Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Je moet dan in je receiver aangeven dat hij via de HDMI uitgang die je gebruikt voor je TV alleen het beeld moet doorsturen. Hoe dat exact moet staat in de handleiding, ik weet dat niet uit mijn hoofd.

  2. #52

    Standaard

    Okee, dank je wel!
    PSN: r4zZ1__

  3. #53

    Standaard

    Ik loop nu weer tegen een probleem aan. Ik had gister de TV-ontvanger & Xbox 360 op de receiver aangesloten. TV-ontvanger via HDMI, Xbox360 via tulpstekkers. Nu heb ik zojuist die tulpkabel vervangen door een HDMI kabel, alleen nu krijg ik geen geluid meer van de Xbox.

    Ik heb bij de instellingen van de receiver bij het kanaal voor de xbox audio & video op HDMI 1 staan.

    Ook het beeld is lastig, ik krijg pas beeld zodra ik een spel/dvd in de xbox doe, doe ik dat niet en zet de xbox gewoon aan gebeurt er niets. Als ik er dan een spel/dvd ingedaan heb, krijg ik wel beeld maar geen geluid. Hebben jullie enig idee hoe dit komt?

    Het ligt niet aan de kabel, had de xbox hdmi gister voor de TV-ontvanger gebruikt, en die heb ik nu vervangen voor een nieuwe, en de oorspronkelijke xbox hdmi kabel zit weer op de xbox.
    PSN: r4zZ1__

  4. #54

    Standaard

    Heb je in het setup menu van je Xbox ingesteld dat er geluid via HDMI wordt uitgezonden? Dat je geen beeld hebt voordat je er een spel indrukt, kan doordat de Philips receiver wellicht alleen 720p en 1080p als inputsignalen accepteert. Als je de Xbox aanzet geeft ie waarschijnlijk 480p of 576p door aan je receiver. Die kan hier niets mee. Als je er een spel instopt, dan speelt het spel op 720p of 1080p en dat kan je Philips wel aan.

    Let op: dit is een aanname van mijn kant. Raadpleeg de handleidingen van je apparatuur om dit uit te sluiten!
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 19-04-2010 om 14:30
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  5. #55

    Standaard

    Ik heb gekeken, bij audio stond wel HDMI aan volgens mij. Ik heb bij de beeldinstellingen gekeken op de xbox, en dacht laat ik eens proberen of 'ie het wel doet op 720p. Na hierop gedrukt te hebben, hoorde ik één geluidje, en heb nooit meer beeld gezien. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
    PSN: r4zZ1__

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    Ik heb gekeken, bij audio stond wel HDMI aan volgens mij. Ik heb bij de beeldinstellingen gekeken op de xbox, en dacht laat ik eens proberen of 'ie het wel doet op 720p. Na hierop gedrukt te hebben, hoorde ik één geluidje, en heb nooit meer beeld gezien. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
    je xbox rechtstreeks op je TV aansluiten dan kun je in ieder geval alle instellingen weer terugzetten.
    Misschien kom je hier wat verder?

  7. #57

    Standaard

    Dat is een goed idee, daar ga ik eerst wel mee aan de gang. Dank je wel!
    PSN: r4zZ1__

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    je xbox rechtstreeks op je TV aansluiten dan kun je in ieder geval alle instellingen weer terugzetten.
    Misschien kom je hier wat verder?
    Ja, met een tulp
    Have fun and enjoy your collection

  9. #59

    Standaard

    Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar het werkt nu haha. Ik heb eerst de Xbox weer op de receiver aangesloten met tulpstekkers, en een 'launch setup' gedaan waarbij volgens mij de meeste instellingen weer naar standaard gaan. Daarna op de TV aangesloten met HDMI, een aantal instellingen gewijzigd, en toen op de receiver met HDMI. Werkt nu prima. Bedankt voor alle tips!
    PSN: r4zZ1__

  10. #60

    Standaard

    Nog 1 ding, niet ernstig. Het werkt nu prima, alleen als ik de instellingen op 1080i heb staan zijn er 'rode vlekjes' in het beeld te zien, zodra ik het op 1080p zet niet.. In principe geen probleem, maar vroeg me af hoe dat komt?
    PSN: r4zZ1__

  11. #61

    Standaard

    Bij 1080i is het niet zo erg omdat 1080p nog steeds beter is. Andersom zou het wel een probleem kunnen zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  12. #62

    Standaard

    Heb net gecheckt, heb de instellingen op 1080i staan nu, zonder vlekjes, de vlekjes waren er dus bij 1080p. Is dit een ernstig probleem of niet? Het werkt wel prima, alleen lijkt het geluid wat zachter te zijn.
    PSN: r4zZ1__

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    Heb net gecheckt, heb de instellingen op 1080i staan nu, zonder vlekjes, de vlekjes waren er dus bij 1080p. Is dit een ernstig probleem of niet? Het werkt wel prima, alleen lijkt het geluid wat zachter te zijn.
    Zowel bij 1080i en 1080p zou je geen vlekjes moeten zien.

    Hoe zien die vlekjes er eigenlijk uit?
    Zijn deze vlekjes helemaal rood, alleen rood-tinten of zien ze er anders uit?

    Heb je het ook met een andere HDMI-kabel geprobeerd?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  14. #64

    Standaard

    Nee nog geen andere HDMI geprobeerd. Hiervoor zat de kabel rechtstreeks naar de TV en toen had ik dat niet. Het zijn rode vlekjes die af en toe in het beeld komen, het lijkt alsof bepaalde tinten in een film zich omvormen in die vlekjes, dus niet willekeurig. Vlekjes zijn ten grootte van 5 pixels ongeveer denk ik..

    Maar nu op 1080i heb ik geen problemen, dus kan in ieder geval zonder probleem gamen..
    PSN: r4zZ1__

  15. #65

    Standaard

    Dan zou ik zelf eerst een andere kabel en evt een andere aansluiting van de TV proberen om er achter te kunnen komen waar het door veroorzaakt wordt.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •