Pagina 55 van 57 EersteEerste ... 54551525354555657 LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Misschien niet in zijn geheel, maar het heefft er zeker wel mee te maken.



    Ik persoonlijk ben van mening dat er hier te veel met vingertjes gewezen wordt na een select gezelschap en dat men te weinig kijkt naar het eigen handelen. Een beetje zelfreflectie is ook wel eens op zijn plaats.
    Ik ben benieuwd of dat sommige personen gaat lukken. Immers iemand die constant zijn eigen mening wilt doordrukken en/ of weinig tot niet open staat voor tegenargumenten en/of in korte (sms)zinnetjes zijn mening verkondigd, zal nooit bij zichzelf te rade gaan of hij/ zij iets "verkeerds"doet. Althans dat is mijn indruk in al die tijd dat ik het forum bezoek/ lees. Totdat er door de moderators wordt ingegrepen door een pm, ban of wat dan ook.

  2. #1352
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Verder ben ik het ook zeker eens met de standpunten die de crew hier aan hebben gedragen (Dan, Claudio en Michael).
    Maar dan nog blijf ik bij het feit dat de redactie en crew het beleid bepalen en daar kun je altijd wat aan doen. Ga ook helemaal mee in dat je het niet iedereen naar zijn zin kan maken en dat je ook niet alleen de "oudgedienden" moet dienen. Maar de gulden middenweg ligt in mijn optiek ietsje hoger dan dat die nu ligt. Dat is mijn mening.

    Nogmaals, mijn fun is nog steeds weg,maar aan de andere kant probeer ik mezelf nog steeds aan te passen, omdat dit blijkbaar, zoals gezegd door één van de crewleden, de huidige gang van zaken is heden ten dagen.
    Hmm, eigenlijk zou ik dit als verwijt naar ons of zelfs mij toe kunnen zien, maar dat doe ik niet. Ik denk ook niet dat het letterlijk zo bedoeld is. Er is de laatste 4, 5 maanden juist zo veel achter de schermen gebeurt waar de meeste geen weet van hebben. (Sommige weten zelfs wat meer) Maar juist op het vlak wat je daar aanhaald is heel veel gebeurt en maken we als (nieuw)team stappen. Dus zoals ik al eerder aangaf, denken wij dat we daar juist vooruitgang in boeken. Alleen de vruchten pluk je pas als ze rijp zijn! En dan zullen ook heus niet alle appels even eetbaar zijn.

    Wat ik wel in het algemeen vind is dat elk excuus, goed of slecht, nooit meer dan een excuus is. Iedereen heeft in zijn ogen wel een goed excuus om zich negatief of ongepast uit te laten. Zo voelt de één zich geirriteerd over het niveau. Voelt de ander zich geirriteert over het ongeloof en voelt de noodzaak dingen steeds te herhalen. Sommige zijn geirriteert door posts van andere en sommige zijn door moeder natuur minder bedeeld of juist getroffen. Weer een ander heeft ingrijpende en schokkende dingen mee gemaakt en sommige vinden het trollen gewoon leuk zo veilig achter hun pc. Allemaal goede excuses. Maar zelfs een goed excuus is gewoon geen reden. Het effect is hetzelfde, de gevolgen veelal niet anders.

    Inderdaad het magische woord is zelfreflectie of noem het zelfkennis. Zelf heb ik de meest dramatische, confronterende en onwerkelijke klotemaand ever achter de rug, echt! Voor mij, maar ook voor vele die ik hoog heb zitten. Ik was enorm druk met beide... Alhoewel minder actief, las ik wel alles. Ik had wellicht zo nu en dan maar een klein excuus nodig, maar had de wijsheid van zelfkennis. Immers dan reageren was niet meer dan egoïstisch. Immers ook voor mij en alles wat ik zeg geld: Een excuus is niet meer dan...

    En tja, vroeger was ook niet alles heilig. Ik denk zelfs van alle tijden. Ik kan je een hele lange lijst van past troubleshooters geven, waarvan de meeste zullen zeg, "Oh ja, die hadden we ook nog". En geloof me die lijst is echt lang en niet eens veel groter geworden de laatste jaren. Ik haal maar een formatwar topic aan. Nu is het niet beter, maar anders. Ik hoop voor jou, omdat ik je wel mag, dat je sowieso je fun terugvind, maar dat kan alleen jij. Wij kunnen het forum sturen, maar we kunnen dingen niet zomaar veranderen en al helemaal niet zodat niemand zich meer ergens aan irriteert. Vandaar de tijd van nu en dat dingen soms gewoon zijn zoals ze zijn. Als iets het leven mij de laatste geleerd heeft, is dat het wel!

    Dan lees ik ook dat sommige leden onhandelbaar zijn. Nou dat vind ik dus totaal niet! Natuurlijk nooit iedereen, maar de meesten zijn te raken en te bereiken. Het is meer hoe je dan communiceerd. Het sleutelwoord is respect of minimaal de moeite nemen. Sommige hebben gewoon een andere gebruiksaanwijzing. De vraag is eerder of iedereen dat wil. Nu zal ik echt niet iedereen het hand boven het hoofd houden. Daar hebben wij ook de tijd niet altijd voor, maar wij proberen bij ieder geval altijd de beste oplossing te zoeken. Kortom, er gebeurt veel meer achter de schermen dan je zou verwachten.

    De reden waarom men niet kan tellen tot tien is gewoon omdat men het stiekem toch wel leuk vindt om erop te reageren, denk ik. In de zin van: Soms zijn dingen zo lelijk dat ze vanzelf weer mooi zijn. Men irriteert zich, maar wil het toch allemaal lezen en volgen en bij een goede mogelijkheid impulsief reageren. Dat je eerst tot tien zou moeten tellen zegt al genoeg. En natuurlijk wil ik nu niet iedereen over één kam scheren. Enige nuances zijn zeker op zijn plaats.

    PS: Smooth-J, je zou mij eens een opsomming kunnen sturen met de dingen die je het meest dwars zitten. Ik zou die best eens willen zien en wellicht kunnen we er wat mee.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-01-2013 om 23:22 Reden: Exclamation mark Madness!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1353

    Standaard

    Mooie post Claudio!
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #1354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Wie ben jij om te bepalen tot hoever zich iemand kan en mag storen/ ergeren aan iemand.
    Ik ben net als jou al jarenlang een forumlid die recht heeft op een eigen visie en daar voor mag uitkomen. Ik wil niemand van een forum verstoten, want ook voor jou heb ik natuurlijk mijn respect, maar als jij iemand anders wilt belemmeren om een eigen visie te hebben die daarvoor wil uitkomen, is het misschien inderdaad tijd om je heil ergens anders te gaan zoeken.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #1355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ik ben net als jou al jarenlang een forumlid die recht heeft op een eigen visie en daar voor mag uitkomen. Ik wil niemand van een forum verstoten, want ook voor jou heb ik natuurlijk mijn respect, maar als jij iemand anders wilt belemmeren om een eigen visie te hebben die daarvoor wil uitkomen, is het misschien inderdaad tijd om je heil ergens anders te gaan zoeken.
    Zie eerdere post van mij:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Point taken inderdaad over het "bepalen". Dan zou ik eerder zeggen dat hij het een klein beetje bagatalliseerd.
    Maar blijft uiteraard zijn mening.

    En verder wat Mark t nu zo goed verwoord.
    Ik ben zelf ook geschrokken van mijn "uitbarsting". Maar het is iets wat al zeer lange tijd speelt en overigens niet alleen bij mij.
    En wil dus nu ook in zijn algemeenheid aangeven dat er echt veel is veranderd ten aanzien van hoe mensen zich gedragen (oud of nieuw, maakt niet uit). Verder ben ik het ook zeker eens met de standpunten die de crew hier aan hebben gedragen (Dan, Claudio en Michael).
    Maar dan nog blijf ik bij het feit dat de redactie en crew het beleid bepalen en daar kun je altijd wat aan doen.
    Ga ook helemaal mee in dat je het niet iedereen naar zijn zin kan maken en dat je ook niet alleen de "oudgedienden" moet dienen. Maar de gulden middenweg ligt in mijn optiek ietsje hoger dan dat die nu ligt.
    Dat is mijn mening.
    Nogmaals, mijn fun is nog steeds weg,maar aan de andere kant probeer ik mezelf nog steeds aan te passen, omdat dit blijkbaar, zoals gezegd door één van de crewleden, de huidige gang van zaken is heden ten dagen.

  6. #1356

    Standaard

    En ik belemmer niemands visie. Jij bent eigenlijk degene die dat bij mij probeert te doen door te zeggen dat ik me niet zou moeten storen aan die mensen.
    Wat als dat nou mijn visie en kijk op het geheel is.................

  7. #1357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    En ik belemmer niemands visie. Jij bent eigenlijk degene die dat bij mij probeert te doen door te zeggen dat ik me niet zou moeten storen aan die mensen.
    Dat is een advies, stukken beter voor je hart
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #1358

  9. #1359

  10. #1360

    Standaard

    Mag ik zeggen dat ik het irritant vind, dat hier mijn post weer samengevoegd is?

    Ik had 'm eerst zelf zo gepost, maar met alle spoilertags (die niet overbodig zijn), was het gewoonweg niet goed leesbaar. Daarom had ik ze gesplitst in 3 posts, waarbij ik de reden in de eerste post had gezet.

    En tada! Ze zijn weer samengevoegd door Jordy, en weer niet te lezen.
    Waarom toch weer....Tyler_Durden (niets persoonlijks) post hier 10x achter elkaar in een topic dat Jordy ook leest, en dan gebeurt er............niets.

    Ik heb dan maar twee weggehaald, jammer dat het zo moet.

  11. #1361

    Standaard

    Een hele tijd terug is afgesproken dat we bekeken films zoveel mogelijk in 1 post plaatsen. Ik heb je recensies nog voorzien van wat extra enters waardoor het geheel vrij leesbaar was mijns inziens (al brachten de vele spoiler tags inderdaad misschien een wat vreemde structuur met zich mee). Het topic dat je als voorbeeld geeft heeft die regel niet en persoonlijk heb ik het ook niet in de gaten gehad dat Tyler daar zo vaak achter elkaar heeft gepost. Ik probeer zoveel mogelijk uit te gaan van het principe 'gelijke monniken, gelijke kappen' maar soms schiet dat door onoplettendheid of gebrek aan tijd om op het forum te zijn er bij in. Ik hoop dat je je reviews in een later stadium alsnog plaatst, want positieve recensies over recente films zijn altijd interessant!

  12. #1362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik zet er niet voor niets vraagtekens bij. Wederom om een reactie te vragen.

    edit: daarnaast ben ik het helemaal met je eens dat er best over het beleid gediscussieerd mag worden. Absoluut. Dit topic ontaard echter erg vaak in moddergooien naar bepaalde mods.
    Ja, hoe zou dat nou komen? ik zou zeggen: steek de hand ook eens in eigen boezem... Als jullie zulke opmerkingen blijven plaatsten vraag je er om om met modder bekogeld te worden...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1363
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar bedoel je met jullie, ons dan gelijk allemaal? Want ik kan me niet herrineren dat ik mijn lange betogen tussen dat bericht niet een beetje van beiden heb getoond. Maar ik snap natuurlijk heel goed wat je bedoeld!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar bedoel je met jullie, ons dan gelijk allemaal? Want ik kan me niet herrineren dat ik mijn lange betogen tussen dat bericht niet een beetje van beiden heb getoond. Maar ik snap natuurlijk heel goed wat je bedoeld!
    In dit geval bedoelde ik niet jou persoonlijk maar de moderators die `t al vaak met members "aan de stok hebben gehad."
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #1365

    Standaard

    Wanneer nou een keer zand erover? Ik vind de rancune nogal vernietigend voor de sfeer op forum. Wat is er op tegen om te vergeven en te vergeten?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #1366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Wanneer nou een keer zand erover? Ik vind de rancune nogal vernietigend voor de sfeer op forum. Wat is er op tegen om te vergeven en te vergeten?
    Omdat het andersom ook niet altijd gebeurd?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #1367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een hele tijd terug is afgesproken dat we bekeken films zoveel mogelijk in 1 post plaatsen. Ik heb je recensies nog voorzien van wat extra enters waardoor het geheel vrij leesbaar was mijns inziens (al brachten de vele spoiler tags inderdaad misschien een wat vreemde structuur met zich mee). Het topic dat je als voorbeeld geeft heeft die regel niet en persoonlijk heb ik het ook niet in de gaten gehad dat Tyler daar zo vaak achter elkaar heeft gepost. Ik probeer zoveel mogelijk uit te gaan van het principe 'gelijke monniken, gelijke kappen' maar soms schiet dat door onoplettendheid of gebrek aan tijd om op het forum te zijn er bij in. Ik hoop dat je je reviews in een later stadium alsnog plaatst, want positieve recensies over recente films zijn altijd interessant!
    Maar nu ga ik ze los posten nadat iemand anders wat gepost heeft, waardoor ze alsnog in losse posts staan....dat heeft dus geen enkele zin.

    Ik loop al een tijdje mee, en ik ben me er heus wel van bewust dat meerdere posts achter elkaar van dezelfde persoon niet wenselijk is, als het in 1 post kan. Maar nog erger is als een post niet duidelijk leesbaar is, of erg onuitnodigend is om te lezen.
    Beide gevallen waren hier van toepssing, ik doe het echt niet zomaar.

    Maar ach, ik zal mijn best doen om me er niet druk over te maken; het zijn tenslotte maar kleine ergenissen, en niets meer. Ik zal de andere post in het desbetreffende topic ook aanpassen.

  18. #1368

    Standaard

    Het wordt tijd dat DVD.NL figuren als Jordy van Buel uit de CREW flikkeren. Overijverige 'dictators' die de algemene sfeer verpesten door vrijwel overal in te grijpen. Nergens meer spontaniteit te vinden op dit forum ...

  19. #1369

    Standaard

    We flikkeren jou ook niet van het forum, en we flikkeren Jordy ook niet uit de crew!
    Maar pas op je woorden!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #1370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het wordt tijd dat DVD.NL figuren als Jordy van Buel uit de CREW flikkeren. Overijverige 'dictators' die de algemene sfeer verpesten door vrijwel overal in te grijpen. Nergens meer spontaniteit te vinden op dit forum ...
    Ik ben ook geen fan van Jordy zijn moderator kwaliteiten, maar inderdaad heeft Ludo gelijk, je kunt je mening ook anders verwoorden en de toon iets temperen.

    Bovendien denk ik dat de leiding ook wel iets van moderator beoordeling afweten. Ze zullen de ogen echt niet sluiten voor de (aanhoudende) kritiek.

    Wees positief en keep cool, veel dingen lossen zichzelf op

  21. #1371

    Standaard

    Ongelooflijk zeg, ik stuur net een PM naar Rogue over de discussie die we hierboven hadden aangaande dat specifieke topic en dan lees ik dit. Je mag het best met me oneens zijn, maar dit soort termen zijn absoluut onnodig en zeggen wat mij betreft genoeg over de persoon achter de naam Verhoeven.

  22. #1372
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toevallig gisteren dit hele topic eens doorgelezen om eens goed in kaart te brengen wat er allemaal speelt de laatste jaren. In al die tijd is steeds Jordy het pispaaltje. Ik vind dat echt veels te makkelijk. Laten we wel wezen dat hij jarenlang het veelal alleen heeft moeten doen. Nogal wiedes dat hij dan veel genoemd wordt. Natuurlijk zullen er wel degelijk dingen zijn waar men een punt heeft, maar ook Jordy is altijd bezig zichzelf te verbeteren, heeft vaak genoeg het boetekleed aangetrokken en door de jaren heen hebben zij zich steeds in dienst van jullie opgesteld. (Lees alles maar eens terug) We doen dit samen voor jullie en het forum.

    Het is nu bijna een running issue aan het worden. Is er wat blame it on Jordy. Echt ik vind dat veels te kortzichtig. Natuurlijk flikkeren we Jordy er niet uit, zeker niet als je weet hoe hij zich jarenlang vrijwel in zijn uppie heeft ingezet. We houden elkaar scherp en in balans. Dit team wat er staat is een goed team en samen komen we tot de nodige beslissingen en ook dat gaat soms niet even soepel, maar altijd met het nodige respect voor elkaar. Dus nu Jordy aanvallen is ons allemaal aanvallen!

    Nogmaals we doen dit allemaal op vrijwillige basis en soms in de vroege ochtend of zelfs nachtelijke uurtjes. Het had heel makkelijk voor Jordy geweest om te zeggen, bekijk het allemaal maar. Echter Jordy heeft hart voor deze site en het forum, ongeacht wat iedereen denkt.

    Dus graag niet alleen respect voor elkaar, maar ook voor de crewmembers. Wij zijn crewmembers, maar verder niet anders dan jullie, liefhebbers van film en alles.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    We flikkeren jou ook niet van het forum, en we flikkeren Jordy ook niet uit de crew!
    Maar pas op je woorden!
    Nou, nee, ik lig er niet wakker van als jullie me van dit forum flikkeren. Maar waar het mij omgaat is dat vrijwel iedereen zich ergert aan de dictatoriale trekjes van Jordy. Onderneem toch eens stappen. Er gaat geen dag voorbij of hij verwijderd posts ...

    En dat allemaal voor de algehele sfeer van het forum. Laat me niet lachen!

  24. #1374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Toevallig gisteren dit hele topic eens doorgelezen om eens goed in kaart te brengen wat er allemaal speelt de laatste jaren. In al die tijd is steeds Jordy het pispaaltje. Ik vind dat echt veels te makkelijk. Laten we wel wezen dat hij jarenlang het veelal alleen heeft moeten doen. Nogal wiedes dat hij dan veel genoemd wordt. Natuurlijk zullen er wel degelijk dingen zijn waar men een punt heeft, maar ook Jordy is altijd bezig zichzelf te verbeteren, heeft vaak genoeg het boetekleed aangetrokken en door de jaren heen hebben zij zich steeds in dienst van jullie opgesteld. (Lees alles maar eens terug) We doen dit samen voor jullie en het forum.

    Het is nu bijna een running issue aan het worden. Is er wat blame it on Jordy. Echt ik vind dat veels te kortzichtig. Natuurlijk flikkeren we Jordy er niet uit, zeker niet als je weet hoe hij zich jarenlang vrijwel in zijn uppie heeft ingezet. We houden elkaar scherp en in balans. Dit team wat er staat is een goed team en samen komen we tot de nodige beslissingen en ook dat gaat soms niet even soepel, maar altijd met het nodige respect voor elkaar. Dus nu Jordy aanvallen is ons allemaal aanvallen!

    Nogmaals we doen dit allemaal op vrijwillige basis en soms in de vroege ochtend of zelfs nachtelijke uurtjes. Het had heel makkelijk voor Jordy geweest om te zeggen, bekijk het allemaal maar. Echter Jordy heeft hart voor deze site en het forum, ongeacht wat iedereen denkt.

    Dus graag niet alleen respect voor elkaar, maar ook voor de crewmembers. Wij zijn crewmembers, maar verder niet anders dan jullie, liefhebbers van film en alles.
    dat is allemaal leuk en aardig wat je over jordy zegt, maar feit blijft dat ie niet leert van zijn fouten. En dat leidt inderdaad tot grote ergernissen .
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #1375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nou, nee, ik lig er niet wakker van als jullie me van dit forum flikkeren. Maar waar het mij omgaat is dat vrijwel iedereen zich ergert aan de dictatoriale trekjes van Jordy. Onderneem toch eens stappen. Er gaat geen dag voorbij of hij verwijderd posts ...

    En dat allemaal voor de algehele sfeer van het forum. Laat me niet lachen!
    En jij hebt het idee dat je met dit soort opmerkingen de sfeer op het forum wel verbetert?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 55 van 57 EersteEerste ... 54551525354555657 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •