren lid! Maar ook daar zijn dingen gewoon zoals ze zijn.

    Moeten we dan een select clubje worden waar leden die minder in de smaak vallen niet meer welkom zijn? Omdat ze net ff anders denken, anders doen en reageren dan jou? Nou lijkt me niet! Tuurlijk kan het heel vervelend zijn. Maar in mijn ogen maakt het een forum ook kleurrijk. Anders wordt het clubje ook heel snel heel klein en oersaai. Want waar leg je de grens? Sterker nog, ik zal me zolang ik crew member ben waken dat iedereen omgeacht zijn ding met het nodige respect behandeld wordt. Er zit hier van alles jong, oud, slim, minder slim, arme sloebers tot rijke stinkerts. Iedereen is in principe welkom, maar met een beetje respect voor elkaar! Ik begrijp best heel goed waarom sommige zich irriteren aan bepaalde leden. Maar om ze daarom simpelweg het forum te ontzeggen gaat mij dus veels te ver. Het magische woord is negeren en er boven staan! Laat het lekker...

    En dan de uitbarsting van Smooth! Daar schrok ik ook wel van! Kan me alleen maar voorstellen dat daar iets anders achter zit. Vind ik het een ban waard? Nou, dat zal dus een open deur intrappen worden! Nee dus! Even als Verhoeven. Iedereen mag zijn off day een keer hebben, ongesteld zijn, niet lekker in zijn vel zitten. Het baart ons pas zorgen als het meer regel dan uitzondering is. Ik keur het zeker niet goed, omdat het iets is wat ik zelf nooit zou kunnen doen. Maar ik ga er vanuit dat ik Smooth niets hoef uit te leggen. Die weet zelf heel goed dat hij even mis zat. Beetje jammer, dat wel...

    Dan de functie van dit topic! Heeft het nog wel waarde? Nou wat mij betreft wel! Graag hoor ik wat jullie vinden, voelen of denken! Het laatste wat ik zou willen is dat het beleid onbespreekbaar is en als zou dat zo zijn, dan wil ik het hier kunnen blijven toelichten! Daarvoor heeft dit topic sinds zijn ontstaan al teveel doorstaan en daarvoor is het in het leven geroepen. Dat het nu even wat negatiever is vind ik niet erg! Zoals gezegd hoor ik graag als jullie iets vinden! Ook als het even niet rozengeur en maneschijn is!

    Waar wij als crew gewoon heel veel moeite mee hebben is als het persoonlijk wordt, als er op de man wordt gespeeld! Dat willen we voorkomen, zodat iedereen zich prettig kan voelen op dit mooie forum en straks de mooie nieuwe site!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-01-2013 om 23:06 Reden: Exclamation mark Madness!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is een wel heel foute opmerking, Michael...
    Het feit dat jullie het beleid bepalen en hanteren betekent niet dat wij er niet over kunnen en willen discussieren.Vooral dat laatste zinnetje hierboven schiet me in t verkeerde keelgat
    Ik zet er niet voor niets vraagtekens bij. Wederom om een reactie te vragen.

    edit: daarnaast ben ik het helemaal met je eens dat er best over het beleid gediscussieerd mag worden. Absoluut. Dit topic ontaard echter erg vaak in moddergooien naar bepaalde mods. Jordy heeft het een tijd terug erg te verduren gehad. Op zo'n moment lijkt het alsof jullie als bezoekers denken dat dit topic er is om het beleid te maken. En beleid maken of discussiëren over het beleid zijn twee totaal verschillende dingen. Ik ben ook nog steeds voor een democratie en voor discussies, net als jij.
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 05-01-2013 om 06:32
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 53 van 57 EersteEerste ... 343495051525354555657 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •