Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Je kunt ook nog een Trekpleister proberen, die hadden hem net een week later dan ik hem haalde voor 75 euro staan. Ik heb 103 betaald, maar wel met Oorlogswinter op BD er bij.
    Vorige week stond deze in MM Arnhem voor 88 euro.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #27

    Standaard

    Oke bedankt, dan zal ik even gaan kijken.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Oke bedankt.

    Maar deze speler is dus nog wel tekoop bij de MM? alleen met een andere naam? aangezien hij niet meer te krijgen is bij de kruidvat.
    Heb er kortgeleden bij de MM Cruqius nog bergen zien liggen voor 98,-- euro, de merknaam weet ik even niet, wat me wel was opgevallen dat er ook 1026 in het modelnummer zat. Weet niet of hij op dezelfde manier regiovrij te maken is
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb er kortgeleden bij de MM Cruqius nog bergen zien liggen voor 98,-- euro, de merknaam weet ik even niet, wat me wel was opgevallen dat er ook 1026 in het modelnummer zat. Weet niet of hij op dezelfde manier regiovrij te maken is
    Ik ben net even naar de Saturn in Groningen geweest en daar lagen inderdaad van die dingen. Ze hebben idd het zelfde modelnummer (AMB- 1026) alleen een ander merk (Ambiance). Voor de rest ziet hij er dacht ik het zelfde uit en heeft hij ook de zelfde aansluitingen (geen optical). Ik heb de gok maar genomen en voor 92 euro meegenomen, ik hoop dat hij werkt . Eerst maar eens een Criterion bestellen en dan testen, als hij het niet doet heb ik maar pech gehad...
    Laatst aangepast door JT H. : 28-04-2010 om 23:46

  5. #30

    Standaard

    De Ambiance is idd ook weer een kloon. Is van binnen exact hetzelfde als de Hiteker...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •