Pagina 11 van 19 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #251
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    moet je daar eens voor de grap kijken op adviesprijzen...ik schrok me rot...mijn collectie is bijna 44.000€ 'waard'
    Zo'n dingen doe je inderdaad beter niet is niet goed voor de tikker
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    moet je daar eens voor de grap kijken op adviesprijzen...ik schrok me rot...mijn collectie is bijna 44.000€ 'waard'
    Nou heb ik dat ook gedaan, en moet ik bekennen dat ik vrijwel nooit eigenlijk die prijzen heb ingevuld, maar ik zie een aantal balken staan met cijfers erboven.

    Als ik dat optel kom ik uit op een 5000 euro minder dan jou (maar let wel, amper de helft ingevuld, dus ben benieuwd ), maar ietswat of topic hoor, maar er werd geklaagd waarom mensen niet met naam en toenaam hier staan.

    Volgens mij lijkt me zelf dat niet verstandig, als mensen ook aangeven voor tig euro aan schijfjes, apperatur en weet ik wat hebben staan.

    Er hoeft maar een gek met verkeerde idee'en het te lezen, te googlen waar je woont en wellicht ..... kassa voor hem of haar.

    Dus ik zal nooit of te nimmer mijn volledige gegevens hier vermelden.

    Neem aan dat dat wel begrepen word.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-05-2012 om 17:38

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Een programma dat beter is dat invelos dvd profiler? Bestaat dat? Hun database is geweldig. Je vindt er alle edities. Daar zijn misschien uitzonderingen maar welke programma heeft een database die 100% volledig is?
    100 % voledig is overdreven: koop veel Aziatische titels en die staan er regelmatig niet in, vooral de Koreaanse titels....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #254

    Standaard

    mag ik even off topic vragen waarom je aziatische films kijkt? Zit er iets achter en hoe kom je op de titels die je dan besteld? Zijn deze dan ook in het Engels of zijn ze vb int Chinees met Engelse subs?

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Welke programma's gebruiken jullie om jullie dvd collectie bij te houden? Ik was begonnen met invelos dvd profiler maar heb precies de indruk dat niet alle speciale editie's er in terug te vinden zijn .... welk zijn de alternatieven voor dvd profiler? Dus met een database waaruit je ze kan kiezen uit welk land enz ...
    Omdat er voor de Mac geen DVD Profiler-versie bestaat gebruik ik daar My Movies Pro, waarvan volgens mij ook een Windows-versie bestaat. Ik moet zeggen: ik ben zeer te spreken over My Movies Pro en vind het programma zelfs prettiger in gebruik dan DVD Profiler, althans wanneer ik de Mac-versie van My Movies Pro vergelijk met de Windows-versie van DVD Profiler. De database is zeer uitgebreid en snel, alleen de printfuncties zijn erg karig.
    Sterk punt zijn met name de snelle en volledige previews en je kunt heel snel op titel zoeken/invoeren..

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    100 % voledig is overdreven: koop veel Aziatische titels en die staan er regelmatig niet in, vooral de Koreaanse titels....
    Voeg ze dan zelf toe, Profiler draait op users die zelf uitgaven toevoegen

  7. #257

    Standaard

    Ik vraag me af of veel DVDProfiler's de databank actief gebruiken, of jullie hier films en uitgaves in opzoeken en vergelijken. Of is het programma vooral een achterafje als de aankoop al gebeurd is, en speuren jullie meer koopjessites af? Zo zie ik namelijk bij héél weinig gebruikers titels in hun wishlist.

    PS: 3.8 begint er erg goed uit te zien. Lang gekende bugs worden nu ook aan de maker gemeld (waaronder uw nederige dienaar), waarna deze ook verholpen worden.

  8. #258

    Standaard

    Ik heb de afgelopen dagen wat contributions gedaan met als dank negatieve feedback van "collega" DVD Profiler gebruikers , echt hartstikke leuk dus ik heb alles maar weer teruggetrokken/verwijderd en besloten om maar niets meer online bij te dragen aan DVD Profiler. Jammer dat ik nu net 29,95 Dollar aan dit programma heb uitgegeven, gebruik het nu maar als persoonlijke database voor mijn DVD/Blu Ray collectie.


  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Zeker waard hoor! Zeer mooie app die ik vaak gebruik in de winkel om te kijken of ik die uitgave nou al wel of niet had. Ik vergeet het soms wel eens, maar de collectie is ook vrij groot
    Inmiddels aangeschaft en ben er tevreden over

  10. #260

    Standaard

    Als je een internetbundel heb je op je telefoon moet je wel uitkijken. Updaten van de collectie kost wel aardig wat mb's. Ik doe dit dan ook maar om de zoveel tijd.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Als je een internetbundel heb je op je telefoon moet je wel uitkijken. Updaten van de collectie kost wel aardig wat mb's. Ik doe dit dan ook maar om de zoveel tijd.
    Je kunt toch via jouw wifi netwerk thuis updaten? Dan kost het je ook geen data.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Ik vraag me af of veel DVDProfiler's de databank actief gebruiken, of jullie hier films en uitgaves in opzoeken en vergelijken. Of is het programma vooral een achterafje als de aankoop al gebeurd is, en speuren jullie meer koopjessites af? Zo zie ik namelijk bij héél weinig gebruikers titels in hun wishlist.

    PS: 3.8 begint er erg goed uit te zien. Lang gekende bugs worden nu ook aan de maker gemeld (waaronder uw nederige dienaar), waarna deze ook verholpen worden.
    Ik gebruikte DVD Profiler nog al eens om Blu-ray's (of DVD's) die ik in overweging neem om te kopen, te bekijken op specificaties en bijv. ondertitels, bijv. aan de hand van hoesafbeeldingen. Helaas is de kwaliteit van nogal wat covers zwaar onder de maat. Kennelijk zijn er maar weinig DVD Profiler gebruikers die over een goede scanner beschikken.
    Ik vind het nog steeds jammer dat je de volledige database van DVD Profiler niet online kunt benaderen (bijv. via een webapplicatie), dus los van het programma.
    Daarnaast gebruik(te) ik regelmatig de printfunctie om een afdruk van mijn collectie te maken. Wat dat betreft zijn er fraaie templates te vinden.

    Omdat DVD Profiler niet voor de Mac beschikbaar is (shame on you, Invelos!), ben ik onlangs overgestapt op My Movies Pro, dat een minstens zo uitgebreide database heeft en ook op contributies van gebruikers drijft. De interface is een stuk rustiger en overzichtelijker en het programma is zeer gebruiksvriendelijk en snel. Ook de previewfunctie werkt snel en goed. Je gehele collectie staat online, zodat je deze ook gemakkelijk kunt synchroniseren met bijv. je iPhone. Alleen de printfunctionaliteit laat nog sterk te wensen over.

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Als je een internetbundel heb je op je telefoon moet je wel uitkijken. Updaten van de collectie kost wel aardig wat mb's. Ik doe dit dan ook maar om de zoveel tijd.
    Bedankt voor de tip!

    Collectie is vrij groot, maar de aanwas van nieuwe aankopen gaat momenteel niet zo snel meer Dus zal minder vaak updaten.

    @ Pieter: ja, daar maak ik dan wel gebruik van

  14. #264

    Standaard

    DVD Profiler 3.8.0 (build 1509) is gisteren uitgekomen.


  15. #265

    Standaard

    Ik wou ook een backup doen op een USBsleutel van 16GB maar op een bepaalde ogenblik vraagt hij mij om een tweede USBsleutel te gebruiken ondanks dat er plaats genoeg is op de eerste sleutel. Ik zou graag voor de zekerheid een backup doen op een USBsleutel maar ook indien ik van computer zou veranderen.
    Ik weet nog dat een backup doen op een USBsleutel boven een bepaalde hoebeelheid Gigabite niet mogelijk is. Door een bepaalde behandeling te doen is dat wel mogelijk maar ik weet niet meer wat precies. Kan iemand mij helpen?

  16. #266

    Standaard

    Werkt het online verversen van DVD Profiler bij jullie? Momenteel is de snelheid hier zo traag als een slak waardoor het niet werkt. Ik probeer het over een paar uur maar weer.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Werkt het online verversen van DVD Profiler bij jullie? Momenteel is de snelheid hier zo traag als een slak waardoor het niet werkt. Ik probeer het over een paar uur maar weer.
    Gisteravond was er bij mij ook geen doorkomen aan, heeft denk ik te maken met de veranderingen in 3.8 want iedereen is de BD/DVD profielen aan het updaten en ik denk dat hun server die druk niet aankan.


  18. #268

    Standaard

    Ik had nu graag eens een vormgeving met tabbladen gehad, met daarin aparte tabs voor BD's, DVD's en totale collectie. Veel makkelijker en overzichtelijker dan rangschikken op media type.

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik had nu graag eens een vormgeving met tabbladen gehad, met daarin aparte tabs voor BD's, DVD's en totale collectie. Veel makkelijker en overzichtelijker dan rangschikken op media type.
    Bedoel je zoiets ?


  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Bedoel je zoiets ?

    Hoe heb je dit gedaan? Ik kan de tab aanmaken. Maar hoe kopieer je profiles naar de tab? Ik kan ze wel verplaatse van In bezit naar blu-ray, maar niet dupliceren.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 14-06-2012 om 21:13
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hoe heb je dit gedaan? Ik kan de tab aanmaken. Maar hoe kopieer je profiles naar de tab? Ik kan ze wel verplaatse van In bezit naar blu-ray, maar niet dupliceren.
    Daar zat ik ook al mee
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hoe heb je dit gedaan? Ik kan de tab aanmaken. Maar hoe kopieer je profiles naar de tab? Ik kan ze wel verplaatse van In bezit naar blu-ray, maar niet dupliceren.
    Pieter, het is ook juist de bedoeling dat je ze verplaatst naar de Blu-ray of DVD tabs.
    Alleen moet je er wel voor zorgen dat je in "Edit Custom Collection Categories" voor zowel de Blu-ray als DVD tabs de optie "Include contents in owned collection" aangevinkt hebt:

    Nu zullen alle films die je in de tabs Blu-ray en DVD hebt staan ook in de tab Owned Collection terug te vinden zijn.
    Je kan in "Edit Custom Collection Categories" ook nog de sorteer opties zetten naar jouw wensen, door ofwel de collection numbers van alle custom tabs uniek te houden (oftewel combineer alle tabs waar je deze optie hebt aangezet) ofwel collection numbers uniek te houden binnen elke tab waardoor je dus voor zowel Blu-ray als DVD met collection number 1 begint (dan wordt het alleen een zootje binnen Owned Collection met dubbele collection numbers).

    Hoop dat dit is wat je zoekt...
    Laatst aangepast door reusla : 15-06-2012 om 06:21
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  23. #273

    Standaard Re:

    Ik houd zelf de blu-rays tussen de dvd's staan maar ik gebruik een rapport waarbij een BR duidelijk een vermelding krijgt zodat ik snel kan zien of het een BR is of niet. Dan weet ik genoeg voor in de winkel. Maar mijn collectie (iets meer dan 1000) is nog te overzien.

  24. #274

    Standaard

    Reusla, bedankt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #275

    Standaard

    Reusla was me voor, maar dat is wat ik bedoeld

Pagina 11 van 19 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •