Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Vraagje specifiek voor de Logitech Harmony One:

    Bij mijn Panasonic plasma heb je een menu waarin je kan switchen tussen de verschillende HDMI-kanalen.
    Bijvoorbeeld:
    HDMI 1 - DVD-speler
    HDMI 2 - Blu-ray-speler
    HDMI 3 - Digicorder
    HDMI 4 - ...

    Stel nu als ik met de afstandingsbediening naar HDMI 3 wil en ik sta op HDMI 1, dan moet ik 2x naar beneden gaan met de pijltjes. Wil je vervolgens naar HDMI 2, dan moet je éénmaal naar boven.
    Met andere woorden, het aantal uit te voeren handelingen hangt af vanuit welke positie je vertrekt.
    Allemaal vrij logisch en het komt nogal simplistisch over als je het zo moet uittikken...

    Ik lees nu dat je bij de Harmony One bepaalde "akties" (bijv. blu-ray kijken, TV kijken, ...) kan registreren en dat vervolgens alle (voorafgeprogrammeerde) settings worden geladen.
    Is zo'n afstandingsbediening dan verstandig genoeg dat hij ook gaat "zien" vanuit welke positie hij vertrekt en dan genoeg aantal keren switcht?

    Misschien dat de afstandingsbediening automatisch de impuls kan doorgeven om naar HDMI x te gaan? Een mogelijkheid wat de standaard-Panasonic-afstandingsbediening bijv. niet kan...

    Idem voor mijn Denon-receiver - ook daar werkt alles in lussen en moet je bijvoorbeeld met één knop switchen tussen "Auto - 5ch Stereo - Stereo - Virtual - Cinema - PCM - DTS - ...".
    Het zou fijn zijn mocht de Logitech onmiddellijk "5ch Stereo" kunnen kiezen voor bijvoorbeeld de digicorder, "Auto" voor bijvoorbeeld de blu-ray, enz...
    Maar ook hier hangt alles af van de stand waarop je je bevindt...

    Iemand ervaring hiermee?

  2. #27

    Standaard

    Ik heb dit met mijn Philips TV ook, maar daar zijn discrete codes voor om wel direct naar bijvoorbeeld HDMI 3 te gaan.
    Ik kan me niets anders voorstellen dat die voor Panasonic en Denon er ook zijn en dat Harmony die in zijn database heeft.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #28

    Standaard

    Ik heb nu ook een Harmony One en kan alleen maar beamen wat Peptalk over zijn philips zegt. Bij mijn Sony is het net hetzelfde, dus die codes zullen wel in de remote van de Harmony zitten.

    Ben redelijk tevreden over het apparaat, alleen is die 30 minuten minimale configuratie bij mij uitgegroeid tot 2 dagen... dat komt ervan als je veel apparatuur hebt.

    Overigens één zorg die ik me maak: zet 'ie de configuratie van de remote op de PC ergens? Ik hoop het natuurlijk niet,maar als de PC crasht kan je weer van voren af aan beginnen? Of worden je instellingen op de website van Logitech opgeslagen? M.a.w. hoe maak ik voor alle zekerheid een backupje.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    Werner als ik me niet vergis staan de instellingen bij de Logitech Harmony online, dit in tegenstelling tot mijn Philips.

    Gr,
    Pepijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Standaard

    Klopt, een back-up maken kan helemaal niet.

    Je huis kan affikken, maar de Harmony configuratie blijft intact!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Vraagje specifiek voor de Logitech Harmony One:

    Bij mijn Panasonic plasma heb je een menu waarin je kan switchen tussen de verschillende HDMI-kanalen.
    Bijvoorbeeld:
    HDMI 1 - DVD-speler
    HDMI 2 - Blu-ray-speler
    HDMI 3 - Digicorder
    HDMI 4 - ...

    Stel nu als ik met de afstandingsbediening naar HDMI 3 wil en ik sta op HDMI 1, dan moet ik 2x naar beneden gaan met de pijltjes. Wil je vervolgens naar HDMI 2, dan moet je éénmaal naar boven.
    Met andere woorden, het aantal uit te voeren handelingen hangt af vanuit welke positie je vertrekt.
    Allemaal vrij logisch en het komt nogal simplistisch over als je het zo moet uittikken...

    Ik lees nu dat je bij de Harmony One bepaalde "akties" (bijv. blu-ray kijken, TV kijken, ...) kan registreren en dat vervolgens alle (voorafgeprogrammeerde) settings worden geladen.
    Is zo'n afstandingsbediening dan verstandig genoeg dat hij ook gaat "zien" vanuit welke positie hij vertrekt en dan genoeg aantal keren switcht?

    Misschien dat de afstandingsbediening automatisch de impuls kan doorgeven om naar HDMI x te gaan? Een mogelijkheid wat de standaard-Panasonic-afstandingsbediening bijv. niet kan...

    Idem voor mijn Denon-receiver - ook daar werkt alles in lussen en moet je bijvoorbeeld met één knop switchen tussen "Auto - 5ch Stereo - Stereo - Virtual - Cinema - PCM - DTS - ...".
    Het zou fijn zijn mocht de Logitech onmiddellijk "5ch Stereo" kunnen kiezen voor bijvoorbeeld de digicorder, "Auto" voor bijvoorbeeld de blu-ray, enz...
    Maar ook hier hangt alles af van de stand waarop je je bevindt...

    Iemand ervaring hiermee?
    Tijdens het instellen van de activiteiten moet je aangeven op welke kanaal (HDMI 1, HDMI 2, Component...etc...) moet staan. Bij het starten van een activiteit weet je Harmony op welke kanaal je TV staat en waar hij op moet staan tijdens het starten van een andere activiteit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik heb nu ook een Harmony One en kan alleen maar beamen wat Peptalk over zijn philips zegt. Bij mijn Sony is het net hetzelfde, dus die codes zullen wel in de remote van de Harmony zitten.

    Ben redelijk tevreden over het apparaat, alleen is die 30 minuten minimale configuratie bij mij uitgegroeid tot 2 dagen... dat komt ervan als je veel apparatuur hebt.

    Overigens één zorg die ik me maak: zet 'ie de configuratie van de remote op de PC ergens? Ik hoop het natuurlijk niet,maar als de PC crasht kan je weer van voren af aan beginnen? Of worden je instellingen op de website van Logitech opgeslagen? M.a.w. hoe maak ik voor alle zekerheid een backupje.
    Zoals hierboven gezegd word de gehele installatie online opgeslagen en is deze altijd en overal toegankelijk.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Vraagje specifiek voor de Logitech Harmony One:

    Bij mijn Panasonic plasma heb je een menu waarin je kan switchen tussen de verschillende HDMI-kanalen.
    Bijvoorbeeld:
    HDMI 1 - DVD-speler
    HDMI 2 - Blu-ray-speler
    HDMI 3 - Digicorder
    HDMI 4 - ...

    Stel nu als ik met de afstandingsbediening naar HDMI 3 wil en ik sta op HDMI 1, dan moet ik 2x naar beneden gaan met de pijltjes. Wil je vervolgens naar HDMI 2, dan moet je éénmaal naar boven.
    Met andere woorden, het aantal uit te voeren handelingen hangt af vanuit welke positie je vertrekt.
    Allemaal vrij logisch en het komt nogal simplistisch over als je het zo moet uittikken...

    Ik lees nu dat je bij de Harmony One bepaalde "akties" (bijv. blu-ray kijken, TV kijken, ...) kan registreren en dat vervolgens alle (voorafgeprogrammeerde) settings worden geladen.
    Is zo'n afstandingsbediening dan verstandig genoeg dat hij ook gaat "zien" vanuit welke positie hij vertrekt en dan genoeg aantal keren switcht?

    Misschien dat de afstandingsbediening automatisch de impuls kan doorgeven om naar HDMI x te gaan? Een mogelijkheid wat de standaard-Panasonic-afstandingsbediening bijv. niet kan...

    Idem voor mijn Denon-receiver - ook daar werkt alles in lussen en moet je bijvoorbeeld met één knop switchen tussen "Auto - 5ch Stereo - Stereo - Virtual - Cinema - PCM - DTS - ...".
    Het zou fijn zijn mocht de Logitech onmiddellijk "5ch Stereo" kunnen kiezen voor bijvoorbeeld de digicorder, "Auto" voor bijvoorbeeld de blu-ray, enz...
    Maar ook hier hangt alles af van de stand waarop je je bevindt...

    Iemand ervaring hiermee?
    De Harmony kan de volgorde van de bronnen onthouden en welke geselecteerd is. Voor de volgorde geldt dat de harmony deze in 1 richting kan kiezen. Wil je bvb van HDMI 3 naar HDMI 1, dan zal deze via HDMI 4 en de bronnen die daarna volgen gaan en niet in tegengestelde richting. Het enige wat hierbij voor problemen kan zorgen is een TV die automatisch de volgorde aanpast op het aantal keer dat een bepaalde bron gebruikt wordt.

    Voor wat betreft de Denon receiver is het volgens mij zo dat deze bij iedere bron een geluidsbeeld kan onthouden. De harmony heeft geen mogelijkheid om hier tussen te switchen. Dit zul je dus handmatig moeten doen. Programmeer daarom de knop die je daarvoor gebruikt ook als extra knop bij de aktiviteit.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •