De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu ray geluid probleem..

    heb vorige week een BR uit Taiwan binnen gekregen met een LPCM5.1 en DD5.1 geluidspoor maar helaas wordt het geluid niet netjes over de verschillende boxen verspreid (unwrapped heet dat geloof ik), dus b.v. ook dialoog uit achterspeakers

    is er een instelling die ik moet wijzigen (receiver of br speler) of is het gewoon een fout op de BR ? speler geeft bij LPCM track wel gewoon hoge bitrate aan op m'n BR speler

    gaat om Bullet & Brain van de studio Bitwel, krijgen over het algemeen geen goede reviews maar meer vanwege beeld dan over geluid

    jammer want zijn relatief goedkoop ...

    apparatuur:

    pioneer bdp51 en ps3 via hdmi aangesloten op pioneer sr81
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #2

    Standaard

    Als je andere titels wel goed worden weergegeven is de kans groot dat het aan het schijfje ligt. Het komt ook in Nederlands nog steeds voor (wel steeds minder gelukkig), dat een titel Unwrapped geluid heeft. Dat is geen fout op het schijfje, maar een "fout" van de distributeur. Die neemt de keuze om er een unwrapped geluidsversie van te maken.
    Het staat blijkbaar stoer om een 5.1 logo op je doosje te zetten. Terwijl het, in mijn ogen, een slechter geluid oplevert dan een mooie - originele - stereotrack.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Als je andere titels wel goed worden weergegeven is de kans groot dat het aan het schijfje ligt. Het komt ook in Nederlands nog steeds voor (wel steeds minder gelukkig), dat een titel Unwrapped geluid heeft. Dat is geen fout op het schijfje, maar een "fout" van de distributeur. Die neemt de keuze om er een unwrapped geluidsversie van te maken.
    Het staat blijkbaar stoer om een 5.1 logo op je doosje te zetten. Terwijl het, in mijn ogen, een slechter geluid oplevert dan een mooie - originele - stereotrack.
    andere titels inderdaad geen probleem; klinkt inderdaad voor geen meter; was gelukkig "maar" $12, wel zonde ...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •