Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #126

    Standaard

    De complete releasenotes heb ik ook nog niet kunnen vinden. Wellicht dat je hier alvast wat aan hebt:
    http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...0492&PageNum=1

  2. #127

    Standaard

    De DVDprofiler app is uit! 6,99, werkt perfect.

  3. #128

    Standaard

    Ik heb net van het weekend my movies(1,60€) gekocht voor mijn ipod touch. Als ik dat geweten had.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik heb net van het weekend my movies(1,60€) gekocht voor mijn ipod touch. Als ik dat geweten had.
    Je had het kunnen weten als je op de site van Invelos had gekeken bij de release van 3.7 afgelopen Vrijdag.

    Daar staat dit vermeld:
    Version 3.7 integrates with our iPhone/iPad/iPod Touch version. Look for that release in the coming days!
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #130

    Standaard

    Sterker: sinds 6 december is meegedeeld dat DVD Profiler iOS 1.00 ingestuurd was naar Apple.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Je had het kunnen weten als je op de site van Invelos had gekeken bij de release van 3.7 afgelopen Vrijdag.

    Daar staat dit vermeld:
    Version 3.7 integrates with our iPhone/iPad/iPod Touch version. Look for that release in the coming days!
    Dat heb ik gedaan en daar stond niks over een nieuwe versie of een Ipod app. Niet dat ik wakker lig van 1,60 euro. Ik heb de app en mij collectie overgezet en ziet goed uit. Alleen is mijn collection gesorteerd van z..a.

    Edit:
    Hij soorteerd nu wel op titel.
    Laatst aangepast door homernt : 16-12-2010 om 17:41

  7. #132

    Standaard

    iPhone versie werkt geweldig Heerlijk, eindelijk DVDProfiler in m'n broekzak


  8. #133
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ralf hoe verloopt de synchronisatie precies. Kan dat bijvoorbeeld gewoon als je
    iPhone zich binnen hetzelfde draadloos netwerk bevindt ? Of moet je de iPhone
    fysiek via USB aan je PC koppelen voor je kan synchronizeren ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ralf hoe verloopt de synchronisatie precies. Kan dat bijvoorbeeld gewoon als je
    iPhone zich binnen hetzelfde draadloos netwerk bevindt ? Of moet je de iPhone
    fysiek via USB aan je PC koppelen voor je kan synchronizeren ?

    Sync gaat draadloos via eigen netwerk of internet/3G.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #135
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Super bedankt Pieter voor de bevestiging , draai hier namelijk Parallels op een Mac en dat maakt het net ietsje interessanter dat dit mogelijk is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #136

    Standaard

    Je kunt ook bar codes scannen in combinatie met een gratis app. Echt super cool.

  12. #137

    Standaard

    Onlangs kocht ik Prison Break seizoen 2 (Blu Ray). Toen ik deze wilde invoeren bij dvdprofiler zag ik dat er een sticker met barcode over de barcode van de box was geplakt. Bij het invoeren van de sticker code herkende profiler deze niet.

    Nadat ik de sticker verwijderde zodat ik de originele barcode kon lezen en dan ook invoerde herkende profiler ineens een hele andere box. Een of andere film verzameling. Dat vond ik erg vreemd. Hoe kan dit en heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Onlangs kocht ik Prison Break seizoen 2 (Blu Ray). Toen ik deze wilde invoeren bij dvdprofiler zag ik dat er een sticker met barcode over de barcode van de box was geplakt. Bij het invoeren van de sticker code herkende profiler deze niet.

    Nadat ik de sticker verwijderde zodat ik de originele barcode kon lezen en dan ook invoerde herkende profiler ineens een hele andere box. Een of andere film verzameling. Dat vond ik erg vreemd. Hoe kan dit en heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

    Dat met die sticker komt wel vaker voor. Dan is de EAN-code op de dvd cs niet goed, op de sticker staat de juiste code.
    Prison Break - het complete seizoen 2 als zodanig (nl-versie) is niet in de database, wel echter individuele blu-rays van de box; vreemd genoeg.
    Als je de nl versie hebt, kun je het beste de complete box invoeren, en daarna de individuele disc daaraan koppelen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #139

    Standaard

    Is het mogelijk om de collectie vanaf je Ipod te uploaden naar je online DVDProfiler?


  15. #140
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Thomas, 'k zie daar geen optie voor. Blijkbaar alleen beschikbaar in de desktop versie.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Thomas, 'k zie daar geen optie voor. Blijkbaar alleen beschikbaar in de desktop versie.
    Hopelijk bij een volgende update...


  17. #142

    Standaard

    Ik vermoed dat bepaalde zaken alleen bij de pc mogelijk zullen blijven. Zodat je deze ook zal moeten blijven kopen.

  18. #143

    Standaard

    Gebruikt er iemand een webcam als barcode scanner en dat weer i.c.m. DVDP?
    Helaas krijg ik een time-out als ik een seach op het forum van DVDP zelf doe.

    Overigens zit er een bug in de nieuwe profiler 3.7 als je op media sorteert. Er wordt een soort van subcategorie aangemaakt als er wat gewijzigd is bij een BD of DVD. Je krijgt dus 2 keer per mediumsoort een alfabetische opsomming.



    Edit:
    Alleen een search met webcam gedaan en dan komen er wel wat resultaten naar boven, maar input van een forummer hier blijft welkom.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #144

    Standaard

    Ik gebruik alleen maar het fototoestel van mijn ipod touch als barcode scanner, en dat werkt vlekkeloos.


  20. #145
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Voer altijd alles in DVDP in voor ze hier zelfs toekomen, dus heb weinig aan een scanner

    Waarom doe 'k dit, wel om mezelf te beschermen anders zou 'k wel eens dubbels durven bestellen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Voer altijd alles in DVDP in voor ze hier zelfs toekomen, dus heb weinig aan een scanner

    Waarom doe 'k dit, wel om mezelf te beschermen anders zou 'k wel eens dubbels durven bestellen.
    Ik ook, maar als ik hem binnenkrijg voer ik hem met de barcode in, dan weet ik dat ik de juiste data gebruik.


    @Thomas: Ik heb niets van Apple en al weer een andere foto Moet ik daar nog een keer aan wennen, na de naamswijziging en de wijziging van je avatar daar weer na

    Ow ja, schijnnt niet te werken, maar er is wel een soort van mini scannertje(CueCat) te koop voor $15 incl. verzending.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #147

    Standaard

    Iemand die me kan helpen wat betreft de iPhone app? Hij kan geen verbinding maken via het internet, terwijl ik toch alle stappen heb gevolgd in Profiler.

  23. #148

    Standaard

    Ik heb gemerkt dat ik in mijn Profiler geen dvd's meer kan toevoegen. Het aantal is blijkbaar beperkt.

    Loont het de moeite om die eenmalige 30 USD te betalen voor onbeperkt gebruik?

    Mijn laatste update dateert van ergens in 2008 denk ik, dus ik heb nog een heleboel dvd's toe te voegen...

  24. #149

    Standaard

    Het loont zeer de moeite om eenmalig dat geld te betalen. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
    Je hebt niet veel voordelen, maar alleen de highres scans zijn voor mij al voldoende voor die prijs. Het is ook eenmalig, dus dan is het al snel de moeite waard vind ik. Sneller updates en nieuwe versies, plus een grotere online collectie geloof ik.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Het loont zeer de moeite om eenmalig dat geld te betalen. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
    Je hebt niet veel voordelen, maar alleen de highres scans zijn voor mij al voldoende voor die prijs. Het is ook eenmalig, dus dan is het al snel de moeite waard vind ik. Sneller updates en nieuwe versies, plus een grotere online collectie geloof ik.
    +1

Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •