Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Voor die arme zielen die de boxset nog niet hebben, nog even wat screenshots om ze lekker te maken.

    BTTF part 1

    BTTF part 2 (I)

    BTTF part 2 (II)

    BTTF part 3

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja inderdaad even afwachten, maar het zullen er wel flink wat meer zijn, want ze hebben de DTS track laten vervallen
    Laten we het hopen. En voor de DTS track hebben we deze PAL versie nog altijd.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Voor die arme zielen die de boxset nog niet hebben, nog even wat screenshots om ze lekker te maken.

    BTTF part 1

    BTTF part 2 (I)

    BTTF part 2 (II)

    BTTF part 3
    Nathan, thanx voor de screenies

    Zien er echt zeer strak uit

    Nog ffetjes en dan isie ook van mij, om 09.00 sta ik bij Blokker en daarna naar m'n werk
    StarTrader

  4. #54

    Standaard

    heb hem gisteren bij mijn zwager opgehaald (die was zo vriendelijk om ff naar de media markt in rijswijk te gaan, hij wilde hem ook hebben) en wat een superbox is dit ! mooie kaft, en de dvd's zijn superlekker ! het beeld is ook perfect (voor zover ik dat kan beoordelen op een vrij goedkope panasonic tv) omdat mijn videobanden al gijs zijn gedraaid. iedere BTTF fan zou deze box in huis moeten halen. hebben ze geen dvd ? koop die er dan ook meteen ff bij (bijvoorbeeld een cyber home bij media markt voor 99 euro) en je kan genieten van een van de beste series op een perfect medium. lang leve dvd
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •