De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Weisse Band, Das [Blu-ray Disc]

    Weisse Band, Das

    Een prachtige kroniek van een streng christelijk dorp.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze ga ik nog wel een keer aanschaffen voor een mooi prijsje. Prima recensie

  3. #3

    Standaard

    Heb de Engelse in bestelling staan, grote, grote verwachtingen van!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Hele aparte film met een heel apart sfeertje. De film kon me de volle 2,5 uur boeien maar wat ik er nou precies van vind...........geen idee

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Hele aparte film met een heel apart sfeertje. De film kon me de volle 2,5 uur boeien maar wat ik er nou precies van vind...........geen idee
    Dat is het mooie, met deze film ben je nog niet klaar als hij is afgelopen. Haneke laat je werken

    Op DVD gezien, maar de BD komt er wel t.z.t. in.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is het mooie, met deze film ben je nog niet klaar als hij is afgelopen. Haneke laat je werken

    Op DVD gezien, maar de BD komt er wel t.z.t. in.
    Dat klopt. Ik zal helemaal in trance te kijken. Er gebeurt eigenlijk weinig bijzonders maar toch blijf je kijken. Kan nu niet precies uitleggen waardoor dat komt. Heel apart

  7. #7

    Standaard

    deze komt er ook in

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    *wordt steeds enthousiaster*
    In ZW op blu ray ?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    In ZW op blu ray ?
    Echt een opmerking van iemand die nog nooit een ZW BD gezien heeft
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Z/W heeft groot voordeel bij HD!
    Ik ben benieuwd naar Schindler's List in HD!

  12. #12

    Standaard

    In ZW op blu ray ?
    Nee aangezien ik geen Blu Ray speler heb kijk ik hem gewoon lekker op dvd
    En ik ben het meest benieuwd naar de film, dat bedoelde ik met het enthousiasme.

  13. #13

    Standaard

    Ongelooflijk om zo een tijdsbeeld te kunnen neerzetten. Lijkt bijna authentiek. De fim heeft geen verhaal en geen einde. Zelfdenkende mensen zullen hier van genieten.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld Bekijk bericht
    Ongelooflijk om zo een tijdsbeeld te kunnen neerzetten. Lijkt bijna authentiek. De fim heeft geen verhaal en geen einde. Zelfdenkende mensen zullen hier van genieten.
    Geweldige film inderdaad; vond hem persoonlijk beter dan zijn vorige, Caché.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  15. #15

    Post

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Weisse Band, Das

    Een prachtige kroniek van een streng christelijk dorp.

    Lees dit artikel
    Ik heb ontzettend genoten van de film Das Weisse Band. Het is opnieuw een pareltje in het ouvre van Michael Haneke.Een Meesterwerkje dat je niet meer los laat. Net Zo als Zijn eerdere films,zoals Caché, La pianiste en Funny games.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •