Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #276

    Standaard

    Heel duidelijk Reusla. Kun je ook in 1 keer alle BD's selcteren of moet het titel voor titel?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #277

    Standaard

    Jammer genoeg alleen het laatste ben ik bang, dus vervelend als je een grote collectie hebt. Maar vind het zelf eigenlijk wel de moeite waard...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  3. #278

    Standaard

    Dat is wat ik zoek ja! Krijg het alleen niet voor elkaar om die tabs aan te maken. Zou je misschien stap voor stap kunnen uitleggen wat je gedaan hebt? Ik weet het, ben een noob...

    Oh ja, en is het mogelijk om die tabs van wishlist en ordered weg te halen? Ik gebruik die toch niet.

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Dat is wat ik zoek ja! Krijg het alleen niet voor elkaar om die tabs aan te maken. Zou je misschien stap voor stap kunnen uitleggen wat je gedaan hebt? Ik weet het, ben een noob...

    Oh ja, en is het mogelijk om die tabs van wishlist en ordered weg te halen? Ik gebruik die toch niet.
    Ga met je muis naar het blokje "collectie" links boven, klik aan en ga naar het vierde regeltje van boven en klik "anders" aan. Klik dan "colletiecategorieën bewerken" aan en je komt automatisch in het juiste schermpje terecht. Klik "toevoegen" aan en vul dan bij categorienaam DVD en/of Blu Ray in en voeg het DVD en/of Blu Ray afbeeldingkje toe, vink bij categorieopties "inclusief Inhoud van in bezit-collectie" aan. Je kan beneden in het scherm bepalen of je "besteld" en "verlanglijst" wil weghalen of niet, aanvinken is wegwezen met die handel. Je kan hier ook aanvinken of de collectienummers "globaal uniek" moeten zijn of alleen "uniek binnen de categorie" of niet. Als alles ingevuld en aangevinkt is druk je op OK en voilá. Als alles goed gegaan is dan zijn er twee nieuwe categorieën bijgekomen en moet je stuk voor stuk je DVD's en Blu Ray's aan de desbetreffende categorieën toevoegen.

    Ik hoop dat mijn uitleg een beetje overkomt dus succes ermee.


  5. #280

    Standaard

    Ja het is gelukt dus helemaal top! Bedankt!

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ja het is gelukt dus helemaal top! Bedankt!
    Het hoeft niet stuk voor stuk. Filter bijvoorbeeld op blu-ray. Markeer dan alle blu-rays, dan kan via je de optie gemarkeerd in één keer alle blu-rays verplaatsen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #282

    Standaard

    Top.
    Zo kun je ook aparte categorieën aanmaken voor bijvoorbeeld Blu-ray Films, Blu-ray TV series, en Blu-ray Documentaires.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Het hoeft niet stuk voor stuk. Filter bijvoorbeeld op blu-ray. Markeer dan alle blu-rays, dan kan via je de optie gemarkeerd in één keer alle blu-rays verplaatsen.
    Kijk weer wat geleerd, bedankt Pieter...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Het hoeft niet stuk voor stuk. Filter bijvoorbeeld op blu-ray. Markeer dan alle blu-rays, dan kan via je de optie gemarkeerd in één keer alle blu-rays verplaatsen.
    Bedankt voor de info , had ik dat maar eerder geweten .


  10. #285

    Standaard

    En wat is het het maximum aantal categorieën die we kunnen creëren?

  11. #286

    Standaard

    Er is een update voor versie 3.8 beschikbaar: 3.8.1. Helaas zijn nog steeds niet alle vertaalfouten in de Nederlandstalige versie hersteld. Kom nog steeds Engelstalige opschriften op knoppen tegen tussen de Nederlandse.

    RELEASE NOTES

    Enhancements in version 3.8.1
    • Added support for many more countries of origin
    • The COO list in the filters panel now shows only the COOs currently in the local collection
    • Color drop-down has been changed to checkboxes, including the filter on color
    • Anamorphic and Blu-ray 3D checkboxes now enabled for custom media types
    • Added search button to credit info interface (web search, image search, and IMDB)
    • In credit info window, added sorts by review and last watched
    • Display fields in the general info section will show hints if they are being cropped
    • The 'Similar Titles Found' warning in Add DVDs now has three settings. Right-click to change
    • All 3-way checkboxes in the filters panel can now be set to off by shift-clicking
    • Added additional messaging to the sharing setup and mobile device setup regarding enabling remote changes
    • Added tooltip hint for CTRL+Enter on the profile comparison screen
    Bug fixes in version 3.8.1
    • Several translation fixes
    • Fixed: Edit Users->Loans->Change Due Date->Edit Users = error
    • Fixed: Incorrect display of disc info with side B data in the profile update comparison
    • Fixed: Visiting comparison window reselects the image refresh checkboxes if they're not locked
    • Fixed: Changes to genre aren't immediately reflected in collection list after an edit.
    • In Tools->Edit Users, "Gifts Received:" count is now visible
    • Fixed: Amazon button in Add DVD by title shows error when clicked with an empty filtered list
    • Fixed: Adding by title manually should show the DVD edit window, not the personalize window
    • Corrected typos in the Mobile Synchronize window
    • Fixed: Ratings sometimes display incorrectly in the Add DVDs list
    • Removed 'Add Random DVDs' button from the Add DVDs interface
    • Fixed: The SRP lock button in DVD Edit doesn't function correctly
    • Fixed: Changing the drive the in the change upc dialog doesn't refresh the disc id
    • Fixed: Auto-lock when region changed not working
    • Fixed: CTRL+UP/DN on crew not working right (moves focus 2 spots)
    • Fixed: Production year descending sort is wrong in add by title
    • Fixed: "Gift From" displays incorrectly with ampersands
    • Fixed: OK/Cancel tab order on image comparison reversed
    • Fixed: Deleting users gives no warning when gifts were received from that user
    • Fixed: Error message displayed while updating from iPhone/iPad in some cases
    • Profile comparison now shows SRP denomination and rating system

  12. #287

    Standaard

    Even een vraag. Ik zag dat het mogelijk is om via extra software op de pc en een app op b.v. de Iphone je je gegevens op je telefoon kan zien. Hoe zijn de ervaringen hiermee? Ik wil vooral een lijst kunnen zien wat ik al heb.

  13. #288

    Standaard

    Ik heb de app op mijn iPhone staan en ben er erg tevreden over. Als ik eens in een winkel loop en even niet weet of een ik bepaalde titel al heb of niet, dan kan ik snel kijken of dit zo is. Werkt perfect.

  14. #289

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik heb de app op mijn iPhone staan en ben er erg tevreden over. Als ik eens in een winkel loop en even niet weet of een ik bepaalde titel al heb of niet, dan kan ik snel kijken of dit zo is. Werkt perfect.
    Bedankt. Dan ga ik eens deze optie verder bekijken. Ik print nu steeds lijstjes. Ik heb nu een aantal verschillende categorien (tabbladen naast in bezit en verlanglijst) aangemaakt om de gewenste dvd's wat beter te sorteren. Neemt de app deze tabjes ook over?

  15. #290

    Standaard

    Ik heb alleen een aparte lijst voor Blu-ray en die neemt hij gewoon over. Na activeren van de app moet ik kiezen uit DVD of BD, de gehele collectie samen bekijken doet hij niet.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik heb alleen een aparte lijst voor Blu-ray en die neemt hij gewoon over. Na activeren van de app moet ik kiezen uit DVD of BD, de gehele collectie samen bekijken doet hij niet.
    Maakt de app daarbij verbinding met het internet of staat de gehele collectie ook daadwerkelijk op je iPhone?

  17. #292

    Standaard

    Alles staat in de app. Veel ruimte kost dit echter niet. Je kan je collectie synchroniseren via Profiler op je PC, let op dit gaat wel via poorten die je eventueel open moet zetten. Een stappenplan hiervoor is te vinden op de site van Invelos.

  18. #293

    Standaard

    Wordt tijd dat die Android versie eens komt...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #294

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Wordt tijd dat die Android versie eens komt...

    Idd
    Was hier niet al een beta van ?

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    En een iMac versie...
    Idem. Mac-versie is zeer gewenst. Kan eindelijk mijn Windows PC de deur uit.

  22. #297

    Standaard

    Ik krijg momenteel (29 nov 10:30 uur) vanuit het programma geen verbinding met de DVD Profiler database. Meer mensen die hier last van hebben?

  23. #298

    Standaard

    Invelos.com is down, denk dat de site overbelast is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #299

    Standaard

    Komt zeker doordat iedereen versie 3.8 aan het downloaden is die gisteren is uitgekomen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Idd
    Was hier niet al een beta van ?
    Nope, en in de laatste release notes van DVD Profiler v3.8.2 maakt Ken Cole al niet eens meer melding van een Android versie (deed 'ie bij versie 3.8.1 nog wel).
    Lijkt erop dat we die versie op onze buik kunnen schrijven, wellicht omdat Mr. Cole meer met Apple heeft dan met Android...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •