Pagina 6 van 57 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1421 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Ehhh, da's een open deur intrappen, Ludo, want ik heb geen glazen bol, dus moet ik wel over het verleden praten!

    Maar ik merk helaas niet zoveel verbetering, omdat ik zie dat sommige mods hun beleid proberen te verdedigen, ondanks de hevige kritiek.
    En dan denk ik: Kom op, heb je een bord voor je kop? AUB, werk mee!

  2. #127
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het blijft altijd een lastige zaak. Voor de een zijn we te streng, voor de ander weer te los. De antwoorden in de enquete hebben dat nogmaals bevestigd.
    De moderators proberen alles zo goed mogelijk in banen te leiden. Wat voor de een als grap bedoelt is, kan voor de ander weer kwetsend zijn. Het is toch moeilijk om daar altijd de juiste ingreep (of niet) bij te doen. Het is in ieder geval nooit onze bedoeling om censuur te plegen, ook al wordt dat soms door een aantal van jullie zo opgevat.
    En dit geval is ook maar weer het bewijs dat wij nog steeds van jullie kunnen leren. Wij doen wat wij denken dat goed is, maar als dat door iedereen anders wordt opgevat, zullen we ons beleid hierop aan moeten passen. Daar zijn we achter de schermen ook al flink mee bezig. Het is natuurlijk jammer als het gevoel van "gezelligheid" verdwijnt.
    Toch zal dit niet de laatste keer zijn dat zoiets voorvalt. Het blijft namelijk een vorm van interpretatie. Maar we zullen proberen in de toekomst zo zorgvuldig mogelijk te zijn.

    @ Ludo

    Ik vind dit weer een hele mooie correcte reactie van jouw kant.
    Ik zeg altijd maar zo, we zijn net mensen hé.
    Het positieve van alles is dat we hier ons ongenoegen en mening kunnen geven.
    Dat is meestal al de halve oplossing, en een stap dichterbij.

    Wel wil ik even kwijt dat ondanks ook ik wat opbouwende kritiek kan hebben, ik toch respect heb voor de mods. En ondanks dat ik me wel kan vinden in de argumenten van mijn medeposters, vind ik het tevens wel een beetje een hetze tegen Jordy. En dat is ook weer een beetje te makkelijk.

    Net zoals ik mijn 'funny mate' Albert ondersteun, wil ik dat ook voor Jordy doen.
    Het wordt toch uit vrije wil in eigen tijd gedaan. En ondanks dat iedere mod het op zijn persoonlijke manier doet, bepaald het beleid van DVD die regels.
    Alleen niemand is beter dan de ander.
    We moeten het samen doen. Zolang we open staan en elkaar met respect behandelen, moet het allemaal best gezellig kunnen worden hier.

    Vandaag was misschien confronterend voor sommige, maar daar wordt een ieder alleen maar wijzer van.
    En daar profiteren we allemaal van.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #128

    Standaard

    Ben ik het er wel mee eens en mooi samen gevat. Jordy doet inderdaad ook zijn best en het leek nu net alsof die arme jongen niets goed kan doen. Ach, in elk huwelijk is er wel eens mot, maar dan mot je niet meteen scheiden...

    Ik vind het al tof dat we nu zo open kunnen zijn en zoals Claudio al zei, dan heb je de helft al gewonnen. Nee, komt vast goed...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    @ Ludo

    Ik vind dit weer een hele mooie correcte reactie van jouw kant.
    Ik zeg altijd maar zo, we zijn net mensen hé.
    Het positieve van alles is dat we hier ons ongenoegen en mening kunnen geven.
    Dat is meestal al de halve oplossing, en een stap dichterbij.

    Wel wil ik even kwijt dat ondanks ook ik wat opbouwende kritiek kan hebben, ik toch respect heb voor de mods. En ondanks dat ik me wel kan vinden in de argumenten van mijn medeposters, vind ik het tevens wel een beetje een hetze tegen Jordy. En dat is ook weer een beetje te makkelijk.

    Net zoals ik mijn 'funny mate' Albert ondersteun, wil ik dat ook voor Jordy doen.
    Het wordt toch uit vrije wil in eigen tijd gedaan. En ondanks dat iedere mod het op zijn persoonlijke manier doet, bepaald het beleid van DVD die regels.
    Alleen niemand is beter dan de ander.
    We moeten het samen doen. Zolang we open staan en elkaar met respect behandelen, moet het allemaal best gezellig kunnen worden hier.

    Vandaag was misschien confronterend voor sommige, maar daar wordt een ieder alleen maar wijzer van.
    En daar profiteren we allemaal van.
    Claudio, mooi gezegd en ik sluit mij bij jouw woorden aan .

    Ik ben voornamelijk een lezer en post niet zoveel als menig ander forumlid. Maar zonder regels ontaard een forum meestal, dus moderators zijn vooral gewenst en nodig. Probeer het maar eens voor iedereen goed te doen, dit is onmogelijk en ondoenlijk.

    Respect is het toverwoord hier, van beide kanten. Zowel de voorstanders van een versoepeling van het streng modereren als van de voorstanders van een strikte handhaving van de soms noodzakelijke regels.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ehhh, da's een open deur intrappen, Ludo, want ik heb geen glazen bol, dus moet ik wel over het verleden praten!

    Maar ik merk helaas niet zoveel verbetering, omdat ik zie dat sommige mods hun beleid proberen te verdedigen, ondanks de hevige kritiek.
    En dan denk ik: Kom op, heb je een bord voor je kop? AUB, werk mee!
    Dat is zo'n opmerking waar ik moeite mee heb. Alsof we precies moeten doen wat jij zegt, anders doen we het niet goed.
    Je moet wel redelijk blijven en ons ook een kans geven. Je wilt dat we binnen no-time het hele gebeuren omgooien. Dat gaat niet en willen we ook niet. Aanpassingen zijn nodig, maar dat doen we weloverwogen. Dat kost tijd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #131

    Standaard

    Tuurlijk, ik zeg dit ook niet direct tegen jullie, maar dit is wat er opkomt in mijn hoofd. (zie het als hardop denken, niet als bevel)

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat is zo'n opmerking waar ik moeite mee heb. Alsof we precies moeten doen wat jij zegt, anders doen we het niet goed.

    Je moet wel redelijk blijven en ons ook een kans geven. Je wilt dat we binnen no-time het hele gebeuren omgooien. Dat gaat niet en willen we ook niet. Aanpassingen zijn nodig, maar dat doen we weloverwogen. Dat kost tijd.
    Als aanvulling:
    Ook ik heb moeite met een dergelijke opmerking en dat is niet omdat ik mijzelf aangesproken voel, maar meer omdat dit soort opmerkingen als een beschuldiging beschouwd kunnen worden. Zelfs al zou er een smilie bij staan. Ik vind het daarom terecht dat een moderator hier iets aan doet.

    Je kunt dus beter eerst denken en dan typen i.p.v. dat tegelijk te doen.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 29-04-2010 om 11:42
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  8. #133

    Standaard

    Kan er in de forums niet een spoilertag knopje worden aangemaakt? zoals bijvoorbeeld je de woorden dikgedrukt kan maken met de B?

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Kan er in de forums niet een spoilertag knopje worden aangemaakt? zoals bijvoorbeeld je de woorden dikgedrukt kan maken met de B?
    Inderdaad, vroeger hadden we die wel.

    Is dat mogelijk crew?

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    @ Jordy:

    Ik denk dat enige zelfreflectie op dit moment wel op zijn plaats is omtrent je eigen persoon. Als je dit topic eens doorleest zijn toch heel veel onderwerpen die aangekaart worden over hoe jij de moderatie toepast.
    En ik vind dat je goed werk doet, absoluut, maar je moet ook dingen los kunnen laten en/ of zijn beloop laten.

    Ik draai toch al een aardige tijd mee hier en wat moderators meegemaakt, maar ook ik vind dat je een beetje te strikt alles naleeft, waardoor het hier iets minder "gezellig" wordt.

    Probeer de nuance te vinden. Verder keep up the good work.
    Helemaal mee eens. Zo had ik in een topic een redelijk heftige discussie waarbij er op een gegeven moment ook op de man werd gespeeld en ik daar de persoon op aansprak. Daar kreeg ik een reactie op waarbij er door de mods werd aangegeven dit via PM verder uit te vechten omdat dit offtopic ging. Toen heb ik een reactie geplaatst met daarin een voorstel tot het begraven van de strijdbijl en deze werd zonder pardon verwijderd.Dat vind ik best onbegrijpelijk en ik kreeg via de PM als uitleg dat elke off topic post die geplaatst werd na de mededeling van de moderators zonder pardon wordt verwijderd. Dat vind ik echt een vorm van willekeurige censuur van een post die juist als doel heeft een handreiking te doen voor een goede sfeer en verstandhouding. Lijkt een beetje alsof je hand die je toereikt wordt afgehakt... Wat ik ermee probeer te zeggen is: laat het idd op z'n beloop en verwijder sowieso geen reacties waarmee een conflict geprobeerd wordt op te lossen....

  11. #136

    Standaard

    Nu moet je wel eerlijk naar jezelf kijken. In de verwijderde post geef je eerst een flinke veeg uit de pan om daarna te zeggen "dat het de ruzie niet waard is".
    Dat is iets heel anders dan "de strijdbijl begraven". Als je dat werkelijk had willen doen had je niet eerst zelf een reactie moeten geven, waarop dan geen reply meer mogelijk is.
    In de post daarna doe je het wel goed, zonder eerst een reactie te geven op de persoon in kwestie. Daarom is die post dan ook niet verwijderd.

    Er was dus door Jordy aangegeven dat de discussie via PM moest worden gevoerd, dus niet meer via het topic. Als jij dat toch doet, dan wordt dat bericht, zoals aangekondigd, verwijderd. Dat heeft niets met "willekeurige censuur" te maken, maar uitvoeren waarvoor reeds was gewaarschuwd.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 31-05-2010 om 22:25
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nu moet je wel eerlijk naar jezelf kijken. In de verwijderde post geef je eerst een flinke veeg uit de pan om daarna te zeggen "dat het de ruzie niet waard is".
    Dat is iets heel anders dan "de strijdbijl begraven". Als je dat werkelijk had willen doen had je niet eerst zelf een reactie moeten geven, waarop dan geen reply meer mogelijk is.
    Er was door Jordy aangegeven dat de discussie via PM moest worden gevoerd, dus niet meer via het topic. Als jij dat toch doet, dan wordt dat bericht, zoals aangekondigd, verwijderd. Dat heeft niets met "willekeurige censuur" te maken, maar uitvoeren waarvoor reeds was gewaarschuwd.
    Klopt, maar wat ik me dan afvraag is dat mijn reactie wel wordt verwijderd en de rest gewoon blijft staan. Dat bedoel ik met willekeur en vind ik niet correct. En dat dit alleen wordt gedaan na een bepaalde post van een mod vind ik veel te reglementair uitgevoerd en dat er dan niet wordt gekeken naar de omstandigheden van het topic zelf. Maar goed, uiteindelijk vind ik dat er in veel topics totaal geen sprake meer is van een goede sfeer of saamhorigheid. Ik zie veel haantjesgedrag en betweterigheid en ik merk bij mezelf dat ik erg veel afhaak en af en toe de leuke discussies lees en dan een reactie post. Maar dat wordt jammer genoeg een stuk minder dan vroeger.

  13. #138
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb die discussie klaarblijkelijk niet gevolgt. Als alleen jouw bericht verwijderd is kan ik me voorstellen dat dit wat wringt, dan maar alles weg zou je zeggen. Maarja, waar ligt de grens? Dat van die sfeer heb je in de meeste gevallen natuurlijk zelf in de hand. De kunst van het niet reageren, zeg maar. Ergens boven staan.

    Maar die laatste regel is wel weer de koning der cliché's
    Vroeger is relatief en gaat nog miljoenen jaren mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #139

    Standaard

    Tja, nu breekt mijn klomp!
    We kregen steeds het verwijt dat de mods te vaak berichten verwijderden en dat we ons op de achtergrond moesten houden.
    Nu doen we dat en laten het meer z'n beloop. Totdat het te persoonlijk en te ver off-topic gaat, dan grijpen we, na een waarschuwing, pas in.
    En dan krijgen we nu het verwijt dat we de berichten niet verwijderen!?

    Ieder moet ook eens bij zichzelf te raden gaan en overdenken waarom er op een moment wordt ingegrepen. En niet direct maar "censuur!" gaan roepen.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 01-06-2010 om 08:07
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Inderdaad, vroeger hadden we die wel.

    Is dat mogelijk crew?
    ?

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Tja, nu breekt mijn klomp!
    We kregen steeds het verwijt dat de mods te vaak berichten verwijderden en dat we ons op de achtergrond moesten houden.
    Nu doen we dat en laten het meer z'n beloop. Totdat het te persoonlijk en te ver off-topic gaat, dan grijpen we, na een waarschuwing, pas in.
    En dan krijgen we nu het verwijt dat we de berichten niet verwijderen!?

    Ieder moet ook eens bij zichzelf te raden gaan en overdenken waarom er op een moment wordt ingegrepen. En niet direct maar "censuur!" gaan roepen.
    Wat TylerDurden bedoeld is dat in de desbetreffende discussie alleen zijn berichten worden verwijderd en de rest van de berichten omtrent diezelfde discussie wel blijven staan. Wat hij bedoeld te zeggen: als je een bericht verwijderd omdat het off topic gaat, verwijder dan alle berichten van die discussie en niet slechts de berichten van één persoon.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Wat TylerDurden bedoeld is dat in de desbetreffende discussie alleen zijn berichten worden verwijderd en de rest van de berichten omtrent diezelfde discussie wel blijven staan. Wat hij bedoeld te zeggen: als je een bericht verwijderd omdat het off topic gaat, verwijder dan alle berichten van die discussie en niet slechts de berichten van één persoon.
    Ik heb dit aan TylerDurden ook via PM duidelijk gemaakt, dat het namelijk zo is dat vanaf het moment dat ik of een andere mod ingrijpt (te zien aan de paarse kleur) er vanaf dát punt alle offtopic berichten verwijderd worden. Dat is een afspraak die we sinds kort hebben gemaakt onder de crew omdat - zoals Ludo ook aangeeft - er juist discussie was dat er teveel en te snel berichten werden verwijderd door ons.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 01-06-2010 om 09:08

  18. #143

    Standaard

    Dat had ik al begrepen. Al snap ik de redenatie erachter nog steeds niet. Als een discussie off topic en blijkbaar niet gevoerd mag worden, verwijder dan alle berichten die met die discussie te maken hebben. Dit lijkt (al is het misschien niet zo) op willekeur. Zo voorkom je iig. ergernis.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat had ik al begrepen. Al snap ik de redenatie erachter nog steeds niet. Als een discussie off topic en blijkbaar niet gevoerd mag worden, verwijder dan alle berichten die met die discussie te maken hebben. Dit lijkt (al is het misschien niet zo) op willekeur. Zo voorkom je iig. ergernis.
    Je kunt het ook van de andere kant bekijken. Waarom post iemand nog als er een vriendelijk verzoek is gemaakt om via PM verder te gaan omdat het niets of weinig meer met het topic te maken heeft? We geven aan dat het offtopic gaat en bieden mensen dus de kans om weer ontopic te gaan en dan nog vinden leden het af en toe nodig een extra bericht te posten. Voor ons is dan de enige optie om die berichten te verwijderen. We verwijderen niet alle berichten omdat we - gezien de nieuwe afspraken die zijn gemaakt - een discussie voortaan eerst op zijn beloop laten en hopen dat daardoor weer vanzelf ontopic discussie ontstaat. Als dat niet gebeurt grijpen we in

  20. #145

    Standaard

    Precies zoals Jordy zegt.
    Vroeger deden we dat wel, alle berichten verwijderen. En daar kregen we toch een commentaar op!
    En nu doen we dat dus niet meer. En daar komt toch een commentaar op!
    Ofwel, we kunnen het blijkbaar nooit goed doen...

    Het beleid is nu dat we een discussie vaker z'n beloop laten gaan. Maar als er dan (te) veel off-topic gediscussieerd wordt, of dat het persoonlijke, respectloze aanvallen zijn, dan vragen we vriendelijk om daarmee te stoppen.
    Doet men dat niet, dan zullen berichten vanaf dat punt zonder verdere mededeling worden verwijderd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Kan er in de forums niet een spoilertag knopje worden aangemaakt? zoals bijvoorbeeld je de woorden dikgedrukt kan maken met de B?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Inderdaad, vroeger hadden we die wel.

    Is dat mogelijk crew?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    ?
    Of dat mogelijk is weet ik niet. Er wordt aan de forumsoftware gewerkt, maar of dat in de nieuwe update kan, is mij niet bekend. Even afwachten dus.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #147
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helaas kun je natuurlijk nooit iedereen tevreden houden. In ieder geval goed dat jullie wat hebben gedaan met de input. Voor jullie zal het ook niet makkelijk zijn het kaft van het koren te scheiden. Zoals ik al eerder aangaf waar ligt de grens.

    Ik denk dat de insteek die jullie nu hanteren heel netjes is.
    Maar je kan ook verwachten als een gedeelte blijft staan, dat het voor sommige best wel veel moeite kost niet verder te reageren, soms uit frustatie, soms uit emotie. En dat is heel moeilijk onder controle te houden, ondanks jullie vriendelijke verzoek.

    Kortom welke wijze jullie ook hanteren, er zal altijd iemand niet blij zijn. Echter is het misschien een idee om met een goed geformuleerde standaard quote te komen, waarin wordt toegelicht hoe de regels werken en waarom dit is, en die in plaats van het verwijderde bericht te plaatsen.
    Eén standaard bericht voor alle mods.

    Je vermijdt dan dat het een persoonlijke tint krijgt, ongeacht welke mod dit toepast. Je maakt het je zelf dan makkelijk, want elke of-topic poster krijgt dezelfde reactie, en niemand klaagt achteraf waarom oude berichten er wel blijven staan enz. Eventueel met een verwijzing naar deze draad om toch je ei kwijt te raken en biedt ook jullie de ruimte het één en ander toe te lichten als de nood hoog is. Eigenlijk in de geest wat Ludo doeltreffend in het laatste deel van zijn toelichting zegt. Ik denk dat dit beter werkt dan stilzwijgend berichten verwijderen. Plus dat andere posters meteen zien wat de of-topic policy is. Het zal ook ontmoedigend werken en duidelijkheid bieden.

    Maar goed, ik denk maar hardop.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #148

    Standaard

    Dat wordt nu al toegepast Claudio. We hebben er voor gekozen om met die kleuren te gaan werken om aan te geven dat we als moderator optreden ipv een 'normaal' lid. Verder zijn die berichten vrij standaard in de zin van dat ze to the point zijn. Als we offtopic berichten allemaal moeten gaan aanpassen, dan zijn we daar weer erg veel tijd mee kwijt. In principe moet het volstaan met de wijze waarop we het nu doen; de regels zijn ook niet al te complex lijkt me.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 01-06-2010 om 12:15

  24. #149
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ok, nou ja ik denk maar mee
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #150

    Standaard

    Wordt het niet eens tijd dat de Blu-ray pricewatch op de homepage komt?

Pagina 6 van 57 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •