Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 200 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henry Leenheers Bekijk bericht
    Zojuist de Extended Edition op Blu-ray besteld bij Bol.com.
    Komt omstreeks 28 juni 2011 uit.
    De set bestaat maar liefst uit 15 disks.
    Ben toch blij dat ik even afgewacht heb,
    Nou, ik ben ook heel blij voor je

    Het is wel te hopen dat het beeld bij deze versie dan ook wat knapper is geworden, men kan zeggen wat men wil hier, maar ik was niet echt onder de indruk om het maar eens heel vriendelijk te zeggen.

    Extra lang, wat minder van beeld, zou mij toch wat teveel worden
    Have fun and enjoy your collection

  2. #152

    Standaard

    ik heb gelezen dat de Lord Of The Rings Trilogy (Limited Extended Edition)70€ moet gaan kosten
    En zal dit bevatten. http://themovieblog.com/2011/03/38149
    Laatst aangepast door De_Hollander : 27-04-2011 om 14:58

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Inderdaad. Alsjeblieft de_Hollander, get your facts straight voordat je iets post en ga niet telkens dit soort onzinnigheden de wereld in helpen. Erg vermoeiend..
    Deze vind ik dan wel weer leuk Jordy

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nu eigenlijk de kritiek is geweest op de eerste BD uitgaves. Ik ga eens op onderzoek uit.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Die nieuwste editie wordt net zo duur verkocht als de vorige zonder al die extra's. Ik had gehoopt dat die eerste versie goedkoper zou worden. Maar ik kan pas een homecinema kopen met blu ray nadat ik mijn vakakantie geld krijg. Dus het heeft geen haast.
    € 39,99 kost de vorige editie bij bol.com en de nieuwe editie gaat 70€ kosten.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 27-04-2011 om 17:40

  5. #155

    Standaard

    Het gaat voor mij persoonlijk ook totaal niet om die extra's, die heb ik 1 keer gezien op dvd toen de boxen uitkwamen en dat vind ik wel genoeg.
    Voor mij is enkel de Extended versie van de films interessant, want na het zien van de verlengde versies, neem ik geen genoegen meer met de eerdere versies en ik moet zeggen, ik vind die 69.99 echt niet zo heel erg duur, minder is natuurlijk altijd fijn, maar dit betaal ik er graag voor

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Dank u, ik had verkeerd gekeken, De nieuwste editie is misschien wel betere kwaliteit maar extra's kijk je vaak maar 1 keer en daarna nooit weer, zonde lijkt mij.
    Ik heb vernomen dat een film over 2 BD50 schijven wordt verdeeld, dus ik verwacht dan toch een goed verbeterde kwaliteit versie eraan komt (bij de EE versie). De extra's vindt ik ook niet intressant. Ik kijk meestal alleen maar bij de extra's bloopers (als ze erbij zitten)wat grappig kan zijn.Mij gaat het gewoon om de kwaliteit.
    Ik denk wel zeker dat ik de aankomende versie ga kopen omdat ik aanneem dat deze beter in kwaliteit zal zijn.
    de huidige release heb ik zelf niet, ook niet gezien.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-04-2011 om 18:35

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Dank u, ik had verkeerd gekeken, De nieuwste editie is misschien wel betere kwaliteit maar extra's kijk je vaak maar 1 keer en daarna nooit weer, zonde lijkt mij.

    Spreek voor jezelf.

    Heb de LotR extra's al 10x gekeken volgens mij.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Spreek voor jezelf.

    Heb de LotR extra's al 10x gekeken volgens mij.
    Ik heb de extra's van LOTR minstens 5 keer gezien tot op heden. Dat komt omdat de Extended Editions simpelweg de beste 3 dvd boxen zijn die ooit zijn uitgebracht. De extra's daarop (de appendices) bieden zoveel informatie dat je haast vergeet dat je naar extra's aan het kijken bent. Het is haast een avontuur op zich als je ziet hoeveel tijd, geld, liefde en moeite er in die films is gestoken. Een monsterproductie dat zijn weerga niet kent. Ik kan me in ieder geval geen enkele productie voor de geest halen waarbij zo lang, veel en intensief aan een dergelijk filmproject is gewerkt.

  9. #159

    Standaard

    En bij de EE is het verhaal ook mooier uitgewerkt dan de normale versie, wat natuurlijk ook zeer belangrijk is in deze EE versie. Dat scheeld veel minuutjes extra.

  10. #160

    Standaard

    Die balken heb je toch zon beetje bij elke film in het juiste (bioscoop)formaat ?

  11. #161

    Standaard

    Heren, lees dit artikel eens. Balken horen zo en zijn het mooiste wat er is....

    http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=15
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #162

    Standaard

    Die balken hebben niets met groter of kleiner formaat te maken. Wél met een formaat dat anders is dan het TV-scherm. Indien de film op volledig TV-scherm te zien zou zijn dan zou je een stuk van het beeld missen. Zowel aan de linker- als aan de rechterkant zou er dan een behoorlijk stuk van het beeld afgesneden moeten worden.
    CUL8R

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Als de balken groter zijn dan het middelste stukje beeld is het wel jammer, maar een beeld met vervormde gezichten is ook niets dan maar balken.
    Dan is er iets niet in orde als er meer balken zijn dan het beeld.Staat het beeld formaat in je blu-ray speler goed ingesteld?
    Kijk eens in het menu van je blu-rayspeler, of je beeld formaat op 16:9 staat ingesteld(breedbeeld)
    In de meeste gevallen ziet het beeld er zo uit,op een Breedbeeld TV



    Hier heb je een uitleg over beeldformaten

    http://www.besteproduct.nl/artikelen..._in_beeld.html


    4:3,


    16:9, het standaard breedbeeldformaat


    Het origineel in de bioscoop. 2,35:1.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 29-04-2011 om 19:26

  14. #164

    Standaard

    Lord of the Rings is op 4 perf Super35 geschoten. (als iemand nog Lord of the Rings op VHS heeft, zie je dat de beelduitsnede compleet anders is; meer beeld horizontaal, minder verticaal, zoals ook in de uitleg op deze site staat in die Harry Potter uitleg)
    By Once Upon a Time in the West is dit niet zo, omdat die film op 2-perf is geschoten, dus je hebt geen extra verticale beeldinformatie, dus moet je altijd pan & scan doen als je naar een ander aspect ratio gaat, zoals je op de plaatjes ziet.

    En evengoed zijn er heel veel films die niet in 2:35:1 zijn, maar gewoon in 1:85:1, die dus praktisch beeldvullend zijn op een breedbek TV.

    Oftewel, ik zit weer een verhaal te vertellen dat al duizend maal verteld is op dit forum, maar ach...

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik heb de extra's van LOTR minstens 5 keer gezien tot op heden. Dat komt omdat de Extended Editions simpelweg de beste 3 dvd boxen zijn die ooit zijn uitgebracht. De extra's daarop (de appendices) bieden zoveel informatie dat je haast vergeet dat je naar extra's aan het kijken bent. Het is haast een avontuur op zich als je ziet hoeveel tijd, geld, liefde en moeite er in die films is gestoken. Een monsterproductie dat zijn weerga niet kent. Ik kan me in ieder geval geen enkele productie voor de geest halen waarbij zo lang, veel en intensief aan een dergelijk filmproject is gewerkt.
    Absoluut waar. Er is ook gewoon een volledig nieuwe wereld gecreëerd en dat straalt het ook gewoon uit. En over een paar honderd jaar gelooft met ook dat dit allemaal echt gebeurd is (maar dat is een ander verhaal ).

    Trouwens, de 3-uur of 4-uur durende making of bij de Blade Runner 5-dvd box is ook erg boeiend. Bij de meeste andere films heb ik dat niet eigenlijk. Misschien bij The Godfather wanneer ik de 3 films gezien heb.

    Hoe mooi de EE-box van TLOTR er misschien ook uit gaat zien, ik blijf hopen op een movie-only BD release. Ik doe mijn 3 dvd-boxen niet weg en zie het nut niet om veel geld uit te geven aan een box waarvan ik letterlijk de helft in precies dezelfde staat al in de kast heb staan.
    En misschien heb ik uiteindelijk ook gewoon pech als de movies-only release er niet komt en de box niet meer te betalen is.

  16. #166

    Standaard

    Mischien om nu wat leuks te kopen bij free record shop, 2 blu-ray's voor €20

    met hele leuke collectie 335 stuks kun je kiezen

    http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...259f&SubCat=02

  17. #167

    Standaard

    Als je echt wilt weten welke versie je het mooiste vindt, dan zul je beide versies gezien moeten hebben.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik heb de LOTR films alleen in de bioscoop gezien, heb ze nog niet op dvd, Dus ik twijfel nu tussen de gewone bluray trilogie of de EE versies. Misschien is de gewone genoeg voor mij, scheelt wel 30 euro.
    Anders huur/leen je de verlengde versies om te kijken of je probeert aan de films te komen op een 'andere manier'

  19. #169

    Standaard

    De films zijn aanmerkelijk langer, gemiddeld zon half uur dacht ik.
    Die kan ik je echt aanraden, ik vind ze zeker de moeite waard, die extra tijd voegt bij LotR ten opzichte van andere films daadwerkelijk wat toe.
    Bij de meeste films vind ik 5 a 10 minuten extra vaak niet eens opvallen, maar in dit geval merk je het wel degelijk.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Zijn de films ook langer bij de extended versies of alleen meer extra's?
    De films zijn tussen de 30 en 45 minuten langer per stuk.

  21. #171

    Standaard

    vind de EE editions ook beter, maar vind het gewoon geldklopperij hoe ze met de LotR fans omgaan..daarom koop ik ze gewoon niet.

  22. #172

    Standaard

    Zo, dat zal ze leren!

    Begrijp je frustratie maar door iets niet te kopen los je dit probleem niet op...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Zo, dat zal ze leren!

    Begrijp je frustratie maar door iets niet te kopen los je dit probleem niet op...
    klopt, maar als het voor mij goed voelt dan doe ik het lekker toch
    natuurlijk gaan veel mensen ook voor de EE editions (nogmaals, de EE edities zijn geweldige films), maar ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee. Ze hebben eerst met de dvd versies lopen strooien alsof het niks is, en nu lijken ze dezelfde kant op te gaan met de blu-ray versies.
    Laatst aangepast door snakeplahah : 11-05-2011 om 14:31

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snakeplahah Bekijk bericht
    klopt, maar als het voor mij goed voelt dan doe ik het lekker toch
    natuurlijk gaan veel mensen ook voor de EE editions (nogmaals, de EE edities zijn geweldige films), maar ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee. Ze hebben eerst met de dvd versies lopen strooien alsof het niks is, en nu lijken ze dezelfde kant op te gaan met de blu-ray versies.
    Het was voordat de DVD's van de bioscoopversies verschenen al bekend dat er langere versies zouden worden uitgebracht. Er staan zelfs extra's op de DVD die daar speciaal over gaan. In dat opzicht kan het geen strooien noemen. Dat ze hetzelfde zouden doen met blu-ray's was te verwachten en dat zullen ze ook doen met de eventuele opvolger(s).

  25. #175

    Standaard

    Krijgen we weer het lekker populair klagen dat we worden uitgemolken maar de meederheid van de forumleden heeft de Theatrical Editions natuurlijk (mede al venwege de kwalitiet) links laten liggen omdat het logisch was dat de Extended Edition ook ooit zouden volgen.

    Zo zou je als LOTR fan nu ook al moeten weten dat het bekend is dat er in 2014/2015 een ultieme Middle Earth box gaat uitkomen met de EE van LOTR en de Hobbit films die de komende uitgave weer in de schaduw gaat zettten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •