Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #101

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Oke dan !
    Repair en daarna Collectie hernummeren heeft gewerkt, dacht ik probeer het nog even snel en jawel !
    Harstikke bedankt voor de tip Michael, wist niet dat die optie er was
    Bedankt voor de tip. Ook hier zijn de lege regels nu weg.

  2. #102

    Standaard

    Het valt me op dat ik de laatste maanden enorm veel grote titels (BR) zelf *moet* toevoegen, vroeger was dat zo goed als nooit het geval. Een nieuwe release stond tegen releasedatum (meestal zelfs vér ervoor) er meestal mooi in. Tientallen profielen van nieuwe releases heb ik zo de laatste tijd toegevoegd (zonder dank, daarvoor zeg ik het niet ). Mystic River is dan weer een voorbeeld van een release die er na 4 maand nog steeds niet instond.

    Zijn we over het hoogtepunt heen, wordt er alsmaar meer gewacht tot "de àndere de uitgave toegevoegt"? Vandaar een zekere oproep: heb je genoeg gegevens (want je hebt EAN/UPC van een release en al de rest), voeg please toe, zie je een foutje, verbeter

  3. #103

    Standaard

    Ik weet niet of het al aan bod is geweest, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om DVD en BD te scheiden? Zo ja, hoe gaat dat in zijn werk?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Ik weet niet of het al aan bod is geweest, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om DVD en BD te scheiden? Zo ja, hoe gaat dat in zijn werk?
    ja is mogelijk en is al eerder vernoemd dacht ik, ff paginas teruglezen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ja is mogelijk en is al eerder vernoemd dacht ik, ff paginas teruglezen
    Ok, als het in dit topic staat, zal ik eens gaan bladeren

  6. #106

    Standaard

    Ik heb de laatste tijd een vreemd probleem met Profiler. Als ik een nieuwe titel wil toevoegen, wordt de titel ergens op een nummer gezet, behalve de laatst toegevoegde. Ik heb 1394 titels in mijn collectie, dus een nieuwe titel zou 1395 moeten worden. Dan neemt hij bijvoorbeeld 234, terwijl ik alle titels goed heb staan. Ga ik dan kijken bij nummer 234 dan is die inderdaad open omdat een nummer erboven twee maal voorkomt. Twee titels hebben dan 235, wat ook aangegeven staat met een uitroepteken als ik kijk bij Edit. Reassign Collection Numbers heeft geen effect, alleen alles handmatig aanpassen, want dit probleem komt meerder keren voor. Ook helpt het om mijn collectie vanaf mijn online collectie te halen, maar bij een volgende keer opstarten is het probleem er gewoon weer. Iemand die dit ook wel eens gezien heeft?

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat valt volgens mij best mee, ik heb het af en toe met een nieuwe titel, maar de bedoeling van dvdprofiler is juist dat dat gebruikers een bijdrage leveren. Dus als je eentje mist, voeg 'm toe, dan hebben anderen daar weer profijt van !
    Ik heb alleen zon probleem als ik een ex-rental dvd erin wil zetten. Nu heb ik niet zo'n grote collectie (iets boven de honderd incl. seizoensboxen van series), maar toen ik deze week door omstandigheden (virus) van pure ellende maar alles van de pc heb gehaald geformatteerd heb en alles moest herinstalleren (dus ook alle dvd's er opnieuw inzetten omdat ik geen risico wilde lopen) kwam ik maar in 2 gevallen in de problemen: allebei ex-rental dvd's.

    Overigens gebruik ik dvdprofiler in hoofdzaak voor het opsporen van de beste release om te kopen.
    Wat dat betreft heb ik een vraagje: kun je profiler ook laten zoeken op geluidsspoor? Dat ik bijv. van een film kan uitzoeken of er een release is met een DTS-track?
    Laatst aangepast door Pieter R. : 06-10-2010 om 22:08

  8. #108

    Standaard

    Pieter,

    Alleen via een omweg: zoek eerst alle verschillende versies in lokaties van die titel en voeg ze toe aan de collectie (eventueel een aparte collectie). Hanteer dan de standaard zoekoptie om te zien welke DTS hebben. Na afloop net zo makkelijk weer verwijderen, of jouw voorkeur naar de "ordered" collectie verplaatsen.
    Je bent natuurlijk wel afhankelijk van de kwaliteit van de contributies. Voor USA, Canada, UK, NL en Duitsland valt dat gewoonlijk wel mee (lees: het is meestal accuraat). Voor andere landen geldt "your mileage varies".
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  9. #109

    Standaard

    Ik heb in m'n wishlist 7 blu-rays staan en nu stond er vandaag ineens bij 3 ervan rechts beneden in de thumbnail een blauw rondje met een cijfer in. Wat wil dit zeggen?

    Edit: Al gevonden, aantal dagen totdat de blu-ray uitkomt
    Laatst aangepast door Montana : 26-10-2010 om 16:37

  10. #110

    Standaard

    Versie 3.7 is uit, volgens de website.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Versie 3.7 is uit, volgens de website.
    En binnenkort ook de nieuwe IOS versie, voor mobiel gebruik.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #112

    Standaard

    En wanneer komt er een versie voor iPhone en iPod Touch? Zou een iPodTouch 8gb al voldoend qua capaciteit?

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    En wanneer komt er een versie voor iPhone en iPod Touch? Zou een iPodTouch 8gb al voldoend qua capaciteit?
    Dat is de IOS versie, en 8 GB is denk ik meer dan voldoende. OP invelos.com kun je hierover meer nalezen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #114

    Standaard

    Heeft iemand al de 3.7 gedownload. Wat zijn de veranderingen.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Heeft iemand al de 3.7 gedownload. Wat zijn de veranderingen.
    Wat de veranderingen zijn kun je toch gewoon nalezen in de releasenotes?

    Ik merk in ieder geval dat het programma veel sneller is in allerlei handelingen. Vooral het opstarten ervan duurt geen eeuwen meer. Vooral bij grote collecties kon dit nogal lang duren...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #116

    Standaard

    Bij mij blijft 3.7 bij het opstarten hangen en als ik het opstarten afbreek en het opnieuw probeer krijg ik een melding dat DVDprofiler de vorige keer niet goed is opgetart met de keuze: normal startup of diagnostic startup
    maar wat ik ook probeer het opstarten blijft alsmaar op het zelfde punt hangen.
    Ik krijg een venster te zien met melding van updating database... maar er gebeurd bvervolgens niets meer.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Bij mij blijft 3.7 bij het opstarten hangen en als ik het opstarten afbreek en het opnieuw probeer krijg ik een melding dat DVDprofiler de vorige keer niet goed is opgetart met de keuze: normal startup of diagnostic startup
    maar wat ik ook probeer het opstarten blijft alsmaar op het zelfde punt hangen.
    Ik krijg een venster te zien met melding van updating database... maar er gebeurd bvervolgens niets meer.
    Je kunt een database repair proberen, en en tweede optie is om het programma zonder plugins te starten: Hou CTRL ingedrukt, en start dan het programma.
    Concertagenda op Podiuminfo

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Je kunt een database repair proberen, en en tweede optie is om het programma zonder plugins te starten: Hou CTRL ingedrukt, en start dan het programma.
    Is inmiddels opgelost.
    Ik heb DVDprofiler compleet verwijdert (inclusief mijn collectie database) en vervolgens opnieuw geinstalleerd.
    Vervolgens starte het programma goed op en heb mijn collectie door middel van de laatste backup opnieuw geladen.

    Gelukkig had ik van de week nog een backup gemaakt van mijn collectie dus kon ik die makelijk terugplaatsen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Is inmiddels opgelost.
    Ik heb DVDprofiler compleet verwijdert (inclusief mijn collectie database) en vervolgens opnieuw geinstalleerd.
    Vervolgens starte het programma goed op en heb mijn collectie door middel van de laatste backup opnieuw geladen.

    Gelukkig had ik van de week nog een backup gemaakt van mijn collectie dus kon ik die makelijk terugplaatsen.

    Het advies is dan ook, maak eerst een backup van jouw collectie voordat je een nieuwe versie van dvdprofiler installeert.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #120

    Standaard

    Staat er nou nog een Android app in de planning? De huidige mobile versie werkt volgens mij niet met Android, ik krijg 'm niet geïnstalleerd in ieder geval.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #121

    Standaard

    Oh, wat kijk ik uit naar de iOS versie Wat een dag 1 aanschaf De screenshots zien er geweldig uit Nou hopen dat Apple hem goedkeurt


  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Oh, wat kijk ik uit naar de iOS versie Wat een dag 1 aanschaf De screenshots zien er geweldig uit Nou hopen dat Apple hem goedkeurt
    Waar staan die screenshots?

    Nou, dat zou zo fantastisch zijn. Dit was het enige negatieve aan mijn MacBook Pro...


  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Wat de veranderingen zijn kun je toch gewoon nalezen in de releasenotes?
    Ik vind geen release notes voor de 3.7 maar wel voor de 3.6.1.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Waar staan die screenshots?
    http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...20241#M1420241
    Concertagenda op Podiuminfo

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik vind geen release notes voor de 3.7 maar wel voor de 3.6.1.
    Kan iemand een link geven van die release notes?

Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •