Pagina 7 van 57 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1421 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Jazeker! Dat staat ook op de To-Do lijst.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #152

    Standaard

    Ik post niet heel actief op het forum, maar bezoek het forum toch wel elke dag, en wil dan toch even iets kwijt.

    Voor wat het waard is, vind ik dat de moderators gewoon goed werk verrichten, en dan heb ik het over alle moderators. Vind dit een zeer leuk forum, en de moderators spelen daarin een groot proces.

    Ik ga niet alles oprakelen wat er over ze is gezegd, of laten we het zo zeggen ; welk commentaar er gegeven is. Wou alleen mijn mening geven, en dat is dat ik het forum gewoon zeer goed geregeld vind. Juist door het op tijd ingrijpen van moderators word het vaak toch iets gezelliger. Mensen die negatieve opmerkingen plaatsen zullen het meestal goed bedoelen ; maar soms komt het op anderen negatief over. Daarom is het juist verstandig dat de moderators er vlak op zitten. Iets kan niet kwetsend zijn voor jou ; maar wel voor de buurman zeg maar. Natuurlijk ligt er ergens een grens, maar wat ik ervaart heb, zijn de moderators nou niet echt censuur-gek of iets dergelijks.

    Kortom, ga zo door

  3. #153

    Standaard

    Bedankt voor het compliment
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #154

    Standaard

    Ik ben al een tijdje aangemeld maar heb dit forum sinds kort weer ontdekt. Maar ik heb toch wel het een ander aan te merken op de regels.

    Zo vind ik de grootste onzin van de wereld dat je niet vrij bent in het kiezen van je nick en avatar. Waarom moet een ava eigenlijk een foto van de persoon zijn?? En dan ook nog goed herkenbaar ook! Het is een openbaar forum. Elke jan *** kan hier rondkijken. En dan ook nog met echte namen erbij 'want nicks mogen alleen veranderd worden naar je eigen naam'. Ook al zoiets. Waarom moet het allemaal zo persoonlijk. Ben wel benieuwd naar de achterliggende gedachte hierachter.

    Was het nou een betaald forum geweest waarbij gasten niet de foto's en namen konden lezen had ik me er nog iets bij voor kunnen stellen maar dit vind ik toch hoogst opmerkelijk. Weg privacy.

  5. #155

    Standaard

    je nickname hoeft toch helemaal niets met je eigen naam te maken te hebben? Of heb ik iets gemist?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    je nickname hoeft toch helemaal niets met je eigen naam te maken te hebben? Of heb ik iets gemist?
    Wanneer je registreert met een nick niet maar wanneer je een andere nick zou willen dan lees je dit:


    * Ik heb spijt van de gekozen naam bij het registreren, kan deze veranderd worden?
    Ja, dat kan. Maar er worden alleen namen gewijzigd van alias naar je echte naam, dus niet andersom of van nickname naar nickname!!!

    Rare boel.

  7. #157

    Standaard

    Maar die keuze is er toch om anoniem op deze site te vertoeven?

    Gewoon een nickname opgeven en geen avatar.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unleashed! Bekijk bericht
    Wanneer je registreert met een nick niet maar wanneer je een andere nick zou willen dan lees je dit:


    * Ik heb spijt van de gekozen naam bij het registreren, kan deze veranderd worden?
    Ja, dat kan. Maar er worden alleen namen gewijzigd van alias naar je echte naam, dus niet andersom of van nickname naar nickname!!!

    Rare boel.
    dit is inderdaad een beetje raar. Ik denk ook niet dat dat zomaar gevraagd kan worden. Maar goed, ik verander hem toch niet.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Maar die keuze is er toch om anoniem op deze site te vertoeven?

    Gewoon een nickname opgeven en geen avatar.
    De keuze is er wel uiteraard. Maar er zijn ook leden die gewoon een leuke ava willen bij hun posts. En niet hun gezicht maar gewoon een leuk plaatje. Snap niet waarom dat nou zo'n probleem moet zijn dat er zelfs een regel voor is verzonnen.

    Daarbij: stel je maakt een typefout tijdens het registreren in je nick, dan krijg je niet eens de kans om dat aangepast te krijgen.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unleashed! Bekijk bericht
    De keuze is er wel uiteraard. Maar er zijn ook leden die gewoon een leuke ava willen bij hun posts. En niet hun gezicht maar gewoon een leuk plaatje. Snap niet waarom dat nou zo'n probleem moet zijn dat er zelfs een regel voor is verzonnen.

    Daarbij: stel je maakt een typefout tijdens het registreren in je nick, dan krijg je niet eens de kans om dat aangepast te krijgen.
    Ik begrijp je wel en ergens vind ik ook wel dat het avatar beleid soepeler kan, maar aan de andere kant begrijp ik ook dat je ergens een grens moet stellen omdat het anders een rommeltje wordt. Je weet wel, geef 1 vinger en....

    Als je een soepeler avatar beleid wil rest niets anders dan hier een voorstel te doen lijkt mij. Past prima binnen dit draadje..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht

    Als je een soepeler avatar beleid wil rest niets anders dan hier een voorstel te doen lijkt mij. Past prima binnen dit draadje..
    We hebben het daar in deze draad al uitvoerig over gehad en er is een tijd terug een nieuw beleid gevormd mbt moderatie en andere zaken. We hebben toen ook aangegeven vast te willen houden aan het avatar beleid en dat zullen we blijven doen, het is immers al bijna 10 jaar zo.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    We hebben het daar in deze draad al uitvoerig over gehad en er is een tijd terug een nieuw beleid gevormd mbt moderatie en andere zaken. We hebben toen ook aangegeven vast te willen houden aan het avatar beleid en dat zullen we blijven doen, het is immers al bijna 10 jaar zo.
    Ik heb er dan ook geen problemen mee Jordy. De vraag is alleen of dvd.nl wel toe is aan mijn afbeelding.... Al weer 10 jaar. Tjee, wat gaat de tijd snel zeg....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #163

    Standaard

    Een Avatar en een Nickname zijn er voor om te zorgen dat je als member makkelijk herkend kunt worden. Als je deze verandert kan het voor andere members of bezoekers lastig zijn om een member te herkennen. Daarnaast verhoogt het ook de betrouwbaarheid van de informatie die je gegeven hebt.

    Om misverstanden te voorkomen, mag je als member dus alleen een foto van jezelf gebruiken en alleen je nickname laten veranderen in (een deel van) jouw echte naam.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    We hebben toen ook aangegeven vast te willen houden aan het avatar beleid en dat zullen we blijven doen, het is immers al bijna 10 jaar zo.
    Niet om het 1 of ander maar dat vind ik nogal een rare redenatie. Ook al is het al zo lang zo, waarom zou het niet veranderd kunnen worden? een bepaald beleid is niet altijd het juiste en kan best veranderd worden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #165

    Standaard

    Het kan ja, maar daar hebben we het zoals gezegd al uitvoerig over gehad en we hebben toen besloten dat in stand te houden

  16. #166

    Standaard

    De grote vraag is natuurlijk: waarom? persoonlijk vind ik `t nl. nogal een rare regel.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #167

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unleashed! Bekijk bericht
    Daarbij: stel je maakt een typefout tijdens het registreren in je nick, dan krijg je niet eens de kans om dat aangepast te krijgen.
    Nu zie je het wel weer heel zwart-wit. Als je een typefout maakt is het helemaal geen probleem om dat te veranderen. Dat hebben we in het verleden ook al gedaan. Vraag maar aan Nerazzurri.
    Maar als je tien tikfouten in één nickname maakt, ja, dan wordt het lastig
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nu zie je het wel weer heel zwart-wit. Als je een typefout maakt is het helemaal geen probleem om dat te veranderen. Dat hebben we in het verleden ook al gedaan. Vraag maar aan Nerazzurri.
    Maar als je tien tikfouten in één nickname maakt, ja, dan wordt het lastig
    Nou ja, aan alle uitroeptekens te zien bedoelen jullie het ook heel zwart-wit toch? Ik bedoel, wat maakt het nou uit of je 1 letter aanpast of een hele nickname. Een lid zou daar toch, bij de keuze van een discrete nickname uiteraard, gewoon vrij in moeten zijn?

    Maar goed, ik val ook verder niet zo over die nickname regel; de meesten houden toch dezelfde naam. Maar wel over de ava regel. Verandering van spijs doet eten. Mensen willen zo nu en dan eens wat anders bij hun posts hebben staan en om dat nou zo streng aan banden te leggen...

  20. #170

    Standaard

    Nog even en dan moeten we kopie legetimatie opsturen bij registratie

    Wie zegt dat de foto's bij de avatars corrosponderen met de persoon er achter ?

    Verder heb ik niet zo'n probleem met m'n echte naam als nickname, maar wat mij betreft zou het ook gewoon in een willekeurige nickname aangepast moeten kunnen worden.

    En daar kan ik tig redenen voor bedenken

    Grt Roger.

    ps. O jee, als dit nou maar geen olie op het vuur gooien wordt genoemd
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  21. #171

    Standaard

    Waar kan ik feedback inzenden over een verlopen ruildeal?

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unleashed! Bekijk bericht
    Waar kan ik feedback inzenden over een verlopen ruildeal?
    http://www.dvd.nl/plusmin.php?page=geef_plusmin
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #173

    Standaard

    Nog steeds jammer dat ik geen film avatar kan gebruiken ( ik blijf er om zeuren ik weet het, wie weet helpt het ooit:P)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Nog steeds jammer dat ik geen film avatar kan gebruiken ( ik blijf er om zeuren ik weet het, wie weet helpt het ooit:P)
    juist op dit forum zou het moeten kunnen!!
    maar goed, nog steeds heeft niemand in de gaten dat ik het helemaal niet ben op "mijn" avatar!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #175

    Standaard

    Even een persoonlijke reactie naar die overijverige Mod Jordy van Buel. Doe eens even tandje terug. Je hoeft je niet continu te laten gelden, daar wordt je zo'n zeikerd van. Heb je thuis niks te vertellen of zo...

    Eerst reageer je in mijn topic, ik leg het fatsoenlijk uit wat de achterliggende gedachte is, vervolgens reageert er een of ander scoormutsje met een mislukte poging tot humor en dan sluit je het topic alsnog. Lekker bezig.

Pagina 7 van 57 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •