Pagina 4 van 19 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #76

    Standaard

    ja, adult titels (18+) heb ik aan staan.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #77

    Standaard

    Kunnen het niet verwijderde titels zijn? Profiler vult die gaten namelijk niet vanzelf op. Eens in de zoveel tijd doe ik een Reassign collection numbers.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #78

    Standaard

    Ik doe heel vaak reassign...heb ergens nog een uitgeprinte lijst liggen, 36 pagina's, eens kijken of ik 72 en 79 kan vinden (op alfabet uitgeprint)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #79

  5. #80

    Standaard

    Ik heb sinds de nieuwe versie een 20 tot 30 tal dvd/blu-ray's onderaan de lijst staan die geen nummer hebben, ook als ik (alles)hernummer blijft dat zo.
    Ik kan deze titels ook verder niet bekijken, want als ik ze aanklik krijg ik alleen de info van de titel die ik daarvoor heb aangeklikt(die wel genummerd was)
    Plus dat ik een aantal nummers open heb staan die maar niet gevuld willen worden.
    Ik krijg het niet goed in ieder geval, meer mensen hier last van ?

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Ik heb sinds de nieuwe versie een 20 tot 30 tal dvd/blu-ray's onderaan de lijst staan die geen nummer hebben, ook als ik (alles)hernummer blijft dat zo.
    Ik kan deze titels ook verder niet bekijken, want als ik ze aanklik krijg ik alleen de info van de titel die ik daarvoor heb aangeklikt(die wel genummerd was)
    Plus dat ik een aantal nummers open heb staan die maar niet gevuld willen worden.
    Ik krijg het niet goed in ieder geval, meer mensen hier last van ?
    Zijn dit child profiles, en bij nummering aangeduid als "count as 0"?

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Zijn dit child profiles, en bij nummering aangeduid als "count as 0"?
    Nee helaas niet, ik kan er ook niets mee met die titels, niet veranderen, niet verwijderen, ze staan daar maar een beetje nutteloos onderaan zonder aanwijsbare reden...
    Ik zal er eens 1 opnieuw toevoegen, kijken wat er gebeurt.

    -edit-

    Als ik er 1 opnieuw toevoeg staat hij er nu 2 keer in, 1 maal op de plek waar hij hoort en helemaal onderaan nog steeds, maar nu met nummer, klik ik die aan spring ik naar de goede plek.
    Als ik mijn collectie online bekijk staat alles trouwens wel gewoon op de juiste plek, ik zal de boel eens opnieuw importeren van internet, kijken of dat helpt.
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 26-04-2010 om 21:01 Reden: toevoeging

  8. #83

    Standaard

    ik erger mij nog altijd aan het feit dat het online gedeelte zo beperkt is...
    Je wishlist enzo of je verdere onderverdeling zie je niet staan... enkel deze die je in het bezit hebt...
    Leuk zou zijn mocht je ook bv je laatste aanwinsten zien
    Dit alles zou het bezoeken van lijsten van vrienden veel aantrekkelijker maken
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik erger mij nog altijd aan het feit dat het online gedeelte zo beperkt is...
    Je wishlist enzo of je verdere onderverdeling zie je niet staan... enkel deze die je in het bezit hebt...
    Leuk zou zijn mocht je ook bv je laatste aanwinsten zien
    Dit alles zou het bezoeken van lijsten van vrienden veel aantrekkelijker maken
    Dan moet je het anders instellen, want je wishlist en orders kun je wel laten zien. http://www.invelos.com/MyProfiler.as...linecollection

    Je kunt Owned, Ordered, Wishlist en Adult Titles onafhankelijk van elkaar laten zien of niet.

    Kijk maar naar mijn profiler link.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dan moet je het anders instellen, want je wishlist en orders kun je wel laten zien. http://www.invelos.com/MyProfiler.as...linecollection

    Je kunt Owned, Ordered, Wishlist en Adult Titles onafhankelijk van elkaar laten zien of niet.

    Kijk maar naar mijn profiler link.
    Je hebt 2 keer Toy Story op BD!


  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dan moet je het anders instellen, want je wishlist en orders kun je wel laten zien. http://www.invelos.com/MyProfiler.as...linecollection

    Je kunt Owned, Ordered, Wishlist en Adult Titles onafhankelijk van elkaar laten zien of niet.

    Kijk maar naar mijn profiler link.
    ooh, wist ik niet, bedankt !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #87

    Standaard

    Mijn profiler is helemaal door de war. Er zijn iets van 25 titels die maar geen nummer krijgen.
    Ook als ik zeg re-assain collection numbers.
    Ook het overschrijven van mijn online collectie met de collectie op mijn pc helpt niet.
    Ikl snap er echt niks meer van.

    Kan ik het programma verwijderen en dan opnieuw installeren? En dan mijn online collectie in het lege programma overschrijven?

    Sinds het programma vraagt om een back up is het bij mij helemaal mis gegaan.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Mijn profiler is helemaal door de war. Er zijn iets van 25 titels die maar geen nummer krijgen.
    Ook als ik zeg re-assain collection numbers.
    Ook het overschrijven van mijn online collectie met de collectie op mijn pc helpt niet.
    Ikl snap er echt niks meer van.

    Kan ik het programma verwijderen en dan opnieuw installeren? En dan mijn online collectie in het lege programma overschrijven?

    Sinds het programma vraagt om een back up is het bij mij helemaal mis gegaan.
    Probeer eerst eens via 'instellingen' > 'opties' > 'hulpmiddelen' > 'repair profile database' het probleem op te lossen. Als het niet lukt kun je idd DVDProfiler verwijderen. De map van DVDProfiler ook compleet wegknikkeren die in je documenten map staat en dan opnieuw installeren en je collectie via internet synchroniseren.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Mijn profiler is helemaal door de war. Er zijn iets van 25 titels die maar geen nummer krijgen.
    Ook als ik zeg re-assain collection numbers.
    Ook het overschrijven van mijn online collectie met de collectie op mijn pc helpt niet.
    Ikl snap er echt niks meer van.

    Kan ik het programma verwijderen en dan opnieuw installeren? En dan mijn online collectie in het lege programma overschrijven?

    Sinds het programma vraagt om een back up is het bij mij helemaal mis gegaan.
    Eindelijk iemand die hetzelfde probleem heeft !
    Vreselijk irritant zoals het er nu uitziet, het rare is dat het via de link op internet er wel allemaal goed staat...al geprobeerd het daarvan te download, maar tervergeefs, nog even zoeken
    Ik ga ook even wat tips proberen van Michael, maar dat word pas morgen helaas, als je ondertussen de oplossing weet Bettina, hoor ik het graag van je.

    -edit- Ook geeft hij constant Refresh Profiles needed als je hem opstart en als je dat doet komt er geen eind aan, heb hem al eens een uur laten draaien, op een gegeven moment zie je dat hij aan de ca. 536622 % zit, maar er geberut helemaal niets...
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 02-06-2010 om 19:26 Reden: toevoeging

  15. #90

    Standaard

    Oke dan !
    Repair en daarna Collectie hernummeren heeft gewerkt, dacht ik probeer het nog even snel en jawel !
    Harstikke bedankt voor de tip Michael, wist niet dat die optie er was

  16. #91

    Standaard

    Dank je wel Michael, het klopt nu weer. Helaas ben ik wel de oude volgorde van mijn collectie kwa nummering kwijt maar ze staan er nu tenminste allemaal weer in.



    Nu heeft het ook weer zin om dingen toe te voegen!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  17. #92

    Standaard

    vraagje
    ik heb de box ice age (1&2&3)
    maar hij telt als 1 wat goed is, echter kan ik de info niet afzonderlijk zien
    hoe doe ik dit nu? dat ik toch de 3 titels zie, maar eigenlijk als 1 ?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #93

    Standaard

    wat zijn er toch veel ean nummers van nederlandse releases die niet worden herkend als je de code invoert
    soms best n beetje frustrerend

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nemesea1982 Bekijk bericht
    wat zijn er toch veel ean nummers van nederlandse releases die niet worden herkend als je de code invoert
    soms best n beetje frustrerend
    Dat valt volgens mij best mee, ik heb het af en toe met een nieuwe titel, maar de bedoeling van dvdprofiler is juist dat dat gebruikers een bijdrage leveren. Dus als je eentje mist, voeg 'm toe, dan hebben anderen daar weer profijt van !

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    vraagje
    ik heb de box ice age (1&2&3)
    maar hij telt als 1 wat goed is, echter kan ik de info niet afzonderlijk zien
    hoe doe ik dit nu? dat ik toch de 3 titels zie, maar eigenlijk als 1 ?
    dit is toch mogelijk dacht ik?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #96

    Standaard

    niemand?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #97

    Standaard

    Om het mooi te doen :
    Zelf elke disc uit deze boxset toevoegen als Child Profile door een Add DVD te doen en dan op Inserted Disc te klikken. Hierna alle data van een bestaande Profile van dezelfde film te copieren. Dit doen voor de alle films uit deze Boxset. Als je niet wilt dat elke film meetelt in je collectie, moet je op Personal Information klikken. Je krijgt dan een schermpje te zien waar je de aankoopdatum en plaats van de film kan aanpassen. Onderop datzelfde scherm zie je een Count As veldje met daarin de waarde 1. Zet dit op 0 en de file telt niet meer mee met het totaal aantal films. Als je ook niet wilt dat er een collectie nummer aan de film wordt vastgekoppeld, moet je een vinkje zette in veldje achter het collectie nummer.
    Wanneer dit gebeurd is voor alle schijven uit de boxset, moet je de Ice Ace boxset profile zelf openen, en op Box Set Contents klikken.
    Zoek dan naar de Ice Age discs die je zojuist hebt toegevoegd (je ziet dan Disc ID's als UPC in plaats van een UPC zelf) en klik op Assign voor iedere film.
    Als je op OK klikt als je dat afgerond hebt, zal je in DVD Profiler de boxset open kunnen klappen door op het +'je te klikken wat er nu voor de Boxset is gezet en zie je alle 3 de Ice Age titels verschijnen als dan niet met een collectie nummer naargelang je eerder gekozen hebt.

    Quick and dirty methode :
    Bestaande Ice Age film profiles toevoegen door Add Disc te doen en op titel te kiezen voor de 3 films. Wil je de films niet mee laten tellen in je totaal aantal films, dan weer in Personal Information Count As op 0 zetten. Geen collectie nummer toekennen ook? Dan weer een vinkje in None veld zetten wat achter het collectie nummer staat.
    Daarna de boxset van Ice Age openen en op Box Set Contents klikken, en de zojuist toegevoegde Ice Age films Assignen.
    Klik okay wanneer klaar, daarna zal wederom Profiler een +'je voor je Boxset hebben toegevoegd en kan je deze weer uitklappen door op dat +'je te klikken.

    Hoop dat dit is wat je zoekt.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Om het mooi te doen :
    Zelf elke disc uit deze boxset toevoegen als Child Profile door een Add DVD te doen en dan op Inserted Disc te klikken. Hierna alle data van een bestaande Profile van dezelfde film te copieren. Dit doen voor de alle films uit deze Boxset. Als je niet wilt dat elke film meetelt in je collectie, moet je op Personal Information klikken. Je krijgt dan een schermpje te zien waar je de aankoopdatum en plaats van de film kan aanpassen. Onderop datzelfde scherm zie je een Count As veldje met daarin de waarde 1. Zet dit op 0 en de file telt niet meer mee met het totaal aantal films. Als je ook niet wilt dat er een collectie nummer aan de film wordt vastgekoppeld, moet je een vinkje zette in veldje achter het collectie nummer.
    Wanneer dit gebeurd is voor alle schijven uit de boxset, moet je de Ice Ace boxset profile zelf openen, en op Box Set Contents klikken.
    Zoek dan naar de Ice Age discs die je zojuist hebt toegevoegd (je ziet dan Disc ID's als UPC in plaats van een UPC zelf) en klik op Assign voor iedere film.
    Als je op OK klikt als je dat afgerond hebt, zal je in DVD Profiler de boxset open kunnen klappen door op het +'je te klikken wat er nu voor de Boxset is gezet en zie je alle 3 de Ice Age titels verschijnen als dan niet met een collectie nummer naargelang je eerder gekozen hebt.

    Quick and dirty methode :
    Bestaande Ice Age film profiles toevoegen door Add Disc te doen en op titel te kiezen voor de 3 films. Wil je de films niet mee laten tellen in je totaal aantal films, dan weer in Personal Information Count As op 0 zetten. Geen collectie nummer toekennen ook? Dan weer een vinkje in None veld zetten wat achter het collectie nummer staat.
    Daarna de boxset van Ice Age openen en op Box Set Contents klikken, en de zojuist toegevoegde Ice Age films Assignen.
    Klik okay wanneer klaar, daarna zal wederom Profiler een +'je voor je Boxset hebben toegevoegd en kan je deze weer uitklappen door op dat +'je te klikken.

    Hoop dat dit is wat je zoekt.....
    perfect ! bedankt
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #99

    Standaard

    Ooit eens gelezen op het forum daar dat er een iPhone release voor DVDP zou komen, dus daar wacht ik eigenlijk nog steeds op. Zal wel lang gaan duren.

    Vond de Windows mobile versie altijd wel handig als ik weer eens ergens onverwachts dvd's ging kopen en ik wist niet precies wat ik nog zocht.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dan moet je het anders instellen, want je wishlist en orders kun je wel laten zien. http://www.invelos.com/MyProfiler.as...linecollection

    Je kunt Owned, Ordered, Wishlist en Adult Titles onafhankelijk van elkaar laten zien of niet.

    Kijk maar naar mijn profiler link.
    kun je op het online gedeelte, ook de dvds en BR los van elkaar laten zien

    want nu staan ze online bij owned allemaal door elkaar
    ook is het zo dat de boxsets niet met een plusje staan online, maar ook allemaal los
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 4 van 19 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •