De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Filmquiz in Amsterdam

    Met een paar vrienden organiseer ik maandelijks een filmquiz in Amsterdam. Zondag 18 april om 21:30 is de eerstvolgende en deze zal plaatsvinden in Het Ketelhuis.

    Deelname is gratis en kan in teams van twee of drie personen.

    Omdat de groep potentiële kandidaten niet verschrikkelijk groot is (voor mensen die af en toe eens een filmpje kijken ligt de lat waarschijnlijk wat hoog) zijn we altijd op zoek naar deelnemers. En volgens mij lopen er hier op dit forum wel een aantal kandidaten rond, dus vandaar deze post.

    Lijkt het jou leuk om jouw filmkennis eens te meten met die van ander filmliefhebbers? Dan is dit een prima gelegenheid.

    website

    Mocht dit bericht in strijd zijn met forum mores dan excuseer ik mij.

  2. #2

    Standaard

    misschien een idee om de oude quizen online te zetten? het is leuk tijdverdrijf en Amsterdam is mij iets te ver

  3. #3

    Standaard

    Probleem hierbij is dat we werken met beeld en geluidsfragmenten en dan loopt de bestandsgrootte al snel op tot honderden MB's.Wat wel zou kunnen is dat we alleen de "kale" vragen publiceren en ik denk dat dat in de nabije toekomst ook wel zal gebeuren

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Dan heb je wel een internet verbinding nodig in de ruimte waar je presenteert en die is niet gegarandeerd.

  6. #6

    Standaard

    Op zich leuk, pubquiz hier altijd een keer in de week, maar Amsterdam is net iets te ver weg.

  7. #7

    Standaard

    Een kleine kick, vanavond de kans om je filmkennis te testen met andere filmliefhebbers.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ter3 Bekijk bericht
    Dan heb je wel een internet verbinding nodig in de ruimte waar je presenteert en die is niet gegarandeerd.
    waarschijnlijk bedoeld jaap, dat jullie de beelden en geluiden in een video monteren en deze op youtube zetten, zo hebben jullie offline een video met fragmenten en mensen die amsterdam te ver vinden een online versie

  9. #9

    Standaard

    Tja, dat zou kunnen, maar is redelijk wat extra werk. Ik denk dat we het laten bij de plaatjes en vragen.

  10. #10

    Standaard

    Zondag 6 juni is de volgende editie van de filmquiz gepland, wederom in Het Ketelhuis.
    Deelname is nog steeds gratis en kan in teams van miximaal 3 personen

    Inmiddels staan ook twee oude quizzen in afgeslankte vorm op de site

  11. #11

    Standaard

    Een kick, want het nieuwe quizseizoen gaat weer beginnen. De eerstvolgende editie staat gepland op zondag 19 september om 19:30 in Het Ketelhuis.

    Op dit moment staan verder ook al ingepland:

    21 november, om 19:30 in Het Ketelhuis
    20 februari, om 19:30 in Het Ketelhuis
    22 mei, om 19:30 in Het Ketelhuis

  12. #12

    Standaard

    Ik heb nu rond de 440 films gezien in mijn leven, en ik vind het toch best wel moeilijke vragen. Wist er maar een paar. Oke ik ben pas 16, daar ligt het waarschijnlijk aan .

  13. #13

    Standaard

    Tja het zijn inderdaad geen inkoppertjes, maar je kan in teamverband mee doen, dus dat scheelt alweer. En aan het einde van de quiz heb je in ieder geval weer een lijstje van titels die je snel (weer eens) wil kijken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •