De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord of the Rings-banner

    Kan het geluid van de Lord of the Rings-banner op de startpagina standaard op uit staan i.p.v. automatisch op aan? Ik schrik me steeds rot als het geluid van deze banner start.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Of op zijn minst een stuk zachter.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zolang mijn startpagina verandert in de indexpagina van het forum. Zo hoef ik me niet elke keer rot te schrikken.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Dvd.nl tijdelijk even verwijderd als een van m'n startpagina's... ik erger me hier dood aan...

  7. #7

    Standaard

    Inderdaad vrij irritant
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #8

    Standaard

    Ik zal er even melding van maken zodat we kunnen bekijken wat we er aan kunnen doen

  9. #9

    Standaard

    Het is duidelijk (en had al zo'n vermoeden dat deze klachten zouden komen).
    Je hebt wel bijna 10 seconden de tijd om naar een andere pagina te gaan voordat het geluid begint.
    Maar het is Pasen en er is niemand die op dit moment hier iets aan kan doen.
    Het zal op z'n vroegst dinsdag zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Alle mogelijke middelen worden aangegrepen om deze matige release op blu ray aan de man te krijgen
    En inderdaad erg irritant.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  11. #11

    Standaard

    Gewoon een policy hanteren voor adverteerders:
    GEEN default geluid!

    En die 10 seconden zijn ook niet heilig, want da's simpelweg te weinig als je even rustig wilt lezen. (en 't is gruwelijk irritant als ik op de achtergrond iets van YouTube aan het luisteren bent en dat geluid er steeds doorheen tettert.

    Jullie wisten dat dit tot irritatie zou leiden, dus waarom laten jullie dit dan toe?
    Ik kan me bovendien niet voorstellen dat je meer BD's verkoopt door mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Jullie wisten dat dit tot irritatie zou leiden, dus waarom laten jullie dit dan toe?
    De adverteerders hebben nu eenmaal wensen. Plus het feit dat wij ook niet weten welke advertenties er online komen, dat wordt uitbesteed aan een reclamebureau. Toen ik de banner zag had ik het idee dat dit commentaar zou opleveren (en terecht). Maar toen was het te laat om er direct iets aan te laten doen. Ik hoop dat het na Pasen snel opgelost is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht

    En die 10 seconden zijn ook niet heilig, want da's simpelweg te weinig als je even rustig wilt lezen.
    Maar wel ruim genoeg tijd om zelf het geluid weg te drukken of de banner op pauze te zetten....

  14. #14

    Standaard

    Of Firefox nemen met Flashblock add-onn
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Maar wel ruim genoeg tijd om zelf het geluid weg te drukken of de banner op pauze te zetten....
    En dat vind je ook leuk om tig keer op een dag te doen, elke keer als je je internetbrowser opstart.

    @ Ludo: super dat er meteen actie wordt ondernomen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    En dat vind je ook leuk om tig keer op een dag te doen, elke keer als je je internetbrowser opstart.

    @ Ludo: super dat er meteen actie wordt ondernomen.
    Juist, hier staat dvd.nl ook ingesteld als homepage en als je elke keer die iniemienie "geluid off" buttons moet gaan indrukken, grrrrrrrrrr

    Dit is vragen om te kiezen voor http://www.dvd.nl/forum/ als homepage en dat kan en mag toch niet de bedoeling zijn.

    Reclame en advertenties, broodnodig natuurlijk, maar niet opgedrongen op een irritante wijze, dat werk averechts.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  17. #17

    Standaard

    Het is leuk advertenties en het kan mij niet veel boeien (normaal gesproken) maar tegenwoordig is het allemaal flash die midden over je beeld komen met een teringherrie erbij. Sinds die tijd heb ik een adblocker draaien en dus beland dvd.nl er ook op want dit is niet de eerste keer.

    Sorry maar ik ga niet elke keer zoeken naar stop knoppen of kruisjes voor de pop-ups. Als site heb je zelf de keus welke soort ads je toelaat. Schijnbaar kiezen jullie ervoor om ook dit soort ads toe te staan. Nou ja jammer maar dan maak ik de keuze om alle ads te blocken.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Ik snap eigenlijk niet dat adverteerders zelf niet doorhebben dat dit soort advertenties vreselijk irritant zijn. Je jaagt het publiek voor je product feitelijk weg i.p.v. dat je ze lokt.

  19. #19

    Standaard

    Beter zo?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #20

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •