De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blauwe stickers op 20 century fox blu-rays

    Weet iemand of de blauwe stickers die op de blu-ray doosjes van 20 century fox geplakt zijn, los te kopen zijn.

    Er staat op:
    BLU RAY DISC
    Alleen te gebruiken met .......

    Enkele doosjes zijn kapot en wil deze vervangen doosjes en dan wil ik weer een nieuwe sticker erop te plakken.

  2. #2

    Standaard

    De meeste mensen zijn blij als ze de sticker eraf hebben gehaald, maar ieder zijn eigen. Volgens mij zijn ze niet los verkrijgbaar of te koop.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De meeste mensen zijn blij als ze de sticker eraf hebben gehaald, maar ieder zijn eigen. Volgens mij zijn ze niet los verkrijgbaar of te koop.
    Dat is dan jammer.
    Als iemand nog een 20 century fox blu-ray doosje (NL uitvoering) in zeer goede staat heeft met deze sticker erop hou ik me aanbevolen

  4. #4

    Standaard

    Iedereen haat die stickers, behalve jij?
    Waarom?

  5. #5

    Standaard

    Grappig, iemand die buiten de groep staat. Nog veel erger dan dvd/blu-ray stickers zijn die stickers op je laptop. Ontopic, filmmaatschappijen verkopen geen stickers dus het beste wat je kan doen is het vragen aan Fox.

  6. #6

    Standaard

    Verzamelaars, verzamelaars, allemaal bijzondere mensen!
    Ik weet het, ik ben er zelf eentje...
    The Puma, kan ik je een plezier doen door je een paar zorgvuldig verwijderde stickertjes te sturen?
    Ook zo'n vraag, waar ik mee "worstel": waar koop ik dunne bd doosjes?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Ook zo'n vraag, waar ik mee "worstel": waar koop ik dunne bd doosjes?
    Hier kun je ze kopen: http://www.nierle3.com/nl/artikel/57..._10_stuks.html
    Laatst aangepast door Rolo71 : 19-04-2010 om 19:35
    Sony KDL-40X3500 LCD, Sony BDP-S480 Blu-Ray speler, Popcorn C-200, Denon AVR-2809 Receiver, Kef IQ7SE Front Speakers, Kef IQ5SE Surround Speakers, Kef HTS2001.2 Center Speaker + Surround Back Speakers, Kef PSW2010 Subwoofer
    Blu-Rays: 397 Collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Verzamelaars, verzamelaars, allemaal bijzondere mensen!
    Ik weet het, ik ben er zelf eentje...
    The Puma, kan ik je een plezier doen door je een paar zorgvuldig verwijderde stickertjes te sturen?
    Ook zo'n vraag, waar ik mee "worstel": waar koop ik dunne bd doosjes?
    Bedankt voor je hulp, maar dat gaat niet echt lukken.
    Stickers gaan er zeer moeilijk af, en daarna plakken ze slecht

    IK kijk of iemand een paar in goede staat verkerende doosjes met deze stickers wil missen

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolo71 Bekijk bericht

    Bedankt !

    Ga ze meteen bestellen; heb ik weer ruimte in de kast...

  10. #10

    Standaard

    Dat er mensen zijn die dergelijke stickers niet direct van de doosjes afhalen dat kon ik nog wel bedenken, maar dat je ze ook werkelijk wil vervangen ...

    Ik ben altijd zo enorm blij als ik ze er fatsoenlijk af krijg!
    Bij sommige van deze stickers is dat echt bijna niet te doen en dan heb je al heel snel weer een beschadigd doosje (bijvoorbeeld een deukje in het doorzichtige plastic).
    En daar kan ik helemaal gek van worden, dat blijf ik dan zien...!!!

    Maareh ik voorzie wel een probleem bij je oplossing om hoesjes van anderen te gebruiken. Bij de blu-ray's van Fox plakken ze die stickers namelijk wel zo op de doosjes dat er van de hoes van de film geen belangrijke zaken (titels of hoofden en dergelijke) wegvallen. Je kunt dus in principe nooit zomaar een doosjes met sticker van een andere film gebruiken...
    Dat probleem heb ik wel eens geconstateerd bij het ruilen van doosjes tussen verschillende films. Soms zorgt de sticker namelijk voor een permanente 'bobbel' in het doorzichtige plastic van het doosje en dat valt dan ineens extra op als dat bij een andere film midden op de titel valt of zo...

    Wat een lastige vraagstukken toch allemaal waar we ons als verzamelaars mee zien geconfronteerd ...

  11. #11

    Standaard

    Die stickers geven precies 0 (meer)waarde op het product. Ook al omdat ze niet consequent aanwezig zijn.
    Op cd's laat ik stickers overigens altijd zitten, daar de informatie daarop gerelateerd is aan de artiest (tourdata b.v. van het jaar van verschijnen).
    Die blu-ray stickers gaan er direct af! Lelijk, en het voegt niets toe.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •