Pagina 9 van 19 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Toch bedankt Peptalk valt niet mee he tegen 024

    ps zijn er veel dingen die je mist als je meer dan 50 bd's hebt?
    Zie hier. Ik vind dat je de betaalde versie gewoon moet hebben Is echt maar een klein investerinkje en is voor 'altijd'.

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Toch bedankt Peptalk valt niet mee he tegen 024
    De tijden dat ik me daar druk om maakte zijn gelukkig voorbij, al is er met een gezonde rivaliteit niets mis

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht

    ps zijn er veel dingen die je mist als je meer dan 50 bd's hebt?
    Ik weet niet meer precies wat er met die limiet is, maar ik kan je aanraden het programma aan te schaffen, het is echt handig, zeker als je veel films hebt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    ps zijn er veel dingen die je mist als je meer dan 50 bd's hebt?
    Dit dus.
    Voor slechts $29,95 heb je een prachtig programma met alle functionaliteit die je je als DVD- en Blu-ray verzamelaar maar wensen kunt. Als Mac-gebruiker vind ik het nog steeds jammer dat er geen Mac-versie van DVD Profiler is of een gelijkwaardig programma.

  4. #204

    Standaard

    Soms vraag ik me af of mijn berichten gewoon "onzichtbaar" zijn.

  5. #205
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wat zei je, dacht hier iets te zien passeren maar was zo voorbij

    Marcel 'k gebruik zelf DVDpedia van Bruji op Mac.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #206

    Standaard

    Ik heb mij afgelopen week aangemeld op WhatIWatch.net (gratis) en daar blijk je dus ook je hele dvd en blu-ray collectie op te kunnen zetten! Vermeldingen als Steelbook, digipack of boxen kun je er niet op vermelden, maar wel dus gewoon de films individueel en in welke versie (theatrical, DC etc.).
    Werkt prima voor mij.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb mij afgelopen week aangemeld op WhatIWatch.net (gratis) en daar blijk je dus ook je hele dvd en blu-ray collectie op te kunnen zetten! Vermeldingen als Steelbook, digipack of boxen kun je er niet op vermelden, maar wel dus gewoon de films individueel en in welke versie (theatrical, DC etc.).
    Werkt prima voor mij.
    Zit zelf ook op deze site, maar de collectiefunctionaliteit daar is op geen enkele manier vergelijkbaar met die van dvdprofiler. Heb een 3000+ verzameling, allemaal opborgen in dvd-koffers. In Dvdprofiler is per titel netjes aangegeven waar de dvd, enz, is opgeborgen. Ik kan per acteur of maker direct checken of er andere dvds, enz, in mijn collectie zitten. Ik kan uitgebreide statistieken oproepen. En zijn nog veel meer functies. Whatiwacht geeft slechts een simpel overzicht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #208

    Standaard

    Alles is traag sinds gister, online collectie, Invelos.com en de Profiler zelf.
    Neem aan dat iedereen hetzelfde problemen heeft?.
    What ?

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Alles is traag sinds gister, online collectie, Invelos.com en de Profiler zelf.
    Neem aan dat iedereen hetzelfde problemen heeft?.
    Ik heb zojuist mijn collectie ververst en merk geen verschil,..alles loopt gewoon vlotjes zoals altijd
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #210

    Standaard

    Bij mij ook normaal.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #211

    Standaard

    Hmm vaag, moet alles meerdere keren herhalen. Verdere ook niks software matig veranderd. Toch maar even verdere zoeken dan...

    Maar echt gebeurd echt bij het toevoegen van profielen? of het uploaden, hebben jullie dat ook geprobeerd.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 04-11-2011 om 20:25
    What ?

  12. #212

    Standaard

    Heb ik ook gedaan en dat werkt prima.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #213

    Standaard

    Ik heb een probleempje. Ik irriteerde me aan de kromme telling in DVDprofiler, door bijvoorbeeld de blu-rays waar soms de DVD extras en DVD kopies ook worden meegeteld. Hierdoor kreeg ik geen correcte telling van mijn collectie. Vervolgens heb ik de ''fouten'' gecorrigeerd door de telling op 0 te zetten en de collectie nummer uit te zetten. Nu is mijn telling goed, maar als ik hem nu upload naar het internet dan blijft daar mijn oude telling staan... ik heb al repair utility gebruikt en ook al gehernummerd. Hoe kan ik dit veranderen?


    Edit: blijkbaar staat het online wel goed, maar in het menu schermpje ''collectie overdracht'' staat alleen de verkeerde telling. Hmmm.
    Laatst aangepast door JT H. : 14-01-2012 om 16:03

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wat zei je, dacht hier iets te zien passeren maar was zo voorbij

    Marcel 'k gebruik zelf DVDpedia van Bruji op Mac.
    Ik heb zelf ook een Mac en ik zag daarnet de app 'My Movies'. Heb je hier al ervaringen mee? Ik vind het er persoonlijk (online) beter uitzien dan DVDprofiler. Profiler staat op de pc van men vader, en ik ben het over en weer lopen beu


  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik heb zelf ook een Mac en ik zag daarnet de app 'My Movies'. Heb je hier al ervaringen mee? Ik vind het er persoonlijk (online) beter uitzien dan DVDprofiler. Profiler staat op de pc van men vader, en ik ben het over en weer lopen beu
    Zelf ben ik nu MovieCollector voor Mac (versie) 8 van Collectorz.com aan het proberen/testen. Overigens kun je altijd ook nog Windows op je Mac installeren, via Bootcamp of virtueel.
    DVDProfiler is ook voor mij nog een van de weinige redenen om de PC aan te zetten, wegens het ontbreken van een Mac-versie. Ik zal de door jou genoemde App ook eens bekijken. Het grote voordeel van DVD Profiler is de enorme database die erachter zit. Die mis ik vaak bij de andere applicaties

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zelf ben ik nu MovieCollector voor Mac (versie) 8 van Collectorz.com aan het proberen/testen. Overigens kun je altijd ook nog Windows op je Mac installeren, via Bootcamp of virtueel.
    DVDProfiler is ook voor mij nog een van de weinige redenen om de PC aan te zetten, wegens het ontbreken van een Mac-versie. Ik zal de door jou genoemde App ook eens bekijken. Het grote voordeel van DVD Profiler is de enorme database die erachter zit. Die mis ik vaak bij de andere applicaties
    Voor mij is een grote database ook belangrijk. Ben nu een 15tal minuutjes bezig met 'My Movies'. De database is alvast enorm. Ik heb mijn minst voorkomende blu-ray's gescanned en hij vond ze direct. De online functionaliteit (klik) vind ik vele mooier en overzichtelijker dan die van DVDprofiler. Ik ben nog niet zeker of ik de overstap ga maken. DVDprofiler heeft me toch ook 30$ gekost...

    Ga ik die MovieCollector eens testen
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 24-01-2012 om 17:11


  17. #217

    Standaard

    Brrr. Die MovieCollector is al niets voor mij. Véél te druk en chaotisch.


  18. #218
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dacht wel dat deze je niet zou bevallen Was er ook zelf klaar mee in 5 minuten.

    Draai zelf ook Paralells op mij Mac voor DVD Profiler, yaDis ( Dune mediaspeler ) en Pronto Edit. Zou natuurlijk liever alles in een Mac versie zien maar dat lijkt me utopisch.
    En ja alles wordt ook nog altijd in DVDpedia gestopt, dubbel werk 'k weet het maar DVDpedia houdt nog meer info bij dan Profiler.
    DVDpedia kan ook online catalogen maken in diverse smaken, maar dan moet je zelf wel ergens een website hebben.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #219

    Standaard

    Wat is de makkelijkste manier om DVDprofiler op je Mac te laten draaien? Zijn er manieren? Of kan het alleen met een windows emulator?

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Wat is de makkelijkste manier om DVDprofiler op je Mac te laten draaien? Zijn er manieren? Of kan het alleen met een windows emulator?
    Nee, je kunt ook Windows installeren op een Intel Mac als je gebruik maakt van het standaard meegeleverde Boot Camp. Windows komt dan in een aparte partitie op je Mac terecht. Je hebt dan wel nog apart een volledige officiële Windows-versie nodig (dus geen OEM-versie of upgrade). Bij het opstarten kun je dan kiezen tussen Windows en MacOS. Je kunt dus niet switchen tussen beide omgevingen, wat wel kan als je gebruik maakt van bijv. Parallels.

    [EDIT] Informatie over Boot Camp
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 25-01-2012 om 18:04

  21. #221

    Standaard

    zijn er (tijdelijke) problemen met dvdprofiler? bij aantal titels uit collectie zie ik nog de naam van de film staan maar de rechterzijde met info over de release is weg

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Voor mij is een grote database ook belangrijk. Ben nu een 15tal minuutjes bezig met 'My Movies'. De database is alvast enorm. Ik heb mijn minst voorkomende blu-ray's gescanned en hij vond ze direct. De online functionaliteit (klik) vind ik vele mooier en overzichtelijker dan die van DVDprofiler. Ik ben nog niet zeker of ik de overstap ga maken. DVDprofiler heeft me toch ook 30$ gekost...
    Thomas, mijn hartelijke dank voor de tip over My Movies voor MacOS. Prachtig programma, doet alles voor mij wat DVD Profiler ook doet, bijna 100% van mijn titels gevonden. Titel zoeken, selecteren, klik, klaar. Ook visueel erg fraai en volledig. En dat voor maar 11 euro voor de ongelimiteerde Pro-versie. Geen geld. Is ook in een Windows-versie verkrijgbaar, dus wie een alternatief voor DVD Profiler zoekt? Voor Mac-gebruikers is dit het beste wat ik tot nu toe gezien heb.

  23. #223

    Standaard

    Zelf zoek ik nog steeds een alternatief voor DVDprofiler, aangezien ik er nooit wild van geweest ben. Ondanks mogelijk verfraaiingen ziet de online-versie eruit alsof het 20 jaar geleden werd bedacht. Echt handig is het nu ook niet bepaald en de mogelijkheden zeer beperkt. Enfin, het is niet mijn ding, op geen enkel vlak. Mij blu-ray collectie hou ik gewoon bij via blu-ray.com. Ik heb er alles wat ik nodig heb. Alle informatie bij de hand, een eigen profiel, alle gewenste onderverdelingen of selecties, massa's informatie via het forum evenals de mogelijkheden om zelf albums ed. aan te maken. En natuurlijk het laatste nieuws op BR-vlak. Het is geen programma, maar ik vind dat een bijzonder fijne site.

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Thomas, mijn hartelijke dank voor de tip over My Movies voor MacOS. Prachtig programma, doet alles voor mij wat DVD Profiler ook doet, bijna 100% van mijn titels gevonden. Titel zoeken, selecteren, klik, klaar. Ook visueel erg fraai en volledig. En dat voor maar 11 euro voor de ongelimiteerde Pro-versie. Geen geld. Is ook in een Windows-versie verkrijgbaar, dus wie een alternatief voor DVD Profiler zoekt? Voor Mac-gebruikers is dit het beste wat ik tot nu toe gezien heb.
    Graag gedaan!

    De opties zijn beperkt, zo heb ik nog niet gevonden hoe je heel je collectie kan hernummeren. Maar de Mac versie is nog niet lang uit, er zullen dus nog veel upgrades komen... Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem nu al dan niet ga aanschaffen.


  25. #225

    Standaard

    Komt hier eigenlijk nog ooit een uitvoering voor op een android toestel?

    En zijn er anders goed alternatieven?

Pagina 9 van 19 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •