Pagina 10 van 19 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Komt hier eigenlijk nog ooit een uitvoering voor op een android toestel?

    En zijn er anders goed alternatieven?
    Er wordt gewerkt aan dvdprofiler 3.8. De maker daarvan zegt ook te werken aan een android app, maar dat zegt hij al 3 jaar.

    Ikzelf voer nu een tweeledige strategie, ik ben momenteel bezig om naast dvdprofiler ook My Movies - Collection Management uit te testen. Zie http://www.mymovies.dk/. Dit programma is in principe gratis, voor extra functionaliteiten van dit programma moet je of geld betalen of punten verdienen door dvds in de online datatbase toe te voegen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #227

    Standaard

    Ja die had ik gisteren ook op mn tablet geinstalleerd.
    Komt vrij netjes over en het inscannen gaat ook goed al weet ik nog niet hoe je iets moet verwijderen.
    Maar wat is het verschil tussen de gratis en de koopversie?

    Want op zich is het ook niet duur als het tenminste net als bij profiler en lifetime abbo is.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ja die had ik gisteren ook op mn tablet geinstalleerd.
    Komt vrij netjes over en het inscannen gaat ook goed al weet ik nog niet hoe je iets moet verwijderen.
    Maar wat is het verschil tussen de gratis en de koopversie?

    Want op zich is het ook niet duur als het tenminste net als bij profiler en lifetime abbo is.
    Mijn opmerking sloeg en slaat op de desktopversie van my movies. De gratis versie heeft de basisfunctionalitei. Er zijn geloof ik drie filteropties in te stellen. Wil je meer filteropties dan moet je dus punten verdienen. Minpunt vind ik wel van my movies dat ik zo'n 1/3 van mijn collectie niet terugvind in hun database.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #229

    Standaard

    Ik heb begin van deze week de app van invelos op m'n iPhone gezet en kan nu mijn profiler ook op m'n telefoon uitbreiden en aanpassen. Maar het aller belangrijkste pluspunt is wel dat je offline kunt zien welke film nu wel of niet in je collectie zit met een simpele zoekfunctie. Er blij mee tot nu toe!
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Minpunt vind ik wel van my movies dat ik zo'n 1/3 van mijn collectie niet terugvind in hun database.
    Pieter, van mijn ruim 800 Blu-rays kon ik er maar 2 (nog) niet vinden in de My Movies-database. Heb jij soms veel Blu-rays uit een specifiek niet-mainstream genre (bijv. horror, arthouse)?
    Soms is inderdaad niet de Nederlandse versie opgenomen, maar is de Belgische of Engelse identiek en kun je die selecteren. Ik voeg ze overigens altijd op naam toe. Ben er zeer tevreden over. Voor Mac-gebruikers een zeer goed alternatief voor DVD Profiler, want dat daar ooit nog een Mac-versie van verschijnt is niet te verwachten.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Pieter, van mijn ruim 800 Blu-rays kon ik er maar 2 (nog) niet vinden in de My Movies-database. Heb jij soms veel Blu-rays uit een specifiek niet-mainstream genre (bijv. horror, arthouse)?
    Soms is inderdaad niet de Nederlandse versie opgenomen, maar is de Belgische of Engelse identiek en kun je die selecteren. Ik voeg ze overigens altijd op naam toe. Ben er zeer tevreden over. Voor Mac-gebruikers een zeer goed alternatief voor DVD Profiler, want dat daar ooit nog een Mac-versie van verschijnt is niet te verwachten.
    Van de 3300 titels mis ik tegen de 1000. Dat is inmiddels tegen de 800, want ik heb 200 al ingevoerd en dan ook nog en een x-tal van België omgezet naar Nederland. Een gelukkige omstandigheid is dat ik toch al bezig ben om mijn collectie te verplaatsen van kleinere koffers naar grotere koffers. Ik moet ze toch al doorlopen.
    Pluspunt is dat ik zodoende nu al genoeg punten heb om alle functies van het programma gratis te kunnen gebruiken.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 22-03-2012 om 21:04
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Van de 3300 titels mis ik tegen de 1000. Dat is inmiddels tegen de 800, want ik heb 200 al ingevoerd en dan ook nog en een x-tal van België omgezet naar Nederland. Een gelukkige omstandigheid is dat ik toch al bezig ben om mijn collectie te verplaatsen van kleinere koffers naar grotere koffers. Ik moet ze toch al doorlopen.
    Pluspunt is dat ik zodoende nu al genoeg punten heb om alle functies van het programma gratis te kunnen gebruiken.
    Ja, daar kan ik niet tegen op, tegen zulke aantallen. Overigens: ik had geen zin om te wachten totdat ik voldoende punten verzameld had, dus ik heb gewoon de volledige versie gekocht. Zo duur was dat nu ook weer niet. € 11,99 voor de desktop-versie (Mac).

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, daar kan ik niet tegen op, tegen zulke aantallen. Overigens: ik had geen zin om te wachten totdat ik voldoende punten verzameld had, dus ik heb gewoon de volledige versie gekocht. Zo duur was dat nu ook weer niet. € 11,99 voor de desktop-versie (Mac).
    De media-center versie is iets duurder (100 dollar voor 2500 punten).
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #234

    Standaard

    Is er al iets bekend over een nieuwe release van dvdprofiler? De huidige versie is inmiddels al een jaar oud ofzo. Ik gebruik trouwens 3.7.1 aangezien 3.7.2 problemen gaf bij mij.

  10. #235

    Standaard

    Er wordt gewerkt aan versie 3.8 en ook aan een nieuwe versie van de IOS versie. Er wordt ook gewerkt aan een android versie. Het is onbekend wanneer deze nieuwe versies het licht gaan zien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #236

    Standaard

    Beta 3.8 is beschikbaar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #237

    Standaard

    Ik heb DVD Profiler, en heb daar dus mijn DVD's en BD's instaan.

    Als ik dat opstart, krijg ik de hele lijst te zien van wat ik heb.

    van 0 tot het aantal wat ik heb.

    De laatst ingevoerde staat bovenaan.

    Nu was mijn vraag, of het mogelijk is te kijken hoeveel Blu ray titels ik heb en hoeveel DVD's, en zoja : Hoe kan ik dat bekijken.

    Hopelijk kan en wil iemand me dat uitleggen.

    Alvast bedankt .

  13. #238

    Standaard

    Tools... Charts&Graphs: Media Type.

  14. #239

    Standaard

    Ik heb de software al geruime tijd op m'n pc en ben er super tevreden mee. Die eenmalige aanschaf was het zeker waard!

    Nu wil ik ook de software op m'n iPhone installeren. Moet ik dan opnieuw betalen? Ik denk het wel, maar wilde dit toch even checken Weet iemand dit?

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Ik heb de software al geruime tijd op m'n pc en ben er super tevreden mee. Die eenmalige aanschaf was het zeker waard!

    Nu wil ik ook de software op m'n iPhone installeren. Moet ik dan opnieuw betalen? Ik denk het wel, maar wilde dit toch even checken Weet iemand dit?
    Voor de iOS versie moet je inderdaad bij betalen. Deze kost blijkbaar €6,99.

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Voor de iOS versie moet je inderdaad bij betalen. Deze kost blijkbaar €6,99.
    Ok, thanks! Ik ga er over nadenken

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Ok, thanks! Ik ga er over nadenken
    Zeker waard hoor! Zeer mooie app die ik vaak gebruik in de winkel om te kijken of ik die uitgave nou al wel of niet had. Ik vergeet het soms wel eens, maar de collectie is ook vrij groot

  18. #243

    Standaard

    Ik heb DVD profiler nu een korte tijd op de PC staan en gebruikte tot nu toe de gratis versie met beperkingen maar ben gisteren toch overstag gegaan en heb de betaalde versie gekocht. Naar tevredenheid kan ik zeggen en ben nu na twee dagen eindelijk klaar met het invoeren van mijn DVD's en Blu Ray's, wat een karwei was dat . Moet nu nog alle functies uitproberen die tot nu toe bij mij geblokkeerd waren en sta nog niet online maar dat komt nog wel.


  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Tools... Charts&Graphs: Media Type.
    Dank je wel voor het uitleggen Tom

  20. #245

    Standaard

    Welke dingen zijn er dan extra bij de betaalversie?

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Welke dingen zijn er dan extra bij de betaalversie?
    http://www.invelos.com/dvdpro/Registration.aspx
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Zeker waard hoor! Zeer mooie app die ik vaak gebruik in de winkel om te kijken of ik die uitgave nou al wel of niet had. Ik vergeet het soms wel eens, maar de collectie is ook vrij groot
    Dat is dan ook de reden dat ik het overweeg. Ben al een paar keer met een dubbele thuis gekomen

  23. #248

    Standaard welk programma om dvd's bij te houden?

    Welke programma's gebruiken jullie om jullie dvd collectie bij te houden? Ik was begonnen met invelos dvd profiler maar heb precies de indruk dat niet alle speciale editie's er in terug te vinden zijn .... welk zijn de alternatieven voor dvd profiler? Dus met een database waaruit je ze kan kiezen uit welk land enz ...

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Welke programma's gebruiken jullie om jullie dvd collectie bij te houden? Ik was begonnen met invelos dvd profiler maar heb precies de indruk dat niet alle speciale editie's er in terug te vinden zijn .... welk zijn de alternatieven voor dvd profiler? Dus met een database waaruit je ze kan kiezen uit welk land enz ...
    Een programma dat beter is dat invelos dvd profiler? Bestaat dat? Hun database is geweldig. Je vindt er alle edities. Daar zijn misschien uitzonderingen maar welke programma heeft een database die 100% volledig is?

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Tools... Charts&Graphs: Media Type.

    moet je daar eens voor de grap kijken op adviesprijzen...ik schrok me rot...mijn collectie is bijna 44.000€ 'waard'

Pagina 10 van 19 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •