De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Vastloper DVD.nl

  1. #1

    Exclamation Vastloper DVD.nl

    De website van DVD.nl loop vast. Zodra ik de review van de blu-ray van Die Another Day wil gaan kijken gaat het mis.
    Internet Explorer neemt, volgens taakbeheer ruim 750 mb werkgeheugen in beslag. Firefox zelfs 1,2 GB met uiteindelijk een crashrapport tot gevolg.

    Dit probleem gebeurt niet alleen bij mij, maar ook bij andere mensen die ik heb gevraagd heb om te testen.
    Zelf gebruik ik Windows 7, 'n andere gebruikte Windows Vista en ook was er iemand met Windows XP.
    Mochten er meer mensen zijn die dit willen testen, klik dan op de volgende link (Let op, u bent gewaarschuwd!!): http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3619.

    Nu de grote vraag, zou dit probleem ook opgelost kunnen worden? Alvast vriendelijk bedankt.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    De website van DVD.nl loop vast. Zodra ik de review van de blu-ray van Die Another Day wil gaan kijken gaat het mis.
    Internet Explorer neemt, volgens taakbeheer ruim 750 mb werkgeheugen in beslag. Firefox zelfs 1,2 GB met uiteindelijk een crashrapport tot gevolg.

    Dit probleem gebeurt niet alleen bij mij, maar ook bij andere mensen die ik heb gevraagd heb om te testen.
    Zelf gebruik ik Windows 7, 'n andere gebruikte Windows Vista en ook was er iemand met Windows XP.
    Mochten er meer mensen zijn die dit willen testen, klik dan op de volgende link (Let op, u bent gewaarschuwd!!): http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3619.

    Nu de grote vraag, zou dit probleem ook opgelost kunnen worden? Alvast vriendelijk bedankt.

    Oei! Bij mij (Windows XP Pro SP3) vraagt ie zelfs 1,7 GB werkgeheugen. Heb het maar onderbroken. Iets gaat er niet goed dus...

  3. #3

    Standaard

    Beter nu?
    Ik heb even in de review gekeken en iets aangepast. Bij mij werkt het nu, maar laat even weten of het bij jullie ook goed gaat.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Probleem is opgelost, bedankt, bij mij werkt hij nu in ieder geval goed.


    Laatst aangepast door Daniel van Zandvliet : 12-04-2010 om 18:58 Reden: Hoofdredacteur is gaan controleren.
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Beter nu?
    Ik heb even in de review gekeken en iets aangepast. Bij mij werkt het nu, maar laat even weten of het bij jullie ook goed gaat.
    Opent nu als de gesmeerde bliksem! Snelle actie Ludo!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •