De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: The Hut levertijden

  1. #1

    Standaard The Hut levertijden

    The Hut is normal al niet de snelste met verzenden
    Maar nu ben ik het wachten op een Blu ray die de 08 ste april is verzonden

    Hebben jullie dit ook?

  2. #2

    Standaard

    Misschien dat de aswolk wat roet in het eten gooit...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    normaal 1 week, maar met de IJslandse vulkaan kan het nu wat langer duren
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Begin jan zijn er twee blu rays verzonden maar nooit aangekomen. Ik heb al twee keer een formulier opgestuurd maar er wordt maar geen actie ondernomen. Zeer slechte service bij theHut. Stuur gewoon een replacement of geld terug maar ze reageren amper op mails. Erg irritant.

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier ook eentje nooit aangekomen Melvin. Door mijn eigen laksheid TheHut te laat gecontacteerd en 'k kon fluiten naar mijn geld. Als je veertig dagen na verzending niet reageert ben je de pineut. Staat ook zo vermeld op hun help pagina

    Hoop dat jij hen vroeger hebt gecontacteerd.

    Duurde hier ook wel bijna een week vooraleer ze me terug contacteerden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #6

    Standaard

    Ik had zeker binnen 40 dagen gereageerd. Ze reageerde op 8 februari met de mededeling dat ik een 'Non-Receipt Of Goods' disclamer moest mailen. Ik heb dat inmiddels twee keer gedaan maar er is echt zero contact met die lui te krijgen.

    Ik heb nooit eerder problemen met die toko gehad maar ik bestel er niets meer. Ze reageren niet op mijn berichten. Het is inmiddels bijna twee maanden geleden dat ik er een paar blu-rays heb besteld en ik heb mn waar nog niet. Echt barslecht. Reageer tenminste op mn mails....

    Van een professionele webwinkel mag je toch wel wat service verwachten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •