Pagina 3 van 19 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #51

    Standaard

    Bij de laatste versie (3.6.1) is er een probleem met het bedrag naast "betaald". Als ik geen bedrag bij een bepaalde dvd meld, dan zegt hij automatisch dat ik "€2067646648418,30" betaald heb. Waarom geeft hij dat bedrag?

    Bij PVC en Bedrag, is er iets wat mij stoort met de 3.6.X versie. Eerst geeft hij de munteenheid, dan het bedrag en dan weer tussen haakjes EUR. Vb. € 32,20 (EUR).

  2. #52

    Standaard Opzoek naar een alternatief?

    Beste dvd verzamelaars,

    Ik presenteer: www.dvdcollector.nl

    Na jarenlang een eigen website, met daarop mijn dvd verzameling, gehad te hebben ben ik lang bezig geweest om dit mooie ding toegangkelijk te maken voor anderen.
    Anderen die ook hun dvd verzameling zouden kunnen beheren.

    Naar mijn idee is dit een betere versie van intervocative.com omdat er kruis referenties zijn naar andere films en je kun de verzameling van andere gebruikers bekijken.

    Aangezien ik deze website al een tijdje in gebruik heb zie ik niet zo snel meer waar ik dingen zou kunnen verbeteren, en daar heb ik jullie nodig! 50 Kritische gebruikers om precies te zijn.

    Ik zoek 50 fanatieke dvd verzamelaars die interesse hebben om hun verzameling online te delen. Heb je echt interesse om een van de 50 test-accounts te krijgen laat het me dan weten op info@dvdcollector.nl

    Ik hoop dat de moderator van dit forum dit niet ziet als spam... DIT ZOU ECHT EEN AANWINST KUNNEN ZIJN VOOR DE NEDERLANDSE DVD VERZAMELAAR...

    Ik ben benieuwd naar juliie reactie!

    Met vriendelijke groeten,
    dvdcollector.nl

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Berlips Bekijk bericht
    Beste dvd verzamelaars,

    Ik presenteer: www.dvdcollector.nl

    Na jarenlang een eigen website, met daarop mijn dvd verzameling, gehad te hebben ben ik lang bezig geweest om dit mooie ding toegangkelijk te maken voor anderen.
    Anderen die ook hun dvd verzameling zouden kunnen beheren.

    Naar mijn idee is dit een betere versie van intervocative.com omdat er kruis referenties zijn naar andere films en je kun de verzameling van andere gebruikers bekijken.

    Aangezien ik deze website al een tijdje in gebruik heb zie ik niet zo snel meer waar ik dingen zou kunnen verbeteren, en daar heb ik jullie nodig! 50 Kritische gebruikers om precies te zijn.

    Ik zoek 50 fanatieke dvd verzamelaars die interesse hebben om hun verzameling online te delen. Heb je echt interesse om een van de 50 test-accounts te krijgen laat het me dan weten op info@dvdcollector.nl

    Ik hoop dat de moderator van dit forum dit niet ziet als spam... DIT ZOU ECHT EEN AANWINST KUNNEN ZIJN VOOR DE NEDERLANDSE DVD VERZAMELAAR...

    Ik ben benieuwd naar juliie reactie!

    Met vriendelijke groeten,
    dvdcollector.nl
    Altijd mooi om te zien dat mensen initiatief nemen, maar om nou meteen te zeggen dat dit een betere versie van dvdprofiler is, is heel sterk overdreven.
    Dvdprofiler heeft een veel grotere database opgebouwd in al die jaren, wat natuurlijk erg makkelijk is, veel meer specs van een titel, ook blu-ray's/hd-dvd's, goede exportmogelijkheden, enz.

    Nogmaals, een mooi initiatief, maar ik ben bang dat de achterstand die je hebt op dvdprofiler nauwelijks meer in te lopen is.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Altijd mooi om te zien dat mensen initiatief nemen, maar om nou meteen te zeggen dat dit een betere versie van dvdprofiler is, is heel sterk overdreven.
    Dvdprofiler heeft een veel grotere database opgebouwd in al die jaren, wat natuurlijk erg makkelijk is, veel meer specs van een titel, ook blu-ray's/hd-dvd's, goede exportmogelijkheden, enz.

    Nogmaals, een mooi initiatief, maar ik ben bang dat de achterstand die je hebt op dvdprofiler nauwelijks meer in te lopen is.
    Ik heb dvdprofiler natuurlijk ook doorgelopen, na een aantal dvd's geklikt te hebben kom ik toch veel dvd's tegen waarbij niet alles is ingevuld... Dat wil ik natuurlijk voorkomen. De database die ik recentelijk heb is momenteel gevult met mijn eigen collectie...

    Daarnaast is het niet mogelijk om op o.a. genres, acteurs, regisseurs en bijvoorbeeld ANDERE GEBRUIKERS te klikken. Om de simpele reden: te zien wat er nog meer is en wat andere gebruikers in hun verzameling hebben zitten...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Berlips Bekijk bericht
    Beste dvd verzamelaars,

    Ik presenteer: www.dvdcollector.nl

    Na jarenlang een eigen website, met daarop mijn dvd verzameling, gehad te hebben ben ik lang bezig geweest om dit mooie ding toegangkelijk te maken voor anderen.
    Anderen die ook hun dvd verzameling zouden kunnen beheren.

    Naar mijn idee is dit een betere versie van intervocative.com omdat er kruis referenties zijn naar andere films en je kun de verzameling van andere gebruikers bekijken.

    Aangezien ik deze website al een tijdje in gebruik heb zie ik niet zo snel meer waar ik dingen zou kunnen verbeteren, en daar heb ik jullie nodig! 50 Kritische gebruikers om precies te zijn.

    Ik zoek 50 fanatieke dvd verzamelaars die interesse hebben om hun verzameling online te delen. Heb je echt interesse om een van de 50 test-accounts te krijgen laat het me dan weten op info@dvdcollector.nl

    Ik hoop dat de moderator van dit forum dit niet ziet als spam... DIT ZOU ECHT EEN AANWINST KUNNEN ZIJN VOOR DE NEDERLANDSE DVD VERZAMELAAR...

    Ik ben benieuwd naar juliie reactie!

    Met vriendelijke groeten,
    dvdcollector.nl
    even dat ik het weet... in hoeveel topics staat dit verhaaltje?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    even dat ik het weet... in hoeveel topics staat dit verhaaltje?
    maak je niet druk, ik ben geen spammer: 2
    Laatst aangepast door Berlips : 06-04-2010 om 13:12

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Berlips Bekijk bericht
    maak je niet druk, ik ben geen spammer: 2
    ik ben rustig, ik vroeg het maar. en ik noem je geen spammer, dat dat duidelijk is.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Berlips Bekijk bericht
    Beste dvd verzamelaars,

    Ik presenteer: www.dvdcollector.nl

    Na jarenlang een eigen website, met daarop mijn dvd verzameling, gehad te hebben ben ik lang bezig geweest om dit mooie ding toegangkelijk te maken voor anderen.
    Anderen die ook hun dvd verzameling zouden kunnen beheren.

    Naar mijn idee is dit een betere versie van intervocative.com omdat er kruis referenties zijn naar andere films en je kun de verzameling van andere gebruikers bekijken.

    Aangezien ik deze website al een tijdje in gebruik heb zie ik niet zo snel meer waar ik dingen zou kunnen verbeteren, en daar heb ik jullie nodig! 50 Kritische gebruikers om precies te zijn.

    Ik zoek 50 fanatieke dvd verzamelaars die interesse hebben om hun verzameling online te delen. Heb je echt interesse om een van de 50 test-accounts te krijgen laat het me dan weten op info@dvdcollector.nl

    Ik hoop dat de moderator van dit forum dit niet ziet als spam... DIT ZOU ECHT EEN AANWINST KUNNEN ZIJN VOOR DE NEDERLANDSE DVD VERZAMELAAR...

    Ik ben benieuwd naar juliie reactie!

    Met vriendelijke groeten,
    dvdcollector.nl
    Ik heb wel interesse, maar ligt eraan of er een importeer functie is. Heb namelijk geen zin om heel mijn collectie opnieuw te moeten invoeren.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik heb wel interesse, maar ligt eraan of er een importeer functie is. Heb namelijk geen zin om heel mijn collectie opnieuw te moeten invoeren.
    Dat is te realiseren, is het mogelijk om een dump te krijgen uit dvdprofiler dan?

    De dvd's die nu in de dvdcollector database staan kun je toevoegen aan jouw account... dmv 1 druk op de knop of dmv barcodes invullen...
    Laatst aangepast door Berlips : 06-04-2010 om 16:50 Reden: toevoeging...

  10. #60

    Standaard

    Ik begrijp best dat je je software aan de man wil brengen hoor, maar dit komt meer over als ordinaire reclame in een topic over een ander programma.
    Kan je niet beter gewoon zelf een topic maken en daar aandacht vragen voor je programma ?
    Ik sta trouwens wel altijd open voor verandering als die een verbetering met zich meebrengt, ga het vast wel eens proberen, maar ik moet zeggen, ik heb eigenlijk geheel geen klachten over DVDProfiler en ik kom nu zeker met 3.6.0 niets tekort, niets wat ik kan bedenken op dit moment in ieder geval

  11. #61

    Standaard

    Ik weet niet of het gerelateerd is aan 3.6.x , maar is het meer mensen opgevallen dat de laatste tijd veel nieuwe releases niét in de database lijken te staan? Er zijn zo al een x-aantal blurays die ik heb aangeschaft de laatste weken welke ik niet terug kan vinden als ik ze toe wil voegen. "Ververs online-lijst" geeft geen verschil. Als voorbeeld de Lord of the Rings box, Fake Identity en Saw 6, waar géén Nederlandse releases van terug vinden zijn.

    meer mensen die dit opgevallen is?

  12. #62

    Standaard

    Dat kan kloppen. Voor kort werd de database niet geupdate ivm de komst van 3.6. Maar er zouden nu langzamerhand wel weer updates binnen kunnen komen. Maar wat let je om de ontbrekende titels zelf in te voeren?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #63

    Standaard

    Dat is ook geen probleem hoor, echter wil ik altijd wel 100% zeker weten dan dat ik de juiste info neerzet, dus ook de uitgebreidere info. Verder heb ik geen scanner hier voor de covers, dus dat is sowieso een deel van het profiel wat ik niet kan toevoegen dan.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Furcifier Bekijk bericht
    Dat is ook geen probleem hoor, echter wil ik altijd wel 100% zeker weten dan dat ik de juiste info neerzet, dus ook de uitgebreidere info. Verder heb ik geen scanner hier voor de covers, dus dat is sowieso een deel van het profiel wat ik niet kan toevoegen dan.
    Covers haal je met google zo zonder problemen te voorschijn. Opslaan op het buraublad of weet ik veel waar en invoegen maar.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Furcifier Bekijk bericht
    Ik weet niet of het gerelateerd is aan 3.6.x , maar is het meer mensen opgevallen dat de laatste tijd veel nieuwe releases niét in de database lijken te staan? Er zijn zo al een x-aantal blurays die ik heb aangeschaft de laatste weken welke ik niet terug kan vinden als ik ze toe wil voegen. "Ververs online-lijst" geeft geen verschil. Als voorbeeld de Lord of the Rings box, Fake Identity en Saw 6, waar géén Nederlandse releases van terug vinden zijn.

    meer mensen die dit opgevallen is?
    Dat is nou precies waar het om draait bij een 'user-generated database'... Zelf toevoegen, dan maar?
    Concertagenda op Podiuminfo

  16. #66

    Standaard

    Net mijn eerste poging eens gedaan trouwens voor Sons of Anarchy aangezien die al ruim al bijna 2 maanden uit is en nog niemand anders de klus heeft geklaard.
    Best een hele klus nog, zeker met een serie, nog niet helemaal 100% klaar, maar alle basics en alle acteurs staan er in, pfew....nu nog wat sleutelen aan schrijvers en producers en dergelijke, dat zijn er nog al veel en is niet altijd duidelijk bij een serie.
    Ik doe het eigenlijk tot nu toe nooit, omdat zeker bij populaire films er meestal al een profiel is en ik geen zin heb om de hele toestand voor Jan je weet wel in te gaan tikken, maar wel lekker gevoel dat je je steentje bij kan dragen

  17. #67

    Standaard

    Het automatisch verversen van profielen die nog blanco zijn werkt niet altijd even soepel, meestal zijn die er wel, maar heb ik naast de streepjescode net even de titel verkeerd in gevoerd en dan vind hij niets.
    Even opnieuw in zijn geheel invoeren en vervangen werkt dan prima.

  18. #68

    Standaard

    De eerste versie van de Nederlandse vertaling van 3.6.1. is nu beschikbaar op invelos. Ter ere van en als 'dankjewel' voor Martin Zuidervliet is deze revisie 230 genoemd. Opmerkingen over de vertaling kunnen in het invelos subforum Translations worden geplaatst. Daar zal ik ook suggesties voor nog niet vertaalde termen of zinnen vragen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Bij de laatste versie (3.6.1) is er een probleem met het bedrag naast "betaald". Als ik geen bedrag bij een bepaalde dvd meld, dan zegt hij automatisch dat ik "€2067646648418,30" betaald heb. Waarom geeft hij dat bedrag?

    Bij PVC en Bedrag, is er iets wat mij stoort met de 3.6.X versie. Eerst geeft hij de munteenheid, dan het bedrag en dan weer tussen haakjes EUR. Vb. € 32,20 (EUR).
    Inmiddels is daar een oplossing voor met een nieuwe versie van de repair utility. Zie dit thread http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...topicID=445139 op invelos.com en kijk naar de post van Ken Cole, de schrijver/eigenaar van DVDprofiler.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Furcifier Bekijk bericht
    Ik weet niet of het gerelateerd is aan 3.6.x , maar is het meer mensen opgevallen dat de laatste tijd veel nieuwe releases niét in de database lijken te staan? Er zijn zo al een x-aantal blurays die ik heb aangeschaft de laatste weken welke ik niet terug kan vinden als ik ze toe wil voegen. "Ververs online-lijst" geeft geen verschil. Als voorbeeld de Lord of the Rings box, Fake Identity en Saw 6, waar géén Nederlandse releases van terug vinden zijn.

    meer mensen die dit opgevallen is?
    Ik zou durven zeggen dat dit sinds de introductie van versie 3.0 (maart 2007) zo gekomen is. Vanaf dan moest je namelijk over een (betalende) "Unlimited Registration" beschikken, om wijzigingen te kunnen doorvoeren of nieuwe profielen toe te voegen. Vóór 3.0 stond elke nieuwe release vrij snel in de database, omdat iedereen deze kon toevoegen. Nu is dat wel anders, tot mijn verbazing zijn er grote releases die máánden na releasedatum nog steeds niet in de database staan; ik voeg deze dan maar toe. Als ik fouten zie in bestaande profielen zal ik deze ook verbeteren.

    Daardoor wil ik iedereen met een Unlimited Registration vriendelijk uitnodigen nieuwe releases toe te voegen en fouten in bestaande profielen te verbeteren. De volledigheid en de juistheid van de database hangt VOLLEDIG van ons af

  21. #71

    Standaard

    ik ben kwijt hoe ik een dvd uitleen
    hoe werkt die status terug?

    ik heb nl enkele uitgeleend en wil dit invullen maar ik vind het niet meer terug
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik ben kwijt hoe ik een dvd uitleen
    hoe werkt die status terug?

    ik heb nl enkele uitgeleend en wil dit invullen maar ik vind het niet meer terug
    "DVD"... "Loan to". Zonder dank.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    "DVD"... "Loan to". Zonder dank.

    dank !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #74

    Standaard

    Als ik een nieuwe titel toevoeg krijg ik rechts onder op het plaatje een blauw bolletje met een nummertje erin te zien (4), wat is dat? Irriteert me...

    edit; het is een stom days to release terugteller

    Die hoef ik niet!

    Een andere vraag: heb op mijn nwe pc de collectie ge-upload. Nu mis ik echter nr 72 en 79. Nu weet ik echt niet meer welke titels dat waren...kan ik dat ooit terugzien of terughalen?
    Laatst aangepast door Coen P. : 16-04-2010 om 14:20
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Als ik een nieuwe titel toevoeg krijg ik rechts onder op het plaatje een blauw bolletje met een nummertje erin te zien (4), wat is dat? Irriteert me...

    edit; het is een stom days to release terugteller

    Die hoef ik niet!

    Een andere vraag: heb op mijn nwe pc de collectie ge-upload. Nu mis ik echter nr 72 en 79. Nu weet ik echt niet meer welke titels dat waren...kan ik dat ooit terugzien of terughalen?
    Ben je zeker dat ze door Parental Controls gewoon niet weergegeven worden? Standaard is dat al bij een 18 rating, los van de content.

Pagina 3 van 19 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •