De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.

Discussie: Savvyshop.nl

  1. #1

    Standaard Savvyshop.nl

    Zojuist eerste bestelling geplaatst via Savvyshop.nl. Ben benieuwd.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb daar net ook een bestelling gemaakt,

    hoe beviel jou het?

  3. #3

    Standaard

    Deze shop komt regelmatig bij beslist.nl als goedkoopste uit de bus. Dus ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen.

  4. #4

    Angry Pffff savvyshop

    we zijn (voor het eerst) begische klanten bij savvyshop
    de prijzen zijn goed en daarom hadden we met 4personen een bestelling gedaan van 555€ in totaal
    eens de betaling in orde is, is de service 0,0
    de betaling gebeurde begin juni en we hebben nog steeds niks ontvangen
    we hadden gevraagd om het pakket in het postkantoor te leveren (wat we altijd doen) maar volgens hen werd het daar geweigerd (dit gebeurde nooit eerder!)
    en wat: HET PAKKET GING TERUG NAAR NEDERLAND IPV HET OP TE SLAAN BIJ TNT het koerierbedrijf
    dan gaf ik het adres van mijn werk om daar aan het onthaal te leveren:
    TNT WIL DAT NIET ik moet thuis zijn, maar een dag van levering zeggen kunnen ze ook niet, Brussel is tussen maandag en vrijdag
    het pakket opvolgen bij TNT gaat ook NOG NIET tussen NEDERLAND/BELGIE
    wat een onzin allemaal zeg!!! heb ik écht nog nooit meegemaakt!!!!
    de prijzen mogen dan iets lager liggen, zo'n gedoe is het niet waard
    ik moet altijd maar mails sturen en ik krijg amper een reaktie ofwel antwoorden ze naast de kwestie...
    bellen kan niet want dat kost een fortuin als het niet hetzelfde land is
    we zijn nu 10/8 en nog steeds is het aan het aanslepen
    WE RADEN U AAN: NIET BIJ SAVVYSHOP KOPEN
    FRUSTRATIE ALOM
    SAVVYSHOP TREKT ZICH ER NIKS VAN AAN en TNT ZEGT DAT WE ONS TOT SAVVYSHOP MOETEN WENDEN
    zo blijven we in cirkeltjes draaien en wanner zullen we OOIT ons pakket hebben
    Laatst aangepast door CAPRICORNATION : 10-08-2010 om 11:31

  5. #5

    Standaard

    om een webwinkel uit te proberen bestel je toch niet direct voor zo'n bedrag ?!

    edit : wat natuurlijk niet wegneemt dat je verhaal schrijnend is

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Ik heb één van de twee BluRays binnen. De bestelling is al 3 weken geleden gedaan. Ben nog wel on speaking terms voor de 2e BluRay. Zal er niet meer bestellen...
    I'll be back!!

  7. #7

    Standaard

    Ik had begin december een bestelling gedaan, met als bedoeling deze als kerstcadeau weg te geven.

    Toen ik op omstreeks 23-24 december nog niets had gehoord van deze bestelling (levertijd was begin dec. 10 werkdagen ofzo, die overschreden werd, geen enkele bijkomende info gekregen) heb ik ze geannuleerd en de titels in volle drukte bij Mediamarkt en Fnac gaan kopen.

    Ik heb een refund aangevraagd maar tot op heden is het bedrag nog steeds niet terugbetaald (al m'n gegevens correct doorgestuurd, want deze ging via rekening gebeuren, niet via Visa of Paypal).

    Wekelijks stuurde ik een herinnering dat ik nog steeds niets ontvangen heb. Telkens krijg ik het antwoord dat ze dit aan de "bevoegde dienst" doorgestuurd hebben.

    Ik heb al verschillende mailtjes gestuurd. Het laatste antwoord dat ik kreeg, was dat dit 2 tot 3 weken kon duren. Maar die termijn is ondertussen ook al overschreden.

    Op m'n laatste mail van donderdag heb ik nog steeds geen antwoord gekregen ....

    Nog mensen die recent problemen gehad hebben met deze shop?

    Het gaat om een bedrag van ongeveer 90€, wat toch al niet niets is ...

  8. #8

    Standaard

    Ondertussen heb ik na meer dan een maand nog steeds geen refund gekregen.

    M'n laatste 2 e-mails worden gewoon genegeerd. Zelfs geen standaard antwoord ...

    Kan ik via een andere weg m'n geld terug eisen? Kan ik ergens een klacht indienen?

    Ik heb er zo stilaan genoeg van. M'n geld van Mediadis heb ik ook nooit terug gezien bij het faillissement.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik had begin december een bestelling gedaan, met als bedoeling deze als kerstcadeau weg te geven.

    Toen ik op omstreeks 23-24 december nog niets had gehoord van deze bestelling (levertijd was begin dec. 10 werkdagen ofzo, die overschreden werd, geen enkele bijkomende info gekregen) heb ik ze geannuleerd en de titels in volle drukte bij Mediamarkt en Fnac gaan kopen.

    Ik heb een refund aangevraagd maar tot op heden is het bedrag nog steeds niet terugbetaald (al m'n gegevens correct doorgestuurd, want deze ging via rekening gebeuren, niet via Visa of Paypal).

    Wekelijks stuurde ik een herinnering dat ik nog steeds niets ontvangen heb. Telkens krijg ik het antwoord dat ze dit aan de "bevoegde dienst" doorgestuurd hebben.

    Ik heb al verschillende mailtjes gestuurd. Het laatste antwoord dat ik kreeg, was dat dit 2 tot 3 weken kon duren. Maar die termijn is ondertussen ook al overschreden.

    Op m'n laatste mail van donderdag heb ik nog steeds geen antwoord gekregen ....

    Nog mensen die recent problemen gehad hebben met deze shop?

    Het gaat om een bedrag van ongeveer 90€, wat toch al niet niets is ...
    Hmm, ik heb in december ook een bestelling gedaan bij savvyshop voor ongeveer honderd euro, waren enkle studio canal films. Toen deze nog niet waren verstuurd nadat de geschatte verzendtijd was verlopen heb ik ze meteen gemaild. De volgende dag kreeg ik een mail terug waarin werd gezegd dat het inderdaad niet was verstuurd en dat dit een fout aan hun zijde was, de schrijver van de mail had de bestelling toen meteen persoonlijk verstuurd en het pakketje was de volgende dag binnen. Al met al goede service dus, maar als ik jouw verhaal lees dan blijf ik hier voorlopig toch even weg...
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ondertussen heb ik na meer dan een maand nog steeds geen refund gekregen.

    M'n laatste 2 e-mails worden gewoon genegeerd. Zelfs geen standaard antwoord ...

    Kan ik via een andere weg m'n geld terug eisen? Kan ik ergens een klacht indienen?

    Ik heb er zo stilaan genoeg van. M'n geld van Mediadis heb ik ook nooit terug gezien bij het faillissement.
    Ik vrees dat je je geld kwijt bent. Op 25-1--2011 is het faillissement uitgesproken over de eigenaar van Savvyshop: http://www.faillissementsdossier.nl/...keeno-b-v.aspx

  11. #11

    Standaard

    Pfff dat meen je niet hé. En hun site is nog altijd online? Dus nog snel wat verkopen, en niets verzenden ...

    Kan je bij betaling met Visa je geld niet terugkrijgen? Of kan ik eventueel een "tegoedbon" vragen voor artikels in stock?

  12. #12

    Standaard

    Bij betaling via CC kun je altijd je geld terug krijgen en meestal is het product ook nog een tijd verzekerd...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Ik rek m'n geduld nog even tot het einde van de week. Maar nadien mogen ze een klacht verwachten.

    Zijn er in Nederland plaatsen waar je een klacht kan indienen, bv. tegen internetfraude.

    Men is zogezegd failliet volgens bepaald member hier, maar toch kan je nog pre-orderen????

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik rek m'n geduld nog even tot het einde van de week. Maar nadien mogen ze een klacht verwachten.

    Zijn er in Nederland plaatsen waar je een klacht kan indienen, bv. tegen internetfraude.

    Men is zogezegd failliet volgens bepaald member hier, maar toch kan je nog pre-orderen????
    Deze webwinkel is echt failliet. Het enige wat je nog kunt doen is een vordering indienen bij de curator. Kans dat je nog wat terug ziet van je geld is echter klein, helaas.



    Bron: Centraal Insolventieregister

  15. #15

    Standaard

    Ik vind het wel vreemd dat pre-orders en goederen die niet in stock zijn op de site te vinden zijn.

    Die mensen zullen dan waarschijnlijk ook nooit hun bestelling zien?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik vind het wel vreemd dat pre-orders en goederen die niet in stock zijn op de site te vinden zijn.

    Die mensen zullen dan waarschijnlijk ook nooit hun bestelling zien?
    Hier heb ik al wel eens een artikel op webwereld over gelezen.
    Bij een failliete internet ondernemer blijft de website nog een tijd onbeheerd in de 'lucht', iets waar de curator eigenlijk iets aan zou moeten (gaan) doen. Dat zou zeg maar aan hun handelen toegevoegd moeten worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •