De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: Wehkamp

  1. #1

    Standaard Wehkamp

    Van nu tot en met komende zondag op alles 10% korting
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  2. #2

    Exclamation

    je heb er nog 2 als het goed is toch?

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Momenteel deelt Wehkamp weer waardebonnen uit via de emailnieuwsbrief van maar liefs 10 euro, zoals gewoonlijk moet je volgens wehkamp 50 euro of meer besteden om gebruik van de korting te maken, maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit problemen gehad met inwisselen bij (veel) lagere aanschaf. (is natuurlijk geen garantie dus proberen op eigen risico)zo'n korting is altijd gekoppeld aan het emailadres/wehkampaccount, je kan dus per emailadres/wehkampaccount maar 1 keer een code gebruiken.De 10% vakantiegeldvoordeel is ook nog geldig dus nu helemaal aantrekkelijk.

  5. #5

    Standaard

    Als er iemand nog een bon wilt, ik heb er 1, die ik zelf niet ga gebruiken.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  6. #6

    Standaard

    Ik ben altijd blij met een bon

  7. #7

    Standaard

    Helaas was er iemand eerder.
    Laatst aangepast door Rianne T. : 26-05-2011 om 22:36
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  8. #8

    Standaard

    Nou iig bedankt.
    Je kan ze overigens niet 2 keer gebruiken zover ik weet.

    Mocht iemand er nog 1 over hebben dan bied ik me graag aan.

  9. #9

    Standaard

    Tip:

    - Bij wehkamp krijg je bij elk geregistreerd e-mail adres, meestal wel op elk e-mail adres een bon, om de zoveel tijd (wanneer ze weer uitgedeeld worden). Dus als je er met 5 e-mails heb geregistreerd voor de nieuwsbrief, krijg je 5 verschillende van €10,-. Overigens hoef je niet perse aan €50,- te kopen, ook al staat dat er bij vermeld, je kunt ook gewoon iets van €8,- kopen en de het product dus verkrijgen zonder iets te betalen.

    [mod edit: je loopt dan wel kans om alsnog een acceptgiro te krijgen waarin je het verschuldigde bedrag moet betalen, uiterst risicovol dus. Verder heeft dit niks met aanbiedingen meerdere dvd's te maken, ontopic dus weer!]

  10. #10

    Standaard

    ik heb 2 accounts van wekamp, en op iedere account een kortings bon.
    Maar dan moet je min aan het bedrag zitten van €50
    kan ik alle 2 de bonnen invoeren op het winkelwagentje van 1 account?

  11. #11

    Standaard

    Wat denk je zelf?

  12. #12

    Standaard

    Het antwoord staat zelfs al in het topic .

  13. #13

    Standaard

    Dan kan ik het beste 2 keer wat bestellen met een ieder van de afzonderlijk account.

  14. #14

    Standaard

    En vervolgens een maand later 10 euro extra moeten betaling omdat je per klant maar 1 waardebon mag gebruiken.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    En vervolgens een maand later 10 euro extra moeten betaling omdat je per klant maar 1 waardebon mag gebruiken.
    Hoe weten ze dat ik met 2 accounts onder 2 verschillende mails dezelfde persoon ben, het kan ook mijn broer zijn die op het zelfde huisadres woont.
    Als ik met met account a de waardebon inlever op een bedrag van €50 op hotmailA, en ik lever de 2e bon in met account b met hotmailB op een bedrag van €50 dan weten ze toch niet dat ik dezelfde persoon ben.

  16. #16

    Standaard

    Dit soort discussies horen hier niet thuis, maar in dit topic!

  17. #17

    Standaard

    lees de discussie eerst voordat je weer een oordeel vergt

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    lees de discussie eerst voordat je weer een oordeel vergt
    Ik heb een oordeel geveld en dit heeft niets met aanbiedingen meerdere DVD's te maken (dit heb ik 27/5 ook al gemeld in de post van roninpacino). Vandaar mijn verzoek weer ontopic te gaan en deze discussie te verplaatsen naar het andere topic.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 26-08-2011 om 15:41

  19. #19

    Standaard

    jij vergt een oordeel, denk daar maar eens aan

    geen verzoek maar daden

  20. #20

    Standaard

    En de volgende wehkamp waardebon van 10,- is binnen.
    Heb ik eindelijk deze film als R2NL aan kunnen schaffen zonder er al te veel geld voor uit te hoeven geven.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    En de volgende wehkamp waardebon van 10,- is binnen.
    Heb ik eindelijk deze film als R2NL aan kunnen schaffen zonder er al te veel geld voor uit te hoeven geven.
    Dan hoop ik dat die film zonder korting boven de 50 euro zat, want anders zou het wel eens kunnen dat je die 10 euro terug moet betalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Ik heb Ben Hur BluRay thuis laten afleveren voor €3.80
    Mijn laatste bon was voor The Guardians of Ga`hoole en daarvoor voor The Town maar ik heb nooit een rekening gehad

    gr,Vince.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •