Pagina 8 van 19 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #176

    Standaard

    voor mij blijft het ook de best gespendeerde 30 dollar ooit.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Wat jij wil is heel eenvoudig te doen. Klik in de Collectielijst op 'titel' en het overzicht is alfabetisch.
    Kijk, dat veranderd de zaak
    Heb ik misschien net de verkeerde profiles bekeken. Misschien toch maar eens aan beginnen als er weer wat extra eurootjes te besteden zijn

  3. #178

    Standaard

    Ik heb eens even een vraagje in verband met DVD Profiler...

    Als ik m'n dvd's ingeef en het betreft bijvoorbeeld een boxset zoals die van Indiana Jones of Jurassic Park, dan vraagt hij steeds of de sub-profielen ook moeten gedownload worden...dit doe ik, maar in de lijst van "in bezit" worden al die sub-profielen ook meegeteld.

    Dus: de box van Indiana Jones word als 5 dvd's geteld (1 voor de box, 3 voor de films, en 1 voor de disc met extra's).

    Kan ik dit ergens aanpassen, of is de enige oplossing de sub-profielen verwijderen (wil waarschijnlijk wel zeggen dat ik alle info dan handmatig moet aanpassen dan?)?

    Misschien belangrijk te weten dat ik niet de betalende versie heb (bij gebrek aan een CC).
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Ik heb eens even een vraagje in verband met DVD Profiler...

    Als ik m'n dvd's ingeef en het betreft bijvoorbeeld een boxset zoals die van Indiana Jones of Jurassic Park, dan vraagt hij steeds of de sub-profielen ook moeten gedownload worden...dit doe ik, maar in de lijst van "in bezit" worden al die sub-profielen ook meegeteld.

    Dus: de box van Indiana Jones word als 5 dvd's geteld (1 voor de box, 3 voor de films, en 1 voor de disc met extra's).

    Kan ik dit ergens aanpassen, of is de enige oplossing de sub-profielen verwijderen (wil waarschijnlijk wel zeggen dat ik alle info dan handmatig moet aanpassen dan?)?
    Ja, dat kun je aanpassen: als je alleen de box wilt laten tellen, dan moet je bij de dvd's in de box het volgende doen:

    1) selecteer dmv rechtermuisklik en kies "personalize"
    2) in het nieuw geopende "personalize DVD" window staat er nu bij "count" de waarde 1 ==> zet deze op 0.
    3) eventueel kun je ook nog bij "collection number" "none"selecteren

    et voila...

  5. #180

    Standaard

    Ik zit met een probleem. Als je in mijn online collectie kijkt zie je vanboven nummers missen. Het rare is dat deze wel degelijk in mijn collectie staan en ook geupload zijn. Ze worden gewoonweg niet weergegeven.


  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Probeer eerst eens via 'instellingen' > 'opties' > 'hulpmiddelen' > 'repair profile database' het probleem op te lossen. Als het niet lukt kun je idd DVDProfiler verwijderen. De map van DVDProfiler ook compleet wegknikkeren die in je documenten map staat en dan opnieuw installeren en je collectie via internet synchroniseren.
    Dit werkte bij mij, met een soortgelijk probleem in het verleden perfect thomas, hopelijk bij jouw ook.

  7. #182

    Standaard

    Het kan ook zijn dat titels met een bepaalde rating niet worden weergegeven. Ik heb dat ook gehad en na het uitzetten van deze optie werd alles weergegeven.

  8. #183

    Standaard

    Denk eerder dat de oorzaak is, zoals Marcel aangeeft, dat adult titels niet zijn weergegeven. Dit kun je aanpassen online door onder 'My profiler' op invelos.com naar 'Online collection' te gaan, kijk dan wat wel of niet is aangevinkt onder 'Show In Public Listing.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Het kan ook zijn dat titels met een bepaalde rating niet worden weergegeven. Ik heb dat ook gehad en na het uitzetten van deze optie werd alles weergegeven.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Denk eerder dat de oorzaak is, zoals Marcel aangeeft, dat adult titels niet zijn weergegeven. Dit kun je aanpassen online door onder 'My profiler' op invelos.com naar 'Online collection' te gaan, kijk dan wat wel of niet is aangevinkt onder 'Show In Public Listing.
    Jullie hebben gelijk. Bedankt mannen!


  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    Ja, dat kun je aanpassen: als je alleen de box wilt laten tellen, dan moet je bij de dvd's in de box het volgende doen:

    1) selecteer dmv rechtermuisklik en kies "personalize"
    2) in het nieuw geopende "personalize DVD" window staat er nu bij "count" de waarde 1 ==> zet deze op 0.
    3) eventueel kun je ook nog bij "collection number" "none"selecteren

    et voila...

    Ah dat moet ik ook maar eens doen binnenkort, heb er nou bijna 2000 ingezet dus moet nog een flink eind verder, helaas moet ik daar echt tijd voor vrij maken want heb vanaf vanmorgen al over dit aantal gedaan terwijl daar een hoop dvd boxen bij zit die hij zelf vermenigvuldigd .

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/chev

  11. #186

    Standaard

    Is nog wel eens verwarrend inderdaad, soms staan ze ingevoerd alleen als 1 box maar meestal de box apart met daaraan vast 'child profiles' De laatste tijd komt het helaas ook vaker voor dat ondanks het maar één titel gaat toch een aparte boxset is ingevoerd.
    Ikzelf tel liever de titels apart en de box niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #187

    Standaard

    Als je een titel toevoegt met child profiles dan vraagt hij toch of je die wil toevoegen? Je kan dan gewoon op nee klikken en dan telt hij alleen de box. Bij bijvoorbeeld 24 wil ik niet dat hij alle discs telt, maar alleen de box. Dit geldt ook voor BD's die een extra DVD bevatten.
    Bij sets met meerdere films, zoals Alien en Back to the Future wil ik dan weer wel dat hij de child profiles telt, dus alle films apart. De box geef ik dan geen nummer, dus dan telt die ook niet mee.

  13. #188

    Standaard

    Nou de eerste 2000 zijn al weer ingevoerd en heb al meer als 70 dubbel eruit gevist.

    Is er ook een manier om te selecteren op blu ray of dvd met zoeken?
    Online en offline?

  14. #189

    Standaard

    Jazekers kan dat. Links bovenin het DVD Profiler scherm kan je een zoekterm opgeven in het tabje general, maar als je door de tabs naar rechts scrollt kom je een tabje "Format" tegen. Hier kan je nu het door jou gewenst format (DVD, HD DVD of Blu-ray) aanvinken, en de niet gewenste formats uitzetten. Er zal dan alleen in de door jou aangevinkte format(s) op jouw zoekterm gezocht worden.

    Een andere methode is om aparte lijsten voor Blu-rays en DVD's te maken in DVD Profiler, zodat je naast de tabs ALL, OWNED, ORDERED en WISHLIST zelf een tabje DVD en BLU-RAY aanmaakt (gebruik Edit Collection Categories) en daar jouw collectie naar toe copieert. Niet vergeten om bij iedere zelf aangemaakte Category het item "Include contents in owned collection" aan te vinken, anders worden de DVD's en Blu-rays welke je in deze Categories toevoegd niet in de Owned Category bijgewerkt. Als je op een Blu-ray wilt zoeken, hoef je slechts op de Blu-ray tab te klikken en kan je in de Genral tab jouw zoekargumenten invoeren. Voor een DVD de DVD tab selecteren, en voor alle formats dus de Owned tab.
    Laatst aangepast door reusla : 19-05-2011 om 14:56
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  15. #190

  16. #191

    Standaard

    Inmiddels heb ik het gedaan zoals je zei en dat werkt idd prima.
    heb nu een tabje met blu ray die ook in mn totaal te zien is.

    Enige waar ik nog niet achter ben is hoe je die tab blu ray ook kan laten verschijnen online, want daar krijg ik alleen maar owned en wished etc.

    Eigenlijk moet ik ook zo''n programma hebben voor games en muziek.

  17. #192

    Standaard

    Dat is een beperking van de huidige versie van de software denk ik.
    Weet ook niet of het er ooit van gaat komen dat zelf toegevoegde categories geupload kunnen worden naar je online collectie.
    Mooie van deze software is echter wel dat je je collectie naar een smartphone kan uploaden, en zo altijd je collectie bij je hebt.....wel op dit moment alleen nog voor Windows Mobile en iPhone....
    Hopelijk snel ook voor Android beschikbaar.
    Dan heb je dat hele online gedoe niet meer nodig...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  18. #193

    Standaard

    Ja heb ook android dus hoop dat het er een keer van komt, want dan koop ik niet zo snel dubbele meer.

    Wel jammer dat ik ook veel boxen en dvds niet in profiler terug kan vinden want ha die pa zat er niet tussen en nog een stuk of 20 die ik niet kon vinden, maar had al gezien hoe je dat los moest toevoegen iig.

  19. #194

    Standaard

    Ik heb een vreemd probleem.

    Ik heb de Harry Potter box met de eerste zes films verkocht, en dus verwijderd uit dvd profiler.
    Alleen, nu zie ik een aantal van de losse films nog staan (de profielen van de losse films zijn waarschijnlijk toen ook toegevoegd). Dan zou je zeggen; die selecteer je, en verwijder je gewoon,maar ik kan ze niet selecteren.

    Als ik er bijvoorbeeld op dubbelklik, dan krijg ik gegevens van een andere titel die ik in mijn bezit heb te zien. Maar als ik met mijn muis erover ga, dan zie wel degelijk "Harry Potter and..." staan. Ook als ik bij de weergave ipv miniaturen, lijst of details kies, zie ik Harry Potter staan.

    Iemand zoiets al meegemaakt?

  20. #195

    Standaard

    Heb hier nog niet mee gewerkt, wat is de laatste versie?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #196

    Standaard

    Meestal gaat zoiets weg na opnieuw opstarten v/h systeem en anders even een database reparatie uitvoeren, die optie zit in het programma zelf.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #197

    Standaard

    Heb je misschien een link voor mij Peptalk?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  23. #198

    Standaard

    http://www.invelos.com/

    Had je natuurlijk ook makkelijk in Google kunnen opzoeken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Meestal gaat zoiets weg na opnieuw opstarten v/h systeem en anders even een database reparatie uitvoeren, die optie zit in het programma zelf.
    Bedankt Pep, na de database repair kon ik de titels weer selecteren, en verwijderen !

  25. #200

    Standaard

    Toch bedankt Peptalk valt niet mee he tegen 024

    ps zijn er veel dingen die je mist als je meer dan 50 bd's hebt?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 8 van 19 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •