Pagina 7 van 19 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Het loont zeer de moeite om eenmalig dat geld te betalen. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
    Je hebt niet veel voordelen, maar alleen de highres scans zijn voor mij al voldoende voor die prijs. Het is ook eenmalig, dus dan is het al snel de moeite waard vind ik. Sneller updates en nieuwe versies, plus een grotere online collectie geloof ik.
    Ik heb die 29 USD dan toch maar betaald. En natuurlijk geen spijt van gekregen. Heb wel een gans nieuw profiel moeten aanmaken, en dus ook gans mijn collectie moeten opnieuw invoeren.

    Zo heb ik wel een hele hoop dvd's opzij kunnen leggen die nog wel eens een nieuwe kijkbeurt verdienen

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kennethcelie

    Ik orden mss op een rare manier (ik hernoem de titels die deeluitmaken van een box), maar deze manier vind ik het meest overzichtelijk. Zo staan de titels van een box niet kriskras tussen de rest gerangschikt

  2. #152

    Standaard

    Vraagje: ik ben nu al een tijdje DVD Profiler aan het uitproberen, vind het fantastisch maar zit met het volgende. Hij geeft aan dat ik momenteel 592 DVD's in bezit heb, maar het laatste collectienummer tot nu toe is 595, en er zitten geen gaten in m'n collectie. Hoe berekent hij dat dan?

  3. #153

    Standaard

    Heb je 'adult modus' uitstaan? Sommige dvd's met het label 18+ (hoeft niet persé p0rn0 te zijn) geeft hij dan niet weer.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Vraagje: ik ben nu al een tijdje DVD Profiler aan het uitproberen, vind het fantastisch maar zit met het volgende. Hij geeft aan dat ik momenteel 592 DVD's in bezit heb, maar het laatste collectienummer tot nu toe is 595, en er zitten geen gaten in m'n collectie. Hoe berekent hij dat dan?
    IK denk dat ik een deel van de oplossing heb. Ik heb nl. vrij recent de 3 disc blu ray van Back to the Future gekocht. Nu staat Back to the Future als collectienr 1. Maar de drie aparte films staan als je die nr 1 uitklapt op 108,109 en 110. Ik had een gat tussen 107 en 111, dus dat klopt. Maar waarom ie ze dan zo neerzet?

  5. #155

    Standaard

    Blijkbaar had je een gat in je collectie, nummer 1 dan. Hij plaatst nieuwe titels automatisch op lege plaatsen, die ontstaan nadat je een titel verwijderd. Je moet eigenlijk dan ook "reassign collection numbers" doen nadat je een titel verwijderd.
    De drie films los zijn zogenaamde child profiles, die zet hij onder elkaar bij een boxset. Ik doe de box altijd ongenummerd en de losse films wel genummerd. Nu heb je vier nummers voor drie films. Hij vraagt het ook als het goed om die toe te voegen, zelfs bij uitgaven waarbij naast de BD ook een DVD zit. Dan zou je twee nummers gebruiken voor één film. Ik klik dan ook altijd op nee.

  6. #156

    Standaard

    Beste lezer,

    Ik heb onlangs de DVD profiler app op mijn iphone gezet en vraag me af hoe ik deze gegevens kan overzetten naar mijn pc versie van DVD profiler. Aangezien ik geen held ben op dit gebied graag een stap voor stap uitleg. Alvast mijn grote dank.

  7. #157

    Standaard

    Heb hier en daar wat geprutst, en met jullie hulp is het euvel verholpen, waarvoor dank.

    Een andere vraag nog; ik heb bij het invoeren van m'n collectie een paar keer geweigerd om child profiles toe te voegen, maar merk nu dat het toch wel handig is. Is er een mogelijkheid om deze alsnog toe te voegen zonder alles opnieuw te moeten invoeren?

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door haasje Bekijk bericht
    Beste lezer,

    Ik heb onlangs de DVD profiler app op mijn iphone gezet en vraag me af hoe ik deze gegevens kan overzetten naar mijn pc versie van DVD profiler. Aangezien ik geen held ben op dit gebied graag een stap voor stap uitleg. Alvast mijn grote dank.
    http://www.invelos.com/iphone/


  9. #159

    Standaard

    Ah, na wat zoeken op het forum van Invelos heb ik ook antwoord gevonden op mijn tweede vraag.

  10. #160

    Standaard

    OK. Bedankt voor de uitleg Marcel. Snapte er daarvoor de ballen van eigenlijk. Blijkt t vaak zo simpel te zijn.

  11. #161

    Standaard

    Nog een vraagje. Hoe regel je het dat Profiler de child profiles NIET meetelt als collectienummer?

  12. #162

    Standaard

    Beste Ralfers,

    Bedankt voor je reactie.
    Ik had deze aanwijzingen al gevolgt en het gaat goed tot het moment waarop ik de database wil binnenhalen, ik zie op de onderste regel dat ik verbinding heb alleen op het moment dat ik via "database openen" via "kies gedeelde" de map maak en er ook een groen vinkje voor staat loop ik vast aangezien DVD's met nul aangegeven wordt. wat die ik verkeerd. Ik heb overigens nog niet de volledige versie aangeschaft. Ik weet niet of dat de reden kan zijn aangezien er een maximum van 50dvd's voor staat en er 300 in mijn iphone zitten? Alvast bedankt.

  13. #163

    Standaard

    Ik heb vandaag de dvdprofiler gekocht voor een iPod Touch. Ik heb de iPod Touch aangesloten aan mijn PC via USBkabel. Als ik de sychronisatie doet met iTune dan gaat alles prima. Dus connectie tussen de twee is prima.
    Ik heb dvdprofiler gesynchroniseert en tot daar is alles perfect afgelopen.

    Nu vraagt hij een "connection setting" met Hostgegevens/Port/Password.

    Ik heb in mijn dvdprofiler van mijn PC een password gekozen om een connectie te hebben tussen mijn 2 toestellen. Il heb dus dezelfde password gebruikt in de "copnnection setting" van mijn iPod Touch. en de Hostgegevens heb ik die gevonden onderaan in mijn dvdprofiler venster van mijn PC.

    Bijden toestellen zijn wireless operationneel

    Ik vraag dus een connectie. Ik zie op mijn iPod Touch "Connecting..." gedurende een lange moment en dan zegt hij "Unable to connect"


    Wat heb ik mis gedaan?

  14. #164

    Standaard

    Klinkt als hetzelfde probleem als ik had met de iPhone. Die verbinding werd geblokkeerd door mijn router. Een port openen heeft het probleem verholpen.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de dvdprofiler gekocht voor een iPod Touch. Ik heb de iPod Touch aangesloten aan mijn PC via USBkabel. Als ik de sychronisatie doet met iTune dan gaat alles prima. Dus connectie tussen de twee is prima.
    Ik heb dvdprofiler gesynchroniseert en tot daar is alles perfect afgelopen.

    Nu vraagt hij een "connection setting" met Hostgegevens/Port/Password.

    Ik heb in mijn dvdprofiler van mijn PC een password gekozen om een connectie te hebben tussen mijn 2 toestellen. Il heb dus dezelfde password gebruikt in de "copnnection setting" van mijn iPod Touch. en de Hostgegevens heb ik die gevonden onderaan in mijn dvdprofiler venster van mijn PC.

    Bijden toestellen zijn wireless operationneel

    Ik vraag dus een connectie. Ik zie op mijn iPod Touch "Connecting..." gedurende een lange moment en dan zegt hij "Unable to connect"


    Wat heb ik mis gedaan?
    Heb je een uitzondering voor DVD Profiler toegevoegd in je firewall?
    Concertagenda op Podiuminfo

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Heb je een uitzondering voor DVD Profiler toegevoegd in je firewall?
    Dat was de reden waarom ik last had.

    Bedankt.

    En hebben jullie geen last met de covers want bij mij is ongeveer 50% van mijn collectie waarvan de covers niet zichtbaar zijn op mijn iPod? Het lijk erop dat ik niet de enige ben die last heb met de covers.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Dat was de reden waarom ik last had.

    Bedankt.

    En hebben jullie geen last met de covers want bij mij is ongeveer 50% van mijn collectie waarvan de covers niet zichtbaar zijn op mijn iPod? Het lijk erop dat ik niet de enige ben die last heb met de covers.
    Ik heb er iig op mijn iPod geen last van.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik heb er iig op mijn iPod geen last van.
    Het heeft misschien iets te maken met de hoeveelheid covers in je collectie. Ik zie dat je een collectie hebt van iets meer dan 150 films dwz 300 covers (front/back). Ik heb wel een collectie van bijna 1400 films. Dat zijn wel 2800 covers (front/back) in HD. Dat is een massa informatie van iets meer dan 8 Gb. Ik scan zelfs de covers in HD daarom deze hoveelheid Gb. Daar zijn wel dus ongeveer 1400 covers en zelfs misschien meer die zichtbaar zijn. Misschien is er een bug als je zoveel covers hebt. Ik weet niet. Nu maar afwachten op een reactie van de crew op de forum van invelos.
    Laatst aangepast door BASIL : 03-02-2011 om 23:01

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het heeft misschien iets te maken met de hoeveelheid covers in je collectie. Ik zie dat je een collectie hebt van iets meer dan 150 films dwz 300 covers (front/back). Ik heb wel een collectie van bijna 1400 films. Dat zijn wel 2800 covers (front/back) in HD. Dat is een massa informatie van iets meer dan 8 Gb. Ik scan zelfs de covers in HD daarom deze hoveelheid Gb. Daar zijn wel dus ongeveer 1400 covers en zelfs misschien meer die zichtbaar zijn. Misschien is er een bug als je zoveel covers hebt. Ik weet niet. Nu maar afwachten op een reactie van de crew op de forum van invelos.

    Heb zelf ook grote collectie. Geen problemen. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb zelf ook grote collectie. Geen problemen. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
    Dat ga ik doen maar ik ga eerst wachten tot upgrate naar de 1.1.1 versie klaar is want met de 1.1.0 zijn er problemen. Ze vragen om tijdelijk niet te synchroniseren. Wie weet ismijn probleem ook opgelost dankzij de upgrate.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb zelf ook grote collectie. Geen problemen. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
    Volgens Ken Cole van Invelos is er wel een probleem maar hij weet niet of het opgelost zal zijn met de 1.1.1 versie.

    We addressed a crash with image transfers, but I don't know whether that issue is resolved. When you get 1.1.1, please let us know.

  22. #172

  23. #173

    Standaard

    Of je dit programma nu voor dvd's of blurays gebruikt, ik vind het een vaag programma.
    Ik heb wel eens naar iemands dvdprofiler gekeken, maar vind het totaal niet bruikbaar. Ik ben een liefhebber van een collectie op alfabetische volgorde, zoals van collectorz.com en niet dat elke nieuwe invoer een volgnummer krijgt. Voor mij een chaos en moeilijk zoeken naar een titel.

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Of je dit programma nu voor dvd's of blurays gebruikt, ik vind het een vaag programma.
    Ik heb wel eens naar iemands dvdprofiler gekeken, maar vind het totaal niet bruikbaar. Ik ben een liefhebber van een collectie op alfabetische volgorde, zoals van collectorz.com en niet dat elke nieuwe invoer een volgnummer krijgt. Voor mij een chaos en moeilijk zoeken naar een titel.
    Bij mij staat de collectie toch echt op alfabet, maar wel eerst de BD's en dan de DVD's. Zou net zo goed door elkaar op alfabet kunnen. Het programma heeft ook nog een 'search' veld dat prima werkt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Of je dit programma nu voor dvd's of blurays gebruikt, ik vind het een vaag programma.
    Ik heb wel eens naar iemands dvdprofiler gekeken, maar vind het totaal niet bruikbaar. Ik ben een liefhebber van een collectie op alfabetische volgorde, zoals van collectorz.com en niet dat elke nieuwe invoer een volgnummer krijgt. Voor mij een chaos en moeilijk zoeken naar een titel.
    Wat jij wil is heel eenvoudig te doen. Klik in de Collectielijst op 'titel' en het overzicht is alfabetisch.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 7 van 19 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •