Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vergelijkingstest: Universele afstandsbedieningen

    Vergelijkingstest: Universele afstandsbedieningen

    Met de komst van vele apparatuur komen ook vele verschillende afstandsbedieningen op tafel te liggen. De afgelopen jaren is Logitech gegroeid tot één van de grotere producenten van universele afstandsbedieningen waarbij Philips ook steeds prominenter aanwezig is in de winkels. In deze vergelijkingstest worden van beide merken verschillende modellen uitgebreid getest.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Is er ergens een website van die Logitech Harmony One waar je op voorhand een lijst kan zien van de apparaten die compatibel zijn?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Hier Werner, op de Logitech website te vinden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Wanneer je een dergelijke afstandsbediening koopt is het ook wel handig als deze de volledige functionaliteit van de originele kan overnemen. Zelf weet ik dat dit bij de Harmony-modellen mogelijk is, omdat je bij deze de overige functies in het display kunt plaatsen en er dan doorheen kunt bladeren. Daarnaast kun je bij Harmony's ook aangeven welke functies je bij een bepaalde aktiviteit wilt gebruiken. Maar hoe zit dat bij de Prestigo's?

    Kun je bij deze ook alle functies van de originele programmeren of alleen de standaard?
    Kun je bij deze ook knoppen die je voor een bepaalde aktiviteit wilt gebruiken programmeren?
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 31-03-2010 om 13:13
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Wanneer je een dergelijke afstandsbediening koopt is het ook wel handig als deze de volledige functionaliteit van de originele kan overnemen. Zelf weet ik dat dit bij de Harmony-modellen mogelijk is, omdat je deze in het display kunt plaatsen en er doorheen kunt bladeren. Daarnaast kun je bij Harmony's ook aangeven welke functies je bij een bepaalde aktiviteit wilt gebruiken. Maar hoe zit dat bij de Prestigo's?

    Kun je bij deze ook alle functies van de originele programmeren of alleen de standaard?
    Zo, hoe kun je deze dan gebruiken?
    Alle gaat niet lukken, omdat je maar een beperkt aantal vrije toetsen hebt op een Prestigo. Je kunt wel alle toetsen ' veranderen ' en dus zo evt niet gebruikte toetsen veranderen in functies die je wel graag gebruikt.

    Volgens mij is de eerste Philips die vergelijkbaar is met een Harmony One, maar wel RF heeft, een Pronto TSU-9200. Maar die is op internet overal 399 al heb ik hem toen bij wifimedia in de winkel voor 199 gekocht heb en vraag me niet waarom hij daar voor die prijs stond, want dat snap ik nog steeds niet. Ik ging toen ook voor een One, maar ik had wel 70 euro meer over voor de Pronto, die echt stukken beter gebouwd is en veel minder plastiekerig is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Waarom zijn er 2 van deze topics geplaatst?
    1 door Roy en 1 door Ludo?????
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waarom zijn er 2 van deze topics geplaatst?
    1 door Roy en 1 door Ludo?????
    Het door Roy gemaakte topic is de Hardware review zelf.
    Het door mij aangemaakte "topic" is een nieuwsbericht.
    Doordat er op de hoofdpagina geen overzicht (meer) is van hardware reviews, maken we ook een nieuwsbericht aan om het meer onder de aandacht te brengen.
    En blijkbaar is het nodig, want daar wordt meer naar gekeken en in gepost dan in dit topic.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hier Werner, op de Logitech website te vinden.
    Bedankt, maar ik zie nergens waar je een lijst van de modellen apparaten die je hebt kan oproepen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Bedankt, maar ik zie nergens waar je een lijst van de modellen apparaten die je hebt kan oproepen...
    Je krijgt toch van die pull-down menu's...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je krijgt toch van die pull-down menu's...
    Ik zie nergens menu's... heb het zowel in Firefox als Internet Explorer geprobeerd. Waar zou er dan een menu moeten staan?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    dit is de reguliere website met informatie Misschien dat je eerst een account moet aanmaken om te komen waar Peptalk aan linkt want ik krijg ook geen pulldown menu te zien.

  12. #12

    Standaard

    Probeer eerst hier naar toe te gaan en dan naar onderen scrollen en op het gedeelte met 'Kan Harmony ook uw apparatuur bedienen?'
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Zie bijlage hoe het er uit ziet.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Aha, gevonden, de tekst waar je op moet klikken is overigens : Probeer hem nu uit.
    Het is wel pop-up scherm dus eventuele pop-up blokkers even in de gaten houden.

  15. #15

    Standaard

    Ik weet niet of ik het hier mag neerzetten, maar bij de MM Zoetermeer lag de Harmony One voor €139 te koop.


    Ik gebruik overigens nu mn AB die bij de Humax5500 decoder zat, is ook een universele en werkt perfect Alleen mn PS3 kan ik er helaas niet mee besturen, omdat ie alleen via Bluetooth werkt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #16

    Standaard

    Bedankt, nog 1 vraagje: kan die Harmony One ook duidelijk gescheiden maar zelfde soorten toestellen van elkaar onderscheiden? Ik bedoel dan een DVD-speler van Sony DVP-NS52P, een Philips DVD-recorder philips-dvdr-3360h en een Sony Blu-ray 550, Dus dat als ik op 1 knop druk, niet de 2 andere apparaten aanschieten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Bedankt, nog 1 vraagje: kan die Harmony One ook duidelijk gescheiden maar zelfde soorten toestellen van elkaar onderscheiden? Ik bedoel dan een DVD-speler van Sony DVP-NS52P, een Philips DVD-recorder philips-dvdr-3360h en een Sony Blu-ray 550, Dus dat als ik op 1 knop druk, niet de 2 andere apparaten aanschieten.
    Als dat nu met 2 afstandsbedieningen goed werkt, gaat dta ook zo met een universele. Die gebruikt namelijk dezelfde frequenties/kanalen als de originele. Je zult dan alleen wel op de universele moeten schakelen tussen de twee apparaten.

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @Werner, je maakt in de Harmony eigenlijk akties aan waarmee je aangeeft welke toestellen aanmoeten en welke uit.

    Heb zelf een Harmony 785 en ben daar dik tevreden mee, je moet er wel even bij neerzitten wil je het onderste uit de kan halen wat instelmogelijkheden betreft. Maar met de standaard akties waar je de toestellen kiest en eventuele inputs kom je al een héél eind.

    Er zitten in de Harmony database zoveel toestellen dat 'k er zelfs mijn 20+ jaar Technics keten mee kan aansturen
    Laatst aangepast door StefaanD : 09-04-2010 om 21:56 Reden: wat uitgebreider

  19. #19

    Standaard

    Zit er ook aan te denken om een Harmony One aan te schaffen. Iemand ervaring met de Harmony One in combinatie met een Ps3? Las dat hier adapters voor zijn? Zit daar verder nog verschil in? En werkt dat gewoon goed?

  20. #20

    Standaard

    Ik begin toch ook door te slaan in de richting van de Harmony One. Ik heb het toestel nu eens fysiek zien liggen, en het ergonomische aspect zegt me ook wel wat. Ik ga volgende week overigens een dag naar Duitsland, en daar is elektronica toch altijd een beetje goedkoper dan hier...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Zit er ook aan te denken om een Harmony One aan te schaffen. Iemand ervaring met de Harmony One in combinatie met een Ps3? Las dat hier adapters voor zijn? Zit daar verder nog verschil in? En werkt dat gewoon goed?
    Logitech biedt zelf ook een Bluetooth ontvanger aan: http://www.logitech.com/nl-nl/remote...s/devices/5732

    Zelf heb ik de adapter nog niet in gebruik gehad, deze recensie is in ieder geval goed te spreken.

  22. #22

    Standaard

    Een opvallend verschil tussen de 700 en de One is dat de One geen kleurgecodeerde toetsen heeft. Zou wel handig zijn omdat je ze op de afstandsbediening dan net zo mooi op een rijtje hebt als op het scherm waar je naar zit te kijken. Hopelijk komen deze wel op de opvolger van de One te zitten.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  23. #23

    Standaard

    Ik heb de One aangeschaft en werkt op zich prima. Alleen bij de activiteit tv kijken moet ik steeds instellingen voor mijn dvd-recorder instellen maar die wil ik helemaal niet aan hebben als ik tv kijk. Ik kan dit echter niet wijzigen of verwijderen. Wat doe ik fout?

  24. #24

    Standaard

    Het kan door instellingen in de software komen waarbij de recorder aan moet laten staan wanneer deze niet meer voor een bepaalde aktiviteit gebruikt wordt of omdat de Harmony niet weet of een toestel aan of uit staat en voor beide dezelfde IR-opdracht wordt gebruikt.

    Als je er zelf niet uit komt, wil ik wel even in de software van jouw afstandsbediening willen kijken, maar daarvoor heb ik wel jouw inloggegevens nodig. Deze kun je het beste dan PM-en. Anders zou je contakt op kunnen nemen met de helpdesk van Logitech.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 15-04-2010 om 12:15
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Het kan door instellingen in de software komen waarbij de recorder aan moet laten staan wanneer deze niet meer voor een bepaalde aktiviteit gebruikt wordt of omdat de Harmony niet weet of een toestel aan of uit staat en voor beide dezelfde IR-opdracht wordt gebruikt.

    Als je er zelf niet uit komt, wil ik wel even in de software van jouw afstandsbediening willen kijken, maar daarvoor heb ik wel jouw inloggegevens nodig. Deze kun je het beste dan PM-en. Anders zou je contakt op kunnen nemen met de helpdesk van Logitech.
    Bedankt, je hebt een PM.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •