De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Import] Enkele vragen

    Hoi,

    Ik ben nieuw op dit forum. Heb al wel een beetje rond gekeken, maar kon niet echt vinden waar ik een topic als dit moest neer zetten. Als het fout is, mijn excuses.

    Ik kijk al een hele tijd rond op internet en bestel al regelmatig bij Play.com en TheHut.com.
    Echter, ik ben op zoek naar de 24 serie. Omdat ik ze in Nederland belachelijk duur vind, heb ik gekeken op die 2 sites, maar daar bieden ze hem niet als gehele box aan, maar elk seizoen apart.
    Op Amazon.fr heb ik ook gekeken. Dat is de box die ik zoek.
    Maar mijn Frans is bedroevend. Versturen ze wel naar Nederland? En wat gaat dat kosten?

    Alvast bedankt voor de antwoorden!

  2. #2

    Standaard

    Hier is een topic over amazon.fr
    PSN: r4zZ1__

  3. #3

    Standaard

    Hoi en welkom op het forum.
    Je kunt je vraag het beste in het subforum Info over (internet)winkels en handelaren plaatsen en daar in de discussie amazon.fr
    Waarschijnlijk hoef je je vraag niet meer te stellen als je dat subforum leest.
    Voor de verzendkosten is het verstandig om de box in je winkelmandje te doen en door te klikken naar de 1 na laatste pagina voordat je je bestelling definitief maakt, het werkt hetzelfde als bij de andere amazon websites.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Ah oke

    Dan ga ik daar even rond kijken.

    Dankjulliewel!

  5. #5

    Standaard

    kijk eens naar deze:
    http://www.amazon.co.uk/24-Complete-...0504571&sr=8-5

    Engelse gesproken en subs, helaas geen NLO
    Laatst aangepast door RJI : 05-04-2010 om 23:01
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  6. #6

    Standaard

    Hm, die zag ik inderdaad ook.

    Liefst heb ik wel met NL subs.
    Ik zelf kijk series eigenlijk altijd zonder, maar de rest thuis vind NL subs toch wel erg handig.

    Is er een lid dat deze box al bij amazon.fr heeft gekocht en kan bevestigen dat alles NL subs heeft?

  7. #7

    Standaard

    Is er trouwens ook iemand die een foto of plaatje heeft van hoe die box er van binnen uitziet?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •